מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שימוש בצפורל בתחילת הריון?ורד לוי07/07/2010
שלום,אני בשבוע 7 להריון סבלתי מדלקות חוזרות בשתן לפני ההריון,האורולוג רשם לי צפורל 500 מ"ג כטיפול מונע והמליץ על טיפול בהזרקה כהמשך טיפול.
שאלתי היא האם מותר לי להמשיך עם הצפורל כעת כשאני בהריון?
בתודה מראש,אני מאד לחוצה ופוחדת.
ורד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צפורל מותר לשמוש בהריון
ד''ר עדי דוידסון08/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דםעדי07/07/2010
עשיתי היום בדיקות דם. המחזור מאחר. איני מבינה את התוצאות אשמח לפרוש. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם
ד``ר אריה לידור07/07/2010
שלום לך\
מה התוצאה?
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתוצאות........
עדי07/07/2010פרט שולי...
ESTRADIOL(E2) 1166.00 PMOL/L
FEMALE PMOL/L
FOLLICULAR PHASE 70-900
MID. CYCLE 140-1900
LUTEAL PHASE 70-1000
POSTMENOPAUSAL <150
HCG QUANT.(S) 3363.62 MIU/ML
PROGESTERONE 85.40 NMOL/L
FEMALE NMOL/L
FOLLICULAR PHASE 0.0-1.0
LUTEAL PHASE 3.8-51
POSTMENOPAUSAL* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתוצאות........
עדי07/07/2010פרט שולי...
ESTRADIOL(E2) 1166.00 PMOL/L
FEMALE PMOL/L
FOLLICULAR PHASE 70-900
MID. CYCLE 140-1900
LUTEAL PHASE 70-1000
POSTMENOPAUSAL <150
HCG QUANT.(S) 3363.62 MIU/ML
PROGESTERONE 85.40 NMOL/L
FEMALE NMOL/L
FOLLICULAR PHASE 0.0-1.0
LUTEAL PHASE 3.8-51
POSTMENOPAUSAL* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתוצאות........
עדי07/07/2010פרט שולי...
ESTRADIOL(E2) 1166.00 PMOL/L
FEMALE PMOL/L
FOLLICULAR PHASE 70-900
MID. CYCLE 140-1900
LUTEAL PHASE 70-1000
POSTMENOPAUSAL <150
HCG QUANT.(S) 3363.62 MIU/ML
PROGESTERONE 85.40 NMOL/L
FEMALE NMOL/L
FOLLICULAR PHASE 0.0-1.0
LUTEAL PHASE 3.8-51
POSTMENOPAUSAL* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן - כייף חיים - חבל שלא עונים פה..
מיכל07/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתוצאות........
עדי07/07/2010פרט שולי...
ESTRADIOL(E2) 1166.00 PMOL/L
FEMALE PMOL/L
FOLLICULAR PHASE 70-900
MID. CYCLE 140-1900
LUTEAL PHASE 70-1000
POSTMENOPAUSAL <150
HCG QUANT.(S) 3363.62 MIU/ML
PROGESTERONE 85.40 NMOL/L
FEMALE NMOL/L
FOLLICULAR PHASE 0.0-1.0
LUTEAL PHASE 3.8-51
POSTMENOPAUSAL* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתוצאות........
עדי07/07/2010פרט שולי...
ESTRADIOL(E2) 1166.00 PMOL/L
FEMALE PMOL/L
FOLLICULAR PHASE 70-900
MID. CYCLE 140-1900
LUTEAL PHASE 70-1000
POSTMENOPAUSAL <150
HCG QUANT.(S) 3363.62 MIU/ML
PROGESTERONE 85.40 NMOL/L
FEMALE NMOL/L
FOLLICULAR PHASE 0.0-1.0
LUTEAL PHASE 3.8-51
POSTMENOPAUSAL* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתוצאות........
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך ומזל טוב. על פי תוצאת HCG את בהריון. ממליץ שתפני לרופא שלך לתחילת מעקב הריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאילנד בהריוןנושי07/07/2010
שלום
אני אמורה לסוע ב - 19.9
אני אהיה עד אז בשבוע 17 להריון , רציתי לדעת
האם זה כרוך בסיכון?
