מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כנגד כל הסיכויים?!מאי21/07/2010
שלום רב,
אחרי שנתיים של ניסיונות טבעיים הבדיקות דיברו על בעיית זרע קשה. אנחנו כרגע לפני ivf ראשון, אחרי שהרופאים לא נתנו סיכויים בכלל להזרעות..)) השבוע שמתי לב שהמחזור מאחר ושעברו כבר 49 ימים מיום קבלת המחזור האחרון. (בדרך כלל אני מקבלת כל 30-35 ימים) העניין הוא שיש לי כאבי מחזור וחזה כבר משהו כמו שבועיים..( בדרך כלל יש לי כאבים יום לפני וביום שמקבלת) לא האמנתי שמשהו קורה.. הרי הזרע לא מתפקד, לא? הייתכן שזרעון קטן אחד הצליח להגיע ולהפרות? אתמול עשיתי בדיקה ביתית, שמראה בפירוש שני פסים! עשיתי כל כך הרבה בדיקות ביתיות בשנתיים האחרונות, שהייתי בטוחה שגם בזו אראה פס אחד..
זה לא סיפק אותי... לא האמנתי. הבוקר עשיתי בדיקות דם. בטא 473.6. אני בהריון! יש ניסים!!! מפחדת לשמוח מוקדם מידי...
האם זה לא נמוך מידי לשבוע 6?
האם לגשת לא.ס? או לעוד בדיקת דם?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב
ד''ר עדי דוידסון21/07/2010נשמע כמו הריון תקין
ממליץ US בעוד 10 ימים ואז ניתן כבר להוכיח תקינות (אכן קשה להמתין)
ודרך אגב כתבתי בדיוק השבוע כתבה בנושא בבלוג שלי
בהצלחה וממתינים איתך לבשורות הטובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריגשת אותי... מזל טוב!
יפית22/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזל טוב!
מאיה22/07/2010מזל טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשעה טובה!
מיטל23/07/2010איזה כיףף
איזה מצווה עשי שזכית לנס כזה ?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה כיף לשמוע!
אילנה23/07/2010אני כולי צמרמורות..
איזה כיף לשמוע!
זה רק מוכיח כמה המצב הרגשי שלנו משפיע על הגוף
אני מכירה סיפור דומה ואני בטוחה שברגע שהבנת שאת לקראת הפריות הרפאת את הלחץ והגוף היה פנוי לקלוט הריון.
מאחלת לך הצלחה מכל הלב, אל תבלי את זמנך בחששות, רק במחשבות טובות!
מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- AMENORRHEAמ.21/07/2010
שלום,
בחודש מאי האחרון עברתי (לצערי הרב) גרידה,בשבוע 9 לעובר לא היה דופק,
קיבלתי וסת אחרי 5 שבועות. מאז הוסת האחרונה,23.6, הגיעה וסת נוספת שנמשכה בקושי חצי יום.
והיום כעבור 28 יום מוסת אחרונה,יש איחור במחזור.
עשיתי בדיקה ביתית עם מקלון,ביום שבת (שאולי זה היה מוקדם מידיי...) ויצא שלילי.
היום,21.7 בבדיקה אצל רופא מטפל נשלחתי לבצע בדיקת דם כשההאבחנה הינה-AMENORRHEA .
מה זה אומר? האם יש סיכוי לכך שאולי אני כן בהריון?
והאם הבדיקות הביתיות הללו אמינות?
סליחה על ריבוי השאלות,אך אני במתח....
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כעת את לא בהריון
ד''ר עדי דוידסון21/07/2010אך כל עוד המחזור לא מופיע אז יכול להופיע הריון
ממליץ לחזור על בדיקת בטה בעוד שבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המצלה על ביח"ל באזור חיפה/נהריה.אורי21/07/2010
שלום רב לכולם. אני מבקשת את עזרתכם.
אני צריכה המלצה בנוגע לאיזה בית חוליםפ כדאי להגיע ללדת.
