מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפסקת גלולות כדי להיכנס להריוןבת-אל06/07/2010
בעלי ואני החלטנו לנסות להיכנס להריון, ומכך אני צריכה להפסיק עם הגלולות (מן הסתם).
אני נוטלת מזה כשלושה וחצי חודשים גלולות פלורט ואני מרגישה שינוי לטובה בעור הפנים. שמתי לב לקשר בין הדברים כי אני לוקחת רק כשלושה חודשים את הגלולות.
החשש שלי הוא שאם אני אפסיק עם הגלולות האם עור הפנים יחזור להיות כמו שהיה לפני נטילת הגלולות, לפני שלושה חודשים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה נראה לך...? בואי נחשוב ביחד..
גלי07/07/2010אבל יש סיכוי שברגע שתיכנסי להריון ההורמונים יעשו לך לעור הפנים שלך רק טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפסקת גלולות כדי להיכנס להריון
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
לאחר הפסקת הגלולות המצב חוזר בהדרגה למה שהיה בטרם התחלת בגלולות. אך אם עד אז תהרי השינויים לא יחולו משום הורמוני ההריון . ישובו לאחר הלידה .
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוגסטרון ואסטרדיולמישהי06/07/2010
שלום,
בבדיקת דם שעשיתי היום, התברר שרמת הפרוגסטרון היא 11.6 והאסטרדיול 500. היום אני בשבוע רביעי+6. כמו כן, בבדיקת אולטרסאונד נצפתה רירית עבה.
רציתי לדעת האם רמות הפרוגסטרון והאסטרדיול תקינים לשבוע הנוכחי? האם לא מדובר ברמה נמוכה של אסטרוגן? ומה נחשב לרמה תקינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רשמתי אסטרוגן במקום פרוגסטרון...
מישהי06/07/2010רשמתי אסטרוגן במקום פרוגסטרון...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוגסטרון ואסטרדיול
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
עדיף לבצע בדיקת ביטא שהיא אמינה הרבה יותר בניבוי תקינות ההריון מאשר אסטרדיול ופרוגסטרון
בהצלחה
ד,ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא
מישהי07/07/2010ביצעתי כמובן גם בטא, שיצאה 1547, אך השאלה שלי הייתה בנוגע לפרוגסטרון ולאסטרדיול מכיוון שאני לא יודעת האם הערכים שלהם נחשבים לתקינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMVלימור06/07/2010
שבוע 9+0.
ב-23/6 עשיתי בדיקת דם, לאחר כמה ימים הלכתי לרופא הנשים לתחילת מעקב והוא נתן לי הפנייה לזיהומולג, התור רק ב-22/7 ובינתיים אני קצת חוששת:
אלו תוצאות הבדיקה :
CMV IgG Positive>10 IU/ml
CMV IgM borderline
CMV AVIDITY 0.89 high avidi Index
יש לציין שבזמן שהייתי אצל הרופא הבדיקה השלישית היתה עדיין "בעבודה".
עשיתי סקר קצר והבנתי שהיה לי את הוירוס בעבר, הבדיקה שבודקת האם יש לי אותו היום הינה גבולית, והבדיקה השלישית שוללת ב-0.89 שהוירוס היה בשלושה חודשים האחרונים.
האם הבנתי נכון?
ואם לא, מה הסיכונים ועד כמה עליי להיות לחוצה??
אשמח מאוד לקבל תשובה כיוון שכרגע אני קצת אובדת עצות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור
ד''ר גדעון נגר06/07/2010אכן על פי התוצאות נראה כי נדבקת בעבר
איני רואה סיבה לדאגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
לימור06/07/2010תודה על התשובה המהירה.
אם כן מדוע הרופא שלח אותי לזיהומולוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמות פרוגסטרון ובטארחלי06/07/2010
ביום ה' בטא 441
ביום ב' בטא 1549 רמות הפרוגסטרון 11.6 ואסטרודיל 500 .
טרם נצפה שק הריון ואף הכפלות הבטא היו כל 72 ש' האם בהתאם לערכים ההריון תקין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאני
ד''ר גדעון נגר06/07/2010העליה די סבירה להערכתי תוך כיומיים יופיע שק הריון ,במידה ןלא יש לשלול הריון חוץ רחמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בשבוע 5תמר06/07/2010
שלום,
אני בהיריון שני בשבוע 5, בשבוע האחרון סובלת מכאבים בבטן תחתונה. (תור לאולטרא-סאונד רק בעוד 3 שבועות).
