מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שילייה אחוריתליליה10/07/2010
שלום!
אני בשבוע ה- 25 להיריון, עברתי סקירה שנייה, ונאמר לי כי יש לי שילייה אחורית ננמוכה. כמו כן הוסבר לי כי אין לי מהל לדאוג וכי היא אמורה ללעלות. עם זאת,, נאמר לי להיזהר מלהרים דברים כבדים, או קיום יחסי המין. שאלתי היא, האם ישנה מגבלה ספציפית בעת קיום יחסי מין? האם להימנע מקיום יחסים כלל? להימנע מתנוחה מסויימת? כמו כן, אני חשה את העובר היטב אך לעיתים אני חשה אותו ממש ממש נמוך... באזור החלק העליון של המפשעה. זה קורה בד"כ כאשר אני בעת או לאחר מאמץ פיזי כלשהו. האם יש קשר בין השילייה האחורית לבין התופעה? האם זה צריך להדאיג אותי?
בתודה, ליליה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שליית פתח
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010כל עוד אין שליית פתח - מיקום השלייה אינו משנה.
ניתן לחזור לאורח חיים רגיל כולל יחסי מין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה בבקשהסופי10/07/2010
הפסקתי לקחת גלולות לפני מעל חצי שנה.
המחזור שלי אורך 27 ימים.
המחזור האחרון החל ב 19/6.
אני משתמשת בבדיקות ביוץ, ותקופת הביוץ שלי התחילה ב 1/7, לאחר שראיתי שני פסים חזקים.
לאחר מכן הם נחלשו.
היום ( 8 ימים לפני קבלת ווסת), התחילו לי מין כאבי מחזור למשך יומיים. אין לי שום הפרשות. עשיתי בדיקת ביוץ, והיא מראה שני פסים.
מה זה אומר? יכול להיות שאני עדין מבייצת?
בבדיקת הריון סביר להניח שלא אראה כלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין ערך לבדיקות ביוץ
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010ראי תשובה נוספת שלי בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריון ביתית אומרת שאני בהריוןשרי09/07/2010
שלום רב,
ב 18 ליוני הוחזרו שני עוברים בעקבות הפריה חוץ גופית. היום קיבלתי דימום (ייתכן שמדובר במחזור. אני לא ממש בטוחה) ובעקבות כך עשיתי בדיקת הריון ביתית. תוצאות הבדיקה הביתית הייתה שאני בהריון אבל הדימום/המחזור אומר ההפך. בדיקת ביתא האחרונה שעשיתי הייתה ביום ראשון האחרון והייתה כ-150 (עלייה גבוהה יחסית של ההורמון ביחס לבדיקה שעשיתי 3 ימים קודם והתוצאה שלה הייתה 18)!
האם משמע הדבר שאני בהריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכן את בהריון
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010מומלץ להמשיך מעקב בטה כדי לוודא שההריון תקין
אך רק הופעת עובר ודופק אכן יוכיחו את תקינות ההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקיצת נדל שחורגיל09/07/2010
עקץ אותי נדל שחור באוך 2-3 ס"מ
אני בחודש שביעי
אם יש לפנות לקבלת עזרה או לא ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומלץ לפנות לחדר מיון
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזל פריקארדיאלי סביב הלבמיכל09/07/2010
שלום רב,
בת 38, הריון ראשון, שבוע 24.
בסקירת מערכות מאוחרת נתגלה נוזל פריקארדיאלי סביב הלב של 3 מ"מ.
אשמח באם תשיבו לי על מספר שאלות בנושא זה:
(1). עד כמה התופעה הנ"ל שכיחה?
(2). איזו כמות של נוזל נחשבת ל"נורמלית"?
(3). האם הנוזל עשוי להיספג בשבועות הקרובים?
(4). מהן ההשלכות של הימצאות נוזל זה?
(5). מהם הגורמים להיווצרותו של הנוזל הנ"ל?
בתודה רבה מראש,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התופעה יכולה להיות נורמלית
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010מומלץ לבצע:
אקו לב עובר
בדיקת דם לוירוסים
ייעוץ גנטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לגילוי הריוןקורל09/07/2010
שלום !
