מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון התחלתיהדס20/07/2010
אהלן,
ייתכן שאני כבר בהריון? המחזור האחרון שלי היה ב2.7
ואני מרגישה מוזר.
כבר הייתי בהריון והפלתי ואני מרגישה בדיוק אותו דבר כמו בתחילתו של הקודם.
יכול להיות דבר כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכה יהיה לי טוב.. איזה שאלות...
ויקי20/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויקי החוות דעת שלך בלתי נסבלות
מייקי21/07/2010לא רלוונטיות ואף מכעיסות. אולי תתעסקי בשלך??
אני ממש עוקבת ורואה שעל כל אחת כאן יש לך מה להגיד אולי די?!?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמייקי יקירתי
ויקי21/07/2010לאור השאלה הנ"ל - אני בטוחה שגם את גיככת בליבך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מגחכת
מייקי21/07/2010בטח שלא על אף אחת כאן. לכל אחת הנמלה נראית פיל וזו זכותה.
מי שמך לענות כאן ועוד בצורה כזאת לפונות?
זה פורום של נשים בהריון שמעוניינות להתייעץ און ליין עם רופאים לא עם נשים לא מוכרות שנותנות תשובות מלגלגות.
ניסיתי למצוא את שאלתך לרופקאים ולראות אולי שם יש רצינות רבה יותר, אך כל מה שראיתי זה אותך באופן עקבי יחד עם צוות הרופאים עונה לנשים שלעיתים קצת חסרות אונים, בלגלוג ובטח שבחוסר מקצועיות!
אנא ממך חדלי מכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מגחכת
מייקי21/07/2010בטח שלא על אף אחת כאן. לכל אחת הנמלה נראית פיל וזו זכותה.
מי שמך לענות כאן ועוד בצורה כזאת לפונות?
זה פורום של נשים בהריון שמעוניינות להתייעץ און ליין עם רופאים לא עם נשים לא מוכרות שנותנות תשובות מלגלגות.
ניסיתי למצוא את שאלתך לרופקאים ולראות אולי שם יש רצינות רבה יותר, אך כל מה שראיתי זה אותך באופן עקבי יחד עם צוות הרופאים עונה לנשים שלעיתים קצת חסרות אונים, בלגלוג ובטח שבחוסר מקצועיות!
אנא ממך חדלי מכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמייקי
יפית21/07/2010זה בטח לא המקום להחליף ביננו כאלו רשומות.
אבל לא הבנתי לגבי איזה שאלה את מדברת...
וקצת הלכת רחוק מידי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויקי יקירתי
מייקי21/07/2010אני מצטטת:
"שכה יהיה לי טוב איזה שאלות". מי שמך לתת ציון איזה שאלות בוחרות נשים כאן לשאול?
"ברור שתשכבי על הגב אז על מה? על הבטן?" - מי שמך לענות על שאלה כה חשובה?
מה גם, שאין כל בסיס לתשובתך ואת עלולה להטעות נשים תמימות, שהרי תשובתך אינה תואמת כלל וכלל את תשובתו ההפוכה של דר' דוידסון בנושא.
וכו' וכו'... את מבקרת כאן נשים אחרות ועונה תשובות לא מקצועיות.
כדאי שתתחילי להתעסק בשלך או לכתוב שאלה שעולה על רוחך כדי שגם אנחנו נוכל לענות לך ולבקר את אופייה של השאלה שקרוב לודאי תהיה רטורית מיותרת ודיי מגוחכת - כדברייך. לא?
אם את בהריון אני באמת מאחלת לך המון המון בהצלחה ושתהיה שעה קלה ובידיים מלאות ואם לא שב"ה תיפקדי בזרע של קיימא בהקדם אמן ואמן, אבל כמישהי שלא מכירה אותך אנא, תגובותייך מפריעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהדס
ד''ר גדעון נגר20/07/2010יתכן שאת בהריון ויתכן שלא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי היריון
מיטל21/07/2010יש לי שאלה חשובה שמטרידה אותי קצת...
האם למרות שיש כאבים בבטן התחתונה שמבשרים על בוא המחזור כביכול,
יתכן שהיריון נקלט ולמעשה לא באמת אקבל מחזור ?
זה קורה בד"כ שגם כשיש היריון יש כאבים בבטן תחתונה?
