מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח קיסרייעל27/06/2010
שלום
אני סובלת מהיפרדות רשתית, בעין שמאל איני רואה בכלל ובעין ימין אני מוגנת ע"י רצועת לייזר
אני יודעת שבעבר היו מבצעים ניתוח קיסרי עקב בעיה זו אך לא היום
במידה ואני רוצה ללדת בניתוח קיסרי האם אפשר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיסרי.
ד``ר איילון לחמן27/06/2010שלום.
אם קימת המלצת רופא עינים ניתן לבצע ניתוח בכל בית חולים.אגב היום גם מנתחים לבקשת האשה גם אם אין הוראה רפואית.אם תיהיה בעיה פני שוב גם באופן אישי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להריון....מירב27/06/2010
נטלתי גלולת מזה כ-9 חודשים(מינולט)... והספקתי כי ברצוני להכנס להריון (הריון שני בעזרת השם...9
הפסקתי את החפיסה באמצע- לאחר 13 גלולות....
כיצד אוכל לדעת מתי מועד ביוץ ?
המחזור האחרון קיבלתי ב-09.06 והפסקתי עם הגלולות ב-25.9 (כשנותרה לי עוד חצי חבילה).
האם שגיתי כשהפסקתי באמצע החבילה ?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כניסה.
ד``ר איילון לחמן27/06/2010שלום.
בהחלט שגית כשהפסקת באמצע החפיסה.יכול להיות שיהיו שיבושים במחזור ובתאריכי הביוץ כעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל גבוה והמוגלובין נמוךקטיה27/06/2010
שלום רב
אני בחודש החמישי להריון ובתוצאות בדיקות דם האחרונות הראו הממצאים שהברזל שלי גבוה מהנורמה ואילו ההמוגלובין נמוך מהנורמה
יש לציין שאני לא לקחת כדורי ברזל ולקחתי רק מולטי ויטמין לנשים בהריון שמרכיב בתוכו גם ברזל:
בבקשה תעזרו לי לפענח מה אומרות התוצאות - התור לרופאת נשים שלי עוד רחוק ואני די מודאגת.
להלן התוצאות מטה.
חוץ מהתוצאות הללו כל שאר הבדיקות תקינות ואני מרגישה בסדר.
RBC 3.42 M/UL ( 3.90- 5.40)*(.........)
HEMOGLOBIN 11.50 G/DL ( 12.00- 16.00)*(.........)
HEMATOCRIT 32.60 % ( 35.00- 45.00)*(.........)
IRON 181.06 UG/DL ( 50.00- 170.00) (.........)*
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות.
ד``ר איילון לחמן27/06/2010שלום.
בהריון רמת ההמוגלובין יורדת באופן נורמלי. הרמה אצלך מעל 11 גר,כך שאין מה להלחץ עד בקורך אצל הרופאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופניתדנה27/06/2010
אני בשבוע 9 וחצי. בתחילת הריון בדקתי מול רופא שלי האם אני יכולה להמשיך בפעילות גופנית(אני רצה על הליכון) ופעילות פילטיס רגיל כולל תרגילי בטן ונאמר לי זה בסדר אין שום מניעה. היום חברה שלי שגם היא בהריון אמרה שרופא שלה אסר עליה שום פעילות בטרימסטר הראשון במיחד תרגילי בטן. חשוב לציין ששני הריונות שלנו ספונטנים ללא בעיות בנתיים.אז מה אסור או מותר? ואם אסור האם זה יכל להזיק להתפתחות תקינה של הריון שלי? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניסיוני...
לילך27/06/2010לא רופאה, אבל מניסיוני - אני עשיתי ספינינג עד חודש 5 ואח"כ פילאטיס עד הסוף עם שילוב של הליכות.
מותר ורצוי לעשות ספורט בהריון, חשוב לא לעבור את דופק 140.
ותרגילי בטן - לא רצוי ואפילו אסור, במיוחד אם התחלת עם זה רק בהריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעילות גופנית.
ד``ר איילון לחמן27/06/2010שלום. בהריון מומלץ להוריד הפעילות הגופנית בעיקר כדי שרוב האנרגיות שלך תעבורנה להתפתחות ההריון ולא לשריריך.זה ככלל.כפרט התיעצי עם רופאך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספורט בהריון עם שלישיהאלה27/06/2010
שלום,
אני בשבוע ה12 להריון עם שלישיה. לפני שנכנסתי להריון נהגתי לרוץ כ40 דקות פעמיים בשבוע.