אתמול עשיתי בדיקת דם על מנת לגלות הריון..
המחזור האחרון שלי היה ב 23.5 ולפי החישוב הזה הז אומר שאני בשבוע 6 אבל בבדיקת הדם התגלה תוצאה של 71 והאחות בקופת חולים אמרה לי שצריך ליהיות 1500.
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין מושג כזה "צריך להיות"
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010יש לבצע בדיקה חוזרת ואם הבטה בעלייה אז יש מצב להריון תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמיני הריון שנעלמיםשירה09/07/2010
שלום
האם ממש בתחיל הריון יכול להיות שכאב החזה יעלם למרות שיש הריון.
במשך כמה ימים היה גודש וכאב שכרגע נעלמו.
האם זה יכול לרמז על בעיה כלשהי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנחנו לא מתייחסים לרמזים
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010כיוון שבישראל לכל אישה יש מעקב הריון צמוד עם הרבה בדיקות US
אין צורך לחפש רמזים
אם הבדיקה הבאה תהיה תקינה אז הכל בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזללירן09/07/2010
שלום. שבוע 20. הומוגלובין 12.3. האם צריך להתחיל לקחת ברזל. אני עדיין לוקחת חומצה פולית. להפסיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה חסוי ? :-)
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010כיוון שהתוצאה שלך בגדר הנורמה
מומלץ לחכות למעקב הריון אצל הרופא שלך ולהתייעץ איתו
אם בנושא כל כך פשוט כמו לקיחת תכשירי ברזל לא תסמכי עליו
אז מה יהיה כאשר יופיעו נושאים יותר רציניים?
הדבר החשוב ביותר להריון תקין זה קשר טוב בין רופא למטופלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיסרי או לידה לידה בזרור...מלילה09/07/2010
אני כל כך מבןלבלת ולא יודעת מה להחליט, הריון שלישי בשבוע ה- 36 משקל עובר 2900, עם סכרת הריונית מאוזנת בדר"כ ע"י דיאטה (ערך אחד פתלוגי בהמסה של 100 ), לאחר ניתוח קיסרי בהריון שני בגלל עובר גדול שנולד 4740. אתמול שהיתי במעקב הריון בסיכון גבוה בבית חולים קבעתי תור לניתוח קיסרי לשבוע ה- 39, אך הרופא אמר שזה לא הכרחי ושאם אני רוצה אני יכולה גם ללדת בלידה רגילה באותו שבוע בזרירור. בכל מקרה לא ייתנו לי להמשיך בעבר לשבוע הזה. אני מאוד מתלבטת מה כדאי לעשות הראש שלי כבר כואב ממחשבות. מה הכי נכון לעשות במצב הזה. בבית החולים לא אומרים מה כדאי הם אומרים שזאת החלטה שלי.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דעתי האישית
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010לא ממליץ זירוז
אם מתפתח הריון טבעי עד למועד הניתוח המתוכנן אז אין כל בעייה
אך אם לא עדיף ניתוח חוזר מאשר זירוז עקב הסיכון המוגבר בזירוז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר 100 גר'הילה08/07/2010
שלום רב ותודה מראש על תשובתכם
ביצעתי היום בדיקת העמסת סוכר 100 גר' ולהלן התוצאות:
בצום - 78
לאחר שעה - 139
לאחר שעתיים - 125
לאחר שלוש שעות - 100
האם התוצאות תקינות???
תודה
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאה תקינה
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי לערוך בדיקה?ל08/07/2010
שלום רב,
ברצוני לדעת מתי עליי לערוך בדיקת הריון ביתית כדי לדעת אם הריתי, זאת כאשר אני יודעת מתי בייצתי וקיימתי יחסים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הריון
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010מומלץ לבצע רק לאחר 2-3 ימי איחור בווסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים וצירים בשבוע 34שירז08/07/2010
שלום, אני בשבוע 34 ומזה כחודש שאני סובלת מכאבים וצירים מידי יום במשך שעות ארוכות. כבר הייתי פעמיים בבית החולים והמוניטור הראה על צירים אך ללא פתיחה קיבלתי נוזלים ופפורין.
