מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סקירה מוקדמתשמרית15/07/2010
אני נמצאת בשבוע 14.4 וביצעתי סקירה מוקדמת. הרופא טען שהגעתי מוקדם וחבל שלא חיכיתי עוד שבוע לפחות. היה קשה לראות את האיברים אך בסופו של דבר לאחר מאמץ בבדיקה חיצונית ולא ואגינאלית הכל נמצא תקין. את בדיקת הלב והשפתיים הרופא לא ביצע משום שהעדיף לדחות לשבוע הבא כדי לא להתפשר על הבדיקה וטען כי אלו הם איברים קטנים ועדיף לחכות. כל מה שנצפה יצא תקין.
האם הגיוני שקשה היה לראות או שבשבוע כזה הכלאמור להיראות בצורה ברורה בלי כל בעיה? יכול להעיד על בעיה בהתפתחות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקירה
ד''ר גדעון נגר15/07/2010לעיתים קרובות אכן מסיבות שונות יש קושי בהדגמת אברים מסוימים וטוב עשה הרופא שהזמינך למועד מאוחר יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מולטי ויטמין בהריוןלירן15/07/2010
שלום. שבוע 20. האם רצוי לקחת מולטי ויטמין של אלטמן שנקרא פרנטל. ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללי
ד''ר גדעון נגר15/07/2010ניתן להסתפק בתכשיר המכיל ברזל וחומצא פולית
אך אין מניעה לקחת פרנטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבעבועות רוח בהריוןשרית15/07/2010
שלום רב שמי שרית נמצאת בשבוע 38.2 של ההריון אתמול בצהריים גיליתי שלבן שלי יש אבעבועות רוח הבוקר הגעתי לרופא ששלח אותי לבדיקה של נוגדנים הבדיקה יצאה שלילית ולכן הפנו אותי למיון לקבל חיסון IVIG דרך עירויי .
מאחר והבנתי שאת החיסון הנ"ל אמורים לקבל תוך 72 שעות מרגע החשיפה רציתי בבקשה לשאול:
מה קורה במידה וקיבלתי את החיסון לאחר יותר מ72 שעות מרגע החשיפה??? האם החיסון לא יעיל ???
בנוסף לכך נאמר לי שבמידה ואני מרגישה צירים או ירידת מיים וכו' אני צריכה להגיע מיד לבית החולים כי צריכים להמשיך את הטיפול . מהו למעשה המשך הטיפול???
אודה לכם מאוד על תשובתכם. שרית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרית
ד''ר גדעון נגר15/07/2010יעילות החסון פחותה לאחר פרק הזמן
במידה ואת מרגישה צירים או ירידת מים יש להגיע לבית חולים וללדת בשעה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבעבועות רוח בהריון המשך...
שרית16/07/2010תודה רבה לך על תשובתך המהירה רציתי רק להוסיף ולשאול מה זה אומר לגבי העובר שיעילות החיסון פחותה לאחר 72 שעות ומהם הסיכונים להם הוא חשוף בהתחשב בשבוע בו אני נמצאת (38.2) ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידה ראשונה בגיל 40 פלוססיגל15/07/2010
שלום,
האם זה נכון לנשים בגילאי 40 פלוס (לידה ראשונה) מומלץ ללכת ישר על קיסרי במקום לידה רגילה?
האם זה נכון שבלידה רגילה לנשים בנות 40 פלוס יש יותר סיכוי לתמותת האם או היילוד במהלך הלידה - ולכן מומלץ לבקש מראש קיסרי?
תודה מראש על תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני ילדתי בגיל 40 בלידה רגילה
נועה15/07/2010לחלוטין!! לידה ראשונה.
אני מכירה אישה בת 48! שילדה בלידה רגילה.
לידה בקיסרי מומלצת רק אם יש סיכון לחיי האם או העובר במהלך הלידה או בעיכוב הלידה (למשל לידה שלא מתקדמת ויש מצוקת עובר, רעלת הריון וכדומה). אם את בריאה לחלוטין וההריון שלך תקין נראה לי טפשי שרק בגלל הגיל שלך תבחרי בלידה בקיסרי שבאופן ראשוני יותר מסוכנת מלידה רגילה.
שתהיה לך לידה קלה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסיגל
ד''ר גדעון נגר15/07/2010אין כל סיבה לנתוח קסרי לאשה בת 40
אין זה נכון כי תמותת האם והעובר גבוהים יותר בנשים בנות 40.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם האישה היא בת 42 - 45?
סיגל16/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלידה ראשונה בגיל 40 פלוס
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
אין שום הגיון לבצע ניתוח קיסרי מסיבת הגיל. במידה ומהלך ההריון ובריאתך הכללית תקינים אין מניעה מלידה רגילה
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר לידהמיקה15/07/2010
שלום , אני כשבועיים וחצי לאחר לידה. אני משלבת שאיבה ומטרנה ומבקשת לדעת האם משך תקופת הדימום , הפרשות חומות וכתמי דם אחרי הלידה (4-6 שבועות) מתארך באם מניקים/שואבים ? כלומר האם בגלל שאני מניקה (שאיבה) ייקח לגוף שלי יותר זמן "להתנקות" או ההיפך ?
