מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שבוע 37דיקלה29/07/2010
שלום,
אני בשבוע 37.
מזה כשלושה ימים יש לי הפרשות צמיגיות ממש מרובות בצבע שקוף-לבן-צהבהב..
האם זה נורמלי? על מה זה מעיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה.. בבקשה תשובה
דיקלה31/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמע לגמרי נורמלי
ד''ר עדי דוידסון31/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות בצבע חום כההענת29/07/2010
לפני כחודשיים הפסקתי לקחת גלולות במטרה להיכנס להריון.
לפני כשבועיים קיבלתי מחזור . בשלושה ימים האחרונים יש לי נוזלים בצבע חום כהה .
מה זה בדיוק?
ומה ניתן לעשות ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
ענת29/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה ומחכה לתשובה
ענת31/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תשובה
ענת31/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמישהו יכול לענות ??
ענת01/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאינני רופאה ובכל זאת אנסה לענות לך
מיכל01/08/2010אני רואה שאת לחוצה וממתינה כבר מס' ימים לתשובה אז אולי אצליח להרגיע...
אם לפני כשבועיים היית במחזור וקיימת יחסים סביב מועד הביוץ שלך יתכן וההפרשות החומות מעידות על השתרשות העובר ברחם. במקרה שלך הדבר אפשרי ולכן אני ממליצה לך לחכות לתאריך הווסת המשוער הבא שלך ובאם לא תקבלי מחזור לעשות בדיקת הריון.
כרגע ממליצה לך לנוח, לשתות הרבה ולקוות שנקלטת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנועה
ד''ר גדעון נגר01/08/2010הפרשה חומה נגרמת עקב דמם קל מאד
ששהה בנרתיק מספר ימים ולכן שינה צבעו מאדום לחום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרשות.
ד``ר איילון לחמן02/08/2010לנועה שלום.
הסביר שזו תגובת לוואי לתהליך ביוץ שהתרחש. יש גם לגשת ולהיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימפיזיוליזיסחנה29/07/2010
שלום,
אני בשבוע 37 להריון וסובלת מאוד מסימפיזיוליזיס!!!
אינני מסוגלת כמעט ללכת חוץ משירותים או מקלחת - שאלותיי לקראת הלידה הם:
1. כיצד זה ישפיע על הלידה (הרי איני יכולה כמעט בכלל לפסק את רגליי)....
2. האם זה מצריך ניתוח קיסרי?
3. האם זה סוג של שבר?
4. מה הסיבה שזה קרה?
5. האם זה יעבור אחרי הלידה?
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרם ענו לי - מדוע?
חנה01/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחנה
ד''ר גדעון נגר01/08/2010סימפיזיוליזיס אינה משנה מהלך לידה
נהוג לבצע הרדמה אפידורלית בה לא תחושי בכאבים
התופע די שכיחה בהריון מתקדם
התופעה תחלוף לאחר הלידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא נצפה דופק לעובראבא29/07/2010
שלום,
בבדיקת אולטרהסאונד ראשונה נצפה שק הריון אבל
לא נצפה דופק. הרופא אמר שקיימות 2 אופציות:
או שההריון צעיר מדי או שההתפתחות לא תקינה.
קיימנו יחסים ללא אמצעי מניעה בתחילת יולי כאשר המחזור
האחרון היה בתחילת יוני.
האם לפי דעתך ההריון באמת צעיר כיוון שבפועל ההפריה קרתה
לפני 3 שבועות בעצם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעט עידוד
עינב29/07/2010היי. גם לי היה אותו סיפור.
חשבו שההריון כבר בשבוע 7 ועדיין לא נצפה דופק. אמרו לי שהריון לא תקין.
בסוף הסתבר כי ההריון היה צעיר מאוד מכפי שחשבו והיה ביוץ מאוחר....
סבלנות והרבה הצלחה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 29 ושיליה דרגה 3דנית29/07/2010
שלום רב,
אתמול ביצעתי U.S שבוע 29+1 משקל העובר 1.5 ק"ג, כמות מי שפיר תקינה, צוואר סגור, שיליה דרגה 3.
מה המשמעות של שיליה בדרגה 3 בשבוע 29? האם זה מצריך מעקב מסויים? האם יש חשש ללידה מוקדמת?
אציין שההיריון הושג כתוצאה מ-IVF ושעד שבוע 22 הוגדר כהפלה מאיימת בשל המטומה. ההמטומה נספגה וההיריון ממשיל כשורה לעת עתה.
אודה על תשובתכם.
דנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה-אודה להתייחסות.
דנית01/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאף רופא לא יודע לענות לי????
