מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובה,עיזרו לי בבקשה!!נופר17/07/2010
גיליתי שאני בהיריון לפניי יומיים,מה שמוזר זה שנקלטתי להיריון יומיים אחריי המחזור,השאלה שלי האם זה הגיוני??? אשמח לקבל תשובה במהירות תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ בזמן הווסת
תהל17/07/2010אני שמעתי על מקרים בהם מתרחש ביוץ בזמן הווסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועכשיו שמנסה למצוא חומר על זה...
תהל17/07/2010אין כלום. כנראה שזה לא נכון. מעניין מה ישיבו לך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקליטה להריון
ד''ר עדי דוידסון17/07/2010רק לאחר ביצוע בדיקת US
ניתן לדעת את המועד המדוייק של ההתעברות
ואת עוד תתפלאי לגלות שהרית לא במועד שחשבת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי תוצאות בדיקות דםנטוש17/07/2010
הי,
יצא לי באחת מתוצאות בדיקות הדם rubella>500.0.
הבנתי שמדובר באדמת.
האם תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכן את מחוסנת לאדמת
ד''ר עדי דוידסון17/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצלעות אחוריותפנינה16/07/2010
שלום רב, שבוע 25, ביומיים האחרונים בעת עמידה (אפילו של 5 דקות) כאבים נוראיים בצלעות אחוריות של גב עליון בעיקר בצד שמאל, בעת ישיבה או שכיבה לא כואב כלל, האם זה תקין לשבוע זה של ההריון או שמא צריך לדאוג ולבצע בדיקות. אודה לתשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצלעות אחוריות
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום רב
רצוי שתבדקי כדי לאבחן סיבת הכאב. ייתכן ושינויים בעמוד השדרה- האופיניים להריון גורמים להפרעה ביציבה ולכן לכאב .רצוי לבדוק זאת
בהצלחה
ד"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפתיים פנימיות נפוחות - שבוע 36יעלי16/07/2010
שלום למומחים.
הריון ראשון (שבוע 36), בשבועות האחרונים השפתיים הפנימיות של איבר המין שלי נפוחות מהרגיל, יש גירוד קל, אבל אני מניחה שזה מזרימת דם מואצת (אין לי דלקת או משהו- כל בדיקות השתן, כולל תרבית- תקינות)....
מעולם לא קרה לי- האם זה תקין, זה משהו שאמור לקרות בשבועות האלה לקראת הלידה?
הרבה תודה,
יעלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפתיים פנימיות נפוחות - שבוע 36
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
אכן התופעה יכולה להיות ביטוי לגודש הטבעי המופיע בהריון תקין. יחד עם זאת גשי להבדק על מנת לשלול דלקת /זהום מקומיים
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה מוקדם מדי?הריונית16/07/2010
שלום רב לרופאים,
וסת אחרונה 28/6, מחזור סדיר כל 27-29 יום, לכן משערת שהביוץ אמור להיות בערך 14 יום אחרי קבלת מחזור.
ב3 ימים האחרונים יש לי כאבים בבטן התחתונה כמו של מחזור והיום אף הרגשתי כאב בקו הפופיק, יציאות רבות (5 פעמים ביום- סליחה על התיאור...), וכאבים בשדיים. הכאבים ממש מזכירים תחושה של גודש ונראה לי שהם גם קצת קשים אך לא בטוחה, מעבר לזה אין שינוי צורה או צבע. אתמול אף הרגשתי שיש לי ממש מלא הפרשות, כמו מים, ממש כל התחתון שלי היה רטוב! זה נראה לי לא הגיוני שזה קשור להריון (למרות שמאוד הייתי רוצה לחשוב שכן) כי זה ממש מעט זמן אחרי התקופה שבה הייתי אמורה לבייץ. האם יכולות להתחיל תופעות עוד לפני ההשתרשות?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זה מוקדם מדי?