2. בהנקה משולבת (שאיבה + מטרנה ) מתי אני אמורה לקבל את המחזור החודשי ?
3. האם יש אמצע מניעה טבעיים ללא הורמונים ?
אודה מאוד מאוד לתשובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשיר
ד''ר גדעון נגר15/07/2010הנקה או שאיבה אינה מאריכה את הדמום
בדרך כלל מחזור מופיע תוך כמחצית השנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת משקל - שבוע 33אחת15/07/2010
שלום, אני שבוע 33 +2 ועשיתי היום הערכת משקל.
התוצאות:מצג : ראש
כמות מי השפיר : N
תנועות נשימה, תנועות עובר, טונוס עובר ופעימות לב : +
מיקום\דרג שליה: קדמית.
הערכת משקל: 1764 ג'.
האם הכל תקין?
ומה זה אומר שיליה קדמית?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שליה קדמית
ד''ר גדעון נגר15/07/2010אכן הכל תקין
שליה קדמית מציינת כי השליה נמצאת בחלק הקדמי של הרחם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםענת15/07/2010
אני בשבוע 24.הריון תקין.שליה אחורית.בדיקות עד כה תקינות תודה לאל.
מזה שבוע 16 יש לי כל 10 ימים/שבועיים בערך הפרשה ורודה חד פעמית.
מס' פעמים נבדקתי ולא נמצא סיבה.צואר רחם בבדיקה אחרונה סגור 64 מ"מ.
במיון אמרו שאולי התפוצץ נים בנרתיק או צואר הרחם וזו הסיבה.
רציתי לדעת ברשותך:
1.ממה יכול לנבוע הפרשה ורודה חד פעמית לסירוגין?
2.האם באמת יתכן שכל פעם מתפוצץ נים שגורם לכך?
3.האם זה מצב מסוכן?
4.האם באמת כל פעם שיש דבר כזה לגשת למיון?זה סתם מטריח ומתסכל
5.האם לבקש עוד בדיקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשלי
ד''ר גדעון נגר15/07/2010הפרשה ורודה אינה מעידה על בעיה
יתכן שמקורה בצוואר הרחם
אין צורך כלל לפנות למיון .
אין צורך בבדיקות נוספות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא נמוכה לאחר מוקפאיםאושר15/07/2010
בת 35 לאחר 4 הפריות טריות + 4 פעמיים החזרת מוקפאים .
ביום 1/8/10 עברתי החזרה של 3 מוקפאים באיכות טובה מאוד .
היום 15/7/10 בדיקת דם בטא 32 והוסבר לי שזו בטא נמוכה מאוד .
לציין שלפני כחצי שנה עברתי הפלה טבעית ולפני כשלושה חודשים הריון כימי .
האם יש סיכוי שהריון זה ישרוד הפעם או ששמה האכזבה שוב בפתח ?
אודה לתשובתכם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבר משמח שיש תשובה חיובית
ד''ר עדי דוידסון15/07/2010אומנם עדיין מוקדם לדעת לאן ההריון הולך
יש להמתין לבדיקות החוזרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עזים בשני צידי הבטןריטה15/07/2010
בס"ד
אני בשבוע 16 להריון , מתחילת ההריון יש כאבים עזים כשאני מסתובבת במיטה כשאני ישנה ,
כל הבדיקות שעשיתי עד כה הרושפא אמר שהכל תקין , האם יכול להיות משהוא לא תקין למרות משהרופא אמר , והאם עדיף ללכת לרופא נוסף לבדיקה נוספת ?
יש לציין שזה הריון השלישי שלי לאחר 11 שנה , ומעלום לא הרגשתי את משאני מרגישה בשני הריוונות הקודמים .
מה עליי לעשות ?
* הבדיקות שביצעתי עד כה :1. אולטרסונד בשבוע 6
2. שקיפות עורפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא קל למצוא את מקור הכאב
ד''ר עדי דוידסון15/07/2010יתכן והכל תקין והכאב יחלוף או לפחות לא יחמיר.
הזמן הוא האיבחון הטוב ביותר
אם עובר זמן ולא מתפתח שום דבר רע אז קרוב לוודאי שהכל תקין.
בכל מקרה כאב אינו קשור לתקינות ההריון אלא רק במערכות שלך כמו עיכול, שתן וכו'* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני בהריון?דואגת :\15/07/2010
שלום לכולם, אני כול כך מודאגת בקשר להריון, הינני רוצה להיכנס להריון, החודש הפסקתי לקחתי גללות(בטיפשותי) וקיימנו יחסי מין ביום השני לאחר הפסקת הווסת, וכמעט כול החודש יש לי הפרשות לבנות מימיות אין לי ביחילות אין לי גודש בחזרה, כבר נכנסתי להריון פעם אחת ועשיתי הפלה בעזרת כדורים אני לא רוצהלחזור על זהשוב :\
המחזור אם הוא יגיעה צריך להתחיל אצלי עוד שלושה ימים +\-
האם יש סיכויים שאני בהריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם המחזורים שלך הם פעם ב28 יום
aukv15/07/2010יש סיכוי גבוהה מ-א-ו-ד שכן!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדואגת
ד''ר גדעון נגר15/07/2010הסבירות כי הרית נמוכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשירה15/07/2010
היי
אשמח לדעת אילו משככי כאבים מותר לקחת בהריון?