הכאבים ככאבי מחזור והצירים התכופים ממשיכים כל יום, נאמר לי שאין מה לעשות. האם במצב זה מותר לי לעשות הליכות? הגוף שלי כבר כואב בשל חוסר תפקוד ואני מרגישה שאולי יעזור לי קצת ללכת... אשמח לתשובתכם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 34
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010לאחר כחודש של צירים ללא פתיחה ולאחר שעברת את שבוע 34. את יכולה לחזור בהדרגה לחיים נורמלים כולל הליכות יחסי מין ואפילו לנסות לחזור לעבודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות העמסת סוכר 100 מ"גshu shu08/07/2010
שלום,
הופנתי לבדיקת סוכר 100 מ"ג בעקבות תוצאה של 170.5 בהעמסת סוכר 50 מ"ג שעשיתי.
להלן התוצאות שיצאו לי:
0 - 87 (תקין)
60 - 184 (חריג במעט)
120 - 115 (תקין)
180 - 89 (תקין)
אשמח לדעת מה זה אומר.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה....
shu shu10/07/2010אני מאוד אשמח לתשובה בהקדם...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזוהי תוצאה תקינה
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
shu shu10/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לקריש דם בהריוןג08/07/2010
אני בשבוע 9 לפני שבוע הייתי מאושפזת בבית חולים, עקב הקאות והתייבשות
בזמן שהייתי מיובשת קרה לי אירוע מוזר שבו בעין הימינית ראיתי מטושטש במשך שעה ואז זה עבר
היום הלכתי לניורולוג והוא אמר שזה חשש לקריש דם ושאני בדחיפות צריכה לעשות mri ולהתחיל לשתות קרטיה
כבר עבר שבוע ואני רואה רגיל
טשטוש פתאומי בראיה בעין ימין בזמן התייבשות הוא באמת סימן לקריש דם?
איך מאבחנים קרישיות יתר?
האם לקחת קרטיה בזמן הריון זה לא מסכן את העובר?
האם mri לא מסכן את העובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדובר בנושא רציני וכבד
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010שאינו מתאים לייעוץ בפורום
תני אימון ברופאים שלך ותני להם לטפל בך כי האפשרויות האחרות הינן פחות טובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצבים בהריוןשרית08/07/2010
שלום רב.
אני בשבוע 9 להריון שהושג לאחר טיפולים, אני ובעלי רבים המון ואני מתעצבנת מאוד בצורה שאני מרגישה שמשפיעה על הגוף שלי.
האם העובר יכול להיפגע מכך?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
שרית10/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיף הריון רגוע ללא מתח ועצבים
ד''ר עדי דוידסון10/07/2010אך אין מרשם לזה.
גם אם תריבו אחרי הלידה זה מזיק לתינוק
מומלץ לפנות לייעוץ זוגי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי עדי...
מיכל11/07/2010גם אני בשבוע 9
גם אני אחרי טיפולי פוריות
וגם אני מרגישה שמפלס העצבים שלי רק עולה - ולרוב יוצא כנגד בעלי האהוב - לצערי!!!
אני מבינה את התחושות שלך ועל אף שאיני מכירה את הקשר שלך עם בעלך אני מציעה כי תזכרי שהוא היה לפני ההריון ויהיה גם אחריו...את צריכה לנסות להסביר לו שכל העצבים שמופנים אליו לא ממש בשליטתך, ובכל זאת..לנסות קצת לשלוט - כי הגברים לא באמת אשמים אלא להפך, תזכרי שבלעדיו כל זה לא היה קורה בכלל....(התכוונתי להריון המדהים והמיוחל)
אני חושבת שהכי חשוב זה לדבר ולשתף אותו בתחושות שעוברות עלייך כי אחרי הכל הוא לא באמת יודע איך זה מרגיש עם כל ההורמונים שמשתוללים לך בגוף
תהיי חזקה
וסבלנית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)