מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי בדיקות דם (שבוע 33)רגינה14/07/2010
היום ביצעתי בדיקות דם (שבוע 33).
תוצאות חריגות:
Erythrocytes (U) : 25
RDW-Red Cell Distri.Width: 15.5
מה המשמעות?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר בבקשה לקבל תשובה??
רגינה17/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה" תרבית לא בדיקת דם
ליליאן17/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ALT ו-pp13רחלי14/07/2010
אני בשבוע 10
ALT
הALT שלי הראה 58 לפני שבוע
בבדיקה נוספת לאחר שבוע התוצאה היא 35
האם זה בסדר? מה עלי לעשות כעת?האם לעשות בדיקה נוספת?
PP13
נאמר לי שהתוצאה של חלבון שלייתי PP13 היא נמוכה -הבדיקה התבצעה בשבוע 8
ושעליי לעשות בדיקה חוזרת בשבוע 16-20
הבנתי שהבדיקה הזו מאוד חדשה יחסית,האם היא אמינה
מה הסיכוי שתהיה לי רעלת הריון עם תוצאה נמוכה בבדיקה זו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
רחלי16/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהALT ו-pp13
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
רצוי להמשיך ולעקוב אחר תפקודי הכבד ולא רק ALT. צריך לחזור על בדיקת הPP13 בסביבות שבוע 16-20. הבדיקה חדשה יחסי ת ויש לה מימד חיזוי טוב. בכל מקרה במידה ותוצאת הבדיקה החוזרת גם לא תקינה צריך יהיה להקפיד ולעקוב אחר הופעת סימני רעלת במהלך מעקב הריון הדוק.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור אחרי גרידה בטא בירידהלא מתאפסaukv14/07/2010
שלום ד"ר,
ב3.6 עברתי גרידה בשבוע 10 בגלל עובר בלי דופק,
15.6 בטא 257
24.6 אולטראסאונד נמצא גופיץ צהוב
30.6 בטא 23
5.7 קבלתי מחזור
6.7 בטא 12
13.7 בטא 7
כל בדיקות הבטא זה ב IU/L
האם הבטא לא אמורה להתאפס אחרי המחזור?
הירידה שלזה בסדר?
אני צריכה להמשיך לעקוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטה בירידה
ד''ר עדי דוידסון15/07/20107 זה כמעט כמו אפס
צריך לבצעUS ואם אין סמני שארית אז להפסיק לבדוק בטה
ואם ב US הרחם לא נראה נקי
צריך לבדוק למה גם ללא קשר לבטה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMV בהריוןשרון14/07/2010
שלום רב,
הריון IVF שבוע 16 + 1.
מבדיקות שעשיתי לפני הטיפולים ובשבוע 7 אינני מחוסנת ל CMV (הכל שלילי - IgG ו igm).
הבנתי שאני ב"קבוצת סיכון".
שלשום ואתמול לבתי הקטנה (בת 3) היה חום נמוך (37-38) ללא תופעות לוואי נוספות (חוץ מהעיפות והעצבנות מהחום). אני מאוד נזהרת, עם זאת לא יכולה שלא להרים ולחבק.....
האם עליי להבדק כעת ל CMV?
מהי הסבירות שזה אכן מה שהיה לה? ואם זה זה, כמה זמן היא מדבקת?
עליי לציין שהחום עבר ללא התערבות ובלילה נעלם.
תודה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
שרון15/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנעשה קצת סדר בנושא
ד''ר עדי דוידסון15/07/2010אינך מחוסנת ל CMV
הדבקה ב CMV בהריון מסוכנת לעובר
אך מצד שני אין סיבה להסתובב כל השמן עם חששות
כמחצית מהנשים אינן מחוסנות ולכולן באות במגע במשך 9 חודשי ההריון פה ושם עם ילדים או מבוגרים חולים.
אנחנו מוקפים סכנות כל חיינו ולהסתובב עם חשש תמידי זה לא הפתרון.
אז מה כן הפתרון.
אני ממליץ לנשים שאינן מחוסנות לבדוק CMV פעם או פעמיים נוספים במהלך ההריון ובכך להסתפק.
כאשר עושים בכל מקרה בדיקות במועדים קבועים אין צורך להיבדק שוב אחרי כל "חשיפה"
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינהמייקי14/07/2010
אני בשבוע 30 בעוד יומיים,
רציתי לדעת האם יש מניעה מלשכב על הגב? בלילה כשאני ישנה או סתם פרקדן מול טלויזייה עם הרמת רגליים למעלה.
