מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות העמסת סוכר 100קרן08/07/2010
שלום רב ,
היום עשיתי העמסת סוכר של 100
ואני מבקשת לדעת מה משמעות התוצאות - האם תקין ?
בצום 87.4
אחרי שעה 172.7
שעתיים 114.4
שלוש שעות 150.8
אני מודאגת בבקשה .
תודה מראש
קרן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה אני מודאגת בבקשה
קרן10/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזוהי תוצאה תקינה
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקהמיטל08/07/2010
שלום רב
שבוע איחור בווסת, בדיקות דם הראו תוצאות אלה:
בטא- 3276
E2- 280
PROGRESTERON- 34.9
האם זה מעיד על הריון תקין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב את בהריון
ד''ר עדי דוידסון08/07/2010פרט לכך אין משמעות למספר
פני לרופא שלך והתחילי מעקב הריון
ומאחל לך הריון תקין וכייפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת GBSאילנה08/07/2010
קיבלתי היום, שבוע 38+5 תוצאות הבדיקה. מה זה אומר? ומה המשמעויות?
GBS (Group B Strep) PrenatalBH2
תהליך ממצא MY_SUBTITLE2
Culture GBS positive 0 0 BD2
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר GBS חיובי
ד''ר עדי דוידסון08/07/2010נמצאת חיובית ל GBS
כל שזה אומר שעלייך לקבל אנטיביוטיקה במהלך הלידה
אז אנא הודיעי על כך מייד עם הגיעך לחדר לידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחם אחוריהריונית08/07/2010
שלום רב,
הייתי היום בבדיקה אצל רופא הנשים שלי והוא עשה לי אולטראסאונד וגינלי ואמר שיש לי רחם מאוד אחורי. הוא הסביר לי פחות או יותר מה זה אומר אבל לא הבנתי האם זה יכול באיזושהי דרך להשפיע על הכניסה להריון (אני ובעלי מנסים). רציתי לדעת יותר מה זה אומר? מה ההשלכות (אם יש בכלל)? והאם זה אומר שעדיף לנו לשכב בתנוחות מסוימות יותר מבאחרות כדי להגביר את הסיכוי להיקלטות.
בתודה מראש
ע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחם אחורי
ד''ר עדי דוידסון08/07/2010לרחם אחורי אין השלכות או משמעות
כך שבשלב זה עדיף להתעלם מהמידע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
הריונית08/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכיפות בדיקות אולטראסאונדלימור08/07/2010
שבוע 9+2
ב-27/6 הייתי אצל הרופא נשים להתחלת מעקב ועברתי אולטרסאונד- הכל בסדר ב"ה למעט העובדה ששלח אותי להתייעצות עם זהימולוג.
הבדיקה הבאה שלי היא שקיפות עורפית ב- 22/7.
שאלתי- האם זה לא זמן רב מידי בין הבדיקות או שאין צורך להכניס עצמי ללחץ מיותר.
בכל זאת יעבור כמעט חודש בין שתי הבדיקות.
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר US
ד''ר עדי דוידסון08/07/2010אכן אין צורך בבדיקה נוספת עד לבדיקת השקיפות עורפית
בישראל מבצעים בדיקות US בערך פי 5 מאשר מומלץ גם כך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!
לימור08/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסונים לפני היריוןרוז08/07/2010
אני ובן זוגי רוצים להיכנס להיריון, הלכנו לייעוץ וגיליתי שאני צריכה לעבור חיסון לצהבצA B ואדמת
כמה זמן אני צריכה לשמור ולא להיכנס להיריון לאחר החיסון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסונים
ד''ר עדי דוידסון08/07/2010לאחר החיסון מומלץ לשמור 3 חודשים
אך אם יופיע הריון לא מתוכנן קודם לכך
אין בכך כל בעייה
סתם זהירות יתר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריוןמשי08/07/2010
שלום... אני היום ביומיים איחור למחזור עשיתי שלשלום בדיקת דם להריוון ויצא שלילי המחזור עוד לא הגיע יש סיכוי שיש הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין יש סיכוי
ד''ר עדי דוידסון08/07/2010כל עוד המחזור לא מופיע
ניתן לחזור על הבדיקה בעוד מספר ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהמדלן08/07/2010
אני בהיריון בשבוע ה 23 פשוט מעניין לי לדעת אם זה נורמלי כי זה ההריון הראשון שלי.השאלה שלי היא בערבים שאני הולכת לעשות פיפי אני משתינה כמו שצריך ואז לאחר מכן משתינה קצת קצת ויכולה לשבת שם אפילו 20 דק האם זה נורמלי?או שזה דלקת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיף לבצע שתן כללית ותרבית
ד''ר עדי דוידסון08/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכון לאוטיזם ובעיות אחרותרקפת08/07/2010
שלום ד"ר,
אנא אמא בת 36 לשלושה ילדים בריאים, בגיל 5 ו 9. לאחרונה נקלטתי להריון לא רצוי מצידי, כאשר בעלי דוחף ללדת ואני רוצה לסיים.
קראתי המון מחקרים מאוד רציניים, כל המחקרים שקראתי מראים קשר ברור לגיל וסיכון גבוה הרבה יותר לאוטיזם כשגיל האם מעל גיל 35. ברור לי שיש עוד מחקרים אחרים על מחלות אחרות שלא את כולן ניתן לגלות בבדיקות גנטיות.
איני מבינה מדוע בעלי דוחף לסיכון נוסף ומוגבר, בסטטיטסטיקה בשביל האחד ש"זוכה" זה כמו מאה אחוז ויש לנו הרבה מה לסכן כמשפחה.
