מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם מותר לאישה בחודש חמישי לשוטמירי05/07/2010
האם מותר לאישה החודש חמישי להריונה .להפליש באוניית נופש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למירי
ד''ר גדעון נגר05/07/2010אכן אין כל מניעה להפלגה בכל שבוע של ההריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי ירידת המים והפקק הריריאופיר05/07/2010
שלום רב,
אודה לכם אם תוכלו לענות לי על השאלות הבאות:
היכן ממוקמים ירידת המים ופקיעת הפקק הרירי בשלבי הלידה?
האם ישנה כרונולוגיה קבועה לשני השלבים האלו? מה קודם למה?
בברכה ובתודה מראש על טרחתכם,
אופיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאופיר
ד''ר גדעון נגר05/07/2010בתחילה ירידת הפקק הצווארי לאחר מכן ירידת מים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מי שפירגל05/07/2010
שלום,
ביצעתי את ה-INTEGRETED TEST ואלו הן תוצאותיה:
PAPP-A 1.45 mIU/ML 0.65 MoM
AFP 27.3 mIU/ML 0.98 MoM
hCG 26.0 mIU/ML 1.25 MoM
uE3 0.93 mIU/ML 0.91MoM
INHIBI-A 199 mIU/ML1.35 MoM
NT 1.0 mIU/ML 0.88 MoM
לפי גיל ושש הבדיקות: 1:6100
לפי גיל בלבד: 1:980
אבקש לציין שסקירת המערכות היתה תקינה לחלוטין.
האם כדאי לבצע בדיקת מי שפיר על סמך תוצאות אלו?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגל
ד''ר גדעון נגר05/07/2010מבחינה סטטיסטית התוצאה תקינה
הסבירות לתסמונת דאון נמוכה
הסכון להפלה עקב דקור מי שפיר הוא כחצי אחוז.
עקב זאת לא הייתי ממליץ עלהדקור .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהחן חן05/07/2010
שלום,
8 חודשים ללא גלולות, אך רק 5 חודשים סופרת ובודקת ביוץ... ומזהה אותו בזמן ע"י בדיקת ביוץ וכאבי צד.
ב- 22.6 (6 ימים לאחר זיהוי הביוץ) החלו הפרשות חומות מעטות עם ניגוב.
ההפרשות נמשכו מספר ימים עד בו המחזור ב- 29.6, ביום זה הגיע ממש מחזור עם דם כמו מחזור רגיל אך הוא נמשך יומיים בלבד. ב- 1.7 כבר הייתי יבשה לגמרי מדם כבר משעות הבוקר.
הייתי היוםאצל רופאת נשים שהייתה מאוד עצבנית גלל המחשב שלה (מקולקל) כנראה לא הייתה לה סבלנות להמקד איתי בהסבר על מה שהיא ראתה אצלי בבדיקת האולטראסאונד - היא אמרה שהמחזור לא נפתח לגמרי. ושהיא תעזור לינתנה לי כדור פרוגילוטון ואמרה שאקח 21 יום וזה יסדר את המחזור....
אז ככה.
* המחזור סדיר הוא נע תמיד בין יום 29-34 כשלרוב מגיע בין 29-31.
* אני בודקת תמיד ביוץ עם מקלוני ביוץ החל מיו"מ 10 שזה עוד 3 ימים (מאז שהל הדימום ב- 29.6) האם לבדוק ביוץ או לא? מה אמור להשתנות עכשיו יהיה י ביוץ החודש כן או לא? אם התחלתי לקחת היום את הכדור הזה.....
* במה מועיל הכדור להכניסה להריון הבנתי שיש לו הפעה חיובית במשו , במה?
אשמח לקבל תשובות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
חן חן05/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיליה שיוצרת מחיצה ברחםשרון05/07/2010
שלום רב
אני בת 37 בשבוע העשירי להריוני.
בבדיקת אולטרסאונד רגילה, ולאחר מכן גם מורחבת, נתגלה כי יש לי מחיצה ברחם הנגרמת על ידי השיליה. המחיצה אינה חוסמת את כל הרחם.
ברצוני לברר עד כמה זה שכיח, והאם מדובר במצב מסוכן, והאם יש לעקוב אחרי זה בצרה רציפה
רופאת הנשים קבעה לי תור לעוד חודשיים וחצי ואני חוששת.
תודה על הסיוע
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה ומבקשת משוב. תודה
לאה06/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטעות, סליחה
לאה06/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיליה שיוצרת מחיצה ברחם
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
השליה אינה גורמת למחיצה ברחם. ייתכן וקיימת מחיצה ברחם עוד לפני שהרית. יש צורך במעקב הדוק אחר התפתחות ההריון וצמיחתו
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת נוגדני אדמת לפני הריוןלאה05/07/2010
שלום,
אני ובעלי מתכננים להכנס להריון. נאמר לי כי יש לבצע בדיקת נוגדני אדמת לפני כן.
