מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חודש 8 וכמעט שאין תזוזות-עוד כמוני?נילי26/07/2010
כבר לא יודעת מה לעשות. אתמול הרגשתי את העובר בערך 4 פעמים, היום עשר פעמים. מאז ומעולם היה כך.
נבדקתי במוניטור והדופק תקין, יש מספיק מי שפיר ועל פי המלצה של יועצת גנטית אין טעם לעשות בדיקת מי שפיר.
אני מתלבטת אם לעשות בכל זאת.
רציתי לדעת אם יש עוד בנות כמוני? האם ייתכן שהילד בריא ובכל זאת לא בועט כמו כולם? מישהי חוותה זאת? אני יודעת שאני אמורה להרגיש מינימום 20 פעם ביום. זה לא קורה והבעיטות יחסית חלשות....
אני לא מסוגלת להגיע להחלטה אני מפחדת מבדיקת מי השפיר- זה כרוך בסיכון. משהו לא בסדר בהכרח?????
אנא השיבו לי . אשמח לקבל כל תגובה...
מלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חודש 8
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום מלי
לא ברור מדוע עולה אפשרות בצוע בדיקת מי שפיר במידה וחשים שינויים בתנועות. לשם מעקב תנועות יש צורך לבצע ניטור עוברי ואולטרהסאונד ולא דיקור מי שפיר. מכל מקום ממליץ לך להקפיד על קיומן של 3 תנועות במשך חצי שעה במצב נינוח (שכיבה) ורצוי לאחר שתיה ואכילה
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני גם מכירה את זה
ס.27/07/2010הי אני בשבוע 30+ כלומר כמעט בסוף השביעי יש ימים שאני מרגישה את עוברי זז באמתויש ימים שלפעמים לא מרגישה בכלל לפני יומיים הלכתי למיון בגלל זה ב"ה הכל היה בסדר והרופא הסביר לי שאני צריכה לבדוק לפחות פעמיים ביום את התנועות תוכלי משהו מתוק ותשכבי על צד שמאל צריך לספור לפחות 3 תנועות תוך חצי שעה-שעה .
אני יודעת כמה זה מכניס ללחץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תענו לימיטל26/07/2010
האם למרות שאני מרגישה כאבי מחזור יתכן כי נקלטתי להיריון ?
או שאם יש לי את הכאבים האלו זה סימן שאין הריון בטוח???
בבקשה תענו לי זה דחוףףף אני עדיין לא בשלב שאני יכולה לבדוק בבדיקת היריון,
אני שבוע לפני מחזור.
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום מיטל
הכאבים שאת מתארת הם כאבי טרום וסת או כאבי ביוץ . יש לחכות לוסת או לחלופין לבצע בדיקת הריון בעוד כשבוע לערך.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש סיכוי להריון?נירית26/07/2010
האם E2 824 ופרוגרסטרון 147 מצביעים על כך שאני סופסוף בהריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכוי להריון?
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום נירית
סיכוי יש ויש. להוכחת הריון בצעי בדיקת ביטא
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות ביטא ודימוםאתי26/07/2010
שלום אני בתחיל הריון, לפני חודשיים וחצי עברתי הפלה נדחית עם עובר בגודל שבוע 8+.
הביוץ היה לפני כשלושה שבועות כלל הנראה.
לפני שבוע ביטא 115
אתמול כאבים (דקירות) לא חזקים במיוחד והבוקר דימום קל מאוד
הלכתי היום לאולטראסאונד:
"בחלל הרחם מעט נוזל 1.27 מ"מ, לא נצפה שק חלמון ולא נצפה קוטב עוברי"
נאמר לי לחזור על ביטא ולשוב בעוד שבוע
ביטא היום 1930
לפי מיטב הבנתי ונסיוני, לא תקין. אמורים עם כזה ביטא לראות שק
האם זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקשת תשובה
אתי27/07/2010תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעט עידוד
עינב27/07/2010אולי זה ירגיע אותך.
אני כרגע בשבוע 16 להריון. בתחילת ההריון ראו רק שק הריון
ללא שק חלמון וולא עובר ודופק והבטא יצאה מעל 20000!!!!!!!
בסוף לאחר כשבועיים הכל הסתדר, פשוט היה ביוץ מאוחר...
למה היה בטא כזה גבוה? לא ידוע.
תיהיי רגועה. את רק בהתחלה, שבוע 4 או משהו...
בשבוע 7 תיבדקי ותראי.
בהצלחה.....
עינב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכוי להריון?מירי ח.26/07/2010
אני בת 38 נ+2.
המחזורים שלי הם בדר"כ כל חודש (תלוי, היו פעמים השנה לקחתי פוסטינור
אולי פעמיים, אז זה קצת השתבש..)
