מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות בדיקת דםמיכל21/06/2010
שלום רב,
הבוקר עשיתי בדיקת דם לאיתור בטא.
עוד לא עברו 14 יום מיום ההתעברות/ביוץ אלא רק 13/12 אך מכיוון שהתקררתי ורציתי לדעת האם אני בהריון או על מנת לקחת תרופות החלטתי לעשות היום .
תוצאות הבדיקה הראו את הסימן הזה 2> . מה זה אומר?
האם יש סיכוי עדין שאני בהריון?
מתי צריך לעשות בדיקת דם לגילוי הריון ?
תודה.
מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה.
ד``ר איילון לחמן21/06/2010שלום.
התשובה נחשבת חיובית כאשר הערך ההורמונלי הוא מעל 25.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתי צריך לעשות בדיקת דם לגילוי הריו
מיכל21/06/2010מתי צריך לעשות בדיקת דם לגילוי הריון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
ד``ר איילון לחמן21/06/2010שלום.
מבצעים כאשר יש עיכוב במחזור .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה לי שהרופא התבלבל...
ציפי22/06/2010אם התוצאה 2> אז אין הריון...
הוא כתב 25, משמע שיש הריון, אבל את כתבת 2>* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא אחרי הפלה טבעיתעדי21/06/2010
שלום,
לפני 12 יום עברתי הפלה טבעית בשבוע 6+6 בעקבות הריון שלא התפתח. יום לפני ההפלה הבטא היתה 3325. ארבעה ימים אחרי ההפלה הבטא היתה 94. והיום - שמונה ימים מאז הבדיקה האחרונה הבטא יצאה 8.
מה זה אומר? האם הבטא אמורה להתאפס? האם יתכן שעם בטא כזאת עדיין יהיה צורך בהתערבות רפואית כמו גרידה?
בנוסף התחילו לי ההפרשות של לפני הביוץ, מה שהפתיע אותי מאחר והבטא עוד לא התאפסה. האם יתכן מצב כזה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא אחרי הפלה טבעית
ד``ר אריה לידור21/06/2010שלום לך
קצב ירידת הביטא תקין . מציע שתבצעי עוד בדיקה עד לקבלת תשובת ביטא שלילית.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטרייהלי21/06/2010
שלום
רופאת נשים נתנה לי היום טיפול לפיטרייה גם משחה וגם טיפול דרך הפה בספרונוקס העניין שאני ובעלי מנסים להכנס להריון וכרגע אני לא יודעת אם אני כן בהריון או לא . בעוד כשבוע אדע בודאות . הרופאה אמרה שכרגע כל עוד אני לא יודעת בבטחה אז אני לא בהריון . רציתי לשאול האם טיפול שכזה עשוי להזיק לעובר בשלבים כה מוקדמים של הריון והאם הפיטרייה מקשה על הסיכוי להכנס להריון
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה
ד``ר איילון לחמן21/06/2010שלום.
פטריה לא מהוה מכשול לכניסה להריון.לגבי תרופות בהריון יש להתקשר למשרד הבריאות בטל 02-6243669.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברילירון21/06/2010
שלום,
אני בשבוע ה19 להריון ביצעתי בדיקת חלבון עוברי - תבחין מרובע . 3 הבדיקת של תבחין משולש יצאו בגבולות הנורמה מלבד בדיקת inhibin-a שחרגה מהנורמה. התוצאה לפי הגיל שלי (25) וארבע הביקות הינה : 1:330
לפי הגיל בלבד: 1:1300 בדיקות שקיפות העורפית הינה 0.8 מ"מ ולפי שיקלול עם הגיל 1:8453 . בייעוץ גנטי הומלץ לי לבצע מי שפיר אני ממש מפחדת וחוששת מהבדיקה האם יש דרך נוספת מלבד ה=הבדיקה והאם על פי הנתונים שלי וגילי הייתם ממליצים בביצוע מי שפיר?
במידה ואבחר לבצע רק סקירת מערכות מורחבת האם יהיה ניתן לאתר דרכה במידה ויש תסמונת דאון? בבקשה חיזרו אלי בהקדם, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי
ד``ר אריה לידור21/06/2010שלום לך
התבחין המרובע הינו המדויק ביותר לחיזוי תסמונת דאון . על פיו את בסיכון ולכן מומלץ לבצע דיקור מי שפיר. סקירת מערכות אינה מגלה לרוב תסמינים של תסמונת דאון.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה בהריוןאור21/06/2010
שלום רב,
אני בתחילת החודש השלישי להריוני וסובלת מכאבים בשן בינה.