שאלתי היא כזאת, בילדותי חליתי באדמת. (וזהבראתי כמובן). אך הבנתי מהוריי כי לא חוסנתי נגד המחלה.
האם אני יכולה להדבק באדמת עוד פעם? (גם אם בילדותי נדבקתי והחלמתי). ???
ואם אין לי נוגדנים עד כמה זה חשוב להתחסן לפני כן? והאם יש לחכות באמת 3 חודשים עד לאחד החיסון לפני שמנסים להכנס להריון?
תודה מראש.
לאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה ומבקשת משוב, תודה
לאה06/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבהנועה05/07/2010
כמה זמן לאחר שאיבה ניתן (או מומלץ) להכנס להריון?
ומה התשובה לגבי גרידה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת- שאיבה
נועה05/07/2010האם ייתכן דימום (בכמות של מחזור) כבר כארבעה ימים אחרי הפעולה? הדימום התגבר יומיים אחרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם פלורידקס מומלץ?
אשלי05/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם פלורידקס מומלץ?
אשלי05/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל הבטןמאיה05/07/2010
שלום,
אני נמצאת בשבוע 21+5 ואני לא רואה שינוי בגודל הבטן, יש לציין שאני לא שמנה ולא רזה
הבטן נראת כאילו שאכלתי יותר מידי. אני נורא דואגת אם שהכל בסדר, סקירת מערכות תיהיה רק בעוד שבועיים.
ושאלה נוספת אני מרגישה מידי פעם פרפרים בבטן ולפעמים ממש תנועות האם זה התינוק,
מה אמורים להרגיש כאשר התינוק זז,כמה פעמיים ביום צריכים להרגיש תנועות העובר?
זה הריון ראשון שלי ואני נורא דואגת.
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחת שעברה 2 הריונות
דורוש05/07/2010פרפרים בבטן או כמו דג זה התינוק ככה מרגישים בהתחלה
ואני בתור אחת שיצאה לה הבטן בשבוע 25 אין לה ממה לחשוש העובר עוד פיצי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
מאיה07/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגודל הבטן
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
לגודל הבטן האמהית אין חשיבות בניבוי גודל העובר בד"כ מכייון שהוא נתון למשתנים רבים כגון גודל משקל ומבנה גוף האם. צמיחה עוברית תקינה בד"כ ניתן לאמוד או בבדיקה ידנית של העובר או בבדיקת אולטרהסאונד או שניהם. לגבי התחושות שאת מרגישה קרוב לוודאי שמדובר בתחושות הראשונות שלך של תנועות העובר.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוקד אקוגני בלב העובר-מה לעשות?קטי04/07/2010
שלום רב
אני בשבוע 25 להריון
החלבון העוברי שלי: 1:1840
בשתי הסיקות המוקדמת והמורחבת נמצא מוקד אקוגני בלב העובר בחדר שמאל.
הרופא שעשה לי את הסקירות אמר שאין מה לדאוג ולא צריך לעשות אקו לב וגם הרופאת נשים שלי לא שלחה אותי לאקו לב או למי שפיר.
האם אני צריכה לדרוש את אחת הבדיקות האלו?
בבקשה תייעצו לי כי אני מאוד מודאגת.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוקד אקוגני מניסיוני..
גלי05/07/2010אצלי גם היה וגם אני נלחצתי, מוקד אקוגני בחדר שמאל.
שום דבר, אין צורך להיבהל וזה בסדר.
יש לי ילדה בריאה בת שנתיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה :)
קטיה05/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הימנעות מהריון דרך בדיקת שתןמיכל04/07/2010
אם בדיקת ביוץ דרך לוחית לבדיקת ביוץ בנתינת שתן שלילית אומר שאני לא יכולה להיכנס להריון???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל
ד''ר גדעון נגר04/07/2010לא הייתי סומך על שיטה זו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקהרחלי04/07/2010
אני בהריון שבוע 9 ואלו תוצאות בדיקות דם שהופיעו באדום::
Creatinine (B 0.5mg/dl
ALT (GPT) 58 u/I
Hemoglobin 11.2
Hematocrit 32.5%
האם אני צריכה לדאוג?
אודה על תשובה מהירה -* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות חריגות
ד''ר עדי דוידסון04/07/2010היי רחלי
מכל הבדיקות שציינת היחידה שאינה תקינה היא ה GPT שהוא קצת מוגבר.