להלן תאריכי המחזור שלי, מאז אוקטובר 2009:
21.10
18.11
17.12
12.1
8.2
7.3
30.3
29.4 האחרונה היתה כמו שכתבתי ב-25/6/2010.
קיימתי יחסי לא מוגנים(שיטת המשגל הנסוג) ב-18.7.2010
ואני אמורה לקבל,
אני בלחץ- ועדיין לא קיבלתי
עשיתי בדיקת הריון (אולי זה עוד מוקדם) ביום שבת ה-24.7 ויצא שלילי
האם זה מוקדם מידי?? (בדיקת מקלון)
האם הסיכוי הוא יותר שאני לא בהריון? כי לא מתאאים לי עכשיו...
אני לחוצה
כמה ימים מיום יחסי המין ב-18/7- אני צריכה לבדוק על מנת לדעת את
התוצאות ולהיות רגועה
(לדעתי אני סתם היסטרית כי א-אני מרגישה שאני אקבל-ב- לפי כל מחשבוני
הביוץ, הביוץ היה אמור להיות ב-9/7, או מקסימום עד ה-12/7
אנא תרגיעי אותי
סליחה על המכתב הארוך, אני היסטרית
ולהבא אלמד, רק עם גלולות.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הסיכוי להריון?
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום מירי
הסיכון קיים ( משגל נסוג אינה שיטה בטוחה למניעת הריון). בצעת את הבדיקה מוקדם מדי. בצעי נוספת בסוף החודש
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ? לחוצהניר26/07/2010
הי, לקחתי גלולה אחרונה לפניי כמעט שבועיים ,אחריה הגיעה מחזור (התחיל בראשון שעבר) ומאז לא לקחתי גלולה.היום יש לי כאבי בטן תחתונה בעיקר בצד ימין-יחסית קרוב למפשעה, וכן הפרשות יחסית רבות ונוזליות..בדיקת ביוץ הראתה שאין ביוץ...האם ייתכן שאני בכל זאת מבייצת? מה סימני ביוץ?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה לתשובה
ניר27/07/2010תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה שוב
ניר28/07/2010תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממש מודאגת!!!!עינת26/07/2010
שלום,
אני בשבוע 11 ו5 ימים
מהבוקר החלו פתאום הפרשות בצבע חום כהה עם מעט גושים (זה קרה פעם אחת כבר אבל בפעם שעברה ההפרשות היו יותר בהירות וללא גושים)
מיהרתי לרופא שיבדוק שהכל בסדר והוא עשה אולטרסאונד והיה דופק והעובר זז...
הרופא אמר שאין כל כך מה לעשות במצב הזה - חוץ מלנוח ולשתות הרבה (ולקוות לטוב)
ובנוסף אמר - שאין הסבר מדוע זה קורה...
האם זה הגיוני?
האם באמת אין שום דבר שאני יכולה לעשות?
חיכיתי כל כך הרבה להריון הזה ואני לא רוצה שיקרה לו משהו (טפו טפו טפו)
הרופא לא הזכיר את המילים "שמירת הריון" - אבל האם זהו המצב?
אם כן - מה מותר ואסור לעשות בשמירת הריון?
אשמח לתשובה מהירה - אני מאד מודאגת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום עינת
הרבה הריונות מלווים בתחילת דרכם בדמומים כאלו ואחרים. במידה ובדיקת הרופא והאולטרהסאונד תקינים המשיכי במעקב אולטרהסאונד להוכחת תקינות ההריון. רצוי גם לבדוק את צוואר הרחם ולבצע בדיקת פאפ
כמו כן להמנע בשלב זה מקיום יחסי מין
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת !!!!!!!
עינת27/07/2010תודה על המענה!
מתי נהוג לתת תמיכת פרוגסטרון?
איך זה שאין שום דבר לעשות?
אני עובדת בעבודה שבה אני יושבת כל היום - לא מאומצת - האם זה עונה על ההגדרה של מנוחה או שפשוט עדיף לשכב כמה ימים במיטה ולא לזוז?
לגבי הפאפ שהמלצת לעשות, נזכרתי ששכחתי לציין שלפני כמה זמן היתה לי פטרייה בנרתיק - האם הדימומים הללו יכולים להיות בשל זיהום שהתפשט? כי לא כל כך הצלחתי לטפל בזה, ומה שלא נתנו לי הפטרייה חזרה כל הזמן....
שאלה נופסת - האם יתכן שזה מכדורי הפרנטאל שאני לוקחת? עד מתי רצוי לקחת אותם בהריון
המון שאלות
אני מקווה שתוכל לענות על כולן!!!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי אצליח להרגיע אותך
אילנה27/07/2010היי
אני בשבוע 16
בשבוע 7 התחילו הפרשות חומות פעם בשבוע שעם הזמן הפכו לדם טרי פעם ביומיים שלושה.
