מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לרופאיםהללויה01/08/2010
שבוע טוב רופאי הפורום,
נמצאת בשלב ההזרקות לקראת שאיבה.
סובלת מאורטיקריה (סרפדת/חרלת) כרונית הגורמת לי לגירודים נוראיים בכמה מוקדים בגוף, הגירוד יכול להיות עד זוב דם בעיקר בעיתות מתח נפשי. לקראת טיפול כנראה שזה מוגבר. רופאת העור נתנה לי תרופה בשם טלפסט. אני חוששת ליטול אותה כעת שמא תפגע באיכות הביציות. (בת 41)
מה דעתכם?
צפויה לעבור שאיבה כנראה אי"ה בעוד כשבוע (ביום שישי האחרון היה זקיק של 10 וקטנים).
תודה
נסיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה
הללויה01/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנסיה
ד''ר גדעון נגר01/08/2010התרופה אינה פוגעת באכות הביציות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 13 להריון -בעיות במתן שתןשרה31/07/2010
שלום רב,
נולדה לי בת ראשונה ב-29.12.09 - כרגע ביוק בת 7 חודשים , נולדה בניתוח קיסרי
כרגע אני בהריון שני שבוע 13, בשבוע האחרון יש לי עיות במתן שתן :
1. מתן שתן תקוף מאוד - יש עות שאני הולכת 3 פעמים , יש שעות שלא אבל בצורה משמעותית אני רואה שאני "רצה" לשרותים המון יחסית להריון הראשון
2. קרה לי כבר פעמיים שרצתי לשרותים אבל לא הצלחתי לתת שתן והרגשתי לחץ חזק בשלפוחית ולקח המון זמן יחסית עד שיצא וגם זה בהפסקות , מרגישה שרוב הפעמים שהולכת לשרותים לא מצליחה לתת שתן מלא אלא רק בצורה חלקית
אני מפחדת שהמצב יחמיר , ולא מבינה מה גורם לזה והאם זה בכלל תקין ?
האם ייתכן שזה קשור לכך שעברתי קיסרי ? האם ייתכן שהעובר לוחץ על השלפוחית ? אם כן מה ניתן לעשות?
אודה מאוד לעצה ..... מודאגת....
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באם תרבית שתן תקינה
ד''ר עדי דוידסון31/07/2010אין צורך בבירור נוסף
רוב הסיכויים שתוך שבוע שבועיים כאשר הרחם ייצא אל מחוץ לאגן תרגישי הקלה משמעותית בתלונות הנ"ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיעוט מי שפיר - הריון תאומיםשרית31/07/2010
שלום רב,
אני נמצאת בשבוע 24 הריון תאומים, (הריון לאחר דילול עוברים מחמישייה)
הייתי שבוע שעבר בבדיקת U.S לבדיקת צוואר הרחם וכמות מי שפיר.
צוואר הרחם 39 ס"מ (האם תקין???)
ומי שפיר בעובר אחד 2.8 מ"מ ובעובר השני 7.7 מ"מ
רציתי לדעת האם התוצאות תקינות או שיש כאן בעיה של מיעוט מי שפיר .
הרופא שלי אמר שכמות מי שפיר תקינה היא מעל 2 מ"מ
אני יותר מדואגת !
ורציתי לדעת עוד חוות דעת מקצועית!
אודה מאוד על ההתייחסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבדל בכמות מיים ביו התאומים
ד''ר עדי דוידסון31/07/2010אורך צוואר הרחם שלך תקין.
כאשר יש הבדל משמעותי בכמות מיים בין התאומים יש לעקוב באופן צמוד (כל שבועיים) אחרי הגדילה שלהם וכמות המיים שלהם לראות שאין בעייה של חוסר תפקוד שלייתי לעובר עם המיעוט. בנוסף צריך לבדוק זרימות דם בחבל הטבור.
בשלב זה אין הרבה מה לעשות (עד שבוע 28-31) אך מעקב צמוד יעזור לנו לקבל החלטות נכונות בשבועות המתקדמים יותר
בהצלחה
דר' דוידסון עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון המון תודה !!!
