מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת הריוןמירי23/07/2010
אני בת 38 - נ+2
יש לי שני ילדים: בת 8,בן 5
עכשיו לעצם העיניין:
בדר"כ המחזור שלי סדיר. (כל חודש בחודשו בערך אני מקבלת, לדוגמא:
אם בחודש קודם קיבלתי ב-25, אז החודש אקבל ב- 24-26 -גג 27
קיבלתי חודש קודם ב-22/6, והחודש כבר ה- 23 לא קיבלתי.
(עשיתי בדיקה הריון ,ויצאה שלילית) אבל הכי חשוב זה שקיימתי יחסי
מין לא מוגנים, בשיטת משגל נסוג, ב-18 ליולי, ועדיין לא קיבלתי.
יש לציין כי גם יש לי מקלוני ביוץ, וזה לא היה יום הביוץ,
חוץ מזה שאם המחזור שלי מסודר, אז לא הגיוני שאקלט 4 ימים בערך לפני
מועד המחזור שאמור להגיע.
אם אעשה בדיקת דם-ביום ראשון, אוכל כבר לדעת אם אני הרה (בתקווה שלא)? ומה דעתך???? (מבחינת הימים)
תודה מראש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למירי
ד''ר גדעון נגר24/07/2010בדיקת דם להריון הופכת לחיובי כ10 ימים לאחר מגע מיני.
הביוץ מתרחש כשבועיים לפני התאריך המשוער של הווסת הבא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם התחושות טבעיות ????לירז22/07/2010
אני יודעת שהשאלה שלי תעורר פה אולי כמה הדים ותגובות נרגזות ובכל זאת אני חייבת לשאול...
עברתי הרבה טיפולי פוריות עד שהצלחתי להכנס להריון המיוחל (וזה משהו שאין לתאר במילים עד כמה באמת רציתי אותו)
כיום אני בשבוע 10, ולפתע השמחה התחלפה בבעתה מפחידה....
אני מוצפת מחשבות מטרידות של איזו אמא אהיה, והאם זה בכלל השלב הנכון עבורי (אני כבר בת 29!!! ובכל זאת...), אני חושבת כל הזמן איך בעלי יקח חלק בכל העניין, ובגלל שאני כל כך מרוכזת בלכעוס עליו במרבית היום, אני מפחדת שהשותפות שלו לא תהיה מלאה והכל יפול עלי - למרות שהוא הגבר הכי מדהים ותומך ואוהב עלי אדמות (ובינינו - ברור לי שהוא יהיה אבא הרבההה יותר טוב מהאמא שאני הולכת להיות) דיברנו על זה כמובן והוא אמר שזה שטויות במיץ...:-)
אני חוששת למקום העבודה שלי, שמא מעמדי ישתנה ויפגע (אני אפילו לא עובדת שם חצי שנה), ולא ממש יודעת איך לספר שם על העתיד לבוא - והבטן מתרחבת והזמן מתקצר וצריך לספר!!!!
בקיצור אני חוששת מהכל ושואלת את עצמי למה נכנסתי לכל זה מלכתחילה - ואז אני כועסת על עצמי שאני חושבת מחשבות טפשיות שכאלה!!!
האם זה טבעי?
האם יש עוד בנות שמרגישות ככה?
האם זה ההורמונים שמדברים מתוכי???? חשוב לי לציין שיש רגעים שאני מרגישה ב-ד-י-ו-ק ההפך וכל כך מאושרת מכל מה שהולך לקרות!
האם זה יעבור כשאראה/אחזיק את הנסיכ/ה הקטנ/ה
חשוב לי להדגיש שאני לא בדיכאון או משהו - סתם מלאת חששות מטרידות שלא נותנות מנוח....
אשמח לשמוע דעתכם/ן בעניין...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזדהות :)
מיטל23/07/2010רציתי להגיד לך שזה ממש הצחיק אותי מה שכתבת כי אלו דברים שבדיוק עוברים לי כל הזמן בראש :). אנחנו עדיין לא זכינו.. מנסים כבר שנה וחצי ובעזרת השם זה יבוא בקרוב כך אני מרגישה!