האפשרויות שלי:
בית חולים כרמל
רוטשילד
רמב"ם
נהריה
אשמח אם תשתפו איתי חויה של לידה באחד מבתי חולים הללו.
תודה לכולם מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת
מילה26/07/2010היי , את הלידה הראשונה שלי עברתי בבית חולים נהריה , אזור המגורים שלי, היה ממש אחלה, יחס מעולה, מיילדת מדהימה, אחויות מקצועיות, עכשיו אני הבריון שני ואלד גם בבית חולים נהריה, ממליצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלולות והריוןניב21/07/2010
שלום רב,
אני נוטלת גלולות פמינט מזה 10 שנים (בהתחלה לקחתי מינולט ואז עברתי) אני רוצה להפסיק ורציתי לדעת אילו תופעות לוואי עשויות להיות לי? לפני הנטילנ היו לי מחזורים סדירים,ללא אקנה. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא צפויות תופעות
ד''ר עדי דוידסון21/07/2010אם את מתכננת להרות
אז בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סוכר בהריוןיעל21/07/2010
שלום
האם יש משמעות לכך שעשיתי את בדיקת הדם 4\3 אחרי השתייה של הסוכר ולא שעה אחרי ?
תודה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם התשובה תהיה חד משמעית
ד''ר עדי דוידסון21/07/2010אז אין משמעות
תכתבי כשתהיה תשובה ואז נחליט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לשקיפות עורפיתרינת21/07/2010
שלום
עשיתי בדיקת דם לשקיפות עורפית ואלו התוצאות, אני אשמח אם תוכלו להגיד לי אם זה בסדר:
NT-NUCHAL Translucency 1.34 MoM
NT-NUCHAL Translucency 1.40 mm
PAPA-A 0.60 MoM
PAPA-A 1430 mIU/L
Free beta HCG 0.97 MoM
Free Beta HCG 41.6 MoM
ורשום בסוף: 1/800 maternal age relatedd risk
1/2300 Down's syndrome Risk
1/10000 Trisomy 18 Risk
זה תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיפות עורפית - מקפיצה את השאלה
רינת25/07/2010שלום,
אשמח אם תוכלו לענות לי על השאלה.. אני בת 30 והיית רוצה לדעת האם התוצאות תקינות
תוד הרבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדם.
ד``ר איילון לחמן25/07/2010שלום.
הבדיקות שבצעת הן לגבי תסמונת דאון,לא לשקיפות עורפית. מאחר והסיכון הסופי הוא קטן יותר מהסיכון לגבי גילך,הרי התשובות נחשבות תקינות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא 5000 בשבוע 5 + 5 ימיםשרית21/07/2010
שלום רב!
אני כיום בשבוע 6 +3 ימים.
בשבוע 5 + 5 ימים עשיתי בדיקת דם ויצא בטא 5000
האם זה תקין? האם מעיד על ריבוי עוברים?
הייתי אצל רופא הנשים בשבוע 6 +2 ימים והוא ראה רק שק הריון ואמר לי לבוא עוד שבועיים.
האם זה תקין ונורמלי? או שמעיד על משהו לא תקין?
מודה לכם מראש
שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשבוע 6+2
ד''ר עדי דוידסון21/07/2010צריך לראות עובר ודופק
אומנם תמיד יתכן שההריון צעיר יותר ויש טעות בחישוב
ניתן לחזור על US אחרי שבוע ואין צורך להמתין שבועיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצת עידוד....
עינב22/07/2010אני רוצה להרגיע אותך.
אני כעת בהריון שבוע 15. המחזור שלי מעולם לא היה סדיר.
כשגיליתי שאני בהריון, הבטא הייתה מעל 10000, וראו ק שק ללא עובר.
אמרו לי שההריון לא תקין וכי 95% שיגמר בהפלה, אך לשמחתי, לאחר שבועיים מייגעים של המתנה נצפה עובר תקין עם דופק ומסתבר שפשוט היה ביוץ מאוחר.