שרית31/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברילי31/07/2010
שלום רב,
בבדיקת שקיפות עורפית במכון הבדיקה יצאה תקינה התוצאה היתה 1 מ"מ
בבדיקת הדם של החלבון העוברי התוצאות להלן:
AFP 2.34 MOM 89.40KLU/L
HCG 2.09 MOM 37.60 KLU/L
E3 1.20 MOM 7.18 MOL/L
התקשרו אליי מהמרפאה שהתוצאה יצאה מעט גבוהה
אני בת 33 בהריון השני
סיכון סופי לפי נוסחאות 1:2842
סיכון לפי גיל בלבד: 1:574
אודה לתשובה מהירה האם הבדיקה תקינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי
ד''ר עדי דוידסון31/07/2010ערך גבוה של חלבון עוברי מצריך סקירת מערכות מכוונת לשלילת מומים. (בטוח שכבר נעשה אצלך וזה תקין)
כאשר גם ה BHCG מוגבר אז יתכן וישנה ירידה מסויימת בתפקוד השלייה. זה לא מאד מסוכן אך מומלץ מעקב גדילה צמוד של העובר וכן מעקב שלך לראות שלא תתפתח רעלת הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברי ומי שפיר- מקפיצהיעל31/07/2010
שלום רב,
ברצוני לשאול מס שאלות לגבי בדיקת חלבון עוברי ומי שפיר:
1. ביצעתי ב. דם ביום השקיפות וביקשו ממני לבצע עוד אחת בשבוע 17 (חלבון עוברי). מהן שתי הבדיקות הללו והאם חשובות בהנחה שאמש (יום ה') ביצעתי מי שפיר?
2. כאמור ביום חמישי אחהצ עברתי דיקור מי שפיר, שעבר ללא כאב, התכווצויות או תופעות אחרות.
שאלתי היא, מתי ניתן לשוב לפעילות ספורטיבית? ומתי בכלל ניתן לשוב לפעילות רגילה? האם תקין כי כבר ביום שני אשוב לפעילות ספורטיבית כמו הליכה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקור מי שפיר
ד''ר עדי דוידסון31/07/2010לאחר הביצוע כבר אין משמעות רבה לבדיקות הדם
ניתן לחזור לפעילות מלאה לאחר 3 ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף.......
יעל31/07/2010הבנתי כי אחרי בדיקת מי שפיר אם אני בכל זאת עורכת ב. דם לחלבון עוברי התוצאות משתבשות.
האם נכון?
עוד הבנתי כי החלבון העוברי בודק דברים נוספים שלא נבדקים במי שפיר ולכן הבדיקה חשובה.
את המי שפיר ביצעתי בשבוע 17+3.
האם ומתי ניתן ושווה לעשות חלבון עוברי?
מאוד מאוד לחוצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדחיפותתתת בבקשה!!!חסויייייייי31/07/2010
חברה שלי (בת 16 וחצי) ואני שכבנו לפני כשבועיים ללא קונדום אך גמרתי בחוץ.
וכרגע יש לה איחור של שבוע במחזור... בלי שום סימנים שהיא הולכת לקבל מחזור. אומנם היא לא מקיאה וכל זה, אבל גם אין לה את הסימנים המוקדמים למחזור. אני ממש לחוץ.. האם זה הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחסוי
ד''ר גדעון נגר31/07/2010נא לבצעבדיקת דם להריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 32ליאת פטאי31/07/2010
שבת שלום
אני בהריון רביעי בשבוע 32. שלשות ההריונות הקודמים שלי תמיד ההריון היה גדול בשבוע ולכן גם שינו לי ישר בהתחלה את תאריך המחזור. מחודש שישי תמיד העובר היה עם הראש למטה במצב מתאים ללידה.
ההריון הזה התחיל אותו הדבר, תמיד גדול בשבוע עד שבסקירה השניה פתאום היה קטן בשבוע וכך נמשך עד היום.
מחזור אחרון 28/12/09 ומעודכן 22/12/09.
בתאריך ה 18/07/10 משקל העובר היה 1100 גרם והרופא אמר לי שהכל בסדר וקבע איתי שוב עוד 5 שבועות. בנוסף הפעם העובר במנח רוחבי.