אך המצחיק הוא שאני מדמיינת המון וכל הזמן חושבת איך זה יהיה וכמה ולמה, ואיזה מן אמא אני אהיה ופתאום מתחילה להרגיש חוסר ביטחון ואז חושבת על בעלי, ויודעת שהוא יהיה אבא מצויין כי הוא לא עושה סרטים מכל דבר קטן כמוני והוא גם יצחיק אותם והם יאהבו אותו אני בטוחה!! ואז במחשבה שניה חושבת שאולי זה לא טוב שהוא יותר מדיי כזה כי בעצם אבא צריך להיות רציני! חחח והופכת בזה והופכת והופכת, עד שאני אומרת לעצמי טוב דיייי חח כמה אפשר לחשוב, ולמה אני חושבת יותק מדיי?! כשזה יבוא זה יהיה הכי טבעי שיש וכל מה שצריך לקרות יקרה והכל יהיה לטובה. גם בעלי אומר שאני חייבת להפסיק לחשוב יותר מדיי מכיוון שאולי הלחץ הזה גורם לי שלא אכנס להריון.. מי יודע :/
בכל אופן מתוקה, מה שאצלך מדבר זה בטח ההורמונים חח זה טבעי מה שאת עוברת, ואני ממש שמחה בשבילך ובטוחה שבסופו של דבר יגדלו אצלך ילדים לתפארת! לפעמים זה מתעכב כדי שנדע להעריך את זה אח"כ.
שיהיה לך רק בהצלחה ובשורות טובות- אמן! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה חמודה את - תודה!
עינת23/07/2010היום כשקמתי בבוקר הרגשתי למשל בדיוק ההפך, וחשבתי לעצמי איך בכלל העיליתי על דעתי מחשבות כאלה טיפשיות!!!
אני מאד הפכפכה לאחרונה - אולי זה באמת חלק מהעניין של ההורמונים
אני רוצה לספר לך שגם כשאנחנו ניסינו המון והיינו בטיפולים - לפעמים הטיפולים כל כך התישו וגרמו לכאלה מתחים שגם אז היו לי ספקות אם ככה זה צריך להיות?! ולמה זה קורה לנו, אולי זה סימן...בקיצור, כנראה שלהביא ילדים לעולם מלווה תמיד במיליון חששות - וזה עוד כלום לעומת מה יהיה כשהם יוולדו...
וכן, גם אני בחורה כזו לחוצה שעושה סרטים מכל דבר, ומזל שיש לנו בעלים מדהימים שמאזנים ומרגיעים אותנו - מה היינו עושים בלעדיהם....:-)
אני מאחלת לך המון המון המון בהצלחה, מחזיקה לך אצבעות - באמת מכל הלב!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגשות, תחושות ומחשבות
ד''ר עדי דוידסון24/07/2010אכן מה שאת מתארת זה טבעי לחלוטין. הריון מהווה שינוי גדול בחיים ולכן הוא מעצים פחדים וחרדות שהסתתרו שם קודם.
במידת האפשר עדיף לשוחח על הנושא עם איש מקצוע כמו יועצת/פסיכולוגית או כל מקצוע דומה. זה יכול מאד לעזור להעמיד את התחושות והרגשות בפרופורציה וגם יעזור להתמודד כאשר הרגשות יעצימו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה לי שאין אחת שלא עברה את זה
יפית25/07/2010אני הייתי חרדתית בטירוף, בעלי היה מסכן...
עם התקדמות ההריון זה עבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת צודקת יפית
ד''ר עדי דוידסון25/07/2010כולן עוברות את זה אך תלוי בעוצמה ובתדירות
וכן תלוי באם יש או אין סביבה תומכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות הורמונליותיעל22/07/2010
שלום,
יום 4 של המחזור, האם הבדיקות תקינות?
