מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מקפיצה את שאלתי - אודה לתשובתכם!!רותם23/06/2010
היי,
בת 34 מת"א.
כרגע אני בשבוע 5 + 4 ימים , עברתי הפלה טבעית לפני כחודשיים והייתי בשבוע 6.
לצערי הרב, אני מעשנת כבדה (קופסא וחצי ליום).
מאוד מתקשה להפסיק ונלחמת בעצמי יומיום בכדי לפחות להפחית את כמות הסיגריות.
מודעת לנזק, מודעת להשלכות ועדיין מעשנת ומתייסרת עם כל סיגריה שאני מדליקה.
רציתי לשאול האם הפלה בשלבים כאלה מוקדמים כמו שבוע 6, יכולה להיות קשורה גם לעישון?
הבנתי שעדיף להפסיק עד לשבוע 20 ושעד חמש סיגריות ליום זה עדיין בגדר הסביר.
כן, יש נשים שקןראות את זה ומתפלצות, אבל מי שלא עישנה מימיה לא יכולה להבין
ואני בהחלט מקנאה במעשנות הריוניות שכן מצליחות להפסיק.
בקיצור, מה עושים? מה ההשלכות והאם אני מסתכנת שוב בהפלה טבעית בשלבים מוקדמים אלה?
מאמינה שבהמשך וככל שיתקדם, אפחית לפחות לכמות של עד 6 ליום, אבל כרגע עדיין לא מצליחה.
אודה לתשובתכם,
רותם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עישון
ד``ר איילון לחמן23/06/2010לרותם שלום.
עישון יכול לגרום לנזק בכל שלב של הריון.אם את ממשיכה לעשן את מסתכנת בגרימת נזק לעובר.אנא השתדלי יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. אבל אשמח לתשובה מפורטת קצת
רותם23/06/2010שאלתי לגבי הפלה טבעית בשלבים כה מוקדמים, האם עלול להיגרם בגלל עישון?
לאחר ההפלה שלי הגניקולוגית אמרה שעישון עלול לגרום להפלה ולידה מוקדמת
אבל לא בשלבים כאלה מוקדמים. האם נכון?
בקיצור, היא אמרה שהפלה בשבוע 6 לא נגרמת עקב עישון אלא בעיקר
בגלל פגם כלשהו בעובר או בהתפתחותו.
חשוב לי לדעת שכרגע אני לא מסתכנת בהפלה, כי אני מאמינה שעם התקדמות ההריון
אפחית מכמות הסיגריות. מה מס' הסיגריות הסביר אגב?
תודה רבה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרותם יקרה,
עמית24/06/2010נסי להבין מה את מבקשת מהרופאים הנכבדים כאן.. הן רופאים. והעישון מזיק לבריאות שלך ולבריחאות העובר. אני מבינה מה את מבקשת לעשות, את האישור שאת מבקשת לקבל. את יודעת שהעישון מזיק. את מודעת להשלכות . אבל את מנסה רק לקבל תשובה לשאלה פשוטה ובמקום זה שומעת כל הזמן - העישון מזיק, תפסיקי. אבל את יודעת שהוא מזיק ! רק רצית לדעת אם 5 ביום זה לא נורא כ"כ !! נכון ?
אני פשוט עברתי בול את אותו תהליך בהריון הראשון שלי. ואני מבינה את התסכול שלך ואת קושי שלך.
אני לא אתחסד כאן. גם אני לא הפסקתי לעשן לגמרי, ירדתי לכחמש סיגריות ביום. וכן, זה מזיק. מהתשובות שקיבלתי בזמנו עישון בהריון גורם בעיקר ללידות מוקדמות, לעוברים קטנים ולפגים. ממה שאני הבנתי הוא לא גורם להפלות, לכן אני חושבת שאת צריכה להתעסק בלהאשים את עצמך על ההפלה שלך. את יודעת בטח שהסטטיסטיקה אומרת שכ 25% מכלל ההריון בשבועות אלו מסתיימים בהפלה.
עם זאת, נסי לחשוב על ההריון הזה. על עובר בריא. שמתפתח, ונולד בזמנו ולא כפג קטן ונאבק וקשה לו מיום לידתו. אני מבינה נורא את הקושי להפסיק. אבל כן, תפחיתי כמה שיותר. כמה שיותר.
אף רופא לא יגיד לך "5 סיגריות זה בסדר". תכלס, זה לא בסדר. אף אחד לא יודע כמה סיגריות גורמות נזק לעובר שלנו. אולי שלוש ? אולי לא. אולי אולי רופא המשפחה שלך, אם הוא מכיר אותך שנים רבות, יהיה מוכן לתת לך איזו מיל המרגיעה.. אבל אל תבקשי זאת מרופאי הפורום.. תביני את תפקידם.