אני שואלת כי אני רוצה לדעת כמה שיותר מוקדם אם אני בהיריון או לא...
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת צריכה לחכות
אמא21/07/2010לפחות לאיחור במחזור...זה הכי מוקדם שתוכלי לדעת...
תאמיני לי ...הסבלנות משתלמת...לוקח זמן להיריון להיקלט ושתוכלי לאשר את קיומו
שהיה בהצלחה בכל מקרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולגבי הכאבים בבטן תחתונה
אמא21/07/2010לאישה אחת יהיהו ולאחרת לא...זה בכל מקרה לא אומר כלום על ההיריון
צריך לחכות בסבלנות :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מיטל21/07/2010אני מקווה שאקבל תשובה חיובית אני כבר לא יכולה עם ההמתנה הזו
כבר כמה חודשים ככה :/* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עובריעינב20/07/2010
שלום,
רציתי לשאול מתי יש לבצע בדיקת חלבון עוברי?
תחילת שבוע 17 או סוף שבוע 17?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי
ד''ר עדי דוידסון20/07/2010בדיקת חלבון עוברי מתבצעת בין 16+0 שבועות ועד 19+6
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטראסאטנד כל שבועלירון20/07/2010
אני בשבוע 11 עברתי 2 הפלות כשהפלה אחרונה היתה כשהעובר היה בגודל של 11 שבועות
בשל חששותי אני הולכת לבדוק פעם ב שבוע אם הכל תקין האם זה יכול להזיק?
ושאלה נוספת: האם אפשר לצבוע שיער בשלב הזה של ההריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולטרה סאונד.
ד``ר איילון לחמן20/07/2010שלום.
לגבי האולטרה סאונד התיעצי עם המבצע.לגבי צביעת השיער ,למה לקחת סיכוני יתר ולא הקטנים ביותר,ביחוד כשאת בהריון בסיכון?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה חוזרת בהריוןמיכל20/07/2010
שלום,
אני בשבוע 11 ויש לי בעיה שמטרידה אותי מאד
יש לי פטרת וגינלית שחוזרת כל הזמן
כבר טופלתי בנרות אגיסטן, במשחות למינהן (כאלה שמותרות בהריון), ניסיתי תחליפים טבעיים כמו יוגורט וכו'...הפטרייה עברה למס' ימים ואח"כ שוב חזרה
אציין כי לאחר קיום יחסים אני משתדלת לשטוף את המקום בגלל הרגישות שנוצרה ובכל זאת המצב לא נעים
האם זו תופעה שמוכרת בהריון? לפני ההריון כמעט ולא סבלתי מפטריות בנרתיק בכלל (אולי אחת לשנה)
האם זה נובע ממשהו מסויים? מאכלים שיש להמנע מהם?
מה אתם מציעים לי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרת
ד``ר איילון לחמן20/07/2010שלום.
אכן פטרת בהריון היא בעיה מוכרת.קשורה אגב לאכילת יתר של מתוקים.בכל מקרה התיעצי עם רופאך.יש גם אפשרות לשטיפות עם חומץ,שבהם מערבבים כף חומץ תפוחים או הדרים בליטר מים ועושים שטיפה פעם בשבוע.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצידופילוס - שאלה!!!
נעמה20/07/2010בהמשך לשתובתך האדיבה
הרופא מליץ לי לקחת כדורי פרוביוטיקה
כשניגשתי לרוקחת היא נתנה לי כדורים בשם אצידופילוס (תכיר פרוביוטי)
האם לזאת היתה הכוונה?
על האריזה כתובה אזהרה לנשים בהריון - האם מותר לקחת את הכדור הזה?
אזכיר שוב שאני בשבוע 11
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצידופילוס - שאלה!!!
לירז20/07/2010בהמשך לשתובתך האדיבה
הרופא המליץ לי לקחת כדורי פרוביוטיקה לטיפול בפטריה
כשניגשתי לרוקחת היא נתנה לי כדורים בשם אצידופילוס (תכיר פרוביוטי)
האם לזאת היתה הכוונה?
על האריזה כתובה אזהרה לנשים בהריון - האם מותר לקחת את הכדור הזה?
אזכיר שוב שאני בשבוע 11
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה-ממתינה לתשובה לשאלה נוספת..