הנסיעה היא רק לשבועיים, לאיים.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאילנד בהריון
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
אם מעקב והתנהלות הריון עד כה תקינה לא צריכה להיות בעיה כלשהי. שם עלייך לשתות הרבה ולאכול מאכלים "בטוחים" ( לא סושי או מאכלי פירות ים למשל)
בהצלחה
ד,"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה במשקל עם תאומיםענת07/07/2010
שלום
ביום שישי אני נכנסת לשבוע 10 ואני נושאת תאומים ברחמי רציתי לשאול בעניין המשקל והעלייה אני 1.50 בתחילת ההריון שקלתי 77 וקיום אני שוקלת 74 בעקבות בחילות והקאות ברצוני לדעת האם הירידה תקינה וכמה עליי לעלות במהלך ההריון?
תודה והמשך יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה במשקל עם תאומים
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
ירידה במשקל בהריון אינה תקינה לא כל שכן בהריון תאומים. עלייך לפנות לטיפול להפסקת הבחילות וההקאות וליעוץ דיאטני על מנת להתחיל ולעלות במשקל.
בברכה
ד"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבהנועה07/07/2010
כמה זמן לאחר שאיבה ניתן (או מומלץ) להכנס להריון?
ומה התשובה לגבי גרידה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבה
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך. התשובה זהה לשני המקרים. רצויה בקורת רופא לאחר הוסת הראשון שלאחר הפעולה ובמידה והכל תקין ניתן להתחיל.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץאורית07/07/2010
בחודש הקודם איחר לי המחזור ב-5 ימים, כאשר סביב התאריך המצופה החלו להופיע הפרשות קלות רק בניגוב, הולכות ובאות שהתחזקו לפתע ביום החמישי ואז הופיע המחזור.
עד אז המחזור היה סדיר- 26 יום, ויכלנו לאתר את הביוץ בקלות, מעולם הוא לא איחר לי. אני ביום ה-13 למחזור, החלטנו שננסה ונעבוד קשה יותר, קנינו את בדיקות השתן לביוץ. בבדיקה שעשיתי בשעת ערב מאוחרת שלשום, לא נמצא ההורמון, למחרת בבוקר (אתמול) נמצא פס שקשה לי לקבוע אם הוא זהה או בהיר יותר מקו הבקרה, בבדיקה נוספת בערב עלה פס חלש, כנ"ל לגבי הבוקר. קיימות אצלי ההפרשות הריריות כבר מאתמול בבוקר, כנ"ל לגבי הכאבים העמומים.
שאלתי היא- האם ההורמון עולה לפני הביוץ ולקראת הביוץ יורד? או שמא נשאר עד סוף הביוץ? ולגבי הריר- גם הוא מופיע קודם ונשאר?
האם להמשיך עם הבדיקות עד לקבלת תוצאה אחרת? ואולי אפספס את הביוץ בכלל??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
השינוי שראית יכול בודאי לרמז על קיומו של הביוץ. הופעת הפס המיוחל מרמזת על קיומו של תהליך ביוצי 0עד כמה שהבדיקה אמינה) שמשכו כ 24 שעות
בהצלחה
ד,"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות שקיפות עורפיתדנה07/07/2010
שלום
הריון תאומים, שבוע 12.4 BB שקים נפרדים
עובר 1:
CRL 60 מ"מ
שקיפות עורפית: 1.3
הסיכון לתסמונת דאון לפי גיל האישה במועד הלידה: 1:1165
הסיכון לתסמונת דאון לפי הגיל והשקיפות: 1:7281
עובר 2:
CRL 54 מ"מ
שקיפות עורפית: 1.3
הסיכון לתסמונת דאון לפי גיל האישה במועד הלידה: 1:1165
הסיכון לתסמונת דאון לפי הגיל והשקיפות: 1:6132
שאלותיי הן:
1) האם גודל העוברים תקין? (אני מבינה שהם קטנים מעט לגיל ההריון)
2)האם הפרש הגודל בינהם משמעותי?
3)הרופא לא דיבר איתי על בדיקת הדם המתלווה לשקיפות (PAPP FREE B
בפעם הבאה שאוכל ליצור איתו קשר או לפגוש אותו אהיה בשבוע 13.2. האם יהיה מאוחר מידי לערוך בדיקה זו? האם זה בסדר שהוא החליט לוותר עליה או שעלי להתעקש לבצע אותה?