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
התופעות שאת מציינת יכולות להתאים לתופעות ביוץ? עדיין מוקדם כדי לומר אם ביוץ זה הסתיים בהריון או לא. המתיני עוד כשבועיים במידה ולא תקבלי וסת ובצעי בדיקת הריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא,הריון חוץ רחמי ומשהו שירגיע אותתהל16/07/2010
שלום רב,
הנני בת 31 + 1 (הריון רגיל). וסת אחרונה 5.6.10. מחזורים אינם סדירים כלל. לאחרונה מחזורים אחת ל 45 יום, 49 ואפילו 57 יום... בחודש וחצי האחרון נעזרתי בשיטת חום השחר על בסיס יומי. ירידת החום הופיעה ב 30.6 למשך יומיים, אף בדקתי באמצעות ערכת ביוצית ואכן בייצתי בימים אלו, פעלנו בהתאם. אתמול עשיתי בדיקת דם, בטא 268. באותו הבוקר (לפני קבלת התוצאה החיובית ואחרי שכבר בדקתי באמצעות ערכה ביתית והיה חיובי) ביקרתי אצל הרופא, אשר לא ראה כלל שק הריון, טען שאני בשבוע 5 וביקש לפנות למיון לוודא שלא מדובר בהריון חוץ רחמי. שיתפתי אותו בבדיקה הביתית, הוא לא הסתמך על זה. אני מאוד לא רגועה. גם בבית החולים לא זיהו שק. האם יתכן ומדובר בהריון צעיר שהחל רק לפני כשבועיים ולכן לא רואים שק? אני מאוד לא רגועה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא,הריון חוץ רחמי
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
החשוב בשלב זה להמשיך ולעקוב אחר צמיחת ערכי הביטא. צמיחה תקינה תעיד בסבירות גבוהה על הריון תוך רחמי. צמיחה לא עקבית או איטית מרמזת על בעיה בהתפתחות ההריון כולל אפשרות להריון חוץ רחמי
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא והריון חוץ רחמי
תהל16/07/2010המון תודה על התשובה המהירה והעידוד. במידה וחלילה זה הריון חוץ רחמי מתי ומה אני אמורה להרגיש?? אני מרגישה מעולה. חוץ מעייפות, אין שוב כאב ולא דימום. אפילו הבחילות והצרבות שהיו לי עד לפני כמה ימים כמעט ולא מורגשות. זה מעיד על משהו? אני אולי פרנואידית מתוך לחץ כבר עבר לי בראש שאולי אין הריון יותר בגלל שהתופעות חלפו. מקווה לטוב, יש לי בדיקת דם יום א'. הבדיקה האחרונה עשיתי ביום ה' האחרון ויצא בטא 268. לאיזו בטא לצפות ביום א' (למעשה 3 ימים אחרי)??
שוב תודה ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא קיבלתי תשובה. אודה
תהל17/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערך הבטא היום...
תהל18/07/2010שלום רב, ביום חמישי האחרון ערך הבטא היה 268. היום (יום א', 3 ימים אחרי) ערך הבטא 758. בהמשך להתייעצות שלי עמך בנוגע להריון חוץ רחמי. האם אני יכולה להסיק מזה שבעצם ההריון תקין? אני מזכירה שהמחזור לא סדיר. וסת אחרונה 5/6/10, כאשר יודעת שבייצתי בסוף יוני-תחילת יולי (עשיתי בדיקת חום השחר + ערכת ביוצית). כמו כן יום ד' יש לי תור ל US . אני משערת שעד אז הבטא יעבור את ה 1500 ויוכלו סוף סוף לזהות הריון??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי פוריותהריונית16/07/2010
שלום רב,
אני בת 28 ובגיל 14 חליתי באנורקסיה- בולימיה לתקופה של כשנה. המצב הבריאותי שלי לא היה מהחמורים אך הייתה לי הפסקת ווסת לחצי שנה. לאחר שהחלמתי (ומאז לא הייתה חזרה של המחלה כלל) קיבלתי שוב מחזור ומאז הוא סדיר כל 27-29 יום. יש לי 2 שאלות:
1. האם קיומו של מחזור סדיר יכולה להעד כי אין בעיית פוריות אצל האישה?