מיכל21/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצב לא ברור- איך זה נשמע לכם?נעמה20/07/2010
שלום,
רקע של שחלות פוליסיטציות, הפסקת גלולות באמצע יוני. וסת אחרונה ב-20/6 וביוץ שנצפה באולטראסאונג וגינאלי התרחש ב-2-3/6. מאז אין וסת, אולם בדיקות הריון ביתיות רגישות שהתבצעו ב- 16/ וב-18/7 מראות שאין הריון (אין פס שני). בינתיים התחילו תופעות מטרידות של פעמיים כמעט התעלפויות השבוע (רואה הכל שחור לא יכולה לעמוד) מרב חולשה, היו גם בחילות באזור סוף השבוע גם כאבים דמויי מחזור עד לפני יומיים. אני מעריכה שאכן אין הריון, אבל מה יכול להסביר את העדר הוסת אם ידוע לנו שהתרחש ביוץ? ומדוע התופעות המוזרות? מחר אלך לרופא המשפחה לדווח על הכמעט התעלפויות. מה לדעתכם זה יכול להיות? האם יש חשש להריון מחוץ לרחם או כזה שלא נקלט טוב ולכן לא ניתן לזהותו בבדיקה?
המון תודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ברור.
ד``ר איילון לחמן20/07/2010שלום. הייתי ממליץלבצע קודם כל בדיקת דם להריון.אם שלילי להמשיך הבירור אצל רופא המשפחה. מתח ולחץ נפשי בהחלט גורמים לעיכובי מחזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
נעמה20/07/2010תודה על תשובתך.אבדוק את זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהלה בהריוןעינת20/07/2010
שלום,
אני בשבועות ראשונים (חמישי או שישי) עדיין לא נבדקתי אצל הרופא אך עשיתי בדיקת דם להיריון.
רציתי לשאול האם מצב של בהלה שגורמת לקוצר נשימה יכולה לגרום לאיבוד הריון בשלב כזה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהלה.
ד``ר איילון לחמן20/07/2010שלום.
לא, בהלה לא גורמת לאיבוד הריון.אחרת היינו מבהילים את המבקשות הפסקת הריון.סתם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- .דנה20/07/2010
שלום רב,
אנו מתכננים הריון, ברצוני לדעת האם נטילת פרנטל לפני ההריון היא בטוחה למרות שרשום ע"ג האריזה שהיא מיועדת לנשים בהריון ומניקות.
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרהנטאל
ד``ר איילון לחמן20/07/2010שלום.
בהחלט בטוח לקחת פרהנטאל.אבל מדוע לקחתה לפני ההריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרנטאל פלוס בטא קרוטן
לימור22/07/2010היי,
הגניקולוג נתן לי, הוא אמר שאני צריכה לקחת 3 חודשים לפני שאני נכנסת להריון ושהם הכי טובים מונעים מומים וכדומה..
האם יש עם זה בעיה שלוקחים את הכדורים לפני..? כי באמת התפלאתי כשרכשתי אותם שהיה רשום על גבי האריזה שזה לנשים בהריון...
אודה לתשובתך,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא 115 ותקינות ההריוןאתי19/07/2010
שלום, אני בתחילת הריון ויודעת מתי היה הביוץ (לפני כשבועיים)
היום עשיתי בדיקת דם ורמת ה"בטא" 115. האם היא מתאימה לסוף שבוע 4 תחילת 5,
שבו אני ככל הנראה נמצאת?
קבעתי תור לרופא לתחילת-אמצע שבוע 6, האם יראו משהו בבדיקה או שכדאי לדחות אותה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
ד``ר איילון לחמן20/07/2010שלום.
ממליץ לחזור על הבדיקה.כדי לראות שק הריון בבדיקת על קול הערך צריך להיות מעל 1000.אבל לא לדחות הפגישה עם הרופא.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקשת להבין
אתי21/07/2010האם יתכן הריון תקין עם הערך הזה ומתי עלי לחזור על הבדיקה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מתחזק שבועים וחצי לאחר הלידהדגנית19/07/2010
אני שבועים וחצי אחרי לידה רגילה שעברה ללא סיבוכים, בימים האחרונים הדימום כמעט נפסק לגמרי והרגשתי טוב, היום פתאום הדימום התחזק מאוד (חזרתי לדמם כמו ביום השלישי שלאחר הלידה) - האם מדובר בדבר תקין? האם מחייב פניה לרופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומלץ להבדק
ד''ר עדי דוידסון19/07/2010זה יכול להיות גם מצב תקין אך יש לשלול שתי תופעות חשובות
ראשית לשלול שארית שנשארה ברחם מהשליי. אפילו פירור קטן יכול לעשות דימום גדול
גם דלקת אחרי לידה יכולה להתבטא בדימום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - בדיקת GCT ,תוצאות?ליאת19/07/2010
אני בתחילת שבוע 25. אתמול עשיתי את בדיקת GCT 50g והתוצאה היתה
222.8
מישהו יכול להגיד לי בבקשה עד כמה זה גרוע?