האם זוהי תופעה שכיחה? האם היא יכולה להעיד על בעיה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בשבוע 5
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
עלייך לפנות לרופא לבדיקה לאבחון כאבי הבטן בלי שום קשר לאולטרהסאונד.
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ וכניסה להריוןגלי06/07/2010
שלום,
וסת ב-8/6 לאחר סיום חפיסת גלולות 3 ימים קודם, שבוע לאחר הוסת התחלנו לקיים יחסים יום כן יום לא במשך שבועיים וחצי.
בדיקת הריון אתמול הראתה שלילי.
האם זה נחשב איחור?
האם יכול להיות שהביוץ יגיע מאוחר יותר? (כיסיתי את כל הימים אפשריים... פחות או יותר)
האם כדאי להמשיך לקיים יחסים?
אם הביוץ אכן היה מאוחר, אבל עבר שבוע מקיום היחסים הבדיקה צריכה להיות חיובית?
הבטא מתחילה לעלות לאחר שבוע?
בהריון (שהסתיים בלידה תקינה) הקודם נאמר ע"י הרופא כי יש לי ביוץ מאוחר, אבל המחזורים היו די סדירים (בין 28-30 יום).
תודה תודה (-:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ וכניסה להריון
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
לעתים לאחר הפסקת הגלולות הביוץ מתעכב. לכן מציע לך לבצע בדיקת ביטא חוזרת בעוד כשבוע במידה ועדיין לא הגיעה הוסת.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן התחתונהחני06/07/2010
שלום
אני בשבוע 19
אתמול התישבתי כנראה מהר מדי על הכסא ופתאום הרגשתי התכווצות כואבת בצד שמאל גם בבטן התחתונה וגם בגב התחתון. זה הרגיש כמו שריר שנתפס.
מאז יש לי כאבים באזור כל פעם שאני משנה תנוחה, כשאני קמה, יושבת, הולכת, נשכבת וכו'.
האם יש מקום לדאגה? ללכת לרופא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בבטן התחתונה
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
אכן נשמע כמעורבות של מערכת השרירים. יחד עם זאת רצוי לבדוק את תקינות ההריון
בהצלחה
ד,ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכון וביקור חולהאסנת06/07/2010
אני בשבוע 9 בהריון תאומים לאחר טיפולים והפלה. אמא שלי צריכה לעבור ניתוח ואני מאוד מתלבטת האם זה בסדר לבקר אותה בבית החולים ולחשוף את עצמי לחידקים שם, או לעשות את מה שהיא מעדיפה ולוותר על הסיכון. האם מסוכן לאשה בהריון כמו שלי לבקר בבית חולים?
תודה
אסנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון וביקור חולה
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
אין כל סכנה בבקור בבית חולים
בהצלחה
ד"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום בין וסתי ללא גלולותsilver06/07/2010
שלום,
אני בת 27. הפסקתי לקחת גלולות לפני 3 חודשים.
במהלך השנים האחרונות עם הגלולות היו לי הכתמות/ דימומים באמצע החודש, והרופא הסביר שזו תופעת לוואי של הגלולות (החלפתי כמה סוגים וזה לא שינה).
כאמור הפסקתי לקחת גלולות לפני 3 חודשים, כמובן במטרה להרות. המחזורים שלי מאז היו בני 34-36 ימים.
בחודש שעבר הופיע לי דימום קל (לא הכתמה) ו-10 ימים לאחר מכן קיבלתי מחזור שהיה קצרצר וקליל.
אתמול שוב הופיע לי דימום כזה (אתמול היה יום 22 למחזור).
מה זה יכול להיות? האם יש סיבה לדאגה?
לתשובתכם אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום בין וסתי ללא גלולות
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
את מתארת מצב של דמומים וסתיים לא סדירים ודמם בין וסתי. עלייך לפנות לברור
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - פטרייה בנרתיק - דחוףףףףףףףףףמיכל06/07/2010
שלום,
אני נמצאת בשבוע 9 לאחר טיפולי פוריות
הרופא אבחן אצלי פטרייה בנרתיק ונתן לי נרות דאלאצין
אני סומכת על הרופא אולם שוקלת אולי לא להשתמש ולחכות שהפטרייה תעבור מעצמה
חיכיתי הרבה להריון הזה ואני לא רוצה דבר שיפגע בו
לכן שאלתי - עד כמה התרופה הזו בטוחה לשימוש בהריון?
האם יתכן והפטרייה תעבור מעצמה - או שמא תחמיר ללא טיפול?
האם החומר שבתרופה עלול להגיע לעובר?