ולמה הבטא הייתה גבוהה כל כך מההתחלה? לא ידוע.
אז תיהיי אופטימית.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי להוסיף
talia3122/07/2010אגב אני עוד לפני המחזור כלומר עוד שבועיים צריכה לקבל את המחזור .. ובעניין הפיפי בשלבים מוקדמים מאד זה יכול להיות או שעניין פיפי צריכים להיות בשלבים מאוחרים של ההריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחהההה טעות !!!!
talia3122/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אליקובקטר והריוןנטע21/07/2010
שלום, אני נמצאת בשבוע השמיני להריוני. בעבר אובחן אצלי חיידק כיבתי-"אליקובקטר". אני חוששת כי הוא הופיע עוד פעם וכתוצאה מכך אני סובלת מכאבים בכיבה וכמו-כן מצרבות היסטריות! בעוד מס' ימים אעשה תבחין נשיפה- התוצאה ידועה מראש-לפי הערכתי החיידק חזר וכטיפול אזדקק לטיפול אנטיביוטי ו/או בדיקת גסרוסקופייה.
שאלתי-מה עליי לעשות בכדי לא להזיק להריון. לפי הבנתי שימוש באנטיביוטיקה בשלב כה מוקדם של ההריון עלול לסכן את העובר. בנתיים אני סובלת מכאבים... אשמח להענות בהקדם-תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני באותו מצב!
ענת31/07/2010בשבוע 10
גילו לי אליקובקטר 67%
:(
מה עושים?
מה המליצו לך?
לא רוצים לתת לי אנטיביוטיקה ואני על סף שבירה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספורט בהריוןשני21/07/2010
שלום
אני בשבוע 21, בשמירת הריון עקב דימומים שמופיעים ונעלמים לאורך ההריון (כולל ניתוח בשחלה שעברתי בתחילת ההריון).
אני מרגישה שאני כבר משתגעת בבית, ומאוד רוצה להצטרף לחוג לנשים בהריון (גם בגלל החברה וגם כדי לזוז קצת).
האם זה אפשרי מבחינה בריאותית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה.
שני22/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספורט בהריון
ד``ר אריה לידור22/07/2010שלום לך
אינני יודע מהי סיבת הדמומים שיש לך. מכל מקום אם ההריון מוגדר כ"שמירת הריון" אין הגיון בביצוע פעילות גופנית. התייעצי גם עם הרופא המטפל שלך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון חוץ רחמי?שלי21/07/2010
שלום,
לפני כארבע חודשים עברתי הפלה חצוצרתית ללא התערבות כירורגית .לפני מספר ימים התגלה שאני שוב בהריון.בדיקת בטא הראתה באותו הבוקר 555.9 בערב פוניתי לבית חולים עם חדש להריון חוץ רחמי נוסף.בערב של אותו היום הבטא עלתה ל636.בUS לא נצפה שק הריון ברחם,אך גם לא משהו מחוץ לחרם.ווסת אחרונה ב9-6.ביקשתי להשתחרר לבית ולעשות בדיקות בהמשך.הרופא לא שולל הריון צעיר אך גם לא חוץ רחמי.....מה עליי לעשות?בעוד כמה זמן לבצע בדיקה נוספת של בטא ומתי לעשות US נוסף.(הוא אמר כי ניתן לראות משהו לאחר שבטא עוברת את הרף של 1500)תוך כמה זמן זה אמור לקרות במידה והכל תקין?