בתחילת הריון ישנה נטייה להפרעה קלה בתפקודי כבד ויש לעקוב אחרי זה וקרוב לוודאי שאין סיבה לדאגה
שאר הבדיקות שציינת למרות שסןמנו באדןפ הן בגדר הנורמה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
רחלי05/07/2010תודה ד"ר עדי - אני לוקחת 3 אנדומטרין וקיבלתי הוראה להמשיך עד שבוע 12 האם לזה יכולה להיות השפעה על תוצאות הALT?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי
ד''ר גדעון נגר04/07/2010אינך צריכה להיות מודאגת מתוצאות אלו
יש לחזור עלALT
לגבי היתר יש ליטול תכשיר ברזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
רחלי05/07/2010תודה ד"ר גדעון - אני לוקחת 3 אנדומטרין וקיבלתי הוראה להמשיך עד שבוע 12 האם לזה יכולה להיות השפעה על תוצאות הALT?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
רחלי05/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 26+4 תוצאת בדיקהתמר04/07/2010
שלום רב, אני בשבוע 26+4 והיום עברתי בדקית אולטרסאונד שגרתית. התוצאות מטה התקבלו ורציתי לשאול האם תקינות (הרופאה אמרה שתקין אבל עדיין היקף בטן קצת מדאיג...):
BPD 27W4D 6.84CM
AC25W0D 20.37CM
FL27W4D 5.16 CM
EFW 917G
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקף בטן קטן
ד''ר עדי דוידסון04/07/2010היי תמר
הקף בטן קטן בשלב כה מוקדם יכול להראות על הפרעה בתפקוד השלייה
צריך להיות זהירים ולעקב בקפדנות אחרי צמיחה העובר.
בשלב זה ממליץ מעקב גדילה כל שבועיים.
מעקב אחות כל שבוע כדי לשלול התפתחות רעלת הריון
מעקב בדיקות דם.
בהצלחה ואשמח לשמוע עדכון בעוד שבועיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיקף בטן
תמר22/07/2010שלום- הבטחתי לעדכן (הודעה מתאריך 4/7- "שבוע 26+4 תוצאות בדיקה"- היקף הבטן היה קטן אך בבדיקה השבוע העובר השלים את הפער (ואף גדול ביום...) תודה על הייעוץ. תמר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת בטא לפני קבלת הווסתג'ול04/07/2010
בשבוע שעבר עברתי בדיקת בטא למרות שהיתי חמישה ימים לפני קבלת הווסת והתוצאה הייתה 86 לפי מיטב הבנתי שהתוצאה הינה חלשה.
היום בביקור אצל רופאת נשים כאשר היא ערכה מספר בדיקות ראתה שק הריון קטן למרות שכיום אני נמצאת באיחור של יום אחד.
רציתי לדעת אם אין לי איחור של שבוע ימים כפי שאמור היה להיות כדי שאוכל לראות את שק ההריון באיזו שבוע אני יכולה להיות ואיך רואים כבר את השק אם הווסת שלי תקינה והינה אחרי 28 יום.
* בינתיים רואים את שק ההריון הקטן וללא דופק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת בטא לפני קבלת הווסת
ד``ר אריה לידור04/07/2010שלום לך
בדיקת ביטא יכולה להיות חיובית כבר 10 ימים לאחר הביוץ כלומר עוד לפני קבלת הוסת הצפוי.
המשיכי במעקב הביטא והאולטרהסאונד
בהצלחה
ד,"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדקית בטאנטוש04/07/2010
שלום,
עשיתי היום בדיקת דם והתוצאת בטא יצאה מעל 4000.
האם הגיוני או שאני פשוט לא יודעת לקרוא את התוצאות.
בדקתי באינטרנט ונאמר כי זוהי "תוצאת תצוגה"
עשיתי אולטרסאונד ביום שיש והרופא אמר שמדובר בהריון צעיר מאוד-כ4 שבועות,
אשמח לתשובה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת בטא
ד``ר אריה לידור04/07/2010שלום לך
ערך הביטא חיובי ומתאים להריון צעיר כפי שנראה באולטרהסאונד. המשיכי במעקב אולטרהסאונד.
בהצלחה
ד,"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל העובראילנה04/07/2010
שלום רב. בהערכת משקל בשבוע 36+3 משקל העובר היה 3150 ק"ג. האם נחשב גדול? האם יש עוד הערכות משקל עד הלידה?
תודה על המענה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל העובר
ד``ר אריה לידור04/07/2010שלום לך
זהו משקל עוברי תקין. הערכות משקל נוספות נעשות כשגרה במהלך המשך המעקב הטרום לידתי
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