2. האם יכולה להיות בעיה כלשהי בתהליך הכניסה להריון בשל הפרעות האכילה?
אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי פוריות
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
עצם קיומם של וסתות סדירים מעיד על קיום פעילות הורמונלית תקינה וסדירה. מכיוון שקימות סיבות רבות לאי פריון -סדירות זו זו לא ערובה לפריונך באופן כלליי. אין לארועי העבר השלכות על הפוטנציאל הפריוני שלך העכשווי
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיעוט תנועות עובר שבוע 27יהלי16/07/2010
אמש נפלתי מהמיטה בלילה מבלי לשים לב, מיטה של בית מלון די גבוהה יחסית, (מיטה אמריקאית) מאז אני מרגישה את העובר אך לא באותו אופן שלפני, עליי לציין שאין לי מושג איך נפלתי פשוט מצאתי את עצמי על הריצפה עם חבלה קטנה בברך. אין לי מושג האם הפלתי על הבטן או לא, לא היו לי כאבים בבטן. תודה על תשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיעוט תנועות עובר שבוע 27
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
במקרים אלו רצוי לפנות לבית חולים לבדיקה והערכת אולטרהסאונד לתקינות העובר
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רע בשתןשרה16/07/2010
שלום שמי שרה ואני בשבוע ה11 להריוני השני. מאז תחילת ההריון יש לי ריח רע בשתן. טרם עשיתי בדיקת שתן. האם זה נורמלי? (יש לציין כי אני לא לוקחת שום כדורים או תוספים..) אני לא זוכרת שזה היה כך בהריון הראשון..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע בשתן
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
רצוי מאד לבדוק בדיקת שתן לכללית ולתרבית
בהצלחה
ד,"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסהמילה16/07/2010
אני בהריון בחודש שביעי שבוע 27 , האם אני יכולה לטוס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיסה
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
במידה וההריון ומהלכו תקינים אין מניעה מטיסה. הקפידי לקום במהלך הטיסה ולטייל מדי חצישעה-שעה למשך 10 דקות לפחות
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהחמודונט16/07/2010
שלום, עשיתי בדיקת הריון ביתית של "מקלון הזהב"
לא השתמשתי בשתן הראשון של הבוקר אלא במשך היום.
לפני שלושה ימים נראה פס בהיר ממש ואילו היום בבדיקה שעשיתי היום שוב הפס עדיין בהיר אך נראה בברור.
בבדיקת דם שעשיתי אתמול HCG-B Quantitative (UR)
והתשובה שיצאה היא 29 IU/L
האם זה אומר הריון?????
אני עם דימום כבר כשבוע שההחל באמצע שבעה נקיים... דימום איטי ונוזלי מן טפטוף של טיפה לשעה.
האם זה עלול להיות שאריות של משו שהיה ונגמר? אם כן למה הפס נראה יותר בברור?
יש לציין שהייתי אצל רןפאה השבוע והיא עשתה אולטרסאונד ואמרה שאינה רואה שרידים להפלה שהייתה. בדיקת הדם נעשתה למחרת אותו אולטרסאונד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר HCG
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
התוצאה חיובית כלומר מעידה על תחילתו של הריון. יש צורך לבצע מעקב ביטא מדי מספר ימים
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןמיטל16/07/2010
שלום דר
בת 35, לאחר לקיחת אקוקלומין5 ימים 2 כדורים כל יום מהיום החמישי של המחזור, עשתי בדיקת הריון ביום ה-29 ויצא beta suunit 591.9.
מחזור אחרון היה ב- 16/6.
1. אני מבינה שאני בהריון, רציתי לדעת האם ערך 591 לשלב זה תקין?האם גבוה/נמוך?
2. איך מתחילים לספור שבועות? מאיזה יום?
3. מה זה נחשב עליית בטא תקינה?כל כמה זמן צריך לבדוק?
4. איך ומתי אפשר לשער שאולי תאומים?
תודה רבה רבה!!!