דנית02/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לרופאי הפורום על "ההתיחסות"
דנית04/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימני הריון או פרי דמיוני ?קורין29/07/2010
אני ובעלי מנסים להיכנס להריון. מחזור אחרון 30/6 מועד ביוץ 16/7 ( נבדק בערכה ביתית ) . מחזור סדיר כל 30 ימים.
מס' ימים לאחר ביוץ הייתה לי תחושה מוזרה בבטן שייחסתי אותה לרצון העז שלי שאכן קורה שם משהו...
לפני כ5 ימים החלה לי רגישות בפטמות שהתפתחו לגודש קל בחזה וכאבים קלים .
בנוסף יש עוד סימנים : כאבי ראש , עייפות , תכיפות במתן שתן , צרבות , שינויים מוזרים בדופק ( מרגישה שהדופק עולה לעיתים )
ונפיחות בבטן .
אני ממש רוצה להיכנס להריון ואני חוששת שאני " כופה " את על עצמי להרגיש את כל הסימפטומים . ביצעתי לפני יומיים בדיקת הריון ביתית שיצאה שלילית - מאד התאכזבתי אבל עדיין קיימים כל הסימנים ( חשבתי שיעברו ברגע שהתקבלה התוצאה , בהנחה שאכן דמיינתי אותם ). כבר התאכזבתי חודש שעבר , אם כי אז לא היו כל הסימנים שיש לי עכשיו.
האם ייתכן שאני בהריון למרות תוצאת הבדיקה הביתית ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ???
קורין29/07/2010לא הצלחתי להתאפק והיום בבוקר עשיתי בדיקה ביתית נוספת...
ויצא קו מאד בהיר , אבל ממש בהיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשני פסים
עינב29/07/2010קורין, אני לא רופאה או משהו אבל אם יש שני פסים, גם אם אחד מהם בהיר
זה חיובי פשוט מדובר בהריון צעיר מאוד ולכן אין עדיין כמות גבוהה של הורמון.
בכל זאת, עוד לא עבר חודש מהווסת האחרונה.
תעשי בדיקת דם, הכי בטוח...
בהצלחה והרבה מזל טוב!!
עינב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח גם לחוות דעת מיקצועית
קורין29/07/2010תודה רבה על ההתייחסות . זה גם מה שהיה רשום בהוראות של הבדיקה רק שפס הנוסף היה ממש בהיר . גם אני וגם בעלי ראינו אותו אז ממש במעומעם .
אני בכל זאת אשמח לתגובה של אחד הרופאים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת הנשיקהאילה28/07/2010
שלום.
אחותי חולה במחלת הנשיקה. אלו תוצאות בדיקות דם שהיא עשתה:
CMV IgG NEGATIVE
CMV IgM POSITIVE
מומלץ לחזור על הבדיקה לאחר שבועיים
בנוסף ראה תוצאות
CMV IgM Additional assay
CMV IgM additional assay NEGATIVE
CMV IgM additional assay
EBV Ab. VCA IgM (POS), VCA IgG (POS),
EBNA IgG (NEG)
EBV Primary infection
אני בהריון, שבוע 36
בבדיקות שלפני ההריון היה לי:
הודעות לבדיקת EBV Ab. מתאריך 04/11/2009
EBNA IgG (POS)
EBV Past infection
CMV IgG | 15/12/09 | AU/ml | *
220
| (POS)
CMV IgM | 15/12/09 | | שלילי
שאלתי: האם אני מחוסנת מהדבקה, האם זה מסוכן להריון?
מומלץ לי לעשות בדיקות מסוימות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאילה
ד''ר גדעון נגר28/07/2010תוצאת הבדיקות תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיילה שלום
יערה01/08/2010שמי אפרת ואני ד"ר באימונולוגיה.
אני מבינה שאת לחוצה, הרשי לי לענות על שאלתך.
תוצאות בדיקות הדם שלך מורות כי את נחשפת בעבר לוירוס ואת לא חולה בו היום.
יחד עם זאת חשוב שתדעי כי ישנם מספר זנים לוירוס ה-CMV וחשיפה לזן אחד אינה מקנה חסינות כנגד וירוס אחר.
לכן אני ממליצה לך לשמור על היגיינה אופטימאלית בקירבת אחותך (כלומר לא לאכול מאותם כלי אוכל וכו') ואם אפשר גם להמעיט בפגישות איתה אם את יכולה.
יחד עם זאת חשוב לזכור כי את כבר בשבוע 36. בשבוע מתקדם כ"כ פגיעה בעובר היא קטנה משמעותית.
