מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום לרופאים היקריםבר29/06/2010
המחזור האחרון שלי היה ב10\3\23 לפי החישוב שלי אנ נמצאת בשבוע 14 אך היום הייתי אצל הרופא ולפי החישוב שלו אני מסיימת ממש היום את שבוע 14 ונכנסת ל15 החישוב לא ברור לי אשמח אם תוכלו לענות לי מה נכון ועוד שאלה למה חודש שלישי אורכו חמישה שבועות? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חישוב גיל הריון
ד''ר עדי דוידסון29/06/2010כשרופא אומר שבוע 14 הכוונה שבוע 14 מלא. אנחנו סופרים רק שבועות מלאים.
אנחנו לא סופרים בחודשים ואין הגדרה מדוייקת מתי מתחיל חודש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטערת אך עדיין אינני מבינה
בר29/06/2010אוקי אבל עדיין לא הבנתי איזה שבוע אני, מה ז"א שבוע מלא?????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבעבועות רוחאביגיל29/06/2010
שלום,
לא חליתי באבעבועות רוח ולכן התחסנתי לפני כ-5 שנים.
כעת אני בשבוע 5 להריון, ביצעתי בדיקת נוגדנים (IgG) לוריצלה שיצאו שליליים.
האם זה אומר שהחיסון לא תפס?
ברור לי שאני לא יכולה לבצע את החיסון עכשיו אבל אני עובדת במרכז רפואי, כלומר אני יכולה להיות חשופה במהלך ההריון לאבעבועות רוח ואני מאוד מודאגת.
יש מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון אבעבועות
ד''ר עדי דוידסון29/06/2010לא מומלץ להתחסן במהלך ההריון
לפעמים מחוסנים למרות שהבדיקות לא מראות
במידה של חשיפה לחולה עם אבעבועות יש לפנות למיון לקבל זריקת חיסון פעיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת רופא/ת נשים דתי/ה במכביל29/06/2010
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?
ל07/07/2010המחזור לי ארוך מאוד וגם כולל דימומים בין וסתיים .
גלולות לא עזרו בעבר . ניסיתי המון סוגים .
בכל אופן , אני כבר המון זמן בלי גלולות ורוצה לחשב ביוץ ללא הצלחה.
מכיוון שאני שומרת נידה , חשוב לי למצוא רופא/ה שמבין את העניינים ההלכתיים .
תודה מראש על המלצתכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחפשת רופא/ת נשים דתי/ה במכבי
ד``ר אריה לידור07/07/2010שלום לך .
גם רופא חילוני מבין את צרכיה של האשה הדתיה.מסורתית/ חרדית ויודע לטפל בבעיה רפואית /הלכתית כזו או אחרת
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירה מוקדמתשרון29/06/2010
שלום,
אני בהריון IVF החזרת עוברים ב 9.4.2010.
הפרופסור שאני מטופלת אצלו אמר לי לקחת שבועיים אחורה מהשאיבה ולקבוע מחזור אחרון כלומר - 6.4.2010 שבועיים אחורה = 23.3.2010
ההריון מלווה בדימומים משבוע 7 ועד היום בהפסקות.
ביום שבת היה הדימום האחרון ונאמר לי במיון להקדים את הסקירה על מנת לבצע דופלר לשליה (נראה כי אולי אין זרימת דם בחלק ממנה אך לא ניתן לקבוע).
הקדימו לי ליום חמישי הקרוב - יצא שאני שבוע 14 + 2.
עליי לציין כי בשקיפות העובר היה גדול מיל ההריון לפי מחזור ב 4 ימים.
1. האם זה מוקדם מדי???
2.במיון הרופא הראה לי שבזווית מסויימת הכל נראה תקין ובזווית אחרת זה נראה שמרקם השליה שונה (הוא כתב "שרירן? הפרדות?) יש לי ילדה אחת ולפני פחות משנה עברתי צילום רחם (ובנוסף - כריתת חצוצרה בפברואר) האם יכול להיות שמעולם לא ראו שרירן ופתאום זה קיים? ואם מדובר בחלק מהשליה שאין בו זרימה- הרי שבכל זווית זה צריך להראות, לא???
תודה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
שרון29/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה??
שרון29/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים???
שרון30/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקירה.
ד``ר איילון לחמן30/06/2010שלום.
גיל ההריון לביצוע הסקירה אינו מוקדם מדי. את מבצעת זאת בזמן.בסקירה בודאי תקבלי תשובה לכל שאלותיך. שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהריון ויטמין B12יעלה29/06/2010
קיבלתי תוצאות בדיקות דם:
B12-
236. אני בהריון בשבוע 4.5 האם לקחת ויטמין?