אני בהריון שני. בשבוע 10. מעשנת כבדה לפני ההריון וכעת מעשנת 3 עד 5 ליום, ובכל אחת, כל אחת, מתייסרת. ובכל כוחי מנסה להפסיק לגמרי.
שיהיה לך בהצלחה מותק, תסתכלי קדימה, קבלי כוחות למען העובר שלך ותפחיתי ותפסיקי...
שיהיה רק טוב ובבריאות !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעמית יקירה
רותם25/06/2010קודם כל מאוד אוהבת את שמך :)
שנית, את מקסימה אמיתית! אבל ממש.
קלעת בול לתחושותיי, לאישור שאני מחפשת (לצערי), לקושי, להתייסרות, לשכנע את עצמי
שלא בגלל העישון קרתה ההפלה וכ"ו.
מעריכה את זה שהקשבת באמת מתחת למילים, שהזדהית עם מצבי וניסית לעודד.
רק מעשנת (כבדה) תבין מעשנת אחרת.
אני בהחלט משתדלת ולמרות שעדיין לא גאה בעצמי ולא ממש הולך לי, אני מאמינה שאגיע לשם.
לא אשקר לעצמי ולסביבתי, ואגיד שאפסיק לחלוטין כי זה לא יקרה לצערי הרב, אני מודעת למגבלות שלי ולחולשותיי, אבל אני כן יכולה להגיד שאני בהחלט אגיע למקום הזה של לעשן את המינימום מינימום.
בתור אחת שלא מזמן הייתה מאושפזת עם דלקת ריאות ועישנה עדיין במחלקה, מסתתרת מהרופאים ועם אינפוזיה מחוברת לוריד, אז שתביני כמה אני מכורה לחרא הזה. רע מאוד!! נכון!
בקיצור, מאחלת לך הריון בריא וקל, שתחזיקי מעמד עם הסיגריות והלוואי ותצליחי אולי להפסיק לגמרי,
ורק בריאות וטוב.
תודה רבה על ששיתפת וכתבת לי מילים יפות ומבינות :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרותם ....
עמית27/06/2010קודם כל תודה לך, שלא ראית שכתבתי בטעות נוראית שאני חושבת שאת צריכה להתעסק עם להאשים את עצמך... כמובן שהתכוונתי שאת לא צריכה לעשות את זה, כמו שהבנת ממילא....
את ממש מזכירה לי אותי בעניין הדלקת ריאות וההתחמקות מהרופאים.. באותם רגעים חשבתי שמזל שסיגריות זו ההתמכרות שלי ולא משהו חמור יותר, כי מסתבר שאני אדם לא חזק במיוחד..
על כל השאר - בכיף, ממש.. אין שום צורך להודות..
רציתי להגיד עוד משהו פחות כיפי שנזכרתי בו אח"כ - אם את מתכוונת להניק, דעי שגם בנושא הזה הסיגריות עושות צרות צרורות ... מעבר לזה שהניקוטין עובר בחלב אם וזה לא משהו להעביר לתינוקי שלך, זה גם מייבש את החלב..
זהו, לעת עתה.. שלא נרגיז את רופאי הפורום בהודעות פרטיות כי הם באמת עושים כאן עבודת קודש אחרי הכל... (ולפני הכל)
שיהיה שבוע טוב מאוד ובריא , ושנמשיך להשתדל להפחית ולהפסיק בכלל, ונצליח !
תהיי טובה מותק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעישון.
ד``ר איילון לחמן27/06/2010לרותם שלום.
אנו חוזרים ואומרים שעישון יכול לגרום לנזק בכל שלב של ההריון.אין מחקר מדויק האומר אם מעשנים כמות כזו-יגרם ככה ואם מעשנים אחרת יגרם דבר אחר.בהצלחה עם הפסקת העישון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בטאסיון23/06/2010
בבדיקת דם בטא 70 שבוע 5+1 האם הערך תקין? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאיריס
רינת24/06/2010לאיריס
היי איריס, זה מניסיון אישי.. בדיקת הבטא נורמלית לחלוטין לשבוע שאת נמצאת.
זה רק אומר שאת בתחילת ההריון -מזל טוב :)
אני תמיד עושה וממליצה לעשות יומיים אחרי זה עוד בדיקת דם, לראות שזה מכפיל את עצמו.