LH 3.8
PROLACTIN 133
FSH 6.1
E2 268
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 29
יעל22/07/2010בת 29
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאימות לשבועלי22/07/2010
היי
אני בשבוע 30+6 ימים (וסת אחרונה 18/12)
היום בבדיקת רופא הוא עשה מדדים של העובר- ראש היקף בטן וירך
לפי הבדיקה יצא בשכלול שהעובר תואם לשבוע 31+4 ימים
לשאלתי אמר שזה תקין ולא תקין, אמר שהסטייה לא רחוקה מהנורמה אבל עדיף שהתינוק יהיה בטווח הנורמה
האם תקין לדעתכם? אשמח לחוות דעת נוספת
פרט לכך כל הנתונים תקינים מבחינת חלבון עוברי ובדיקות רגילות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין משקל העובר
לי22/07/2010משקל מוערך 1866 גרם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץעינת(תותי)22/07/2010
הי ערכת ביוץ לא הועילה וכל חברה אומרת לי אחרת אז ... הוסת שלי קצר מאד דימום ממשי נמשך יומיים ועוד יומיים של כתמים חומים מעטים וזהו אני מקבלת כל 28 יום או 30 בערך. החודש קיבלתי ביום ה- 27(21/07/10) מתי אני אמורה לבייץ? מאיזה תאריך להתחיל לשכב? כמה ימים זה נמשך?
האם עדיף לשכב לסירוגין או שאפשר ורצוי כל יום? תודה מראש עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרה לי
יפית22/07/2010גם לי זה קרה, קיימנו יחסים מהיום ה-8 למשך שבועיים וחצי, היה קשה, אבל תפס.
פשוט כיסיו את כל הימים האפשריים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ציפי
עינת(תותי)23/07/2010הי כל יום ? כמה פעמים ביום? כמה זמן ניסיתם? אני מודה לך מאד וסליחה אם חדרתי יורת מדי לפרטיות, זו לא הכוונה. עינת. שבת שלום ומבורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
יפית25/07/2010יום כן, יום לא,
ל
הבדיקות ביוץ יכולות לעזור לאתר את יום הביוץ, זה עזר לי להבין שהביוץ שלי מאוחר ומתרחש ביום ה-17.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה כתבתי ציפי מאיפה הבאתי את זה ??
עינת(תותי)25/07/2010מצטערת על השם כנראה מרוב שכיבה על הגב החמצן לא מצא את הדרך למח.....
תודה רבה אנסה כך החודש בהצלחה.............* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ
ד``ר איילון לחמן25/07/2010שלום.
החשוב לצאת מהלחץ.הביוץ מתרחש 14 יום לפני שיגיע מחזור.כלומר במקרה שלך בין היום ה-14 ל-16.הביצית חיה 72 שעות.אותו זמן לפחות הזרע.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה קבוע?
עינת(תותי)25/07/2010אז אם הפעם קיבלתי אחרי 27 יום זה בין ה14 ל16 ואם חודש אחר אני מקבלת אחרי 32 יום איך אדע זה זז בין 28 יום ל32 אז הביוץ זז בהתאם. סליחה על ההצקה אבל איך אדע? או שפשוט מהיום שהוסת מסתיים לקיים יחסי מין יום כן יום לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפי דעתי
לי26/07/2010אני יודעת שיש לי מחזור של 29-30 יום אבל הביוץ מגיע אחרי היום ה-14
אם המחזור שלך בין 27-32 יום, אפשר להתחיל לקיים יחסים יום כן יום לא מהיום ה-10, עד היום ה-25, נגיד בהגזמה.
ככה כיסית את כל הימים האפשריים.
אבל אל תשכחי שכל חודש סיכוי ההפריה הינם 33%. אז אם לא החודש, אז חודש הבא.
ואת יכולה להיעזר בבדיקות ביוץ וחום השחר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלתי ושאלתי וטרם נעניתימיכל22/07/2010
סובלת מפטריה וגינאלית שבאה וחוזרת
שבוע 11 להריון
הרופא המליץ לי לקחת כדורי פרוביוטיקה לטיפול בפטריה
כשניגשתי לרוקחת היא נתנה לי כדורים בשם אצידופילוס (תכשיר פרוביוטי)
האם לזאת היתה הכוונה?
על האריזה כתובה אזהרה לנשים בהריון - האם מותר לי לקחת את הכדור הזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בהריון
ד``ר אריה לידור22/07/2010שלום לך
מותר להשתמש בפרוביוטיקה - באצידופולוס
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיקנוגנול בהנקהנועה22/07/2010
שלום,
רציתי לדעת אם מותר לקחת פיקנוגנול 100 מ"ג בזמן הנקה...