אני יודעת שאני צריכה לעקור אותה אבל עד כה נמנעתי מכך.
האם ישנו סיכון כלשהו ולו הקטן ביותר לעקור שן בזמן הריון ? ואם אזדקק לאנטיביוטיקה ?
אשמח לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שן בינה בהריון
ד``ר אריה לידור21/06/2010שלום לך.
מותר לעקור שן בינה בהריון וכן מותרת נטילת אנטיביוטיקה ( לפי הצורך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכויים? מה ניתן לעשות?sarit21/06/2010
שלום,
אני בת 36 הריון 4 , 3 ילדים בריאים.
בסקירה הראשונה הכל היה תקין פרט לבצקת עורפית 0.373 , הסוקר אמר שלא מודאג אך מומלץ מי שפיר
ביצעתי מי שפי לפני שבוע וגם חלבון עוברי. תוצאות חלבון העוברי לא תקינות
AFP 0.52
hcg 1.41
estrio l 0.07
סיכוי סטטיסטי ללדת ילד תיסמונת דאון לפי גיל 1/247
לפי גיל ותוצאות 1/82
האם יש קשר בין החלבון העוברי ובעיית הבצקת?
מה אני יכולה לעשות עכשיו?
לא מסוגלת לחכות שבועיים !!!
האם ניתן בשלב זה לעשות פיש?
מה הסיכויים לתינוק בריא??
מודאגת בטירוף !
שכחתי לציין שיש לי אח עם תסמונת דאון.....
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הסיכויים?
ד``ר אריה לידור21/06/2010שלום לך
על פי התוצאות מוצדק היה לבצע דיקור מי השפיר. FISH מבוצע לאחר נטילת הדגימה. ניתן לבקש בצועו ובמידה ועדיין קיים חומר דגימה אפשר לבצע FISH
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץציפי21/06/2010
שלום,
בהריון ראשון היה הפלה טבעית, והריון שני נקלט (אמא לבת שנתיים) כיום, מנסה שוב להיכנס להריון, סיימתי גלולות לפני שבועיים אחרי שנה וחצי שלוקחת, מקיימת יחסי מין מלפני שבוע יום כן יום לא ואמשיך עוד כשבוע וחצי, מודדת חום השחר.
שאלתי, מה הסיכויים להיקלט בחודש הראשון אם מקיימים יום כן יום לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
ד``ר אריה לידור21/06/2010שלום לך
את נוקטת בשיטה נכונה . הסיכויים זהים בכל חודש בו את מנסה להרות ועומדים על 20%-12%-20% לכל היותר בכל מחזור.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכ"כ מעט? זה הגיוני?
ציפי22/06/2010זה נשמע מעט סיכויים להיקלט בכל חודש, לא? במיוחד אם מקיימים יום כן יום לא. למה זה מעט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אספרטייםאנה21/06/2010
שלום.
רציתי בבקשה לדעת האם צריכת אספרטיים מסוכנת או מזיקה בצורה כלשהי.
אם אפשר, אשמח מאד לקבל קישור למאמר מחקרי בנושא. לא הצלחתי למצוא.
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אספרטיים
ציפי21/06/2010חפש בגוגל "אספרטיים בהריון" יש המון.