בתודה
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצי הכוס המלאה
ד''ר עדי דוידסון19/07/2010אכן הבדיקה לא טובה ומראה חד משמעית על סכרת הריונית
עם בדיקה כזאת זה לפחות חוסך לעשות העמסה של 100 גר'
צריך לקבל בהקדם ייעוץ דיאטני
להתחיל עקומות סוכר עצמיות ע"י בדיקות עם גלוקומטר
ולהתחיל מעקב אצל רופא המטפל בסכרת הריונית.
בסופו של דבר יהיה לך הריון תקין רק עם הרבה עבדוה סביבו
עצם האבחון המוקדם ואם הטיפול יהיה קפדני
אנחנו מצפים לתוצאה טובה לאם ולעובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף-
ליאת20/07/2010אני אמורה לסוע לירח דבש לתאילנד לשבועיים עוד שבוע.
האם עכשיו זה מבטל הכל????
:(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובר עייף?דנה19/07/2010
שלום רב, אני בשבוע 17. בינתיים בכל בדיקות האולטראסאונד, העובר לא זז הרבה. לפעמים היה צריך ממש "לנער" אותו כדי שיזוז. הבדיקות בינתיים יצאו תקינות. האם זה נורמלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרוב לוודאי שזה נורמלי
ד''ר עדי דוידסון19/07/2010העובר לא זז כל הזמן ולכן יתכן צירוף מקרים שמסתכלים עליו דווקא בזמן שאינו זז.
אחרי שבוע 20 תתחילי להרגיש תנועות וזה מדד יותר אמין.
ישנם אמנם מצבים לא תקינים המתבטאים בחוסר תנועות אך הם נדירים ומתבטאים לרוב גם בריבוי מי שפיר.
אם לא תרגישי תנועות אחרי שבוע 20 יש להתעמק בזה בסקירה המאוחרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאכלי שוקולד לפני בדיקת אולטרסאונד
אילנה23/07/2010אצלי ואצל חברותי זה עובד
שוקלד מעורר את העוברים ולרוב ניתן לראות תנועות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדד ו.א. לצורך בדיקות טרימסטר 1+2דנה19/07/2010
שלום רב,
תאריך וסת אחרונה בפועל 20.3, מחושב לפי US ראשון - 23.3.
אני בשבוע 16+6. בכל הבדיקות שעשיתי עד כה, כאשר נשאלתי תאריך וסת אחרונה, שאלתי האם הכוונה היא לבפועל או למחושב, ולקחו את המחושב. כך בשקיפות העורפית ובסקר שליש ראשון. היום ביצעתי חלבון עוברי, והפקידה במעבדה, בקשה את תאריך הו.א. בפועל. בסוף היא רשמה את המחושב, כי זה מה שהיה כתוב בבדיקות הקודמות שלי.
מה נכון? האם יתכן שהתוצאות שניתנו לי עד כה, אינן נכונות? האם אני צריכה לעשות משהו? אציין כי אני בת 35, אך אםהבדיקות מוסיפות לצאת טוב כמו שיצאו, אני אעדיף שלא לבצע דיקור מי שפיר.
תודה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרש של 3 ימים אינו משמעותי
ד''ר עדי דוידסון19/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנדומטריןרחלי19/07/2010
אני לאחר הפריה בשבוע 11
לוקחת 3 אנדומטרין ביום
התבקשתי להפסיק עם האנדומטרין בשבוע 12
האם הפסקה פתאומית של האנדומטרין לא יכולה לגרום לנזק?
האם כדאי להוריד עתה כשאני בשבוע 11 את המינון בהדרגה ואז להפסיק בעוד שבוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה - אנא ענו
רחלי20/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנדומטרין.
ד``ר איילון לחמן20/07/2010שלום.