מבקשת תשובות מפורטות ככול שניתן
תודה, מורן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות שקיפות עורפית
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
תוצאות השקיפות תקינות לשני העוברים הנראים מעט קטנים בהתייחס לשבוע ההריון שציינת. ההפרש ביניהם אינו משמעותי ואין טעם לבצע בדיקת PAPPA בהריון תאמים מכיוון שקשה לדעת כמה כל אחד מהעוברים תורם לתוצאה
. המשיכי במעקב ההריון שלך השגרתי
בהצלחה
ד,"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגודל עובר בהתאם לשבוע ההריון
אילנה07/07/2010תודה על ההתיחסות
האם בהריון תאומים התפתחות העוברים איטית יותר מאשר הריון רגיל?
האם העובדה שהעוברים קטנים לגיל ההריון תקינה בהריון תאומים?
תודה, מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש סיבה לדאגה מגודל העוברים?"
מור08/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת תמיכה של הורמוניםסיו12307/07/2010
שלום ד"ר,
אני בשבוע 13+4 ונתמכת מתחילת ההריון בקרינון ופרוגינובה פעמיים ביום שניהם.
בשבוע 12 הרופא שלי אמר לי שאני יכולה להתחיל להפחית בכמות ולהפסיק תוך שבוע. הפחתתי רק בקרינון לפעם ביום וטרם הפסקתי.
אני מאוד חוששת שאולי גם השליה, כמו הגופיף הצהוב , לא תייצר הורמונים או לא תייצר מספיק והעובר יהיה בסכנה.
איך אפשר לוודא שהשליה אכן מתפקדת כראוי? מאיזה שבוע באמת כדאי להפסיק את ההורמונים?
אשמח לקבל את חוות דעתך המקצועית בעניין.
תודה מראש,
סיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת תמיכה של הורמונים
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
יש המפסיקים את התמיכה כבר בשבוע 9. אחרים ממשיכים עד לשבוע ה12. התפתחות תקינה של העובר היא עדות מעולה לתפקודה התקין של השליה
בהצלחה
ד"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת נוגדני אמדת והקשר להריוןלאה07/07/2010
שלום,
אני ובעלי מתכננים להכנס להריון. נאמר לי כי יש לבצע בדיקת נוגדני אדמת לפני כן.
שאלתי היא כזאת, בילדותי חליתי באדמת. (וזהבראתי כמובן). אך הבנתי מהוריי כי לא חוסנתי נגד המחלה.
האם אני יכולה להדבק באדמת עוד פעם? (גם אם בילדותי נדבקתי והחלמתי). ???
ואם אין לי נוגדנים עד כמה זה חשוב להתחסן לפני כן? והאם יש לחכות באמת 3 חודשים עד לאחד החיסון לפני שמנסים להכנס להריון?
תודה מראש.
לאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת נוגדני אמדת והקשר להריון
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך.
אם חלית במחלה קרוב לוודאי כי יש לך חיסון טבעי . יחד עם זאת רמת הנוגדנים יכולה לרדת עם השנים שחלפו מאז החשיפה. מסיבה זו נהוג לבדוק נוגדני אדמת בטרם ההריון ובמידה ואין נוגדנים בנמצא ניתן להתחסן ולהמנע מהריון ב 3 החודשים הראשונים שלאחר חיסון זה
בהצלחה
ד,"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אייך מחשבים מועד ביוצא07/07/2010
עם קיבלתי מחזור ב- 19/6 נמשך 7 ימים .
כל 27 יום .מתי יהיה הביוצ .האם זה יום מסויים או מספר ימים ( סליחה על הבורות ).
ועל מנת להכנס להריון באיזה תקופה צריך לקיים יחיסי מין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אייך מחשבים מועד ביוצ
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
במחזורים סדירים בני 28 יום הביוץ מופיע בד"כ כ 14 יום לפני הוסת הצפוי. מכיוון שמועדי הוסת ניתנים לחזוי (אם סדירים) ניתן לחשב בקלות את מועדי הביוץ כפי שצויין.
בהצלחה
ד,"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצדחני07/07/2010
שלום
אני בשבוע 19
מאתמול יש לי כאבים בצד שמאל שמתחילים מהגב ונמשכים לאורך המותן עד למפשעה.