מיטל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
הער\ך חיובי ומצביע על הריון. יש צורך להמשיך ולעקוב ולראות שערך זה צומח מדי מספר ימים. בערך של כ 2000 ניתן לראות שק/שקי הריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון
מיטל17/07/2010תודה על התשובה המהירה .
יש דרך לוודא שההריון תקין (לא חוצ רחמי ח"ו) ללא אולטרסאונד?
יש דרך לדעת אם מדובר בתאומים ללא אולטרסאונד?
אני חרדית ולא נהוג לעשות אולטרסאונד.
אודה על תשובתך
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תיאומים שבוע 15מיצי16/07/2010
שלום,
רציתי בבקשה לשאול. לפני כשנה ביצעתי בדיקות דם לפני טיפולי פיריון.
היתה שם גם תוצאה של BL.GR.-RH O RH POSITIVE - האם זו תוצאת סוג דם? כי בעוד שבועיים אני עושה בדיקת מי שפיר וביקשו שאביא את סוג הדם.
ושאלה נוספת - באותה בדיקה לפני כשנה היתה תוצאה חיובית לנוגדנים ל- CMV (ברמה 3.7) ותוצאה שלילית למחלה פעילה. האם זה אומר שאני מסודרת לכל ההריון מהבחינה הזו ולא צריכה להיבדק שוב לכך? (גם בהריון קודם לפני 8 שנים היו נוגדנים).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון תיאומים שבוע 15
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
סוג דמך O RH חיובי ואת מחוסנת לCMV.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חדשה...א16/07/2010
שלום...
1.אני גרה בחו"ל ומשתמשת בבדיקות ביוץ.
בהוראות של הבדיקה כתוב שאם הבדיקה יצאה חיובית זה אומר שהביוץ אמור להתרחש ב-48 השעות הקרובות.האם עלינו להמשיך לקיים יחסים
גם לאחר 48 השעות?זאת אומרת,האם הבדיקה בעצם נותנת את הטווח של 48 השעות שבהן
אמור להתרחש הביוץ ולאחר מכן זה כבר לא
משנה לקיים יחסים מכיוון שהביוץ כבר התרחש?
2.לפי מה שהבנתי,צריך להתחיל לקיים יחסים
כמה ימים לפני הביוץ (5 ימים נדמה לי?)כדי "לכסות" את כל הימים בשביל להשיג הריון.
אנחנו שומרים טהרת המשפחה.
אבל החודש התעכבה לי הטבילה ביומיים,
ובדיקת הביוץ יצאה חיובית יום לפני שטבלתי במקווה והתחלנו לקיים יחסים.האם עדיין זה נחשב שכיסינו את הכמה ימים לפני הביוץ?
3.איך אני מחשבת את אורך המחזור שלי?
קראתי כמה וכמה הסברים ועדיין זה לא הכי מובן לי.
סליחה על האורך...אבל אני דיי לבד פה
וממש זקוקה להכוונה ועזרה...
תודה מראש!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
בד"כ עם הופעת סימן ביוץ חיובי בערכה ( תלוי באיזו משתמשים) תהליך הביוץ אמור להתחולל כבר 24 שעות לפני שהתוצאה חיובית ועד 24 שעות לאחר מכן כלומר בטווח של 48 שעות. לכן רצוי לקיים יחסים לצורך הריון מעט לפני שמתחילים לבדוק את תזמון הביוץ (יומיים-שלןשה) ויום יומיים לאחר קבלת התוצאה החיובית.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכוי להריון?????מה הסיכוי????16/07/2010
הוסת האחרון ב- 26/6 היום תשעה ימם לפני המחזור ביקת הריון ביתית שלילית, האם זה מוקדם ?? או האם יש עוד סיכוי שיש הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הסיכוי להריון?????
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
בהנחה שהוסתות שלך סדירים בצעת בדיקה זו מוקדם מדי. חזרי על בדיקה זו בעוד כשבוע לפחות
בהצלחה
ד"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!!
מה הסיכוי17/07/2010תודה על התגובה והיחס יש בי תקווה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)