מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת CT בהריוןאבא04/07/2010
שלום,
אישתי אמורה לעבור בדיקת CT עוד 3 ימים.
יש סיכוי שהיא בהריון בן כמה ימים.
האם הבדיקה מסוכנת להריון כה ראשוני?
האם יש צורך להודיע לעורך הבדיקה על כך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת CT בהריון
ד``ר אריה לידור04/07/2010שלום.
CT הוא קרינה. לא ברור לי איזה CT צריך להעשות. מכל מקום וודאי שרצוי לעדכן את הצוות על אפשרות הריון. רצוי לבצע בדיקת הריון ובמידה ושלילי לבצע את הCT לחלופין אם הבדיקה חיובית יש לשקול את חשיבות בצוע בדיקת הCT. במידה וקיימת דחיפות רפואית אין לדחות בצוע בדיקה זו
בהצלחה
ד,"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון?ליהי04/07/2010
המחזור הקודם שלי היה ב-10.6.10. קיימתי יחסי מין לא מוגנים עם חבר שלי כאשר הם היו ללא קונדום ואני לא לוקחת גלולות והוא גמר בחוץ. יחסי המין היו בתאריך 26.6.10. המחזור הבא שלי אמור להגיע ב-7.7.
רציתי לדעת האם אכן יש סיכון שנכנסתי להריון ומתי כדאי לעשות בדיקת הריון ביתית? יש לציין שאתמול בבוקר שנכנסתי לעשות את הפיפי הראשון בבוקר היה לי טיפות דם רק בניגוב. האם זה יכול להעיד על משהו הקשור לזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון.
ד``ר איילון לחמן04/07/2010לליהי שלום.
הבדיקות להריון כדאי לבצע אם קיים עיכוב במחזור.טיפות הדם לא ממש קשורות,אם כי באופן נדיר אולי מראות על השתרשות הריון.אבל ברוב המקרים הטיפות הן ללא משמעות מיוחדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומים ובחילותמור04/07/2010
שלום
אני בשבוע 13+0 הריון תאומים, הבחילות אינן פוחתות, הן רק מחמירות.
יחד עם זאת מתחילת ההריון ירדתי במשקל 3.5 קילו
האם זה תקין?
תודה, מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחילות.
ד``ר איילון לחמן04/07/2010למורן שלום.
על פי הספר,הבחילות נמשכות עד סוף שבוע 14.כך שיש עוד קצת זמן. נקוה לטוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בטאבטי04/07/2010
שלום,
אני מקבלת תמיכה להריון אוטרוגסטאן 200 פעמיים ביום
ורציתי לדעת האם ערכי הבטא של תקינים.
מחזור 24.5.10
23.6 60
27.6 282
29.6 414
1.7 631
4.7 899
רציתי לדעת האם זה תקין? ומה המשמעות של אי העלייה כל יומים.
יש לציין שראו שק הריון מתאים לשבוע 4+2 למרות שהתאריך 5+6
תודה,
בטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא.
ד``ר איילון לחמן04/07/2010לבטי שלום.
התשובה הסופית תתקבל מבדיקת העלקול שיש לבצע שוב.שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מערכת העיכולחני04/07/2010
שלום, אני בשבוע 18+
בשלושה החודשים הראשונים של ההריון סבלתי מעצירויות.
מאז שהתחלתי את חודש רביעי הדברים השתנו, כבר חודש אני סובלת מצואה רכה (לא מימית אבל רכה) ובין לבין יש לי כאבי בטן.
בהתחלה שמחתי שהעצירויות הסתיימו אבל עכשיו אני דיי מודאגת מהצואה הרכה ומפחדת שאולי העובר לא מקבל את מה שהוא צריך.
האם זה נורמלי?? מה לעשות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
חני04/07/2010מה הסיכוי שהצואה הרכה היא בגלל ההריון או שיש דלקת במעיים?