כשאני מטילה שתן לקראת הסוף הכאב בצד הבטן מתחזק. (אני מרגישה כאב של התכווצויות)
מה זה יכול להיות?
בנוסף זה כואב יותר כשאני קמה אחרי ישיבה או מתחילה ללכת
האם אלו כאבים נורמלים או אבנים בכליות?<
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצד
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
רצוי שתפני להבדק על ידי הרופא שלך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכלוםלורן06/07/2010
היום עשיית העמסת סוכר ויש לי תוצאה העמסה היתה של 50
והתוצאה היא 97 האם זה תקין .. ויש ל עוד שאלה אני בשבוע 25+4 ואני היית מאושפזת בשל הפחתת תונועות עוברריות הכול תקין ברוך השם ואין לי מושגלמה אני לא מרגישה היום עשיית אולטרסאונד והעובר במצב עכוז בגלל זה אבל יש תנועות ויש הכול אכלתי שוקולד אכלתי הכול ושוב כלום לא מרגישה מה זה אומר לי כבררררררררררררררררררררררררררר קשה לי תעזרו לי פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העמסת סוכר
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
תוצאת הסוכר שלך תקינה. אם את חשה בתנועות הכל בסדר ואין ממה להלחץ. בשבוע הריון כזה מותר לעובר להיות במצג עכוז. המשיכי לעקוב אחר התנועות ובמעקב הריון שגרתי
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לעשות מי שפיר בעקבות חלבון עוברשרה06/07/2010
שלום,
אני בת 28 ובשבוע 19+5 עשיתי בדיקת חלבון עוברי והתוצאות הם: MSAFP 0.37 MOM
13.50 NG/ML
HCG 0.71 MOM
15.90 IU/ML
UE3 0.57 MOM
0.71 NGQML
מה שהלחיץ אותי יותר מהכל שהסיכון המשוקלל (לפי הגיל והבדיקות- 1:545) גבוה יותר מהסיכון לפי הגיל בלבד (1:1098) והסתכלתי גם על השקיפות העורפית וראיתי שגם שם יוצא אותו הדבר המשוקלל מסוכן יותר מהגיל בלבד? מה עליי לעשות? הבנתי שעדיין זה בטווח הנורמה 1:545 אך מדוע זה יוצא סיכון גבוה יותר מאשר רק הגיל? זה עלול להצביע על איזשהיא בעיה? האם כדאי לעשות מי שפיר?
ממש אודה על תשובה מהירה כי נראה לי שאני גבולית בזמן לעשות מי שפיר.
תודה מראש
שרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
לבדיקת השקיפות ולבדיקת החלבון העוברי לחוד וביחד כושר חיזוי טוב יותר לגבי תקינות העובר מאשר לגיל.מכיוון שהתוצאות תקינותהמשמעות היא שאינך בסיכון מוגבר. לכן בצוע דיקור מי השפיר יעשה רק אם את חפצה לעשותו ולא בגלל התוצאות
בהצלחה
ד,ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל מסוג פלורויטלעוגן06/07/2010
מבקשת לדעת האם ברזל מסוג פלורויטל של חברת SALUS (תערובת תמציות צמחים ורכזי פירות בתוספת ברזל וויטמינים) בטוח לנשים בהיריון.
אני בשבוע 13 סובלת מחוסר ברזל ומעייפות. כדורי ברזל שונים שניסיתי (כולל ברזל עדין) גרמו לי לכאבי בטן.
תודה,
עוגן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל מסוג פלורויטל
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
תכשירי הברזל השונים על גווניהם סוגיהם וצורותיהם בטוחים בהריון
בהצלחה
ד,ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול אנטביוטיקירה06/07/2010
ב17 למאי היה לי ווסת אחרון
וב 9 ליוני התחלתי טיפול אנטיביוטי
עקב כאבים חזקים בבטן
רופא אמר שזה דלקת בשחלה
ולקחתי שבוע AUGMENTIN
ועוד תרופה חזקה (התעלפתי פעמיים)
לפני שבוע עשיתי בדיקת הריון וזה יצא חיובי
אני בת 32 ורוצה עוד ילד אבל דואגת בגלל
טיפול תרופתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול אנטביוטי
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך
אין לך סיבה לחשוש מאאוגמנטין שנטלת.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