אני לא כל כך רגוע. אמרו לי שהמשקל לא משנה העיקר שהעובר גדל על אותה עקומה כל הזמן. איך בודקים את זה אם אומרים לי לבוא כל 5 או שישה שבועות? עד הפגישה הבאה אני יכולה ללדת. אני מרגישה שאין לי מעקב. בנוסף שמעתי שיש איזו בדיקה בשבוע 33 לגבי מח עובר. במכבי לא יודעים מה זה רק הרופאים שעושים סקירה ממליצים על כך. האם זה מומלץ? לא יודעת למי לפנות.
תודה מראש על כל תשובה
ליאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעקב צמיחה
ד''ר עדי דוידסון31/07/2010כאשר העובר קטן או יש חשד שלא צומח היטב מומלץ לחזור על הבדיקה בעוד 2-3 שבועות.
בדיקה מכוונת למוח בשבוע 32 עדיין לא בשגרה ועדיין אין הסכמה בין הרופאים מה לבדוק בשבוע כזה אך כאשר עושים מעקב גדילה תמיד מומלץ להסתכל על הכל אפילו באופן לא רשמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני בהריון??יפית31/07/2010
שלום רב,
אני בת 31, ילדתי בסוף חודש אפריל הריון ראשון, התינוק מקבל חצי הנקה וחצי תוסף. ב-16 ביוני קיבלתי מחזור. מאז לא קיבלתי בכלל.
עשיתי שתי בדיקות הריון ביתיות ויצאה תשובה שלילית.
מה עלי לעשות? האם הבדיקות הביתיות אמינות במצב שלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליפית
ד''ר גדעון נגר31/07/2010איני רואה כל סיבה לדאגה
יש להמתין בסבלנות לפחות מספא חודשים
כל זאת במידה ואכן בצעת בדיקת דם להריון.
ואם לא ,תבצעי זאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל עוברליאת30/07/2010
שלום!
אני בשבוע 31 בהריוני הרביעי.
בכל ההריונות שלי תמיד שינו לי את תאריך מחזור אחרון כי העובר היה גדול בשבוע וההתפתחות היתה תקינה ומשקלי הלידה תקינים.
הפעם גם שינו לי את תאריך המחזור מה 28/12/09 ל 22/12/09 והכל היה בסדר עד שבוע 23. ואז בסקירה השניה פתאום העובר היה קטן בשבוע מתאריך המחזור האחרון והרופא שבדק אמר לי שצריך לבדוק ולראות. אמרתי זאת לרופא שמטפל בי אך הוא לא התרגש. הוא מבקש שאבוא אליו פעם בשישה שבועות. פעם אחרונה שהיתי אצלו הייתי לפי המחזור המעודכן בשבוע 29.4 ומשקל הובר היה 1100 גרם. הוא אמר לי שהכל בסדר ושהעובר קטן ולא חייב להיולד גדול (משקלי הלידה הקודמים שלי: 2980,3100,3982 מהקטן לגדול). ושוב קבע לי תור בעוד 5 שבועות. האם עלי לדאוג? האם זה אומר שהתפתחות העובר לא בסדר? האם זה נובע מתזונה שלי או משהו שאני לא עשיתי בסדר במהלך ההריון? אנימוטרדת מאוד ואודה על כל תשובה.
בברכה, ליאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאת
ד''ר גדעון נגר31/07/2010הבדל של שבוע אין לא כל משמעות
אין כל סיבה לדאגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקטרופיוןאורית30/07/2010
שלום,
בבדיקת שגרתית 6 שבועות לאחר לידה (ניתוח קיסרי), נצפו אקטרופיון ופוליפ קטן (ללא דימומים לאחר יחסים). הרופא ביצע פאפ, והמליץ להמשך הבירור לבצע אולטרסאונד וקולפוסקופיה.
מה המשמעות של הממצאים, האם זה נפוץ לאחר הריון ולידה? ומהם דרכי הטיפול?
תודה מראש,
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורית
ד''ר גדעון נגר31/07/2010אקטרופיון הוא ממצא שכיח ואינו מעיד על בעיה כל שהיא אך למען הזהירות רצוי אכן לבצע פאפ וקולפוסקופיה
לגבי טפול אם בכלל יש צורך בכך
יש לקבוע רק לאחר קבלת תוצאת הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות עובר בלתי פוסקותאלומה30/07/2010
שבוע 37 להריון,מרגישה תנועות עובר בלתי פוסקות כל הזמן.