גם אני מיהרתי למיון בכל דימום...
בשבוע 14 זה נפסק לגמרי- ללא כל תמיכה תרופתית, ועם הרבה מנוחה ומים.
נסי להרגע, יש לי חברה שחוותה אותו דבר ובשבוע 15 זה נפסק לגמרי
כמובן שכל מקרה לגופו, אבל אולי זה יעודד לשמוע...
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך...
עינת27/07/2010זה מנחם לדעת שאני לא היחידה שעוברת את התופעות המפחידות הללו
בינתיים עוד לא סיפרנו על ההריון לאיש ובכל רגע שאני מתכוונת לצאת לעולם ולספר קורה משהו...
זה מטריד ומדאיג אבל מעודד לדעת שזו תופעה די נפוצה...
תודה רבה לך
אני מקווה שזה יפסק בקרוב, בינתיים כל פעם שאני נכנסת לשירותים מלווה בתקווה גדולה...
:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהודרך אגב.....
עינת27/07/2010למה התכוונת כשכתבת "מנוחה"? האם נשארת בבית כל הזמן הזה?
אני עובדת בעבודה לא מאומצת, בישיבה אבל תוהה לעצמי אם אולי עדיף שאשאר לנוח בבית...
מה את עשית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אילנה29/07/2010היי
אני עובדת בעבודה פיזית (עם ילדים) לקחתי שבועיים חופש מחלה מרופא המשפחה כי עדיין לא ידעו שאני בהריון בעבודה. וגם בימים שעבדתי השתדלתי לחזור מייד הביתה ולשכב, בלי סידורים מיותרים.
וכמוכן לשתות הרבה מים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמינים לכאבי ראש לפני/בזמן ההריוןלילך26/07/2010
שלום,
אני סובלת מכאבי ראש כמעט כל יום
הבנתי שמגנזיום עוזר להקלה בכאבים
האם זה בעייתי לקחת את הויטמין הזה כשאני מנסה להיכנס להריון או בזמן ההריון עצמו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מגנזיום
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום לימור
במידה ומגנזיום עוזר להעלים את כאבי הראש שלך יכולה להמשיך איתו גם בהריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק בהריוןמיכאלה26/07/2010
שלום רב,
אני בהריון שבוע 16 +1 .
לפני ההריון הייתי מתאמנת קבוע בשיעורי ספינינג .
הפסקתי משבוע 8 ועד היום, כי אמרו לי שבשליש הראשון לא מומלץ לעשות פעילות מאומצת .
עכשיו אני שליש שני ומאוד רוצה לחזור לזה.
יש לי שעון דופק ובהתייעצות עם המדריך, הוא המליץ לא לעבור את דופק 140 .
אני עושה הליכות ומכשיר מדרגות ומגיעה לדפקים של 130-135 .
האם אוכל להמשיך בספינינג עם דופק נמוך יותר 135, או שכדאי לי לחכות עד אחרי הלידה.
אני קוראת בכל מקום שכן ניתן לחזור לפעילות שהייתי עושה לפני ההריון, אך אני לא רוצה לקחת סיכון מיותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם אני עשיתי
לי26/07/2010הכמו לך, גם לי המליצו לא לעשות בהתחלה. אבל אח"כ חזרתי לספינינג עד חודש 5! ואח"כ זה היה קשה מידי, הייתי עושה הליכות עד דופק 140. עד תשיעי. הרגשה נהדרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה אם זה בסדר
מיכאלה26/07/2010מבחינת מאמץ אני מבינה שאני חייבת להישאר על דופק 140 גג.
השאלה מה קורה לעובר תוך כדי .
הרופא המילץ להישאר בהליכות, אבל ספינינג זה משהו שהייתי רגילה אליו עוד לפני ההריון, ואומרים שמה שעשית לפני מותר לך להמשיך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקליקי בגוגל "ספינינג בהריון" -
לי26/07/2010יש המון תשובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספינינג
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום רוית
לא מומלץ לבצע ספינינג או פעילות אארובית אחרת בכל שלבי ההריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TUMSדנה26/07/2010
שלום,
אני בשבוע 31+3 להריון.
רציתי לדעת האם נטילת TUMS לצרבות עלולה להזיק?
מה המינון המקסימלי אותו ניתן לקחת בהריון?
אני סובלת מאוד מצרבות , עד כדי כך שלא מצליחה לישון בלילה...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
דנה26/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהTUMS
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום דנה
TUMS בטו ח בהריון. מינון השמוש בו לפי הצורך. במידה ולא עוזר השתמשי ב אומפרדקס לאחר יעוץ וקבלת מרשם מהרופא שלך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול טבעי לצרבות
שרה מורד27/07/2010כפי שכתב הרופא, TUMS אכן בטוח לשימוש, אך לא תמיד עוזר ולכן יש צורך לקחת אחד כל כמה דקות לפעמים...