מאז שנכנסתי להריון לא יצאתי לרוץ כיוון שלא הרגשתי טוב. כעת אני רוצה לחזור לרוץ האם אני יכולה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלישיה
ד``ר איילון לחמן27/06/2010שלום.
הריון של שלישיה נחשב להריון בסיכון גבוה. לא מומלצת פעילות ספורטיבית.התיעצי עם רופאך בקשר לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש לא מודע בקוטל זרע בהריוןהילה27/06/2010
רציתי לדעת:
היות שגיליתי את ההיריון שלי בשלב מאוחר יחסית - קיימתי יחסי מין עם דיאפרגמה וקוטל זרע בתחילת שבוע 10. האם זה יכול היה להזיק לעובר (בעיקר קוטל הזרע)?
אם כן - כיצד אפשר לבדוק האם נגרם נזק (אני כבר שבוע 13)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוטל זרע.
ד``ר איילון לחמן27/06/2010שלום. מ
ממליץ להתיעץ עם היחידה למניעת מומים במשרד הבריאות.טל-02-6243669.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום.שאלה קטנהאורית26/06/2010
רציתי לשאול באיזה שבוע מומלץ לעשות סקירה מוקדמת לתאומים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאומים.
ד``ר איילון לחמן27/06/2010שלום.
שלום מבצעים באותו זמן כמו עובר יחיד. כלומר סביב השבוע 12-15.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 27+6 ו.א 18/12לי26/06/2010
שלום רב
אודה להערכת בדיקת רופא שהיתה לי היום
נכון להיום הערכים היו כך:
BDA 68.8 MM 27W5D
HC 273MM 29W6D
OFD 96.7 MM
AC 237 MM 28W0D
TAD 71.7 MM
APD 78.8 MM
FL 49.6 MM 26W5D
משקל מוערך 1114 גרם
האם תקין לשבוע הנוכחי?
ושאלה נוספת, האם יש משהו שבודקים כשמדובר בעובר ממין זכר?
תודה רבה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה.
ד``ר איילון לחמן27/06/2010שלום.ממליץ שתראי כל התשובה לרופאך.על פניו נראה תקין אבל רופאך צריך לבדוק ולאשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפיר או הפרשות!ס.26/06/2010
שלום
אני בהריון שבוע 26
ברוך השם עד עכשין כל הבדיקות תקינות
יש לי בעיה אני מרגישה כל הזמן רטוב לי באזור הנרתיק ולפעמים כאילו משהו מטפטף פעם רצתי למיון בגלל זה חשבתי אולי ירידת מים והכל היה תקין הרופא עתה אמר לי שיש לי המון הפרשות בנרתיק זה היה לפני כתשעה שבועות עד היוןם אני מרגישה הרטיבות הזאת ותמיד בביקורים באולטראסאונד נראה הכל תקין וכמות מי שפיר תקינה (ברוך השם) הבעיה שאני תמיד מודאגת מזה וחוששת שיש טפטוף מי שפיר האם אני צריכה להיבדק שוב (כי לא בצעתי בדיקה ויגנאלית מאז רק אולטראסאנד) או להירגע וזה רק הפרשות שמטעות אותי. אני לא רוצה לרוץ למיון כל פעם שאני מרגישה זאת האם יש בדיקה או דרך מסוימת לבדוק את זה או רק אצל רופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות
ד``ר איילון לחמן27/06/2010שלום.אני מציע א,שתגשי להיבדק משום שגם הפרשת יתר כמו שאת מתארת לא צריכה להיותואולי מדובר בדלקת כלשהי.ב,ניתן לרכוש מעין פדים מיוחדים המשנים צבע כאשר יש ירידת מים.שוב התיעצי עם רופאך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטההריונית טריה25/06/2010
שלום ושבת שלום,
מחזור אחרון 27.05.
בטא 22.06- 156
בטה 25.06- 506
שאלותיי:
1.האם תקין?
2. באיזה שבוע אני נמצאת?