ובנימה קצת אישית,
מאחר ואני בתחום, ידעתי היטב את הסיכונים שבהדבקה בהריון ובהתאם הקפדתי במהלך 2 ההריונות שלי לשמור על היגיינה מקסימאלית ולהתרחק מאנשים המגלים תסמיני הצטננות. כמובן שקיוויתי שאתחסן (איחשף לנגיף) לקראת הריון נוסף עם כניסתו של בני לגן,, אך לצערי כך לא היה. שני ההריונות שלי עברו עלי בלחץ וחשש גדול (בלשון המעטה) אך לשמחתי לא נדבקתי בנגיף במהלך ההיריון ונולדו לי 2 ילדים מקסימים.
מאחר והנושא קרוב לליבי החלטתי באופן מושכל ויזום להידבק בנגיף טרם כניסתי להריון נוסף וזאת במטרה למנוע את הסיכון הכרוך בכך שאיני מחוסנת. הידבקות בווירוס זה קלה ביותר והיא מתאפשרת דרך מגע עם נוזלים שונים כגון רוק, דמעות שתן וכו' של אדם החולה בנגיף. מספיק לשתות מאותה כוס או לחלוק כלי אוכל עם אדם החולה בנגיף על מנת להידבק ממנו.
מאחר וכל תקוותי להידבק ב-CMVטרם הריון נוסף לא התממשו אני פונה אלייך בתקווה שתסכימי לעזור לי להידבק בנגיף.
על אף שפנייתי תמוהה ברצוני להדגיש כי היא נובעת מהרצון למנוע את ההשלכות החמורות הכרוכות בהידבקות בנגיף במהלך ההיריון בהעדר חיסוניות.
אודה לך מאוד אם תסכימי לסייע לי.
תודה מראש,
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיילה שלום
יערה01/08/2010שמי אפרת ואני ד"ר באימונולוגיה.
אני מבינה שאת לחוצה, הרשי לי לענות על שאלתך.
תוצאות בדיקות הדם שלך מורות כי את נחשפת בעבר לוירוס ואת לא חולה בו היום.
יחד עם זאת חשוב שתדעי כי ישנם מספר זנים לוירוס ה-CMV וחשיפה לזן אחד אינה מקנה חסינות כנגד וירוס אחר.
לכן אני ממליצה לך לשמור על היגיינה אופטימאלית בקירבת אחותך (כלומר לא לאכול מאותם כלי אוכל וכו') ואם אפשר גם להמעיט בפגישות איתה אם את יכולה.
יחד עם זאת חשוב לזכור כי את כבר בשבוע 36. בשבוע מתקדם כ"כ פגיעה בעובר היא קטנה משמעותית.
ובנימה קצת אישית,
מאחר ואני בתחום, ידעתי היטב את הסיכונים שבהדבקה בהריון ובהתאם הקפדתי במהלך 2 ההריונות שלי לשמור על היגיינה מקסימאלית ולהתרחק מאנשים המגלים תסמיני הצטננות. כמובן שקיוויתי שאתחסן (איחשף לנגיף) לקראת הריון נוסף עם כניסתו של בני לגן,, אך לצערי כך לא היה. שני ההריונות שלי עברו עלי בלחץ וחשש גדול (בלשון המעטה) אך לשמחתי לא נדבקתי בנגיף במהלך ההיריון ונולדו לי 2 ילדים מקסימים.
מאחר והנושא קרוב לליבי החלטתי באופן מושכל ויזום להידבק בנגיף טרם כניסתי להריון נוסף וזאת במטרה למנוע את הסיכון הכרוך בכך שאיני מחוסנת. הידבקות בווירוס זה קלה ביותר והיא מתאפשרת דרך מגע עם נוזלים שונים כגון רוק, דמעות שתן וכו' של אדם החולה בנגיף. מספיק לשתות מאותה כוס או לחלוק כלי אוכל עם אדם החולה בנגיף על מנת להידבק ממנו.
מאחר וכל תקוותי להידבק ב-CMVטרם הריון נוסף לא התממשו אני פונה אלייך בתקווה שתסכימי לעזור לי להידבק בנגיף.
על אף שפנייתי תמוהה ברצוני להדגיש כי היא נובעת מהרצון למנוע את ההשלכות החמורות הכרוכות בהידבקות בנגיף במהלך ההיריון בהעדר חיסוניות.
אודה לך מאוד אם תסכימי לסייע לי.
תודה מראש,
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפיר בשבוע מתקדםשירן28/07/2010
שלום
לאחר מעל 15 טיפולי IVF הצלחנו סוף סוף להשיג הריון. אני בת 36.