חשוב לי לדעת מאחר ששמעתי שאסור בתכלית האיסור.
אשמח לשמוע תשובה מקצועית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנא תשובתכם רופאים יקרים
מייקי18/07/2010בנושא תנוחת השינה ובכלל על הספה..
יש לי בצקות קשות ברגליים ואני צריכה להרים אותם כל זמן שאני יכולה.
רציתי לדעת האם בבית מול הטלויזייה מותר שאשכב על הגב עם רגליים למעלה?
וכמובן וחשוב גם, האם בלילה שאני שוכבת לישון מותר לישון על הגב?
אשמח לתשובתכם.
מייקי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנא תשובתכם בבקשה.........
מייקי19/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלבונים..
אני19/07/2010לבצקות ברגליים צריך להקפיד לאכול הרבה חלבונים...
זה מה שמונע את בריחת הנוזלים מחוץ לתא שגורמת לבצקת.
ממולץ- ביצים, עוף, בשר, עדשים, אגוזים וכו'.
לידה קלה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדורי סרפד
ליאת18/07/2010בתור מישהי שסובלת מאותה הבעיה תיקני כדוי סירפד של סולגר זה משתן וממש עוזר ללא כל חשש להריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאת
מייקי19/07/2010תודה על תשובתך, אך לא שאלתי לגבי הבצקות.. אני שותה 4 ליטר מים ביום אז כך שאני מבלה מספיק בשרותים וגם זה לא ממש עוזר, אין צורך להוציא את הוזלים שהצטברו ברגליים למיטב הבנתי אלא פשוט לקבל את זה ולהרים אותם.
חשוב לי לדעת האם בהריון שבוע 30 מותר לישון כשאני על הגב, וגם האם כשאני בבית וצריכה להרים רגליים אני יכולה לשכב על הגב..
הבנתי לשכב על הגב זה מסוכן לעובר ואני חייבת לברר את הסוגייה.
בכל אופן תודה רבה והמשך הריון מוצלח :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת רצינית???
ויקי19/07/2010ברור שמותר לשכב על הגב. אז על מה תשכבי? על הבטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלויקי...
מייקי21/07/2010לאור תשובתו המאוד מפורטת של דר' דוידסון, את בטח מבינה שתשובתך אינה רלוונטית.
אני נוהגת לשאול רופאים ולקבל תשובות מרופאים.
מקווה שזה עזר לך להבין שלא מומלץ בכלל לשכב על הגב כפי שאת חושבת.
לא קל.....
יום נעים ותודה לכולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה
ד''ר עדי דוידסון19/07/2010בהריון מתקדם ממש לא מומלץ לשכב על הגב. בעת שכיבה על הגב העובר הכבד שוכב על כלי הדם הגדולים של האם העוברים ליד עמוד השדרה ופוגע בהספקת הדם לאם ולעצמו.
נשים רבות מתחילות לחוש בחילה וסחרחורת כבר לאחר 10 דקות של שכיבה על הגב.
ההמלצה היא לשכה על הצד ובעיקר על צד שמאל.
באם מוכרחים לשכב על הגב אז מומלץ להרים ככל הניתן את דופן המיטה כדי שהתנוחה תהיי חצי ישיבה.לפעמים מספיק הטייה קלה אפילו של 10 מעלות הצידה כדי למנוע את התופעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לדר' דוידסון :)
מייקי21/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעלי נדבק בcmvשירה13/07/2010
בעלי נדבק בcmv .ואני רוצה להכנס להריון.בהריון הקודם נבדקתי לגבי הנגיף ואילו התוצאות:
CMV Ab IgG AU/mL > 250.0
CMV Ab IgM Nonreactive
הבדיקה נעשתה ב11/08 האם זה אומר שכבר נדבקתי בעבר?
האם זה תקף להיום או שצריך להבדק שוב?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכן כבר נדבקת בעבר
ד''ר עדי דוידסון13/07/2010את מחוסנת ל CMV ולא יכולה להידבק שוב ממקור חיצוני.
יש סיכון קלוש בהתפרצות חוזרת של CMV ממקור פנימי שלך שלא תלוי במקור חיצוני
להתפרצות חוזרת לא ניתן לאבחן בבדיקות דם חוזרות כך שאין צורך לחזור יותר על בדיקות CMV* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביקורות קבועות אצל הגיניקולוג?מאיה13/07/2010
היי,
רציתי לדעת אם בנוסף לבדיקות שמומלץ לעשות במהלך ההריון, שרובן
לא דורשות כלל ביקור אצל הגיניקולוג, יש להגיע מדי מספר שבועות לביקורת אצל הגיניקולוג?