שיטה בארומתרפיה שיכולה לעזור: לטפטף מספר טיפות של שמן אתרי לימו, על מטפחת מכותנה ולהריח בכל פעם שיש צרבת. זה נשמע קצת מוזר, אבל עובד ממש טוב...
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
דנה27/07/2010אני אנסה. שמן אתרי לימון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם hcgליאת26/07/2010
שלום,ווסת אחרון ב-24.6.10,משערת שהביוץ היה ב-8.7.10,לאחר 3 ימי איחור עשיתי ב-25.7.10 בדיקת דם ויצא hcg 42.5 ,אמנם זה חיובי אבל נראה לי די נמוך,בשלושת ההריונות הקודמים זה נע מאלף לשבעת אלפים.האם זה תקין?מה יכולה להיות הסיבה?מה עושים הלאה,רופאת הנשים שלי תהיה רק ביום חמישי,לחכות או לחזור על הבדיקה שוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם hcg
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום ליאת
חזרי על הבדיקה ועם התוצאה פני לרופא שלך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריבוי מי שפיר ועוד....יפעת26/07/2010
שלום,
אני כעת בשבוע 34, בהערכת משקל בשבוע 32 נמצא ריבוי מי שפיר יחסי של 24.5.
בנוסף נמצא הרחבת אגן הכליה השמאלית 10 מ"מ (בסקירת מערכות מורחבת נמצא הרחבה של 5 מ"מ בשתי הכליות ובימנית זה נעלם ובשמאלית זה עלה).
השקיפות עורפית וגם החלבון עוברי יצאו תקינים.
הרופא המטפל הפנה אותי להעמסת סוכר 100 ולסקירה מכוונת לאגן הכליה
לעוד שבועיים.
האם הטיפול שהמליץ מספיק או רצוי לעשות עוד בדיקות?
אני ממש מודאגת, אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבוי מי שפיר
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום יפעת. בהחלט מסכים למעקב שהותווה לך. הייתי מוסיף גם סקירת מערכות מכוונת ל מערכת העיכול העליונה
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה בהריוןריטה26/07/2010
שלום,
אני בשבוע עשירי להריון ראשון. בשש שנים אחרונות הייתי נוטלת טלפסט 180 מ"ג להקלה באלרגיה.
ניסיתי להימנע מלקיחת התרופה מאז נודע לי על ההריון אבל האלרגיה ממש מקשה עליי. ניסיתי לורטדין וזה לא עוזר ורציתי לדעת האם זה מוכח שאסור לקחת טלפסט 180 בזמן ההריון ומה הנזק שיכול להיגרם לעובר.
אודה על תשובתכם המהירה
ריטה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה בהריון
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום ריטה
טלפסט היא תרופה יחסית חדש ה ולכן מידת הבטיחות שלה לא ודאית. לורטידין בטוחה יותר אך כיוון שאינה עוזרת רצוי להשתמש ב אהיסטון או טבליות פניסטיל הנחשבות בטוחות בהריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עכוזיוספה26/07/2010
רציתי חוות דעת נוספת, נאמר לי ע"י הרופא כי במקרה שלי של עכוז שבוע 35 לידה רביעית יילדו אותי בלידה רגילה אפילו שזה עכוז אני לא צריכה לעשות כלום רק לחכות לצירים. הלידות הקודמות היו רגילות לחלוטין. האם כל בית חולים מוכן/ יכול לבצע את המהלך? האם יכולים להגיד לי שלא מבצעים זאת בבית החולים שלהם? ומה החלופות שלי למהלך? אני מקווה כי העובר יתהפך מעצמו אשמח לתשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עכוז
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום לך
ישנם מספר מרכזים בהם מיילדים לידה נרתיקית במצג עכוז
אפשרויות אחרות הן נסיון הפוך העובר ממצג עכוז לראש ובמידה ולא מושגת הצלחה מיילדים בניתוח קיסרי.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםגל25/07/2010
הי ,
אני בסוף שבוע חמישי ועשיתי היום בדיקות דם .התוצאות שלהם בגבולות הנורמה פרט ל Platelets שהוא 133 .שמתי לב שבשנים האחרונים התוצאה שלי היתה סביב ה153
האם יש דרך לטפל בזה? האם זה בעייתי להריון?האם דיקור או תזונה יכולה לעלות את הערכים ?
גל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום גל
אמנם התוצאה נמוכה מעט אך אין צורך בטפול כלשהו . רצוי להמשיך ולעקוב אחר רמות הטסיות לאורך ההריון
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