תודה רבה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להריונית הצעירה :)
רינת25/06/2010היי
את בערך בשבוע 5 והערכים טובים, כי הם מכפילים את עצמם.
לי היה פחות או יותר את אותם ערכים,\, אני עכשיו בשבוע 11.
מזל טוב :) להריונית הצעירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
הריונית טריה27/06/2010תודה רבה... :) שיהיה לך הריון קל...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא.
ד``ר איילון לחמן27/06/2010שלום.
ע"פ מחזור האחרון את בשבוע ה-5. גשי לרופאך לבדיקה לאישור הממצא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסימטריה בחדרי מחמיכל25/06/2010
שלום רב. אני בהריון ראשון שבוע 32. בצעתי 2 סקירות שהיו תקינות.
כחודש לאחר הסקירה השניה (בשבוע 27 פלוס 5 ימים) מצאו בבדיקת US הרחבה של חדר שמאל במח עד 8.2 מ"מ.
בדיקה נוספת שבוצעה 3 שבועות לאחר מכן ( שבוע 30 פלוס 5 ימים) נראה שוב חדר לתיראלי שמאלי ברוחב של 8.8 מ"מ. בנוסף נצפה היקף בטן קטן יחסית לשאר המדדים המתאים ל 28.4 שבועות אך זרימות תקינות בדופלר.
לאור הממצאים אנחנו מאוד מודאגים. במיוחד לאור העבודה שאני כבר בשלבי הריון מתקדמים.
להלן מספר שאלות:
1) מה המשמעות של אסימטריה בין החדרים וההרחבה של חדר שמאל?
2) האם הדבר יכול להצביע על מום או פגם מסוים?
3) האם יש משמעות לכך שבמהלך 3 שבועות החדר גדל ב - 0.6 מ"מ נוספים?
4) האם לאור הממצאים כדאי לבצע MRI לחדרי מח העובר?
5) מה המשמעות של היקף בטן קטן יחסית לשבוע ואם זו סיבה נוספת לדאגה
אודה על תשובתך
מיכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה את שאלתי. אנא השיבו לי
מיכל29/06/2010שלום רב. אני בהריון ראשון שבוע 32. בצעתי 2 סקירות שהיו תקינות.
כחודש לאחר הסקירה השניה (בשבוע 27 פלוס 5 ימים) מצאו בבדיקת US הרחבה של חדר שמאל במח עד 8.2 מ"מ.
בדיקה נוספת שבוצעה 3 שבועות לאחר מכן ( שבוע 30 פלוס 5 ימים) נראה שוב חדר לתיראלי שמאלי ברוחב של 8.8 מ"מ. בנוסף נצפה היקף בטן קטן יחסית לשאר המדדים המתאים ל 28.4 שבועות אך זרימות תקינות בדופלר.
לאור הממצאים אנחנו מאוד מודאגים. במיוחד לאור העבודה שאני כבר בשלבי הריון מתקדמים.
להלן מספר שאלות:
1) מה המשמעות של אסימטריה בין החדרים וההרחבה של חדר שמאל?
2) האם הדבר יכול להצביע על מום או פגם מסוים?
3) האם יש משמעות לכך שבמהלך 3 שבועות החדר גדל ב - 0.6 מ"מ נוספים?
4) האם לאור הממצאים כדאי לבצע MRI לחדרי מח העובר?
5) מה המשמעות של היקף בטן קטן יחסית לשבוע ואם זו סיבה נוספת לדאגה
אודה על תשובתך
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיכל
ד''ר עדי דוידסון29/06/2010לגבי חדרי המוח כל המידות שציינת הן תקינות ואין כלל הרחבה. במידה והיתה הרחבה אז עדיף סקירה מכוונת למוח ולא MRI
הקף הבטן הקטן אכן מראה על תפקוד פחות טוב של השלייה.