אספרטיים מאפיינים: מתוק פי 160-220 מסוכר רגיל. לא עמיד בחום (מאבד מהמתיקות שלו). בטיחות השימוש בהריון: מרכיביו עוברים דרך השליה לעובר (חמצה אספרטית, מתנול ופנילאלנין), אך אינם מסכנים את העובר ולכן בטוח לשימוש בהריון לנשים שאינן חולות "פניל-קטונוריה" (מחלה גנטית נדירה המתגלה בגיל הילדות). למרות ההמלצה המקובלת לאסור את השימוש בו לחולות פניל-קטונוריה, ידוע היום כי הכמויות שמגיעות לעובר הן כל-כך קטנות, שלמעשה אינן מזיקות גם במקרים אלו. יחד עם זאת, מומלץ לנשים הסובלות ממחלה זו להתייעץ עם דיאטן/ית לגבי בטיחות השימוש בממתיק זה בזמן הריון. היכן נמצא:nutrasweet , דגני בוקר, ג'לטין ללא סוכר, פודינג ללא סוכר, מסטיקים ללא סוכר ומשקאות קלים דיאט. הכמות המרבית לשימוש שוות ערך לכ-16 פחיות של משקאות דיאט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון-אספרטיים
ד``ר אריה לידור21/06/2010שלום לך
אספרטיים - נגזרת חומצה אספרטית הינו ממתיק נפוץ כולל במשקאות. נחשב לבטוח בהריון כל עוד צריכתו סבירה.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרידהאפרת21/06/2010
שלום,
אתמול עברתי גרידה בשבוע 9 עקב עובר שלא התפתח. לאחר שהתעוררתי מההרדמה נאמר לי שהמרדימה נאלצה להביא לחדר ניתוח מרדים נוסף כי החימצון שלי לא היה טוב והשתעלתי מאד...אין לי מושג מה זה אומר... בכל מקרה אני מרגישה ממש טוב אחרי הפעולה פרט לזה שקצה הלשון שלי נשארה רדומה באופן שממש מציק לי. האם זה קשור להרדמה? האם זו יכולה להיות כבייה ממשהו בחדר ניתוח? האם יחלוף מעצמו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרידה
ד``ר אריה לידור21/06/2010שלום לך
מציע שתפני לרופא שבצע את הגרידה ובאמצעותו למרדים שבצע ההרדמה.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה קשהענת21/06/2010
אני בשבוע 4+4 לפני כשבועיים הופיעה לי פריחה שנראת כמו עקיצות יתוש על כל הבטן קצת על הזרועות, על החזה וטיפה על הירכיים
מגרד מאוד
אדום מאוד
מרווח, לא צפוף, בינוני לא קטנטן.
הייתי אצל פרופ לרפואת עור היא לא ידעה מה זה ונתנה לי משחה אנטיביוטית סטרואידית- לא עוזר
כל יום אני קמה עם עוד כמה נקודות.
יש תופעה כזו מוכרת?
אינני סובלת מאלרגיות.
מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה קשה
ד``ר אריה לידור21/06/2010שלום לך
לא הבנתי באיזה שבוע את . אם נכון מה שכתבת הרי לפני שבועיים היית בשבוע 2 כלומר בשלב השרשה .
לגופו של עיניין עליך לפנות לבקורת רופא עור לקביעת אבחנה וטיפול מתאים.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןדפנה20/06/2010
קיימתי יחסים למחרת סיום המחזור, האם יתכן שאכנס להריון, אם בן זוגי פלט זרע?
אני לא לוקחת גלולות והמחזור סדיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר אריה לידור21/06/2010שלום לך
נדיר להרות בזמן זה שציינת במידה וזה היה אכן וסת שנראה רגיל והופיע במועדו.
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימומים לאחר יחסי מיןאיילת20/06/2010
אציין שכבר יש לי 2 ילדים אך לפני כשנה החלתי לסבול מדימומים לאחר קיום יחסי מין , עשיתי בדיקות והכל תקין. לפני מס' ימים גיליתי שאני בהריון ולאחר קיום יחסי מין החל דימום שנמשך מס' ימים הבט ירד ל-100 (בהתחלה היה יותר מ-1000) האם זה אומר שאני צריכה להימנע מקיום יחסי מין בשליש הראשון להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימומים לאחר יחסי מין
ד``ר אריה לידור21/06/2010שלום לך
אם הביטא ירד ל100 נראה שמדובר בהפלה טבעית . פני לרופא שלך
בהצלחה
ד,"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה טבעיתאיילת20/06/2010
לפני מס' ימים עשיתי בדיקת דם וגיליתי שאני בהריון שבוע 5
-HCG-B Qualitative (B יצא יותר מ-1000
לאחר יומיים התחיל לי דימום וכאבי בטן כמו מחזור שנמשך מס' ימים, הבנתי שזו כנראה הפלה טבעית ועכשיו עשיתי שוב בדיקה HCG-B Qualitative (B יצא 100 זה אומר שזו הפלה סופית?