קראתי במקומות מסוימים שזה אפילו מומלץ, אבל רוצה להיות בטוחה שזה לא יגרום נזק לתינוק ו/או להנקה עצמה.
תודה!
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיקנוגנול בהנקה
ד``ר אריה לידור22/07/2010שלום לך
אין חשש מנטילת תוסף מזון זה בהריון או בהנקה
בברכה
ד,"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה כל 15-30 דקןת יש לי פיפי?talia3122/07/2010
כל 15-30 דקות יש לי פיפי ולא מובן לי למה? זה קשור להריון או יכול להיות למשהו אחר ואם זה משהו אחר אז כמו מה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד דבר נוסף
talia3122/07/2010אגב אני עוד לפני המחזור כלומר עוד שבועיים צריכה לקבל את המחזור .. ובעניין הפיפי בשלבים מוקדמים מאד זה יכול להיות או שעניין פיפי צריכים להיות בשלבים מאוחרים של ההריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתכיפות במתן שתן
ד``ר אריה לידור22/07/2010שלום רב
תכיפות במתן השתן הינה אחד מסימני ההריון המוקדמים. יחד עם זאת כדאי לבדוק את השתן לבדיקה כללית ותרבית
בהצלחה
ד,"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה בסדר לשכב על הבטן??אפרת22/07/2010
אני בשבוע 32 ומדי פעם בלילה עדיין יכולה לשכב על הבטן... לא ממש שכיבה מלאה אלא על הצד עם נטייה לבטן. רציתי לשאול אם זה לא לוחץ על העובר??? אני לא מרגישה שזה לוחץ אך האם זה לוחץ בכל זאת וצריך להמנע משכיבה כזאת??? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זה בסדר לשכב על הבטן??
ד``ר אריה לידור22/07/2010שלום לך
אין שום חשש מלשכב על הבטן לאורך כל שלבי ההריון
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור אחרי הפלהיפית22/07/2010
שלום,
אני עברתי הפלה ע"י כדורים לפני חודש וחצי. קיבלתי 4 פעמים את הכדורים עשיתי אולטרסאונד
אני רוצה להכנס להריון אבל הרופא אמר לחכות למחזור ואז לבצע שוב אוטרסאונד. המחזור מאחר האם יש קשר בין ההפלה לאיחור המחזור האם זה פוגע בפריות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזור אחרי הפלה
ד``ר אריה לידור22/07/2010שלום לך
אינני יודע מה היו תוצאות האולטרהסאונד שבצעת. אם הרחם " נקי " הוסת הראשון אמור להופיע בין 4-6 שבועות מההפלה שעברת וכל זאת במידה והוסתות שלך היו סדירים לפני כניסתך להריון.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ברקטוםדולי22/07/2010
אני בשבוע 36 להריון
לפני כשנתיים ילדתי תאומים בלידה רגילה. כאבי הצירים בלידה הקודמת היו ברקטום באיזור מסויים
כאב חד ובלתי נסבל לא הרגשתי כאב בבטן או בגב.. גם כעת מידי פעם אני חשה בכאבים באיזור זה אך עמומים...
כמובן שקיבלתי אפידורל בשלב מסויים אבל עד שקיבלתי סבלתי מכאב משתק בלי יכולת לזוז..
עוד אציין כי אני סובלת מאנדומטריוזיס ובתקופת המחזור אני חשה כאב בעוצמות משתנות באותו איזור..