ה- TSH הראה 2.80
האם הבדיקות בסדר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים???
יעלה29/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גב בהריוןקרן29/06/2010
שלום רב!
אני בשבוע ה21 להריוני, זהו הריון שני. לאחרונה התחילו אצלי כאבי גב תחתון חזקים. אני עובדת בעבודה פיזית וגם מטפלת בבני בן ה 16 חודשים אחרי העבודה.האם זה יכול לנבוע מדיקור מי שפיר שעברתי לפני כשבועיים?
איזה משככי כאבים מותר לי לקחת? האם מותר נרות "וולטרן" או זריקות? משחות כגון "בנגיי" או פלסטר "דרגון"?
האם הידרוטרפיה יכולה לעזור?
אנא ענו לי במהרה, סובלת מכאבים ולא רוצה לקחת טיפול שיכול להזיק לעובר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנא ענו לי במהרה, סובלת...
קרן29/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתעלמתם משאלתי . סובלת!
קרן01/07/2010אני עדיין סובלת מכאבי גב בגב התחתון. נבדקתי ע"י האורטופד והוא המליץ לי על פיזיוטרפיה ומנוחה בבית 10 ימים.
האם כאב גב יכול לנבוע מסיבוך כלשהו בהריון? או בעיה כלשהי ברחם?
אולי הרחם שגדל ומיקום העובר לוחץ איפשהו בעמוד השדרה???
אודה על הענותכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים?
קרן02/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי גב.
ד``ר איילון לחמן04/07/2010לקרן שלום.
דבר ראשון שעליך לבצע הוא לגשת ולהיבדק.לעיתים הכאבים נובעים על רקע אורטופדי.לכן כאמור לגשת ולהיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ז'קוזי עישון וכפיפות בטן-שאלה דחופהיעלה29/06/2010
שלום רב
בטרם נודע לי שאני בהריון הייתי בז'קוזי פעמיים, עשיתי כפיפות בטן ועישנתי. כיום אני בשבוע 4.5. האם יש סיכוי שגרמתי נזק לעובר? ב- 24.6 עשיתי בדיקת דם שהראתה בטא: 782 כמובן שמאז התוצאות ואף יומיים לפני כן, הפסקתי לעשות את כל אלו.
האם יש סיבה לדאגה??? והאם כדאי לעשות משהו בנידון? קבועו לי אולטראסאונד ראשון לעוד שבועיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעלה
ד''ר גדעון נגר29/06/2010אין סיבה לדאגה אך מעטה והלאה להמנע מהפעולות שביצעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש צורך לעשות עוד בדיקת דם להריון?
יעלה29/06/2010ד"ר שלום.
תודה על התגובה המהירה. האם יש צורך לעשות עוד בדיקת דם, לראות כמה עלה הבטא או כבר לחכות לאולטראסאונד?
כפי שצייניתי ב- 24.6 הבטא שלי הראה 782
רופאת הנשים קבעה לי קבעה לי אולטראסאונד ראשון ל- 11/7.
ושאלה נוספת: מתי אוכל לעשות פעילות גופנית? האם בתחילת ההריון זה בסדר לעשות הליכות???
ושאלה נוספת: אני רצה הרבה לשירותים- גם שתן וגם חילוף החומרים שלי מוגבר. האם זה תקין? בדיקת השתן תקינה.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה- מחכה לתשובה...
יעלה29/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים??? זה חשוב!
יעלה29/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהז'קוזי עישון כפיפות בטן תחילת הריון
יעלה29/06/2010שלום רב
בטרם נודע לי שאני בהריון הייתי בז'קוזי פעמיים, עשיתי כפיפות בטן ועישנתי. כיום אני בשבוע 4.5. האם יש סיכוי שגרמתי נזק לעובר? ב- 24.6 עשיתי בדיקת דם שהראתה בטא: 782 כמובן שמאז התוצאות ואף יומיים לפני כן, הפסקתי לעשות את כל אלו.
האם יש סיבה לדאגה??? והאם כדאי לעשות משהו בנידון? קבועו לי אולטראסאונד ראשון לעוד שבועיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר 100ghjk29/06/2010
שלום רב,
עשיתי העמסת סוכר 100.
התוצאות הינן:
glucose 0: 86.00
glucose 60: 90.00
glucose 120: 100.00
glucose 180: 83.00
האם התוצאות תקינות?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העמסת סוכר
ד''ר גדעון נגר29/06/2010העמסת הסוכר תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקפצת השאלה
קרן29/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה בלילה על הגבאשלי29/06/2010
שלום,
שבוע 9+3 ישנה בלילה על הגב , האם בסדר?