האם תוכלו לעזור ולשפוך קצת אור על נושא זה? האם אני סתם דואגת וקוראת יותר מדי כמו שבעלי אומר, וכדאי להמשיך בכל מקרה?
תודה רבה מראש,
רקפת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכנון משפחה
ד''ר עדי דוידסון08/07/2010כל הריון אכן מהווה סיכון
אז כמה ילדים לעשות ובאיזה גיל זה עניין של זוגיות
ולא לנו להתערב בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ או חוסר ביוץ??מבקשת תשובה08/07/2010
שלום,
חודש שעבר קניתי ערכה לבדיקת ביוץ ע"י שתן.
1. חודש שעבר הבדיקה הראתה קו חלש ובהיר מקו הבקרה - הבדיקה נעשתה קצת אחרי מועד משוער לביוץ.
השאלה שלי היא - האם אחרי ביוץ הבדיקה יכולה עדיין להראות קו בהיר , או שזה אומר כי לא היה ביוץ כלל?
2. החודש אני כבר 13 ימים מקבלת מחזור. ובבדיקה שאני עושה כבר יומיים לא מופיעה כלל קו ביוץ. יש רק את קו הבקרה. אני מודאגת מאוד. יכול להיות שאין לי ביוץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכות ביוץ
ד''ר עדי דוידסון08/07/2010מנסיוני הערכות האילו לא שוות כלום ואינן אמינות
הן מטעות מאד בהרבה מקרים מהוות את הגורם לאי כניסה להריון
בנוסף ביוץ אינו מופיע תחת לחץ והרבה נשים שמנסות למצוא את הביוץ - הוא פשוט נעלם
אז אין תחליף לטבע
הדרך היחידה הטובה והמהירה להרות זה יחסי מין ספונטנים ללא תחמונים
כל נסיון לזרז רק מעכב או מונע לחלוטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות עובר-הריון תאומים!שרית08/07/2010
שלום רב,\אני נמצאת בשבוע 21 הריון תאומים
אני מרגישה את העוברים אבל לא בתדירות יום יומית ולא ממש בעיטות,
האם זה נורמלי?
האם לא הייתי צריכה כבר להרגיש ממש בעיטות ואפילו לראות את הבעיטות ?
תרגיעו אותי בבקשה,
זה הריון מאוד מאוד חשוב וראשון שלי!!!
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה נשמע טבעי לחלוטין
ד''ר עדי דוידסון08/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים והתקשות בבטן-שבוע 23חני08/07/2010
שלום רב!
אני נמצאת בשבוע 23 הריון עובר יחיד לאחר IVF
בימים אחרונים אני מרגישה התקשות בבטן לכמה שניות ואז זה עובר. ההתקשות עצמה לא מלווה בכאבים.
בנוסף יש לי כאבים שמזכירים דקירות מבפנים בתחתית הבטן מבפנים ולעיתים זה כאבים שמזכירים כאבי מחזור. הכאבים נמשכים מס שניות ואז הכל עובר.
השאלה אם מדובר בתופעה נורמלית במהלך ההריון או שכדאי להגיע לרופא בהקדם ולהיבדק?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחני
ד''ר גדעון נגר08/07/2010כאבים והתקשויות למספר שניות היא תופעה נורמלית בהריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקור מי שפיר וספורטחני08/07/2010
שלום
2 שאלות:
1. כמה זמן אחרי דיקור מי שפיר אפשר לחזור לעשות שיעורי ספורט (חוג לנשים בהריון)?
2. ראיתי פרסומת למכשיר שנקרא "איזי-טנס" שאמור להקל על כאבי הצירים בלידה. חוץ מהפרסומת לא מצאתי עוד מידע על המכשיר. האם אתם מכירים אותו? האם נשים משתמשות בו והוא באמת עוזר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורנה
ד''ר גדעון נגר08/07/2010ממליץלהמנע מספורט לפחות כשבוע מהדקור
לגבי שאלה שניה קיימים אמצעים יעילים יותר מהתכשיר שציינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות חלבון עוברייערה08/07/2010
שלום, אני בת 30 ועשיתי בדיקת חלבון עוברי בשבוע 17 ואלו התוצאות:
2.02- MOM
78.38- MOM
HCG- 0.96
21.11- HCG
0.87- UE3
1.18-UE3
סיכון לתסמונת דאון לפי גיל- 1/841 ןלפי שילוב תוצאות 1/8335
קיבלתי המלצה לעשות אולטראסאונד מכוון מה המשמעות של זה? והאם יש צורך בבדיקת מי שפיר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליערה
ד''ר גדעון נגר08/07/2010רמת חלבון עוברי מעט גבוה ,במקרה כזה ממליצים לעשות בדיקת אולטרא סאונד מכוון לשלילת מומים של מע העצבים המרכזי
בסבירות גבוהה אין סיבה לחשש.
אין צורך לבצע דקור מי שפיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות חלבון עוברי
יערה08/07/2010שכחתי לציין שעשיתי סקירת מערכות ראשונה בשבוע 16 ויצאה תקינה לחלוטין וכעת אני בשבוע 18 האם עדיין יש צורך באולטרה סאונד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון צעיר - הפרשות חומותנופר08/07/2010
שלום, אני בשבוע 6 ויומיים - לאחר הזרעה ראשונה.
מידי פעם בבוקר יש לי הפרשה חומה [ לא תמיד ]
האם זה נובע ממשהו- האם יש סיבה לחשוש ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנופר
ד''ר גדעון נגר08/07/2010בשבועות מוקדמים של הריון יתכנו הפרשות חומות עקב השתרשות העובר בדופן הרחם
אך למען הזהירות יש לבצע בדיקת אולטראסאונדלבדיקת תקינות ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



