מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת ביוץ והריוןיפית25/07/2010
שלום,
וסת ב-7/7/10 - התחלתי להשתמש בבדיקת ביוץ ביום ה-12,וגם מקיימים יום כן יום לא מיום זה.
אני יודעת שיש לי ביוץ מאוחר, מחזור בערך כל 28-30 יום.
ביום שישי (יום ה-17) היה קו חלש בבדיקת ביוץ. קיימנו יחסים ביום שלפני(יום ה-16), באותו היום ויום אחרי (יום ה-18 שהיה קו ברור).
ממה שקראתי הבנתי שהביוץ מתרחש 24 שעות לאחר תשובה חיובית של הבדיקה. האם נכון?
האם יכול להיות ש3 ימים רצופים של יחסי מין ערך הזרע יורד, או השפיכה יותר דלילה.
והאם כדאי לקיים גם היום (היום ה-19) ? גם אם הבדיקה תצא שלילית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד משהו
יפית25/07/2010אם הבדיקה זיהתה ביוץ, והביוץ מתרחש רק 24 שעות אחרי, אז הבדיקה תהיה שוב חיובית גם 24 שעות אחרי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב לי - מקפיצה - תודה רבה
יפית25/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תואם לשבוע?ליאת25/07/2010
היי
בבדיקת רופא בשבוע 30+6 ימים (וסת אחרונה 18/12)
הוא עשה מדדים של העובר- ראש היקף בטן וירך
לפי הבדיקה יצא בשכלול שהעובר תואם לשבוע 31+4 ימים
לשאלתי אמר שזה תקין ולא תקין, אמר שהסטייה לא רחוקה מהנורמה אבל עדיף שהתינוק יהיה בטווח הנורמה
האם תקין לדעתכם? אשמח לחוות דעת נוספת
פרט לכך כל הנתונים תקינים מבחינת חלבון עוברי ובדיקות רגילות
גם משקל העובר המוערך הוא 1.866 ק"ג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תואם.
ד``ר איילון לחמן25/07/2010שלום.
מאחר וההפרש הוא פחות משבוע ההפרש נטול חשיבות ממשית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת גלולות-דחוףניר25/07/2010
שלום,בהמשך לשאלתי עוד דבר. הפסקתי גלולות ולקיבלתי כרגיל(כמו בסיום כל חבילה), לא לקחתי חבילה חדשה ביום חמישי-בדכ אחרי הגלולה השניה נפסק לי המחזור והפעם כשלא לקחתי אין ממש דימום אלא הפרשות כהות ומעט מיחושי בטן תחתונה.האם זה נורמלי אחרי הפסקת גלולות? מה זה אומר? יש לצייו שהיה לי מחזור סדיר מאוד לפניי התחלת הגלולות,אם כי עברו שנים רבות. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלולות.
ד``ר איילון לחמן25/07/2010שלום. כדאי לתת לגוף זמן להתאוששות מנטילת הגלולות הממושכת ובמקביל לגשת להיבדק אצל רופאך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלתי שאלה ולא ענו לי, בבקשה תענוrivka25/07/2010
שלום ד''ר יקר\ה
איחור במחזור כבר חודש, יש לי התקן תוך רחמי מירנה כבר 3 שנים ואף פעם אין לי אחור, בדיקת הריון ביתית יצאה לי שלילי, בשלוש החודשים האחרונים היו לי ממש ירידה בכמות המחזור(לא רגיל). יש מצב שאחרי 3 שנים אני פיתאום יפסיק לקבל מחזור עים המרינה? אני בת 24 , ובנוסף לזה יש לי גודש בחזה ואני מרגישה המון פעמים כאילו אני הולכת לקבל מחזור ככה כבר חודש, אין לי בחילות או הרגשה שאני בהריון, מה יכול להיות? היה לי לאחרונה כאבי ראש ועייפות זה עבר.