האם אופטלגין נוזלי זה בסדר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל התרופות נגד כאבים
ד''ר עדי דוידסון15/07/2010מותרות בהריון ובוודאי אקמול ואופטלגין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלאי בכניסה לקניוניםרחלי15/07/2010
שלום, רציתי לשאול האם זה נכון שלאישה בהריון אסור לעבור דרך הגלאי בכניסה לקניונים/חנויות? האם זה משפיע על העובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מותר לעבור בגלאי
ד''ר עדי דוידסון15/07/2010אך אם אפשר להתחמק פה ושם זה עדיף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן תחתונה- בבקשה עזרהרחלי15/07/2010
שלום, אני בשבוע 6 בדיוק היום. אתמול הייתי בבדיקה אצל הרופא לאחר שהרגשתי כאבים בבטן התחתונה בצד שמאל. בבדיקת אולטרסאונד, הרופא אמר שהכל נראה תקין, ונצפה שק הריון (שלדבריו אמנם קטן ב-3 מ"מ מהגודל שאמור להיות בשלב זה, אך עדיין- הכל בסדר).עדיין לא נצפה דופק (יש לי תור בשבוע הבא).
רציתי לשאול, האם הכאבים האלה נורמליים? האם יתכן שלמרות שבבדיקה הכל נראה תקין, בכל זאת יש משהו לא בסדר? האם זה יכול להשפיע על הדופק שעדיין לא הופיעה?
סליחה על כל כך הרבה השאלות, פשוט אני קצת מודאגת...
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף...
רחלי15/07/2010שכחתי להוסיף שלאחרונה החלו גם הפרשות שקופות בנוסף לכאבים. מה זה אומר? האם יש לי סיבה לדאגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמישהי
ד''ר גדעון נגר15/07/2010לכאבים בבטן סבות שונות
יש לחזור על הבדיקה כפי שאמר לך רופא הנשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מפחדת מהתוצאה של בדיקת הריון:(rivka15/07/2010
שלום לך ד'ר איילון!
יש לי התקנת תוך רחמי למנעית הריון של מרינה כבר 3 שנים, אני מקבל ווסת די מסודר יכול להיות איחור של 3 עד 5 ימים לא יותר, הפעם יש לי איחור של שבועים יש סיכויי שניכנסתי להריון למרות ההתקנה למניעת הריון? אני מפחדת לעשות בדיקת הריון שמה יצא חיובי, לקחתי אנטיביוטיקה בגלל דלקת בשתן אולי זה מעקב את הווסת? אני מרגישה לחץ בשילפוחית של השתן לא יכולה להיתפק כשאני צריכה פיפי, עים אני כן בהריון.. אני מפחדת שהביצית ניקלטה לי מיחוץ לרחם, יכול להיות? לפעמים יש לי כאבים במותניים [לא חזקים] יש קשר? אולי אני מדמיינת מהפחד אבל לא ניראה לי, אני אשמח לתשובה שלך. תודה רבה ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספה קטנה
rivka15/07/2010היי! יש לי כאבים ולחץ בחזה כמו כול פעם לפני המחזור,
והכאבים שבמותניים זה יחד עים הגב באותו אזור של המותניים
אני מרגישה דקירות,
השמח לתשובה תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמירנה
ד''ר גדעון נגר15/07/2010התקן תוך רחמי יתכן אחורים ואף לעיתים לא מקבלים מחזור כלל
לעיתים נדירות אכן יתכן הריון
כל אשר יש לבצע בדיקת דם להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקה והריוןשירה15/07/2010
שלום ילדתי לפני 11 חודשים ואני מעונינת להכנס להריון שוב.אני מניקה כרגע את ביתי 3 פעמים ביום וקיבלתי לארונה מחזור פעמיים עם דימום ארוך ומחזוריות ארוכה (40 יום) האם קבלת המחזור מראה שאין להנקה השפעה על אפשרות הכניסה להריון ואני יכולה להכנס באותה מידה גם אם לא הייתי מניקה (או שאם אני רוצה כנראה אצטרך להפסיק את ההנקה)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כניסה להריון
ד''ר עדי דוידסון15/07/2010כאשר לא רוצים להרות זה הולך יותר מהר ושום דבר לא מונע אפילו לא הנקה
אך כאשר מאד רוצים ואם זה דחוף לך להרות אז מומלץ להפסיק הנקה
צריכה לשקול מה יותר חשוב לך כרגע הנקה או חזרה של הפוריות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)