מזל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת תרופה בהריוןדנה23/06/2010
אני בתחילת הריון, שבוע5. האם ניתן בשלב כה מוקדם וכן בכלל ליטול מידי פעם לצורך פחד במה, את הכדור דרלין/פרולול (בתדירות נגיד אחת לחודש)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות
ד``ר איילון לחמן23/06/2010שלום. בנושא תרופות בהריון יש להתקשר למשרד הבריאות,בטל 02-6243669.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיטרייהאילנה23/06/2010
שלום לד"ר.... שבוע 37 בבדיקה וגינלית אצל הרופא הוא אמר שיש לי הפרשה פיטרתית בנרתיק שצריכה טיפול וגם לקח לי משטח והורה לי להיות מטופלת עם נרות בנרתיק במשך 3 ימים... תוך שהוא מודיע שזה יכול לחזור כל זמן שאני בהריון... מה ההשלכות או הסיכונים ללדת כאשר יש פיטריה בנרתיק? יש לציין שאכן ישנה הפרשה צהבהבה ומוגברת אך היא לא מגרדת או מריחה לא טוב...
הרבה תודה על התשובה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה.
ד``ר איילון לחמן23/06/2010שלום.
בעקרון כל דלקת נרתיקית יכולה לעבור לתינוק בזמן הלידה כשהוא עובר שם.לכן יש לטפל.טוב שנילקח גם משטח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת משקלאילנה23/06/2010
שלום. בשבוע 36+3 עשיתי הערכת משקל והמדדים הם כדלקמן:
BPD 9.52CM מתאים לשבוע 38+6
HC 34.65CM מתאים לשבוע 40+1
HC* 32.95CM מתאים לשבוע 37+3
AC 32.68CM מתאים לשבוע 36+4
FL 7.12CM מתאים לשבוע 36+3
סה"כ הערכת משקל 3145 ק"ג מתאים בממוצע לשבוע 37+4...
האם הערכת המשקל נחשבת תקינה? מהוא אותו ערך שמתאים לשבוע 40, ז"א מה מדדו? מה המשקל המשוער בלידה? האם זה שהעובר גדול מגיל ההריון מרמז על לידה מוקדמת משבוע 40?
תודה מראש על התשובה האדיבה והמקצועית (-:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה, תודה
אילנה24/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה??
רונית26/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןלימור23/06/2010
ד"ר שלום
אני בהריון שבוע 7 מדידת לחץ דם 108/78 הרופאה אמרה מצוין אך כבר עכשיו ביקשה מימני לגשת להריון בסיכון וזה כי.... לפני ההריון במהלך כל השנה האחרונה הייתה לי אובססיה למדידות לחץ דם ביתיות שהראו קפיצות של 150/100 או 160/105 אך מיד גם ירדו עשיתי 3 הולטרים בשנה שהיו תקינים גם עם קפיצות מדי פעם וייעוץ נורפולוגי באופן פרטי שהמלצתו לא למדוד לחץ דם כי זה מה שמעלה לי אותו פשוט לא להתעסק בזה אם אני רוצה הולטר פעמים בשנה שאלתי אותו אם אני צריכה לציין משהו בפני רופאת הנשים או שאני צריכה מעקב מסוים אמר שלא אלא אם יהיו רעלות למינהין בהמשך ההריון אציין ש 2 הריונות קודמים לא הייתה בעיית לחץ דם והוא היה אפילו נמוך.
אני ממש מפחדת להיכנס להליך ההריון בסיכון שלא יעלה לי באמת את לחץ הדם וסתם .
שאלתי האם לדעתך יש צורך באמת להיכנס למעקב עכשיו על סמך כל הנתונים הללו??
תודה לימור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץדם.
ד``ר איילון לחמן23/06/2010שלום.
התיעצי עם הרופא המיעץ אצלו ביקרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מיי שפיר עם דלקת עינייםלורה22/06/2010
שלום,
מאתמול יש לי דלקת עיניים חריפה ויש לי תור מחר למיי שפיר. האם העובדה שאני חולה יכולה לסכן את חיי או חיי העובר? האם הוירוס יכול לעבור לעובר? מדובר בדלקת ויראלית שמטופלת בטיפות STERODEX.
היום אני נמצאת בשבוע 20.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר.
ד``ר איילון לחמן23/06/2010ללורה שלום.
ממליץ שתתיעצי עם הרופא המבצע.ברמת העיקרון לא כדאי לקחת סיכון מיותר.שווה לכן לשקול דחיית הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכון?ליליאן22/06/2010
בת 43.5 הריון ראשון לאחר 7 IVF
שבוע 11
לפני 3 שבועות היה דימום חזק ובמיון נאמר לי שיש היפרדות קרומים.
כמו כן ישנה המטומה בגודל 3X4
מאז המצב התייצב ולא החמיר, אין דימום פעיל והעובר בגודל הרצוי.