תודה מראש !!RIVKA!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי?? זה לא פעם ראשונה
rivka26/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמירנה
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום רבקה
זה לגמרי תקין לא לקבל וסת עם מירנה( זה אחד היתרונות שלו) גם אם בעבר קבלת מדי חודש ( פחות שכיח עם מירנה) ההתקן מקנה בטחון ברמה גבוהה. התחושות שאת מתארת משוייכות לביוץ המתחולל בצורה סדירה מדי חודש
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלולותניר25/07/2010
שלום רב,הפסקתי את הגלולות(פמינט 8 שנים ופני זה מינולט 3 שנים),קיבלתי את המחזור כרגיל אחרי הגלולות ולא התחלתי חפיסה חדשה. המחזור התארך מעט0בעיקר הפרשות כהות) האם זה הגיוני? מתי אני אמורה לבייץ לראשונה? ומתי לקבל ווסת "אמיתית"? כמו כן המחזור היה סדיר לפניי נטילת הגלולות-מה הסיכוי שעכשיו הוא לא יהיה או שיתגלו שחלות פוליצסטיות? אני רוצה להרות בהקדם.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה וממתינה לתשובה בבקשה
ניר25/07/2010תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלולות
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום צליל
הוסת הראשונה ואפילו זו שאחריה שלאחר הפסקת גלולות יכולות להראות שונה מהרגיל. בהנחה שהוסתות היו סדירות לפני תחילת הגלולות כך ימשיך להיות לאחר הפסקתן. הביוץ הראשון הצפוי הוא כשבועיים לערך לאחר הפסקת הגלולות. אם לא היו שחלות פוליצסטיות גם לא יהיו לאחר הפסקת הגלולות
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיול להרים בהריוןמיכל24/07/2010
שלום רב,
השבוע גיליתי, לשמחתי, כי אני בהריון. בחודש אוגוסט אנחנו מתכננים טיול משפחתי לשוויץ ובין היתר עליה לפסגות הרים: בין 2000 ועד 3450 מטר (האלפים). העליה היא ברכבת ו/או רכבל. רציתי לברר האם נשקפת סכנה בטיפוס לגובה זה לאישה הרה (אני אהיה בשבוע 6-7 בזמן הטיול)? במידה וכן, עד איזה גובה ניתן לעלות ללא חשש?
תודה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל
ד''ר גדעון נגר24/07/2010אין מניעה לעליה לגבהים שציינת ובלבד שאת בחורה בריאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לעשות?ל24/07/2010
,
שלום רב,
בעלי ואני מנסים להיכנס להריון. השתמשנו בערכת ביוץ ופעלנו על פי ההנחיות. יש לנו תאומות וזהו אמור להיות ההריון השני שלנו. בדרך כלל המחזור שלי סדיר - כל 28 או 30 ימים. השבוע ביום ה-27 החל לי דימום שחשבתי שהוא ווסתי הדימום היה חזק לאורך יום אחד ולאחריו (במשך 3 ימים) כמעט ואין כלום.
שמעתי על נשים שקיבלו מחזור ובכל זאת נכנסו להריון האם בדיקת הריון בשלב זה תהיה טובה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר גדעון נגר24/07/2010יתכן ואכן את בהריון
בדיקת דם תאשר או תשלול אם אכן את בהריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכה חזקה בבטן.לורן24/07/2010
אני בהריון שבוע 15.
שלושם חטפתי מכה חזקה מקצה של העגלה של הסופר בבטן, הרגשתי כאב והתקשות של הרחם.
אין לי כרגע כאבים, ולא דימום. אך אני מרגישה שהרחם קשה.
בעת שכיבה על הגב במיטה אני מרגישה גוש קשה במקום של הרחם.
האם יש במכה כזאת לגרום לפגיע בעובר? או חשש להפלה?
יש לי סקירה מוקדמת ביום רביעי.
לחכות לסקירה או לגשת למיון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללורן
ד''ר גדעון נגר24/07/2010יש לגשת לרופא הנשים שלך בהקדם האפשרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- gbsשירה24/07/2010
שלום,
אני בשבוע 36 ותוצאות בדיקת ה- GBS של יצאו חיוביות. הרופא אמר שבכל מקרה אקבל אנטיביוטיקה בלידה, אך כדאי גם כעת בהריון. שאלותיי:
1. מה היתרון של לקחת אנטיביוטיקה גם בהריון והאם אין בכך סיכון לעובר?
