מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בטא גבוהה שמשלשת את עצמה...ענבר19/07/2010
שלום,
מחזור אחרון 17/6.
ביוץ זוהה ע"י בדיקת ביוץ והתקיים ביום 1/7
10/7- 9 ימים לאחר הביוץ- בדיקת הריון ביתית חיובית
13/7- 12 ימים לאחר ביוץ- בטא 156 (שבוע 3 וארבעה ימים)
15/7- 14 ימים לאחר ביוץ, והיום שבו כביכול הייתי אמורה לקבל מחזור- בטא 470.(שבוע 4)
האם הבטא הגבוהה לפי השבוע (לא יכול להיות שהביוץ הקדים) והעובדה שהיא משלשת את עצמה בפחות מ-48 שעות מצביעה על הריון רב עוברי?
תודה רבה על התשובות,
ענבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה על קבלת תשובה
ענבר20/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון או לא?יש מצב?18/07/2010
וסת אחרונה בתאריך ה- 26/6/10 , היום הייתי בבדיקה שיגרתית אצל רופאת נשים בה נעשה לי אולטרסאונד וגינלי, לא נראה כלום . האם יכול להיות מצב שטרם ניתן לראות שאני בהריון או לאחר בדיקה זאת אני יכולה לשלול כל הריון, חשוב לי לדעת ...תודה ביום הביוץ היה לי כאב גב חד כאשר יום לפני קיימתי יחסי מין. כעת יש לי תחושות אלו מידי פעם וכאב בחזה כאשר הדבר לא אופייני , לכן יש לי תחושה שזה הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אתם לא עונים ?? אני במתח
יש מצב?19/07/2010מה קורה לגבי השאלה שלי??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולטרסאונד וגינלי בשלב הזה לא מראה
חמודונט19/07/2010כלום.
אישית אני עברתי אולטרסאונד וגינלי בשבוע שעבר ולא ראו כלום...
ובדיקת דם יום למחרת זיהתה תחילת הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחמודונט
יש מצב?19/07/2010תודה על ההתייחסות באיזה שבוע את?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיה לי מחזור ב4/6 ולאחריו ב2/7
חמודונט19/07/2010שבוע אחרי המחזור החל שוב דימום ולכן בכלל בדקתי הריון...
הרופאה סוברת שהיה לי ביוץ מאוחר ממש קרוב למחזור.
כי לא הגיוני שאני בהריון מה4/6.
והפעם האחרונה בה קיימתי יחסים היא ב1/7.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחמודונט
יש מצב?19/07/2010איזה שבוע את לפי הבטא? ומתי את ממליצה לי לעשות בדיקה אם הביוץ שלי היה בין ה 08/07-11/07?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה-"תאום תקוע"שרית18/07/2010
שלום רב,
אני בהריון תאומים בשבוע 22 (הריון לאחר הפחתה מ-5 ל-2)
הייתי אתמול בסקירה מאוחרת,
לפי הרופא 2 העוברים תקינים לפי מה שהוא מצליח לראות אבל יש לו בעיה קטנה שהוא מגדיר אותה שאחד מהתאומים הוא: STUCK TWIN
הרופא ניסה להרגיע ולהגיד שנראה לו שהכול בסדר ולא בהכרח שזה יתפתח לבעיה לא טובה..
הוא טוען גם של"תאום התקוע" יש פחות מי שפיר מלתאום השני (הוא לא יכול להגיד שיש מיעוט במי שפיר כי זה לא בהגדרה שזה מיעוט)
בבקשה,תעזרו לי אני לחוצה מאוד מאוד אני רוצה להבין מה זה המונח הזה והאם זה בעיה רצינית שיכולה לסכן את העובר..
נ.ב-מבחינת גודל ומשקל העוברים שניהם אותו הדבר.
מחכה לתשובה,תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענו לי...לחוצה מאוד!!!!
שרית19/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתיאור קצת סותר
ד''ר עדי דוידסון19/07/2010תאום תקוע הכוונה מיעוט קשה של מי שפיר ולכן שק ההריון ממש לבוש על העובר
אם לדעתו אין מיעוט מי שפיר אז גם אין תאום תקוע
כאשר אכן יש מיעוט קשה של מי שפיר בשבוע 22 אז המצב לא כל כך טוב
התופעה שכיחה יותר בתאומים זהים כאשר אחד מקבל דם על חשבון השני ולעובר התורם יש מיעוט מי שפיר.