הדימום התחיל לאחר קיום יחסי מין, מה זה אומר שהייתי צריכה לחכות קצת עם קיום יחסי המין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה אפשר תשובה מימך?
איילת20/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דפנה
נני20/06/2010אני מקווה שאוכל לעזור מעט עד שהרופאים יגיבו לשאלתך.
גם אני עברתי הפלה אומנם בשבוע 8 לפני כשבועיים והבטא הייתה 3500 וירדה לאט לאט ל 0.
אם הבטא ירדה לצערי אין שום ספק שהייתה לך הפלה אבל כמובן שאת צריכה לפנות לרופא על מנת לבצע אולטרסאונד כדי לבדא שהרחם התנקה
ועוד משהוא אף פעם אחרי הפלה לא מנסים לחשוב ממה יכולה להיות או מקיום יחסים או ממאמץ כי זה לא נכון.
אם התרחשה הפלה ברוב המקרים זו אולי טעות בכרומוזום
כמעט כל אשה שניה חוותה הפלה בחייה .
אני מקווה שעזרתי.
ושבעז"הש תהרי שוב במהרה
מנסיון לקרוא כל יום אפילו משפט אחד מספר התהילים זה עוזר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי איילת
נני20/06/2010אני מקווה שאוכל לעזור מעט עד שהרופאים יגיבו לשאלתך.
גם אני עברתי הפלה אומנם בשבוע 8 לפני כשבועיים והבטא הייתה 3500 וירדה לאט לאט ל 0.
אם הבטא ירדה לצערי אין שום ספק שהייתה לך הפלה אבל כמובן שאת צריכה לפנות לרופא על מנת לבצע אולטרסאונד כדי לבדא שהרחם התנקה
ועוד משהוא אף פעם אחרי הפלה לא מנסים לחשוב ממה יכולה להיות או מקיום יחסים או ממאמץ כי זה לא נכון.
אם התרחשה הפלה ברוב המקרים זו אולי טעות בכרומוזום
כמעט כל אשה שניה חוותה הפלה בחייה .
אני מקווה שעזרתי.
ושבעז"הש תהרי שוב במהרה
מנסיון לקרוא כל יום אפילו משפט אחד מספר התהילים זה עוזר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפלה טבעית
ד``ר אריה לידור21/06/2010שלום לך
ירידת הביטא הדימום והכאבים כולם סימני הפלה טבעית. אין לזה כל קשר לקיום היחסים. הדימום הוא ביטוי להפלה ולא כתוצאה מיחסי המין. פני לרופא שלך להמשך מעקב
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין Dליליאן20/06/2010
בת 43 בשבוע 11 הריון ראשון.
הערך של הויטמין D הינו 16 כשהנורמה 20-100
מה החשיבות של ויטמין D בהריון
האם אני יכולה כבר היום להתחיל עם תוספת של 1000 IU עד התור לרופא ביום רביעי?
תודה
לילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין D
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך
יכולה וגם צריכה להתחיל ויטמין D. במינון שהזכרת
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותנני20/06/2010
(יש לי תופעת ריינו כבר שלוש שנים מטופלת אצל ראומטולוג)
בת 31
בבדיקות שערכתי לאחר 2 הריונות כימיים והפלה לפני כחודש בשבוע 8
A.B2 GLYCOPROTEI IgM 14.36 חיובי U/ml
A.B2 GLYCOPROTEI IgG 2.90 שלילי U/ml
APTT-sec 34.4 Sec
LAC-RATIO 1.00 0.00
LAC-LA-SCR.-DRVTLAC 36.5 Sec
LAC-LA-CONFIRM-DRVVT 35.6 Sec
LAC-RVVT 1.03 0.00
PTT(FSL) 33.9 Sec
PTTFS 32.4 Se
PTT(FSL)/PTT(FS) 1.05 0.00
PROT-S ANTIGEN (FREE %
60
86
140
APCR PTT APC+CACI2 95.40 95.40
APCR RATIO 2.09 Ratio
APCR PTT CaCLI2 45.60 Sec
PROTEIN C ACTIVITY 129 %
ANTITHROMBIN-III 110 %
1.האם התשובות תקינות?
2.או שבהריון הבא אצטרך לקחת קלקסן?
3.והאם הבדיקות מצביעות על קרישיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך
עלייך לפנות ליעוץ המטולוגי קרישתי
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



.jpg)