מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מי שפירענבל30/06/2010
היי אני בת 34 כרגע הריון שלישי חודש חמישי עד כה כל הבדיקות יצאו בסדר חלבון עוברי יצא 1:3707 ההתלבטות שלי האם לעשות מי שפיר או לא
אשמח לכל תשובה ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר
ד``ר אריה לידור30/06/2010שלום לך
מכיוון שכל המדדים כפי שאת טוענת תקינים וגילך אינו מעל גיל 35 אינך חייבת לבצע דיקור אלא אם כן את רוצה בכך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביצים לא מבושלותליאת30/06/2010
שלום,
אני בשבוע 14, לפני מספר ימים אכלתי עוגה ואח"כ הסתבר לי שהיו בה ביצים לא מבושלות
מה לעשות? מה בדיוק הסיכונים והאם יש בדיקות שאפשר לעשות כדי לשלול אותם?
מודאגת מאוד,
תודה
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מבושלות.
ד``ר איילון לחמן30/06/2010לליאת שלום.
הדאגה מביצים לא מבושלות היא בהעברת זיהומים כלשהם.לכן כדאי להיות במעקב אצל רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר מלאהנוני30/06/2010
שלום רב,
עשיתי העמסת סוכר מלאה לאחר שתוצאות העמסת סוכר 50 יצאו 140
התוצאות של ה 100
בצום 85
לאחר שעה - 164
שעתיים - 156
שלוש - 93 חיפשתי באינטרנט וגיליתי שיש מחמירים ולא מחמירים בעניין ותוצאה אחת שלי (120) יצאה קצת גבוהה בעיני המחמירים.
אשמח לשמוע מה תוצאות אלו אומרות והאם יש סיבה לחשש או צורך במעקב עתידי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העמסת סוכר.
ד``ר איילון לחמן30/06/2010שלום.
בנושא תוצאות בדיקות שווה תמיד להוועץ עם הרופא המפנה.עלפניוהתוצאה יחסית טובה ואין מה להלחץ.אבל כאמור היי בבקשה בקשר עם הרופא המםנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לבנות הפורום - דחוף !!!!!!!!!!מיכל30/06/2010
האם מישהי יכולה להמליץ לי על רופא נשים טוב שמקבל דרך הכללית ועובד באיזור חיפה???
אני הייתי מטופלת אצל מישהו ועזבתי אותי כי לא הייתי מרוצה...
אני חייבת רופא דחוף שיוכל לעשות מעקב הריון, שיהיה קשוב וסבלני
כל המלצה תתקבל בברכה!!!!
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר להב, ד"ר מורד - מעולים!!!!!
פנינה30/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאודה לקבלת עוד פרטים
מיכל30/06/2010מה שמם המלא?
איפה הם מקבלים?
מי מהם יותר ממולץ?
תודה!!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מיכל
פנינה02/07/2010ד"ר להב דרור - מרפאת זבולון בקריית ביאליק
ד"ר מורד עזרא
את שניהם תוכלי למצוא באינטרנט- שניהם מקסימים קשה לי להמליץ על אחד מהם ספציפית
שיהיה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר סקלט לאוניד
לי02/07/2010מקבל בזבולון נשים בקרית ביאליק, אבל יש אפשרות שהוא מקבל גם בחיפה
הוא אמנם מבוגר אבל מאוד סבלני ונוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסרת נוגדנים לאדמת ונסיעה לחו"לרינת30/06/2010
שלום,
אני בשבוע ה 9 להריון ובבדיקת דם שערכתי התברר כי אין לי נוגדנים לאדמת
הבנתי שאני צריכה להישמר מילדים קטנים ומאנשים חולים באופן כללי וזו כוונתי
הבעיה היא שתכננתי לנסוע לחו"ל לספרד בשבוע ה13, האם עכשיו אני חשופה ליותר סיכונים וכדאי לדחות את החופשה או או שעלי להתנהג כרגיל תוך שמירה על האזהרות הכלליות
אודה על תשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדמת
ד``ר איילון לחמן30/06/2010שלום.