אני ממש בדיכאון ומאוד מבקשת את עזרתכם,תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרם נענתי
שלי21/07/2010אבקש את תשובתכם,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטרם נענתי
שלי21/07/2010אבקש את תשובתכם,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תנו לי תשובה דחופה!!!הדר20/07/2010
אני מנסה להרות כבר תקופה מסויימת,אני בת 25,קיימתי יחסי מין בזמן הביוץ ומאחר לי המחזור כמעט ב4 ימים,(מחר 4 ימים) היום התחלתי אנטיביוטיקה דיקסולין 2 ביום למשך 10 ימים בעקבות דלקת בגרון ומעט חום.האם האנטיביוטיקה יכולה לגרום לי בעיה להיכנס להיריון??? או שאם אני כבר בהיריון האנטיביוטיקה יכולה לגרום לי להפלה???? אנא עיזרו לי בהקדם האפשרי אני זקוקה לתשובה במהירות,מאו לחוצה!!! תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה את לא עושה בדיקת הריון???
ויקי21/07/2010קודם תוודאי אם את בהריון או לא ואח"כ תדאגי לחשוב על האנטיביוטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ויקי
הדר21/07/2010מחכה לסופשבוע לבדוק בע"ה,אבל קיבלתי תשובה מהרופא נשים שזה לא אנטיביוטיקה מתאימה,החליפו לי פשוט טיפול אנטיביוטי אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת לא במתח?
ויקי21/07/2010אם היה לי עיכוב של 4 ימים, מזמן הייתי בודקת...
בהצלחה בכל אופן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים מוקדמיםאורית20/07/2010
שלום רב
התחלתי היום שבוע 36. כבר שבועיים יש לי צירים מוקדמים ומחיקה של 90% צואר רחם והראש של העובר כבר נמוך מאוד באגן, לכן אני בשמירת הריון.
שאלתי היא האם הצירים שיש לי- שאינם סדירים, אך הם כבר שבועיים בתדירות גבוהה (כל כמה דקות- הרחם מתכווץ וכל הבטן מתקשה לכחצי דקה)- האם צירים אלו לא יכולים לפגוע או לגרום סבל לעובר?
ידוע לי שצירים אלו הם "מדומים" ולא מובילים ללידה- אך איך העובר יכול לעבור כל כך הרבה זמן עם כל כך הרבה התכווצויות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורנה
ד''ר גדעון נגר20/07/2010צירים מוקדמים אינם גורמים לסבל של העובר גם אם הם נמשכים מספר שבועות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה!
אורית21/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכשירים קוסמטייםדניאלה20/07/2010
האם ניתן במהלך הריון להשתמש בתכשיר רטאוויט כמשחה נגד אקנה? האם יש סיכון בשימוש במשחה זו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדניאלה
ד''ר גדעון נגר20/07/2010לא רצוי להשתמש בתכשירים נגד אקנה בהריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםרינת20/07/2010
שלום ,רציתי לדעת אם מותר לעשות טיפול אינפרא להסרת שיער בבית שחי ?
אני בהריון בחודש שלישי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מותר
ד''ר עדי דוידסון20/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפולי לייזר בתחילת הריון
רווית21/07/2010ראיתי תשובה לגבי בית שחי.
מה לגבי מפשעות ובטן תחתונה?
עשיתי כבר טיפול אחד כשעוד לא ידעתי על ההריון?
האם מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפולי לייזר בהריון
ד''ר עדי דוידסון21/07/2010לדעתי אין כל סיכון אך המכונים לא מוכנים לבצע כדי לא לסכן את עצמם
למעשב יש קו חם בירושליים הנותן תשובות אמינות לגבי סיכונים בהריון ומוכנים לענות לכל פונה
טלפון 02-6243669 או 02-6243663
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי פרוגרסטון בהריוןהילי20/07/2010
שלום,
אני כרגע בשבוע 7.6 ועשיתי הבוקר בדיקות דם:
פרוגרסטון- 99.9
בטא- 98468
(בשבוע 6.2 עשיתי אולטרסאונד ראשון ואכן נצפה דופק, שק הריון ועובר בערכים תקינים)
האם ערך הפרוגרסטון תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להילי
ד''ר גדעון נגר20/07/2010ערך הפרוגסטרון תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