אחי חולה בכרוהן חמור ולכן אני חוששת.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצואה
ד''ר גדעון נגר04/07/2010צואה רכה אינה מהווה בעיה בהריון ,זה נורמלי
העובר מקבל כל מה שהוא זקוק לו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלתי שלא נענתה....שרית04/07/2010
היי שמי שרית ואני נמצאת בשבוע 36 ושלושה ימים להריון.
בתוצאה של תרבית וגינלית שבוצעה נמצאה Candida glabrata ניגשתי לרופא והוא נתן לי משחה פוליקוטן למריחה וגם נרות AGISTEN 0.2 200MG רציתי בבקשה לשאול האם אפשר לחכות עם הטיפול לאחרי הלידה??? והאם יש אלטרנטיבה טבעית לטיפול בפטריה מסוג זה???? רוב תודות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרית
ד''ר עדי דוידסון04/07/2010ראשית מותר לטפל עם אגיסטן בהריון
שנית לא בטוח שהטיפול יעזור ויש להתעמק ולטפל בנושא לאחר הלידה
בשלב זה תהני מההריון ומאחל לך לידה קלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורגזמה והיפרדות שילייהרונה03/07/2010
אני בשבוע 14 להריון
בשבוע שעבר לאחר קיום יחסי מין החלו דימומים מלווים בכאבים והתכווצויות רחם, לאחר בדיקת US נקבע כי יש הפרדות חלקית של השילייה. בהמלצת הרופא נחתי בבית 3 ימים, שתייה מרובה, כדורים (פפברין הידרוכלוריד). הדימום הפסיק. ביצענו US נוסף שהעלה ממצאים תקינים.
הרופא הבהיר שקיום יחסי מין מלאים אינם אפשרים לתקופה הקרובה אבל לא נאמר לנו דבר בנושא אורגזמה נשית ומשמעותה. בסוף שבוע האחרון הדימום החל מחדש לאחר אורגזמה (ללא חדירה!) אומנם לא באותו סדר גודל אבל בכל זאת זה מדאיג אותנו.
האם יש איסור לנשים מסויימות לחוות אורגזמות בזמן ההריון?
האם ללכת שוב לרופא שלנו לבדיקה חוזרת?
האם יש סכנה שאת ההריון הזה אעבור בשמירת הריון בגלל בעיה זו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורגזמה בהריון
ד''ר עדי דוידסון04/07/2010היי רונה
לרוב הנשים המוחלט אין כל בעייה עם יחסי מין ואורגזמה בהריון
נהפוך הוא לרוב זה אפילו מומלץ וידוע שנשים שמקיימות יחסי מין סובלות פחות מלידות מוקדמות וסיבוכי הריון.
אצלך המצב שונה. אורגזמה יכולה לגרום להתכווצות קלה של הרחם. לרוב אין כל נזק בהתכווצות אך אצלך עקב הדימום וההיפרדות מומלץ לתת לרחם לנוח.
הייתי ממליץ להימנע בזמן הקרוב מאורגזמה עד לשלב שבו תהיי 3-4 שבועות ללא דימום ואז ניתן לנסות שנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף משקל בתחילת הריוןענת03/07/2010
שלום רב,
אני בתחילת הריון וחוששת כיוון שנמצאת בעודף משקל (72 קילו, גובה 1.60).
מה עלי לעשות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עודף משקל
ד''ר עדי דוידסון04/07/2010שלום ענת. לפי הנתונים את בעלת BMI 28 שהוא עודף משקל קל.
נכון מומלץ להכנס להריון עם משקל אידיאלי אך לא תמיד זה אפשרי.
ממליץ מעקב ע"י דיאטנית המתמחה בנשים הרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ענת04/07/2010תשובתך מרגיעה ועזרה לי להיערך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון מומלץ לאנטיביוטיקהרינת03/07/2010
אנטיביוטיקה נגד זיהום בדרכי השתן בשבוע 10 להריון
מה המינון הנכון??