בתודה,
ליטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעתי מעקב רופא צמוד בהריון חיוני
ד''ר עדי דוידסון13/07/2010אכן אין תחליף לליווי רופא
היום עם הרפואה המודרנית ניתן באופן תיאורטי לעשות הכל לבד
אני ממליץ על בקור חודשי אצל רופא שמלווה את ההריון
בבקור דנים בכל הבדיקות שנעשו עד כה ומתכננים את הבדיקות הבאות
בנוסף כאשר יש רופא שמכיר אותך יהיה קל יותר לשים לב אם תופענה חריגות במהלך ההריון
ולסיכום : אם הפרסומת "לא עושים ביטוח ללא סוכן ביטוח" נכונה
אז כל שכן לא עושים מעקב הריון בשירות הריון ישיר
אלא אצל רופא אמיתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחילת הריוןשירה13/07/2010
שלום
אני נמצאת בתחלית הריון ראשון שבוע 5+
האם זה נורמלי שהכאבים של החזה פתאום הפסיקו?
מוקדם מדי לאולטראסאונד.
מעבר לזה לא היו שום תסמינים מיחדים רק לפעמים כאבים סבירים בבטן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת US
ד''ר עדי דוידסון13/07/2010בשבוע 6 ניתן כבר לעשות US ולראות תקינות הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות הורמונליותמיכל13/07/2010
שלום,
שתי שאלות לגבי שתי בדיקות:
1. בדיקת PROGESTERONE
עשיתי את הבדיקה ביום ה-21 למחזור.
רציתי לשאול האם ניתן להסיק מהתוצאה משהו אודות הביוץ?
PROGESTERONE 47.90 NMOL/L
FEMALE NMOL/L
FOLLICULAR PHASE 0.0-1.0
LUTEAL PHASE 3.8-51
POSTMENOPAUSAL 0.0-1.0
2. בדיקות FREE T4 + TSH
בשתי Vבדיקות שעשיתי מהתוצאות יצאו מחוץ לטווח,
רציתי לדעת באיזו רמת חריגה מהטווח מטפלים בעזרת כדורים הורמונליים?
בדיקה ביום ה- 2 למחזור:
FREE T4 21.00 PMOL/L ( 9.00- 19.00) (.........)*
TSH 0.29 UIU/ML ( 0.35- 4.94)*(.........)
בדיקה ביום ה- 5 למחזור:
FREE T4 20.30 PMOL/L ( 9.00- 19.00) (.........)*
TSH 0.31 UIU/ML ( 0.35- 4.94)*(.........)
תודה רבה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות
ד''ר עדי דוידסון13/07/2010לפי התוצאות יש לך ביוץ נפלא
יש לך פעילות יתר של בלוטת התריס
ממליץ לברר ולטפל בהתאם דרך אנדוקרינולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרנטל - שאלהמיכל13/07/2010
שלום,
אני בשבוע 10 והרופא אמר לי להפסיק עם החומצה הפולית ולעבור לפרנטאל פעמיים ביום
כבר 5 ימים אני נוטלת את הכדורים והבחנתי לאחרונה כי הצואה שלי התחילה להיות שחורה ובנוסף השתן בצבע צהוב זוהר - בלי קשר לכמות המיים שאני שותה - ואני שותה הרבה (לפחות 1.5 ליטר ביום)
האם יתכן ואלו תופעות של הפרנטאל?
האם יש סיבה לחשש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכן יתכן ואילו תופעות הפרנטל
ד''ר עדי דוידסון13/07/2010מומלץ להפסיק למספר ימים ולראות אם יש שינוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אצלי אותו הדבר
לימור14/07/2010זה הולך ומתאזן ככל שהגוף מתרגל לויטמינים (כך נראה לי לפחות....)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב תחת בית השחימיכל13/07/2010
הי,
אני בשבוע 23 (+5) ובלילה הרגשתי כאב קל בבית השחי. מול המראה ראיתי נפיחות קלה מאוד והתכהות של העור. האם הדבר נורמאלי?