שאני קמה משינה אני מרגישה שהבטן התחתונה שלי נתפסת, האם זה יכול להיות מזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאשלי
ד''ר גדעון נגר29/06/2010אין כלמניעה לישון על הגב
התחושה של בטן תפוסה אינה קשורה לשינה על הגב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקור מי שפירחני29/06/2010
שלום
אני בשבוע 17 + 6 ימים, בת 27.
לאחר שקיפות עורפית, סקר ביוכימי וחלבון עוברי (תבחין משולש) הסיכון לת.דאון 1:9999
מה שמדאיג אותי הוא שבסקירת מערכות הראשונה נמצא מוקד אקוגני בלב. ומכאן הבנתי שהסיכון גדל פי 2.7, כלומר 1:3700
האם כדאי לעשות דיקור מי שפיר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצא אקוגני
ד''ר גדעון נגר29/06/2010מוקד אקוגני בלב כממצא בודד בסקירה אינו מצדיק דקור מי שפיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטוקוקוס ביסיו12329/06/2010
שלום ד"ר,
אני בשבוע 12, עשיתי תרבית שתן והתגלה אצלי חיידק הסטרפ בי (שתן כללית תקין).
רופאת המשפחה המליצה לי לקחת זינט במיידית כי לטענתה החיידק עלול לפגוע בהתפתחות העובר.
לאחר שהתייעצתי עם רופא הנשים שמלווה אותי הוא טען שאין צורך עכשיו באנטיביוטיקה שרק בלידה נותנים וגם הגוף עלול לפתח נוגדנים לאנט' ושהחיידק לא מזיק בשלב זה.
היתי שמחה לשמוע את חוות דעתך בעניין. מה עלי לעשות?
רב תודות,
סיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטרפטוקוקוס
ד''ר גדעון נגר29/06/2010עדיף לקבל המלצתו של רופא הנשים שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל לא תואםגל28/06/2010
וסת אחרונה 12.12.09 , שבוע 28+ בבדיקת מעקב רגילה אצל רופא נשים , נשמע הדופק ופתאום הרופא נהייה לחוץ ואמר שמשהו לא בסדר והעובר גדול לפחות בשבועיים מהגיל. שלח לבדיקות u.s והעמסת סוכר 100 מ"ג. למה הלחץ? מה יכול להיות מדאיג במצב כזה? מה הסיכונים? מקסימום גדול בשבועיים, לא?
קצת לחוצה, אם אפשר לקבל תשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגל
ד''ר גדעון נגר29/06/2010בבדיקת USבשבוע זה תתכן סטיה של כשבועיים
למען הזהירות נתבקשת לבצעUSחוזר והעמסת סוכר לשלול סכרת הריונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת העמסת סוכרקרן28/06/2010
עשיתי בדיקה והיא יצאה 141 האם נחשב תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
קרן29/06/2010עשיתי את העמסת סוכר 50 בשבוע 24 יש לציין שהייתי אתמול במעקב אצל הרופאה והכל היה תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה יכול להיות הריון?הריונית28/06/2010
שלום רב,
אני אמורה לקבל מחזור מחר (מחזור סדיר בדר"כ מגיע כל 28 יום). מיום שישי יש לי דימום חלש מאוד, כמה טיפות דם וקצת בניגוב. זה ממשיך עד היום עם כאבי מחזור חזקים. כל רגע נראה לי שהנה אני עומדת לקבל.... ולא (לשמחתי כמובן)
האם יש סיכוי שזה לא מחזור אלא תחילתו של הריון?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון?
ד''ר גדעון נגר29/06/2010יתכן אפשרות של הריון
יש לבצע בדיקת דם להריון
ובאותו יום תדעי אם את בהריון .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא נמוכה אחרי החזרהמטופלת28/06/2010
שלום,
אני נמצאת בשבוע 7 עם הפרשות ורודות.
אחרי טיפולי פוריות והחזרת עוברים...הבטא היתה 295 ואח"כ 685.
היום עשיתי בדיקה נוספת בעקבות ההפרשות והבטא יצאה 25.
מה קורה איתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא איש בשורות אני
ד''ר עדי דוידסון28/06/2010לצערי בטה שיורדת ל 25 מראה על סיום ההריון. כמובן צריך לחזור על הבדיקה לוודא שאין זו טעות.
תופעה זאת נקראת הפלה כימית כיוון שהיא מתרחשת לפני שיש הריון נראה לעין ב US.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