אני בשבוע 17, אחרי שקיפות, סקירה מוקדמת, סקר ביוכימי טרימסטר ראשון, ומחכה לתוצאות הבדיקה המרובעת של הטרימסטר השני. נכון לכרגע כל הבדיקות לפי חוו"ד הרופא שלי תקינות.
אנחנו חוששים מאוד מן הסתם לאבד את ההריון אבל מצד שני נרתעים מאוד מהאפשרות ללדת ילד בעל נכות או פיגור.
נאמר לי בצורה לא רשמית ש"מי שפיר ניתן לעשות בכל שבוע" - כלומר אם לאורך המעקב יראו משהו חריג, נוכל לבצע אז את הבדיקה (למשל באקו לב או בסקירה המאוחרת)
בנוסף, חשבתי שאולי עדיף במקרה הזה לדחות את הבדיקה עד לשבוע בו ניתן יהיה לילד את העובר שיוכל לחיות (כלומר שבוע 32 לאחר שלוקחים תכשיר להבשלת הריאות- זה הגבול שהבנתי שריאלי) שכן הדבר הכי נורא שאני יכולה לחשוב עליו הוא הפלה של תינוק עובר בריא.
האם המידע שבידי נכון, והאם במקרה של תסמונת דאון יאשרו לי הפלה גם בשבוע מתקדם?
אילו עוד בעיות מחפשים בבדיקת מי שפיר ברגיל (בהנחה שאין לנו נשאות גנטית שהתגלתה בבדיקות הגנטיות שעשינו)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירן
ד''ר גדעון נגר28/07/2010המידע שברשותך נכון
מי שפיר נועד לבדוק הפרעות כרומוזומליות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה על הפיטמהשירן28/07/2010
שלום
אני בשבוע 18. לפני כמה שבועות (ואולי אפילו חודשים - ולא שמתי לב) גדלה לי בליטונת קטנה בקצה הפיטמה, בדיוק באמצע. באותו צבע של הפיטמה עצמה. השד הזה הרבה יותר רגיש באופן כללי אבל נדמה לי ששיפשוף של הבליטה הזו בבגד הוא הכי כואב.
קצת מוטרדת בשאלה האם זה דבר טבעי בהריון או שיש מקום להתיעץ עם רופא כלשהו. (ואז - איזה רופא?!) התור שלי לרופא העושה לי את המעקב הוא רק עוד שבועיים, ובינתיים אני מודאגת.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירן
ד''ר גדעון נגר28/07/2010יש להבדק עי חירורג שד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירת מערכות מוקדמתליאור28/07/2010
שלום,
אני קבעתי תור לסקירת מערכות מוקדמת כאשר אני יהיה בשבוע 14+6.
במכון אמרו לי שזה מוקדם מידי... וכדי לי לקבוע יותר מאוחר.
האם זה נכון???
מחזור אחרון 27.05.
אודה לעזרה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאור
ד''ר גדעון נגר28/07/2010השבוע שציינת מתאים לסקירה מוקדמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פאפאבריןלי28/07/2010
שלום רב, אני נמצאת בשבוע 32 בהריוני השני.
עקב כאבים חזקים בצד הימני העליון של הבטן שמקרינים גם לגב, עשיתי בדיקה אצל כירורג היום ואמר לי שכנראה לא מדובר באבנים בכיס המרה, אלא בכאבים עקב צמיחת הרחם. בהתחלה היה חשד לאבנים בכיס המרה מפני שקרוב ל5 שנים אחורה היו לי אבנים , ועכשיו הכאבים חזרו בעקבות ההריון
הרופא יעץ לי לקחת פאפאברין פעמיים ביום לשיכוך הכאבים, אמר שלא בטוח אבל כנראה שזה בטוח לנטילה בהריון
האם ניתן לקחת? והאם יש בכדורים האלו סיכון ולו הקטן ביותר לנזק מסויים? אם יש אני מעדיפה לסבול את הכאב עוד כמה שבועות
אציין שהכאבים מגיעים רק לאחר ישיבה של מעל חצי שעה רצוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאת
ד''ר גדעון נגר28/07/2010במידה והכאבים בלתי נסבלים ניתן לקחת פפברין אך רצוי קודם להמשיך ולברר את הסיבה לכאבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור לאחר לידהאמא28/07/2010
שלום
ילדתי בתאריך 8/05/10 ןעדיין לא קיבלת מחזור האם זה בסדר או שאני צריכה להתחיל לדאוג , כל הזמן יש לי תחושה שאני עומדת לקבל אך לא קורה כלום וגם בנוסף לפני שלושה שבועות אולי פחות או יותר קבלתי דימום קל שניגבתי , לאחר יומים הדימום פסק
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאמא
ד''ר גדעון נגר28/07/2010לאחרלידה יתכןלא לקבל מחזור במשך מספר חודשים
אך למען הזהירות יש לבצע בדיקה להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה בהריוןאור28/07/2010
שלום ,
אני בשבוע 26+1,להלן תוצאות בדיקת הדם ,רמת ההמוגלובין שלי ירדה מ10.8 ל10.1 וזאת למרות שהנני נוטלת 2 טבליות של פריפול ביום.