ההוראות שקבלת הן ההוראות המקובלות.לגבי שינוי כדאי להתיעץ עם מי שרם לך הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMV - דחוף !!!!!!!!!!!!!!מיכל19/07/2010
שלום,
ביצעתי בדיקות דם שהראו, בין היתר, כדלקמן:
CMV IGG - 0.20 NEGATIVE
CMV IGM - שלילי
אני מבינה מזה שכנראה לא נחשפתי בעבר לוירוס הזה (CMV) אולם הדבר מעט מוזר לי היות ואובחנתי בעבר כסובלת מהרפס וגינלי והבנתי שהוירוס הזה הוא ממשפחת ההרפס
האם זה יתכן???
אני בשבוע 10 להריון - מה עושים עכשיו?
האם אצטרך לחזור על הבדיקה שוב?
אני דואגת! יש לי מלא אחיינים קטנים בסביבתי - איך עוברים את זה בלי להדבק?
אודה לתשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה - אודה לקבלת מענה!!!
מיכל20/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ד``ר איילון לחמן20/07/2010שלום.
האמת שלא הבנתי מה דחוף.הבדיקה שלילית.אינה קשורה להרפס,אינה קשורה לאחינים הקטנים. דרוש המשך מעקב בלבד.ובעיקר להרגע.בברכה ובהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטאתהל19/07/2010
שלום רב,
הנני בת 31. הריון שני. הריון ראשון תקין. וסת אחרונה 5.6.10. מחזורים אינם סדירים בדר"כ (אחת ל 45-57 יום). בחודש וחצי האחרונים נעזרתי בשיטת חום השחר על בסיס יומי + במקביל בערכת ביוצית. ירידת החום הופיעה ב 30.6 למשך יומיים (עד כמה שאני יודעת יומיים אחרי אלו הימים הפוריים). בחמישי האחרון 15/7/10 עשיתי בדיקת דם בעקבות בדיקה וגינאלית שרופא הנשים שלי לא זיהה שק הריון, העריך כי מדובר בהריון שבוע 5 (משערת שהסתמך על יום קבלת הווסת). תשובת בדיקת הדם התקבלה מאוחר יותר: בטא 268 , הופניתי למיון על ידו. גם בביה"ח לא זיהו שק. הרופא חושד בהריון חוץ רחמי וזה מאוד מלחיץ אותי. אני מרגישה מעולה, שום תופעות מיוחדות או דימום. בינתיים הספקתי אתמול 18/7/10לעשות בדיקת דם נוספת (אחרי 3 ימים מפעם קודמת) בטא 758. האם ניתן להסיק מכך שמדובר בהריון תקין? האם ניתן להסתפק בשתי בדיקות אלה או להמשיך ולבדוק בטא? מחרתיים יש לי בדיקה במכון הדמיה. האם אתה מעריך שיוכלו כבר לזהות שק בשלב זה? הבטא תהיה כבר בערך 1500 (בתקווה).
תודה רבה
תהל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרם נעניתי...שאלה לגבי בטא
תהל19/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא -אודה אם אוכל בבקשה לקבל תגובה
תהל20/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא.
ד``ר איילון לחמן20/07/2010שלום.
כאשר ערך הבטא עבר את גבול ה-1000,ניתן כבר לזהות שק הריון. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי..פוספסה שאלה הכי חשובה
תהל20/07/2010תודה רבה,
שאלה אחת כנראה בטעות פוספסה. שאלתי אם בטא שכל יומיים מכפילה את עצמה (היום כבר בדיקה שלישית) מעידה על כך שההריון תקין ושלא מדובר בהריון חוץ רחמי???
להלן הפירוט:
15/7/10 (ה') - בטא 268
18/7/10 (א'- אחרי 3 ימים) - בטא 758
20/7/10 (ג') 1512
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי..פוספסה שאלה הכי חשובה
תהל20/07/2010תודה רבה,
שאלה אחת כנראה בטעות פוספסה. שאלתי אם בטא שכל יומיים מכפילה את עצמה (היום כבר בדיקה שלישית) מעידה על כך שההריון תקין ושלא מדובר בהריון חוץ רחמי???
להלן הפירוט:
15/7/10 (ה') - בטא 268
18/7/10 (א'- אחרי 3 ימים) - בטא 758
20/7/10 (ג') 1512
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