האם ההריון שלי נחשב בסיכון?
האם עליי לשקול שמירת הריון?
תודה
לילי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה בבקשה
ליליאן24/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה קלה על העור בהריון מתקדםמיטל22/06/2010
שלום, הינני נמצאת בשבוע 35 להריוני. לפני כיומיים הופיעה פריחה קלה על הבטן. ברצוני לציין כי היא איננה מגרדת וכמו כן אינני סובלת מסימני מתיחה כלשהם על עור הבטן. האם פריחה זו מחייבת התייחסות מיוחדת או טיפול כלשהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה.
ד``ר איילון לחמן23/06/2010שלום.
כל דבר חריג בהריון דורש התיחסות ובדיקה. לכן גשי להיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריסוס בהריוןסיון22/06/2010
אני בשבוע החמישי להריון.בשבועיים האחרונים יצא שריססתי מספר פעמים בבית ובחדר המדרגות נגד נמלים וגוקים. חדר המדרגות ללא חלון, והריח נותר מספר ימים (ומכאן, שגם החומר). בהנחה שבכל יציאה וחזרה שלי מהבית נשמתי את החומר, מה הנזק העלול להיגרם לעובר (יש אף מחקרים הקושרים הדברה לאוטיזם). אני מאוד מודאגת. אודה לחוות דעתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדובר בK300
סיון22/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריסוס.
ד``ר איילון לחמן23/06/2010שלום.
ממליץ שתתיעצי עם היחידה למניעת מומים במשרד הבריאות,בטל-02-6243669.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקלטלי22/06/2010
אני בחודש רביעי ורציתי לדעת האם עבודה יום יומית הכוללת סחיבת שקיות יחסית כבדות עלולה לסכן את העובר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל.
ד``ר איילון לחמן23/06/2010שלום.
בעקרו עבודה פיזית מאומצת אינה מולצת בהריון.התיעצי עם רופאך ורופא תעסוקתי.האחרון מצוי יותר בענינים אלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות לגבי עגלותגילי22/06/2010
אני מתלבטת לגבי שתי עגלות
בוגבו קמיליון
או
סיטי מיני
אמרו לי שהבוגבו יותר טובה לתינוק בגלל שהיא תומכת לו בגב, ומצד שני, הסיטי מיני יותר טובה לתינוק בגלל שהאמבטיה שלו יותר טובה.
מה הכי חשוב בעגלה מבחינה בריאותית ?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום.
ד``ר איילון לחמן23/06/2010לא נראה לי שנוכל לענות כאן על שאלותיך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם ושתן בהריוןאני22/06/2010
שלום רב
גילי 31 , שבוע 29 , מצ"ב בדיקות דם שערכתי,
אודה לעזרתכם האם תקינות
תודה מראש
אני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות
ד``ר איילון לחמן23/06/2010שלום.
לצערי קשה לקרוא התשובות. ממליץ שתגשי לרופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מהיר-דחוףליאת22/06/2010
שלום. שבוע 17. בשבוע האחרון יש לי דופק מהיר (98) בשכיבה ומנוחה. האם זה גבוה מדי? לגשת לרופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק
ד``ר איילון לחמן23/06/2010שלום.
כן בהחלט יש לגשת לרופא המטפל-רופא המשפחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלורן21/06/2010
שלום יש לי שאלה אני בהריון שבוע 23 +2 ואני רוצה לשאול שאלה
לגבי ההריון אני לפעמים מרגישה מין דבר לא יודעת איך להגדיר את זה מין אולי כיווץ אולי לא יודעת מה להגיד אוף אין לה הגדרה
ממש נכון הבטן התחתונה ויש יש רחם נראה לי כמו מכות כאלה ביטות כאלה האם זה התנועות העובר או שאני צריכה ללכת להיבדק לפעמים למעלה לפעמים למטה כזה
לא כואב לי לא כול הזמן יש לי את זה
לפעמים האם זה אולי העובר שעושה את זה
מחר בעזרת הםש יש לי תור לרוםא ואני בעזרת הםש מקווה שהכול יהיה בסדר הריון ראשון אחרי 4 שנים +2 הפלות טביעיות
לצערי
ושאלה נוספת איזה חודש זה שבוע 23+2 ומתי זה חודש שביעי איזה שבוע זה מי יכול או יכולה גם לעזור לי
אודה לכם מאוד ותודה על הסבלנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה.
ד``ר איילון לחמן21/06/2010שלום.
מצוין שאת פונה מחר לרופאך שלאחר בדיקה יענה על כל שאלותיך.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