תודה מראש,
מיכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל
ד''ר עדי דוידסון13/07/2010בבית השחי נצא הזנב של השד והוא עובר גם כן שינויים בהריון
מומלץ להיבדק אצל רופא שד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברי...מה זה אומר?שונית13/07/2010
שלום, אני בת 26 הריון ראשון, שבוע 17+5 ביצעתי בזמן את השקיפות העורפית והבדיקת דם, שיצאו תקינות על פי הגיל: 1-1207 על פי הגיל והבדיקה 1-8052
ביצעתי סקירה מוקדמת שהיתה תקינה,בחלבון העוברי שקיבלתי תוצאותיו היום התוצאות הם:
AFP mom-1.00 iu\ml 39.3
HCG mom 1.63 iu/ml 52.6
U-E3 mom 0.75 NG/ML 0.80
דף הבא רשום:
הוספת INHIBIN-A לתבחין המשולש בתאריך 4.7.10
תוצאות הבדיקה הם:
INHIBIN-A
pg/ml 347
mom 1.73
הסיכון לדאון (במועד הלידה)
לפי הגיל וארבע הבדיקות 1:570
לפי הגיל בלבד 1:1200
מה זה התוצאות המפחידות האלה? י גם בגילי איאלץ לעבור מי שפיר? התור לרופא שלי רק בעוד כחודש ואני פשוט רועדת מפחד..אנא תעזרו לי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה הערה
שונית13/07/2010לגביי השקיפות העורפית כפי שציינתי הערכים נכונים לגביי הבדיקה הבטנית
אך לגביי השיקלול של השקיפות והבדיקת דם התוצאה 1-4400 שעל פי הגיל 1:1300
החלבון עוברי ממש הצניח לי את התוצאות למה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה הערה
שונית13/07/2010לגביי השקיפות העורפית כפי שציינתי הערכים נכונים לגביי הבדיקה הבטנית
אך לגביי השיקלול של השקיפות והבדיקת דם התוצאה 1-4400 שעל פי הגיל 1:1300
החלבון עוברי ממש הצניח לי את התוצאות למה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלבון עוברי.
ד``ר איילון לחמן13/07/2010שלום.
אם התוצאה עפ הגיל וארבעת הבדיקות היא1:570 בגיל 29,הדבר דורש קצת יותר התיחסות.אנא הקדימי התור לרופאך והתיעצי איתו על התוצאות ומה עוד כדאי לעשות.בהצלחה ובלי לחץ.גם בדיקת מי השפיר היא לא ממש אסון טבע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרנטל או פריפול?מאיה13/07/2010
היי,
אני בשבוע 9 ורציתי לדעת מה יותר מומלץ - פרנטל או פריפול?
בתודה,
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבולבלת ומבקשת הבהרה
ויקה13/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבולבלת ומבקשת הבהרה
ויקה13/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדורים
ד``ר איילון לחמן13/07/2010שלום.
פרהנאטאל הוא כדור המכיל תרכובת הורמונים מיוחדת לנשים בהריון.הפריפול מכיל רק ברזל וחומצה פולית.התיעצי לכן עפם רופאך למה את זקוקה יותר כרגע. לעיתים לוקחים את שני הסוגים במקביל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פנייה לד"ר לחמןליאת13/07/2010
שלום רב,
רציתי לדעת האם אתה עדיין עושה ניתוחים בהלל יפה?
מכיוון שבלידה הראשונה שלי ילדת אותי בקיסרי ורציתי לדעת איך אפשר שזה יקרה שוב.
בתודה
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
ויקה13/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ביוץ או לא - דחוףויקה13/07/2010
שלום,
לפני 3 ימים היו לי הפרשות שקופות. (היום כבר אין הפרשות)
לפני יומיים/שלושה התחילו לי כאבי בטן תחתונה מצד שמאל. האם יכול להיות שאלו כאבי ביוץ?
לפי החישוב שלי הביוץ היה אמור להיות לפני יום או יומיים. והיום עדיין יש לי את הכאבים בצד שמאל, (כמעט ללא הפסקה מהבוקר). האם יכול להיות שכאבי ביוץ יימשכו אחרי ביוץ גם כן? או שחישוב שלי לביוץ היה לא מדוייק?
יש לציין כי אני עושה חישובי ביוץ לפי המחזור האחרון + סימנים גופניים כגון הפרשות שקופות מרובות וכאבי ביוץ (הכאבים לא מופיעים כל חודש, הפרשות כן).
אודה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
ד``ר איילון לחמן13/07/2010שלום.
אכן כן כאבי הביוץ יכולים להמשך כמה ימים.אך אם הם מחמירים או מציקים מדי,יש לגשת ולהיבדק כדי לשלול אפשרות של דימום פנימי מאזור הביוץ בשחלה.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