במקרה כזה עדיף לבצע את המעקב במרפאה להריון בסיכון גבוה
מומלץ מוניטור כל שבוע לפחות
מומלץ מעקב צמיחה כל שבועיים
אין סיבה לדאגה אך כן יש סיבה למעקב צמוד ואינטנסיבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופניתדנה24/06/2010
אני בשבוע 9 וחצי. בתחילת הריון בדקתי מול רופא שלי האם אני יכולה להמשיך בפעילות גופנית(אני רצה על הליכון) ופעילות פילטיס רגיל כולל תרגילי בטן ונאמר לי זה בסדר אין שום מניעה. היום חברה שלי שגם היא בהריון אמרה שרופא שלה אסר עליה שום פעילות בטרימסטר הראשון במיחד תרגילי בטן. חשוב לציין ששני הריונות שלנו ספונטנים ללא בעיות בנתיים.אז מה אסור או מותר? ואם אסור האם זה יכל להזיק להתפתחות תקינה של הריון שלי? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות גופנית בזמן הריון
lampel26/06/2010שלום לך,
תחילה נבין כי כל הריון הוא אינדבידואלי על כן אין לעשות השוואות. כמו כן ישנם רופאים שיחששו ולא יהיו בעד וזה מפאת חוסר ידע בנושאץ אין כל בעייה לעסוק בפעילות גופנית בזמן הריון ולכל אורכו, כמובן שהמינון והעוצמה משתנים.
מקווה שעזרתי,
אלינור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMVרינת24/06/2010
שלום,
בהריון הראשון בינואר היה לי CMV IGG 1.20 וIGM Negative, בפברואר עברתי גרידה כי ההריון לא התפתח בשלבים מוקדמים.
באפריל נכנסתי להריון שוב, ועשיתי לפני שבועיים 02/06 בדיקת CMV ואלו היו התוצאות:
CMV IgG - 40.5
CMV IgM - גבולי
CMV IgM additional assay - NEGATIVE
עכשיו לפני יומיים 20/06 עשיתי שוב את הבדיקה ואלו התוצאות שקיבלתי:
CMV IgG 38.9 AU/ml
POSITIVE
CMV IGM שלילי ומומלץ מעקב.
אני בשבוע 10, ורציתי לדעת האם זה מסוכן ?
והאם אני חייבת לעשות מי שפיר בעקבות זה? מה ההמלצה?
תודה רבה
רינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV שאלה שטרם נענתה
רינת25/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCMV - בבקשה תענו
רינת27/06/2010מקפיצה את השאלה שוב..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשיפה ישנה ל CMV
ד''ר עדי דוידסון28/06/2010ההיסטוריה והתשובות מראות על חשיפה ל CMV לפני הריון נוכחי.
כאשר ישנה חשיפה ישנה אין ערך לחזור על בדיקות CMV
והסיכון שלך אינו שונה מאילו שחלו ב CMV לפני שנים רבות.
הסכנה המשמעותית ב CMV כאשר החשיפה וההדבקה מתרחשת במהלך ההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע ההריוןאנה24/06/2010
שלום רב, ותודה רבה על זמנכם היקר.
שאלתי כזו: לפי תאריך וסת אחרונה (01.04.2010) אני היום בשבוע 12+0
לפי אולטרהסאונד ראשון בהריון, אותו עשיתי בשבוע 8+0 העובר היה בגודל המתאים ל 8+5. (גדול ב 5 ימים)
לפי השקיפות העורפית, העובר מתאים לשבוע 12+6 (גדול ב 6 ימים ביחס לתאריך וסת אחרונה).
אז מה קורה איתי? האם אני בשבוע 12+0 (לפי וסת אחרונה) או 12+6 (לפי השקיפות העורפית)?
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפה והטלפיים בהריון
עדי27/06/2010שלום, נודע לי כרגע שאני בהריון אך סובלת כרגע מפצעים שהולכים ומתרבים על הלשון ,החך העליונה והשפתיים, במידה ומדובר במחלת הפה והטלפיים (אף שאין לי חום או פצעים על הידיים והרגליים), האם אני בסיכון עם ההריון ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיקרופירין בהריוןשיר23/06/2010
שלום רב,
כיום בשבוע 37, בעקבות שתי הפלות קודמות (שבוע 6 ושבוע 10) רופא הנשים החליט שאקח מיקרופירין לאורך ההריון כולו. ואכן לוקחת מתחילת ההריון כדור 1 ביום (יש לציין שלא הייתה שום בעיה בבדיקות הקרישה שעשיתי) האם יש איזו סכנה בלקיחת כדור זה להריון או ללידה הקרבה? איזה שהם השלכות שאני צריכה להיות מודעת אליהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
שיר24/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנסה שוב..
שיר26/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה
שיר27/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)