2. מה קורה אם אלד תוך פחות מארבע שעות ממתן האנטיביוטיקה בלידה? כמה זמן צריך לעבור ממתן האנטיביוטיקה עד שהתינוק יהיה מוגן?
3. אני מתכוונת ללדת בלידה טבעית. האם האנטיביוטיקה שאקבל לא תחליש אותי?
4. מעבר לדאגה לגבי הדבקת התינוק בלידה, האם אני לא אמורה לטפל בחיידק גם בשביל עצמי? האם זה בכלל אפשרי? איך?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירה
ד''ר גדעון נגר24/07/2010הטפול בGBSשנוי במחלוקת
מומלץ טפול אניביוטי מספר שעות לפני הלידה
במיד ואכן לא תספיקי לקבל אנטיביוטיקה
הסבירות להפגעות של העובר נמוכים ביותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון וכאבי ראשלימור24/07/2010
אני בת 36 הריון שלישי שבוע 12 אתן הקדמה לפני הריון זה היו לי חרדיות קשות כלפי מדידות לחץ דם עברתי התייעצות נורפולוג פרטי בנוסף 3 הולטרים האחרון חודש לפני כניסה להריון שמראים על קפיצות מדי פעם אך רובם המכריע תקין ההמלצה לגבי היתה לא למדוד לחץ דם כי המדידה עצמה מעלה לי את לחץ הדם
נמדד לי לחץ דם ביתי בתחילת ההריון שהראשון מראה גבוה כמו 140/92 והשני פחות והשלישי ממש פחות עד שאני נרגעת וזה מגיע ל 110 על 70 הגעתי לרוופא נשים חדש שמדד לי אצלו והרגשתי שליבי יוצא החוצה ואצלו היה גם מדידה יחידיה142/90 והוא אמר שאין לו מה למדוד לי כרגע לחץ דם ואין לי מה לעקוב אחרי זה הוא אמר אם אני רוצה לדכא אותך אני אשלח אותך כל יומים למדידות ואין צורך עשית את כל הבירורים כבר לפני רעלת הריון יכולה להיות החל משבוע 20 ודבר נוסף הריונות קודמים היו לגמרי תקינים בענייון לחץ דם אפילו נמוך שמחתי זרקתי את מכשיר לחץ דם הביתי אך יש לי חולשה וכאבי ראש שהולכים וחוזרים במהלך היום במשך כמה ימים ואני לא לוקחת כלום להקלה זה לא משתק אותי אך בהחלט מטריד אותי ולמדוד לחץ דם לא יעזור לי רק יעשה יותר גרוע .... ושאלתי אם יש דחיפות בבירור כי עוד שבוע יש לי תור אצל הרופא שלי שהוא גם במקרה מומחה להריון בסיכון גבוה
כל מי שמסביבי לא מוכן שאמדוד לחץ דם בגלל ההשלכות.... רק הולטרים.
אשמח אם תנחה אותי .... וחוות דעת???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור
ד''ר גדעון נגר24/07/2010לאור התאור שתארת איני רואה סיבה לדחיפות
ניתן להמתין לרופא הנשים שלך ללא כל חשש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 5גל23/07/2010
הי ,
אני בהריון :) מסיימת שבוע 5 והרופא שלי הזמין אותי לבדיקת אולטרסאונד רק בשבוע 8 .
שמתי לב שממליצים לעשות בדיקת אולטרסאונד גם לפני זה כדי לראות את השק ..האם כך הדבר?
שאלה נוספת: אני לוקחת חומצה פולית וויטמים ב12 .האם יש צורך לקחת תוספים נוספים כגו: ברזל וכ"ו. במידה וכן אשמח לקבל את המלצתכם
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגל
ד''ר גדעון נגר24/07/2010רצוי לבצע בדיקה קודם לכן על מנת לשלול הריון חוץ רחמי
לציין אין חובה לבצע זאת במסגרת מעקב הריון.
בשלה שאת נמצאת ניתן להסתפק במה שאת לוקחת ובהמשך להוסיף תכשיר ברזל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סמני הריון צעירהילה23/07/2010
שלום ,
מחזור האחרון החל ב 30/6 וביוץ ב16/7 ( נבק ע"י בדיקה ביתית ) . מחזור סדיר כל 30 ימים
אני ובעלי קיימנו יחסי מין אחת ליומיים במשך כל החודש האחרון וביום הביוץ עצמו .