גורם אחר יכול להיות ירידת מיים באחד השקים.
ממליץ להתייחס למצב בהקדם ולברר האם התופעה אכן קיימת או לא קיימת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחילת הריון לאחר טיפולים-כמה שאלותשירי18/07/2010
שלום רב לרופאים,
אני בהריון ראשון, לאחר טיפולי פוריות (פיוריגון והזרעה), מאוד מתרגשת וחוששת.
יש לי כמה שאלות קטנות
1. גילו על ההריון ביום א' שעבר (בדיקות בטא הכפילו ואף יותר), יש לי אולטרה סאונד רק בשבוע הבא. ההזרעה והאוביטרל היו ב - 24.6. באיזה שבוע אני? (אינני יכולה לחשב מיום קבלת וסת אחרון כפי שמציעים מחשבוני ההריון - שכן ההזרעה היתה ביום ה-35 למחזור שלי - פוליציסטית...)
2. אני לא מרגישה דבר מלבד קצת רגישות בצידי השדיים, שקצת קצת התמלאו. האם הגיוני? (אין לי בחילות וכו')
3. האם מותר לי לצבוע את השיער? אני אמורה לעשות זאת השבוע, אך אם יש בכך ולו הסיכון הקטן ביותר כמובן שאוותר, לעומת זאת אם זה לחלוטין לא מזיק ולא קשור להריון אשמח לצבוע.....
תודה רבה לכם,
שירי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה... תודה:)
שירי19/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובות
ד''ר עדי דוידסון19/07/2010מבין את המתח וההתרגשות אך אין תחליף לסבלנות
שוב ניבוי כאן בפורום לא יהיה אמין
יש להמתין לבקור ושם הכל יתברר
ולגבי צביעת שיער מותר בהחלט בהריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצילו!!דפנה18/07/2010
אז ככה המחזור שלי מאחר ביומיים..ניהלתי חודש שעבר יחסי מין עם החבר לשעבר בניגוד לרצוני..זה היה יום אחרי שהמחזור שלי הופסק,והוא עוד השתמש בלי קונדום בזמן שאני ניסיתי לדחוף אותו ממני..
המחזור שלי מאחר,אין לי סימנים של הריון (בחילות,רגישות לריחות,סחרחורת ועוד כל מיני דברים),אני מרגישה רגיל,למרות שלפעמים ביומיים האחרונים יש לי כאבים בצד שמאל למטה...
מצאתי אצל אחותי ערכת בדיקה להריון ללא הוראות ובשתיהן יצאו לי שני פסים וגם פס אחד יותר עבה וכהה מהפס השני..
אני לא יודעת מה זה אומר...מישהו יכול להגיד לי?
אני בת 17,אני לא יכולה לספר את זה להורים שלי[:(] אני פשוט מפחדת...
ואילו עוד סימנים יש להריון?ואם אני אגלה שאני בהריון לצערי איך אני אוכל לעשות הפלה בלי שההורים ידעו זאת?!
תודה מראש..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את בהריון 100%
rivka18/07/2010שתיי פסים מראה תשובה חיובית פס אחד מראה תשובה שלילית
בהצלחה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצה
יש מצב?18/07/2010אל תלחצי, גם אם קיום יחסי המין היה מרצון מלא זה בסדר. לפעמים המתח גורם לאיחור. בכל אופן יש מקומות אליהם את יכולה לפנות על מנת לבדוק באמת אם את בהריון או לא ולאחר מכן להחליט כיצד לפעול. עם כל הקושי לפעמים עדיף לשתף מישהו קרוב בשביל להקל על עצמך וגם שאם מדובר בהריון אם וכאשר תחליטי לסיימו שהדבר לא ישאיר מצב בלתי הפיך. כמובן שמדבור בעצה.. וזכותך לעשות כעולה על רוחך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת שתן שבוע 7נופר18/07/2010
Leucocytes (U) | cell/µl | (
0 )
10 *
100
|
יצא 100 כאשר הנורמה הוא 10
בתרבית שתן יצא: Urine Culture | | תרבית שלילית
האם התוצאה תקינה למרות שיש לי 100 ? אם לא מה עושים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן.