האם ידוע קשר למצבי לחץ? לתסמונת כלשהיא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלומה
ד''ר גדעון נגר31/07/2010תנועות בהריון אין סימן טוב למצבו של העובר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות מהנרתיק שבוע 31נטע30/07/2010
שלום רב,
אני בשבוע 31 להריון החל משבוע 27 החלו להופיע אצלי בתחתונית הפרשות לבנות לפעמים נטולי ריח ולפעמים עם ריח, בבדיקה האחרונה אצל רופאת הנשים נבדקו מיהשפיר ע"י אולטרסאונד ונאמר לי שהכול בסדר ואולי זה פטרייתי וניתנה לי משחה כבר בעבר..
היום אני בשבוע 31 עוד יומיים שוב אצל רופאת הנישם, אבל מודאגת כי מופיעים אצלי עדיין ההפרשות הללו, חשוב לי לציין שלא בכל יום ובמידה מועטה, אחרי שתן וניגוב זה לא חוזר במהלך היום..
היום יש לי סיבה לדאגה או להמתין ליום ב' לבדיקת רופאה, כי סה"כ מרגישה בסדר ואין לי חום..
בברכה,
נטע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטע
ד''ר גדעון נגר31/07/2010בהריון קיימת הפרשה רבה
יתכן וההפרשה על רקע הופעת פיטריה בנרתיק
וכל שעליך לקבל מספר נרות והבעיה תיפתר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוף שבוע 6 - לא מרגישה סימני הריוןנ.30/07/2010
שלום ,
מאוד מפחדת.
אני עכשיו ביום אחרון של שבוע 6. אתמול הפסקתי להרגיש בחילות,כאבי בטן ושדיים שהיו לי בשבוע האחרון.
בטא לפני 3 ימים יצא טוב - 9560 . אבל עוד לא היתה בדיקה אצל רופא. רק עוד שבוע...
הריון קודם , שנראה אותו דבר (סימנים והפסקתם) הסתיים בבדיקה בשק הריון ללא ממצא עוברי.
(גם אז נמדדה בטא טובה - 5000).
האם אכן זו סיבה לדאגה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר גדעון נגר31/07/2010בדיקת USתפתור את הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלהגלית30/07/2010
שלום,
אני בת 33 נשואה כבר שנה ומנסה להיכנס להריון, ספירת הזרע של בעלי נמוכה ולכן הומלץ לי לעשות טיפולי IVF
לכן התחלתי להזריק דקפפטיל ואחרי שבוע וחצי של הזרקות גיליתי שאני בהריון ספונטני.
לצערי ההריון לא התפתח ועברתי הפלה :((
רציתי לדעת אם העובדה שהזרקתי את הדקפפטיל יכלה לגרום לאי ההתפתחות של ההריון??
והאם אחרי שכבר הצלחתי להיכנס להריון כדאי בכל זאת לנסות IVF ?? או שכדאי לנסות הריון ספונטני??
אודה לך על תשובתך :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין תחליף להריון ספונטני
ד''ר עדי דוידסון31/07/2010שלום חן
כפי שכתבתי בבלוג שלי (ממליץ לקרוא) זוגות רבים עוברים טיפולי פוריות רק בגלל מהירות וחוסר סבלנות. אתם הוכחתם את פוריותכם ולכן לא זקוקים לטיפולי פוריות. תמיד הריון ספונטני מגיע מהר יותר ובריא יותר ועם סיכויי הפלה נמוכים יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירה מורחבת - מועד ביצוע הבדיקהרינת29/07/2010
שלום
אני בחודש רביעי, תחילת שבוע 17.
תאריך מחזור: 06.04.10.
רציתי לדעת האם זה מוקדם מדי לבצע סקירה בתאריך 22/08.
* אני טסה לחו"ל מה 28/08-13/09 ואני חושבת שזה מאוחר לעשות אחרי.
אשמח לתשובה
תודה רבה
רינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומלץ בשבוע 24-25
me29/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