אני מאד מתלבטת אם להשתמש בתרופה לכן אודה לתשובתכם המהירה!!!!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה לקבלת תשובה!!!!!!!!!!!!!!!!
מיכל06/07/2010לא הבנתי מה הקשר לשאלתי
בכל מקרה אודה לקבלת תשובה מאחד הרופאים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש סיבה להתעלמות משאלתי????????
מיכל07/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבר 3 ימים מחכה לתשובה - מה יהיה???
מיכל07/07/2010האם הפורום הזה פעיל בכלל?
למה לא עונים???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה3 ימים את מחכה... בטח מגרד לך...
גלי07/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיוווווווווווווווווווו מה נסגר איתך?
גלי07/07/2010פשוט תעשי חיפוש בגוגל על נרות דאלאצין בהריון ותקבלי מיליון ו2 תשובות לשאלה שלך.
קצת הגזמת...
ולא, זה לא עובר לעובר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטרייה בנרתיק
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום ךך
פטריה בהריון הינה שכיחה . בעקרון דלצין הינה תרופה לטיפול בזהום חיידקי ולא פטרייתי. מכל מקום אין חשש משמוש בתרופה יחד עם זאת יש להשתמש בה אם קיים צורך ברור לכך.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ALTרחלי06/07/2010
אני בהריון שבוע 9 בבדיקת דם הופיעה התוצאה הבאה:
ALT (GPT) 58 u/I
האם זה יכול להיות בגלל שאני לוקחת אנדומטרין 3 פעמים ביום?
נאמר לי להמשיך עם האנדומטרין עד השבוע ה-12
האם בגלל תוצאה זו כדאי להפסיק עם האנדומטרין בשלב זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
רחלי06/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהALT
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
התוצאה אינה תקינה ולא קשורה לאנדומטרין. ממליץ לחזור על בדיקה זו ולהרחיב בדיקת תפקודי הכבד
בהצחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות בשבוע 9רוני06/07/2010
ד"ר שלום ,
אני נמצאת בשבוע 9 הריון תאומים לאחר IVF, הבוקר קמתי והבחנתי בהפרשה חומה.. נורא נבהלתי
אתמול הייתי בביקורת U.S והכול היה בסדר עם העוברים.
האם ההפרשות תקינות בשלב זה??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה את ההודעה
רוני06/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוני
ד''ר גדעון נגר06/07/2010הפרשה חומה תיתכן בהריון לאחר בדיקתUSנרתיקי
ממליץ לחזור על הבדיקה בעוד כשבועיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתולים והריוןהיי05/07/2010
היי , אני בצחילת חודש שביעי להריוני, יש לי כל הזמן חתולה בחצר שמסתובבת ואתמול היא המליטה את הגורים שלה בתוך החצר שלי , אני כמובן לא נוגעת ולא מתקרבת , רציתי לשאול עם זה מסוכן להריון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתולים
ד''ר גדעון נגר05/07/2010יש להמנע ממגע עם הפרשות של החתולים
כל עוד אינך באה במגע ישיר עמם אין סכון להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
היי05/07/2010אז אם אני לא מתקרבת אליהם אין לי ממה לדאוג,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אולטרסאונד כואבת + חומצה פולידנה05/07/2010
שלום,
אני בהריון שבוע 15+
אתמול עשיתי סקירת מערכות והאולט' הוגינלי גרם לכאבים חזקים בבטן תחתונה האם זה רגיל? האם זה צריך להדאיג יש לי בעיות במעיים, האם זה יכול להיות קשור?
התחלתי לקחת כדורי ברזל בגלל ברזל נמוך, הרופא אמר שאני צריכה גם לקחת חומצה פולית ואמר שבכל כדור יש 400 מק"ג. במרשם כתב X2, כלומר 800 מק"ג. האם זה הגיוני או טעות? (הוא לא מאוד זמין בטלפון..)
תודה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגלית
ד''ר גדעון נגר05/07/2010לעיתים בדיקה וגינלית אכן גורמת לאי נוחות רבה אך לא לכאבים חזקים בבטן תחתונה.
לגבי הכאבים יש להבדק עי רופא הנשים שלך.
ניתן לקחת שני כדורים.
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מועד ביצוע חלבון עובריטלי05/07/2010
שלום!
השאלה כזאת: האים יש חשיבות לביצוע חלבון עוברי בשבוע 17 גם לפי הגיל ב- U.S?
אני רוצה לבצע בדיקה בשבוע 17.0 לפי המחזור, אבל לפי בדיקת U.S זה יהיה 16.6 ? האים זה יכול לשבש תוצאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי
ד''ר גדעון נגר05/07/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)