האם צירי לידה המורגשים ברקטום הם תופעה ידועה? כיצד ניתן להתמודד עם הכאב האם יש משככי כאבים שמותר לקחת עד לקבלת האפידורל? (כדורים מסוג נורופן או אופטלגין שאני לוקחת בתקופת המחזור )
אודה על ההתיחסות לשאלתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ברקטום
ד``ר אריה לידור22/07/2010שלום לך
כאבי לחץ ובמיוחד לקראת השלב השלישי של הלידה (לידת התינוק) הם אופיניים לתהליך הלידה ומוקלים על ידי האפידורל. עד אז ניתן להשתמש במשכחים שציינת. מכל מקום ממליץלך לבדוק את אזור הכאבים גם לאחר הלידה
בהצלחה
ד"ר איה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בתא לאחר הפלהדוד22/07/2010
קרתה לי הפלה טבעית לפי שבועיים. אני בת 31 וזה היה הריון ראשון.עשיתי בדיקת דם לבתא אתמול והתשובה היא 2>. האם אני יכולה כבר לנסות להרות שוב? האם צריך שהבתא יגיע ממש ל 0?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם לי זה היה
יפית22/07/2010ומניסיוני, כשהבטא 2 זה אומר שאין הריון (עד כמה שאני יודעת היא לא צריכה להיות 0), הרופא אמר לי שעדיף לחכות למחזור ואז להתחיל לנסות שוב, ולי לא היתה סבלנות ולא חיכיתי ונקלטתי 3 שבועות בערך אחרי ההפלה (דימום) והיום היא בת שנתיים (-:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתא לאחר הפלה
ד``ר אריה לידור22/07/2010שלום לך
התוצאה שלילית. כלומר ללא עדות להריון. המתיני לוסת הקרוב הבדקי על ידי רופא הנשים שלך ובמידה והכל תקין יכולה להתחיל בנסיונותייך להרות
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זו הודעה שלישית כבר ,למה לא עונים?שלי22/07/2010
שלום,
לפני כארבע חודשים עברתי הפלה חצוצרתית ללא התערבות כירורגית .לפני מספר ימים התגלה שאני שוב בהריון.בדיקת בטא הראתה באותו הבוקר 555.9 בערב פוניתי לבית חולים עם חדש להריון חוץ רחמי נוסף.בערב של אותו היום הבטא עלתה ל636.בUS לא נצפה שק הריון ברחם,אך גם לא משהו מחוץ לחרם.ווסת אחרונה ב9-6.ביקשתי להשתחרר לבית ולעשות בדיקות בהמשך.הרופא לא שולל הריון צעיר אך גם לא חוץ רחמי.....מה עליי לעשות?בעוד כמה זמן לבצע בדיקה נוספת של בטא ומתי לעשות US נוסף.(הוא אמר כי ניתן לראות משהו לאחר שבטא עוברת את הרף של 1500)תוך כמה זמן זה אמור לקרות במידה והכל תקין?
אני ממש בדיכאון ומאוד מבקשת את עזרתכם,תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביטא
ד``ר אריה לידור22/07/2010שלום לך
במידה וההריון תקין ערכי הביטא מכפילים את עצמם כל יומיים לערך. לכן עלייך לבצע בדיקת ביטא חוזרת וכשערכו מעל 1500 לבצע אולטרהסאונד.
בכל מקרה של כאבים או דמום לפנות מיידית למיון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוששת..בדוי21/07/2010
שלום..
אני בת 18 וחצי והמחזור שלי מאחר כבר בשבועיים...
לפני כשבועיים עשיתי בדיקה ויצא 2 פסים.. ולאחר שבוע חבר שלי רצה לראות בעצמו אז קנה עוד בדיקה והפעם השנייה יצא פס אחד..
היום יצא לי מין גוש דם כזה.. לא בדיוק מחזור .. אבל חוץ מזה לא יצא עוד כלום..
מה זה אומר? אני מאוד חוששת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתכן ומדובר בהפלה
ד''ר עדי דוידסון21/07/2010אין מה לחשוש
אם הבנתי נכון זה לא היה הריון מתוכנן
לרוב ההפלה היא שלמה והכל נופל לבד
צריך לעשות בדיקת דם להריון ו US ולוודא מה המצב
רופא הנשים שלך יוכל לעשות זאת באופן דיסקרטי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום בהיריוןמיכל21/07/2010
שלום רב,
אני נמצאת בשבוע 9 להריוני. ביצעתי אולטרסאונד לפני כשבועיים ונראה כי יש היריון בתוך הרחם ויש דופק לעובר. חום הגוף הרגיל שלי הוא 36.6. בשבוע האחרון יש לי חום 37 - 37.1.
האם זה משהו טבעי או שאני צריכה לדאוג?
בתודה,
מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה נשמע טבעי לחלוטין
ד''ר עדי דוידסון21/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)