ד``ר איילון לחמן18/07/2010שלום.
כדוריות לבנות בשתן כאשר התרבית שלילית,יכולות להגיע מהפרשה נרתיקית.לכן שווה לגת לרופאהנשים ולהיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 31-אבנים בכיס המרהליאת18/07/2010
שלום
אני בתחילת שבוע 31, היו לי לפני כמה שנים אבנים בכיס המרה שהתגלו עקב כאבים , ומאז ועד היום הכאבים לא חזרו (בערך 4 שנים), היום אני בהריון שני שבוע 31 והתחילו לי כאבים באזור הצלעות מצד ימין וגם באותה נקודה בגב, בבדיקה במיון נשים שהייתי הרופא אמר שאין קשר להריון וכנראה מדובר באבנים בכיס המרה.
מה ניתן לעשות על מנת להרגיע את הכאב או לפחות לנסות לטפל בזה? משהו כמו חליטות?
התחלתי לאכול חמוציות כי הבנתי שזה יכול לעזור
אודה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיס מרה.
ד``ר איילון לחמן18/07/2010לליאת שלום.
נושא אבנים בכיס מרה מטופלעי הכירוגים. ממליץ שתתיעצי עמם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור בווסת וכאבי ראשrivka18/07/2010
שלום ד''ר!
יש לי איחור בווסת כבר שבועיים.. בדרך כלל זה די מסודר לי, אני עים התקן של מירנה כבר 3 שנים ואף פעם לא היה לי כזה איחור גדול, יש לי לאחרונה הפרשות ירוקות, ובנוסף לזה יש לי גם כאבי ראש שזה מאוד מוזר לי, עשיתי בדיקתהריון ביתית ויצאה לי שלילי, הכי מרגיז אותי זה כאבי ראש מה יכול להיות??
בדיקות דם אני יעשה אבל עד שיגיע התוצאות זה לוקח מספר ימים,
אשמח עים תכלו לענות על השאלות
תודה מראש ובהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענו לי, כנסו
rivka18/07/2010שלום ד''ר
איחור של ווסת שבועיים+מירנה, בחילות וכאבי ראש ובדיקת ביתית שלילי,
כמה הסיכויים יש להריון עים מירנה?
האים ניתן ליסמוך על תוצאות הבדיקה שזה 99.99%?
תודה מראש!
(אני עים מירנה 3 שנים ואין בעיות של איחור)בד''כ
rivka* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים??
rivka20/07/2010שלום ד'ר יקר/ה
מה אומר הפרשות ירוקות בהיר
מה יכול להיות???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי????????
rivka23/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בטא נמוכים - טרם קיבלתי תשובההבר18/07/2010
שלום,
אחרי שעברו 35 ימים מבלי שקיבלתי מחזור החלה לראשונה להופיע בבדיקות השתן סטיק תוצאה חיובית אך חלשה מאוד.
ביום ה- 39 (שבוע חמישי , 5+3) הופניתי לבדיקת בטא והתוצאה העלתה ממצא של בטא 35.
ביום ה- 41 (שבוע חמישי, 5+5) ביצעתי בדיקת בטא נוספת והתוצאה העלתה ממצא של בטא 56.
האם יש סיכוי להריון תקין בערך כזה או שמא מדובר בהריון כימי ?
חישבתי גם שאם מדובר בהריון, אז מדובר על ביוץ מאוחר מאוד, אולי אפילו ביום ה- 25. האם זה אפשרי ? המחזור שלי הוא ככלל סדיר של 30-32 ימים פחות או יותר.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסיון שלי...
ויקי18/07/2010הבטא אמורה להכפיל את עצמה כל יומיים וכך גם הרופא יגיד לך.
מנסיוני האישי: גם בטא נמוכה ובקושי הכפילה את עצמה - ההריון נפל בשבוע 6-7, הופיע כמו דימום ויסתי.