אם כי עדיין אין איחור במחזור אני מרגישה סימנים מוזרים שהחלו ביומיים האחרונים : התכווצויות בבטן , תכיפות במתן שתן ורגישות בפטמות ( בד"כ אין לי שום סימנים לפני הופעת הווסת מלבד כאבי בטן ביום שלפני ) . ברור לי שזה ממש מוקדם לתסמינים האלו ( גם אם אכן מדבר בהריון ) . מועד הווסת הצפוי הוא ב 30/7 ( בתקווה שלא יגיע ) .
האם יכול להיות שאני מדמיינת את הסימנים או שהם נובעים מסיבה אחרת ?
האן ייתכן שאכן מדובר בהריון ולמרות גילו המוקדם כבר יש סימנים ?
מתי הכי ממולץ לבצע בדיקת הריון ביתית / דם שתוכל לתת תוצאה וודאית ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להילה
ד''ר גדעון נגר24/07/2010כל אשר תארת אינו קשור כלל להריון
ניתן לבצע בדיקת דם מספר ימים לפני קבלת המחזור
בדיקת שתן רצוי לבצע ברגע שיש אחור כלשהוא,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קטונים בשתןמירית23/07/2010
שלום רב
אני בהריון בשבוע 26 השבוע ביצעתי פעמיים בדיקת שתם אצל הרופאת משפחה ונאמר לי שיש לי קטונים בשתן בשתי הבדיקות אבל היא אמרה שהבדיקה מראה שאני לא מייצרת סוכר
הרופאה שאלה אם אני מרעיבה את עצמי??? אני אמנם לא אוכלת הרבה כי רב הזמן אין לי תאבון אבל אני אוכלת לפחות ארוחת אחת גדולה ביום
ביום שני יש לי בדיקת העמסת סוכר 50
מה זה אומר? והאם זה מסוכן לתינוק ומה אני יכולה לעשות בעניין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למירית
ד''ר גדעון נגר24/07/2010סביר להניח שאינך שותה מספיק.
יש להקפידעל שתיה מרובה במיוחד בימים אלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
מירית25/07/2010כן זה נשמע יותר הגיוני כי אני באמת לא שותה מספיק אבל שאלתי את הרופאה אם זאת יכולה להיות הסיבה היא טענה שלא
תודה רבה על התשובה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 37חנה23/07/2010
שלום,
אני בשבוע 37 ומזה כשבועיים מתקשה ללכת,לשבת ואפילו להתהפך במיטה מצד לצד!!
העניין הולך ומחמיר אני מרגישה כאילו העובר יצא החוצה!!
תחושה של התרחבות העצמות באגן או משהו כזה... לחץ כלשהו!!!!!
אציין כי אינני פעילה בכלל מאז שהריתי!! אולי זוהי הסיבה?
בית עבודה בית עבודה -עובדת כפקידה בישיבה.
מה עליי לעשות? האם אלו צירי לחץ ?
האם עליי לגשת למיון?
אנא עזרתכם.
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחנה
ד''ר גדעון נגר24/07/2010תחושות כפי שתארת אכן קיימות בחלק מהנשים בשבוע שציינת
אך לדעתי יש לפנות לרופא הנשים שלך לבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהעינת23/07/2010
שלום,
אני בשבוע 10
לאחרונה התחיל לכאוב לי מאד בקיום יחסי מין
אני מרגישה כאילו העור שבכניסה לנרתיק נהיה מאד דק ורגיש והתחושה היא כאילו אני "נקרעת"
בפעם האחרונה הבחנתי אפילו בטיפה קטנה של דם מחתך שנוצר בכניסה לנרתיק לאחר קיום היחסים.
חשוב לי להדגיש שגם כשאני רטובה התחושה היא אותה תחושה
האם יש סיבה לכך?
לפני ההריון מעולם לא כאב לי
מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעינת
ד''ר גדעון נגר24/07/2010סביר להניח שיש פטריה בנרתיק
ניתן לבצע משטח מהנרתיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