רופא משפחה המליץ על 3 פעמים ביום לתקופה של שבוע
בספר המדריך הישראלי להריון דיברו על טיפול אנטיביוטי של יום אחד
רופא הנשים שלי בחו"ל
מה המינון המומלץ לקחת ולאיזו תקופה , לפני שאזיק לעצמי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון אנטיביוטיקה
ד''ר עדי דוידסון04/07/2010טיפול אנטיביוטי יש לקחת לפי המלצות הרופא
ולא לפי ספר מדריך כלשהוא
גם לא ניתן להתאים אנטיביוטיקה דרך האינטרנט
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת משקלשיר03/07/2010
שלום רב,
בבדיקה אתמול, שבוע 38.0 העוברית שוקלת 3.300
האם אפשר להעריך את המשקל בלידה? איזה אחוזון זה?
ומאיזה משקל יש המלצה לבצע קיסרי? (באיזה שלב מחליטים ע"כ)
תודה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל העובר
ד''ר עדי דוידסון04/07/20103300 גר' בשבוע 38 זה משקל תקין וזה גם מנבא משקל תקין בלידה
כך שאין כל מקום לדאגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל עוברמילה03/07/2010
שלום אני שבוע 34+6, בהערכת משקל שעשיתי לפני יומיים נאמר לי שמשקל העובר 2.580 רציתי לדעת האם משקל העובר שלי גדול מידי? (יש לי בטן מאוד גדולה בהיריון הזה, זה היריון שני).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל.
ד``ר איילון לחמן04/07/2010שלום.
המשקל הוא אכן מעט גדול. דרוש המשך מעקב.שתיהיה לידה קלה ומוצלחת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בון קלים לאחר בדיקת מי שפירורד03/07/2010
שלום
ביום שני בבוקר ביצעתי בדיקת מיי שפיר. מאותו יום ועד היום (5 ימים) אני מרגישה כאבים קלים בבטן התחתונה.
הכאבים דומים להתקררות (היינו במעיינות קרים בשבת שעברה), אך בגלל בדיקת מי שפיר אני קצת חוששת
האם יש סיבה לחשוש ואפילו ללכת למיון, או זה בסדר?
אציין שהכאבים אינם מלווים בחום, הפרשות וכו')
תודה
ורד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומלץ ליידע ולפנות לרופא המבצע
ד''ר עדי דוידסון04/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בטאאיה02/07/2010
ב24.5 היה המחזור האחרון
ב21.6 בבדיקת הדם הבטא היתה 50
ב30.6 בטא 5035
האם זה גבוה מדי ואם כן,מה הסיבה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה לא גבוה מידי
ד''ר עדי דוידסון04/07/2010בשלב זה מומלץ להפסיק מעקב בטה ולהמשיך מעקב US בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהבננית02/07/2010
היי,
אני בת 24 כשנתיים וחצי אחרי לידה ראשונה .
במשך ההריון סבלתי מטכיקרדיה לאחר בדיקות של בלוטת התריס+ בדיקות של הלב
נמצא כי ברוך ה' הכול תקין
האם יש מניעה לכנס שוב להריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה.
ד``ר איילון לחמן04/07/2010שלום.
בהקשר להריון חדש כדאי להתיעץ עם רופאך כאשר כל החומר הרפואי לפניו. שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טוקסופלאזמהלילך02/07/2010
צהריים טובים,
אני בשבוע ה-12 להריון ולפני כחודש נבדקתי להמצאות הנגיף והתוצאות היו שליליות.
הבוקר ננשכתי ע"י החתול שלי שמרבה להסתובב בחוץ. הנשיכה חדרה למערכת הדם.
האם הנגיף יכול לעבור ע"י נשיכה ושריטה, או שמא רק ע"י ביצים בצואת החתולים. ובמידה וכן מה עליי לעשות הלאה. אני מאוד מודאגת.
תודה מראש,
לילך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טוקסופלסמה לא עובר בנשיכה
ד''ר עדי דוידסון04/07/2010אך חיידקים רגילים כן.
צריך לעקב אחרי הפצע ואם מתפתח זיהום לטפל באנטיביוטיקה רגילה
כמו כן לשים לב שלא מופעים בלוטות לימפה בגפה שננשכה.
לשקול עם רופא המשפחה - מתן טטנוס - מותר בהריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