בהצלחה בהמשך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנדומטריןרחלי17/07/2010
אני לאחר הפריה בשבוע 11
לוקחת 3 אנדומטרין ביום
התבקשתי להפסיק עם האנדומטרין בשבוע 12
האם הפסקה פתאומית של האנדומטרין לא יכולה לגרום לנזק?
האם כדאי להוריד עתה כשאני בשבוע 11 את המינון בהדרגה ואז להפביק בעוד שבוע?
תודה מקרב לב,אתם עושים עבודה מבורכת-שיהיה שבוע מעולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
רחלי18/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמ
רחלי18/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בטאגלית17/07/2010
אני בשבוע 6 להריון כמה צריך להיות הערך של הבטא??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 6 להריון
ד''ר עדי דוידסון17/07/2010למעשה גיל הריון אמיתי נקבע לפי US
עד דלא יעדו US ויראו עובר עם דופק לא ניתן להוכיח הריון תקין ומה גילו.
אין ערך מסויים תקין.
ממליץ לבצע בדיקת US* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא
גלית17/07/2010באיזה שבוע אפשרי לעשות US כדי לדעת שזה תקין??
בטא אחרון היה 104* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום לאחר ביוץנני17/07/2010
שלום !
אני בת 31
אני אחרי 2 הפלות
נמצאת במעקב זקיקים במחזור טבעי אצל הרופא המטפל בכל חודש מזהה את הביוץ סביב יום
18-19 ובאותו היום מתחיל לי דימום (לא הפרשות דמיות) ממש דימום עד למחזור החודשי
זה כבר המון חודשים ככה וזה מתסכל לדממם כמעט כל החודש.
נשלחתי להסטרוסוקופיה לפני כשבוע הרופא אמר שהרחם נראה תקין והוא גירד מהרירית כי ראה שם עיבויים מסויימים שלא נראו תקינים( אין עדיין תשובות מהדגימה).
בדיקות הורמונליות תקינות חוץ מפרוגסטרון שמגיע רק ל סביבות 9 לפעמים 7 לאחר ביוץ
וזה נמוך.
בינתיים הרופא רשם לי אסטרופם 1 לקחת בכל יום אחד מהיום הראשון של המחזור עד היום ה 14
ולאחר הביוץ להוסיף נרות אוטרוגסטן.
האם המצב יכול להסתדר?
זה התחיל לי מטיפולי IVF שעשיתי לפני שנתיים ומאז המחזור שלי השתגע
אם יש טיפול מסויים לבעייה ההורמולית שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המקרה שלך
ד''ר עדי דוידסון17/07/2010הוא מורכב וספציפי ולא מתאים לפתרון דרך הפורום
הפורום מיועד לשאלות נקודתיות וכלליות
לפי התיאור נשמע שיש לך רופא רציני ויסודי שמכיר את כל פרטי המקרה וגם דואג לברר ולטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ בהנקהשירה17/07/2010
האם יש ביוץ בהנקה?איך יודעים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר ביוץ והנקה
שירה17/07/2010השאלה שלי האם מחזור בהנקה מראה בוודאות שיש ביוץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחזור בהנקה
ד''ר עדי דוידסון17/07/2010לא תמיד מחזור מראה על קיום ביוץ
אך אם תוך כדי הנקה חוזר מחזור סדיר
אז רוב הסיכויים שיש גם ביוץ סדיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעווה בבטןשרית17/07/2010
שלום רב.
אני בהריון בשבוע 10 לאחר טיפול אייויאפ. רציתי לדעת האם ישנה סכנה כלשהי במריטת שיער מהבטן? ראיתי כי בנות רבות שאלו ולא קיבלו תשובה, אודה לתשובה. תודה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מותר לעשות שעווה בבטן בהריון
ד''ר עדי דוידסון17/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Leucocytes ערךליליאן17/07/2010
בשבוע 14, תוצאות בדיקת דם טובות חוץ מחריגה אחת:
Leucocytes 500
מה זה אומר?
תווך הנורמל הוא 0-10
תודה לילי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זאת תוצאה של בדיקת שתן
ד''ר עדי דוידסון17/07/2010אם תרבית שתן תקינה אז ניתן להתעלם מהתוצאה הנ"ל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