אשמח מאוד אם תוכלו לעיין בתוצאות ולייעץ לי בהתאם.
תודה,
אור.
WBC K/uL 14.54
RBC M/uL 3.47
HGB g/dL 10.1
HCT % 31.7 35
MCV fL 91.4
MCH pg 29.1
MCHC g/dL 31.9
PLT K/uL 256
Neutrophils % % 72.0 37 (.........)* 70 BD1
Lymphocytes % % 17.0 20 *(.........) 45 BD1
Monocytes % % 7.0 1 (.....*...) 10 BD1
Eosinophils % % 2.0 0 (..*......) 7 BD1
Band cells % 2.0 BD1
Neutrophils K/uL 10.47 1.5 (.........)* 7.7 BD1
Lymphocytes K/uL 2.47 1 (....*....) 3.5 BD1
Monocytes K/uL 1.02 0.1 (.........)* 1 BD1
Eosinophils K/uL 0.29 0 (...*.....) 0.7 BD1
Band cells K/uL 0.29 BD1
Glucose mg/dL 134.7 לאחר 50 גר' סוכר
Iron ug/dL 71.5 37 (..*......) 145 BD1
Ferritin ng/mL 12.2 15 *(.........) 200 BD1* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה שאלה...תודה.
אור29/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנות יקרות- יחסי מין ודימומים
אילנה29/07/2010היי
גם אני בהריון יקר לאחר טיפולים, גם לי היו דימומים בתחילת ההריון, גם אחרי בדיקות גניקולוגיות וגם בלי קשר.
בכל פעם קיבלנו הוראה לא לקיים יחסים מספר ימים. בסופו של דבר החלטנו לא לקיים יחסי מין מלאים בכלל בזמן הקרוב (החלטה שנעשה ביחד ).
בנות, אתן לא חייבות להסכים איתי- אבל ההריון הזה כל כך יקר לנו, אם אנחנו שמות לב שכל בדיקה או יחסי מין מביאים דימום, למה לקחת סיכון?
חשוב להקשיב לרופאים, אבל חשוב גם להקשיב לגוף שלנו
הרופא שלי אמר לי לא לתת שיבדקו אותי וגנילית, גם שאת מגיעה עם דימומים לבית חולים, זה יכול לגרום נזק. השתדלו לנמנע מזה...
וחוץ מזה שיש דרכים אחרות לשמור על האינטמיות הזוגית שהביאה איתה התגשמות חלום :-)
בהצלחה לכן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- די דחוף - "הקצעת שורשים"me28/07/2010
שלום רב,
אני בשבוע 27.
רופא שיניים (מומחה לבעיות חניכיים) המליץ לי לעשות הקצעת שורשים עקב דלקת חניכיים חריפה.
שאלתי היא - האם טיפול זה אכן מותר לאישה בהיריון?
במידה והוא כרוך במשחת/ספריי אלחוש או זריקת הרדמה האם אין בכך סיכוי (ולו הקטן ביותר) לפגיעה בעובר?
האם יכול לקרות משהו (ולו בסיכוי נמוך) עקב טיפול זה?
אודה לתשובה מהירה,
בברכה
מי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה - אודה לתשובה
me29/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה:-( למה רק לי לא עונים?
me01/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמותר בהריון כולל ההרדמה המקומית
ד''ר עדי דוידסון01/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית, תודה רבה, ושנית,
me01/08/2010הרדמה מקומית מותרת בין אם היא באלחוש (משחה...) ובין אם זו זריקה?
החומר אינו מגיע לשילייה ולעובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בטאליאת28/07/2010
בבדיקת דם אחרי 3 ימי איחור במחזור יצא בטא 42 ,כעבור 3 ימים יצא בטא 212
יש 2 הכפלות אך עדיין זה די נמוך,יש סיבה לדאגה או שזה תקין,צריך לבדוק שוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגתם על השאלה שלי
ליאת30/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאת
ד''ר גדעון נגר31/07/2010אכן הרמה נמוכ ה אך יתכן והביוץ חל באחור קל לכן ההריון צעיר יותר
אך תשובהחודרת של בדיקת דם בעוד מספר ימים תסייע לאבחנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