השאלה לא קלה. כלומר אם תדבקי בספרד-אז למה נסעתי.אם לעומת זאת תדבקי בארץ בזמן שהיית צריכה להיות בספרד-אז חבל שלא נסעתי,לסיכום אין לנו תשובה ברורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפחות המיקום, יותר התזמון..
רינת30/06/2010נכון, אין לי אפשרות להיות בטוחה בשום מקום למעשה
אבל בשים לב לסיכונים שכרוכים בטיסות בהם תחלופת האוויר היא פנימית
ובשים לב שבחו"ל תהיה לי קרבה לאוכלוסיות שונות ומגוונות ושהות בשווקים
האם אני לוקחת סיכון גדול מידי באם אני נוסעת בשבוע 13
לעומת מצב בו אדחה את הנסיעה לשבועות מאוחרים יותר בהריון, החל משבוע 16 לצורך העניין
תודה על המענה הזריז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגתס.30/06/2010
גם לרופאים וגם לבנות
אני בהריון שבוע 26+4
כל פעם שאני נכנסת לשירותים ומשתינה אני חושבת אולי זה מי שפיר זה אובסיסיבי אני יודעת אך מה לעשות האם מישהי יש לה את זה ,את כל הדאגות האלו כמוני
ולרופאים אומרים שיציאת מי שפיר בזרם מגיעה אחרי קול של בום האם זה נכון
איך להיות בטוחה שזה לא מי שפיר (הבעיה שלי שכל פעם שאני נכנסת להשתין ואני בטוחה שזה שתן אך לאחר כן אני מתחילה לחשוב אולי מי שפיר)
אני יודעת שזה מוגזם ולא הגיוני אך תענו לי בבקשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר.
ד``ר איילון לחמן30/06/2010שלום.
בהבדל ממתן שתן,אין שליטה על יציאת מי השפיר.כלומר יוצאים ללא שליטה ולא מפסיקיםכמו שמפסיקים לתת שתן.בכיווץ השלפוחית.בנוסף יש ערכות המשנות צבע עם מי השפיר דולפים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקה והריוןרוני29/06/2010
שלום רב,
אני מניקה ילדה בת שנה חודשיים 2 ביום (בוקר וערב).
נכנסתי להריון כעת ונאמר לי שההנקה יכולה לפגוע ולמנוע את התפתחות ההריון...
האם כך הוא?
בתקווה לתשובה מהירה,
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרוני
ד''ר גדעון נגר29/06/2010אין מניעה להנקה בהריון תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בטבורענת29/06/2010
שלום
אני בשבוע 18
בסקירת מערכות הראשונה הרופא לחץ חזק על הבטן במיוחד באזור הטבור כאשר הוא ביצע אולטרסאונד וגינלי (האולטרסאונד היה גם חיצוני וגם פנימי)
אני לא יודעת אם זה נורמלי, הוא ממש הכאיב לי וסבלתי בשקט העיקר שיראה כמו שצריך. הוא אמר שכך רואים יותר טוב.
מאז יש לי מדי פעם כאבים בטבור, הכאבים באים והולכים. רוב הזמן אני מתעלמת מהם אבל היום הם נמשכו הרבה זמן.
מה אפשר לעשות? האם זה נורמלי? האם הוא פגע לי בטבור? או שאלו כאבים סטנדרטים ממתיחה של הבטן ואין מה לחשוש.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענת
ד''ר גדעון נגר29/06/2010כאבים קלים באזור הטבור יתכנו במהלך הריון אך במידה והכאבים חזקים יותר יש לשלול שבר טבורי
יש לפנות לרופא הנשים שלך או לחירורג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים; בילוי אחרי בדיקת מי שפיררונית1234529/06/2010
בת 42, שבוע 18, היריון ראשון.
כמה נושאים:
יש לי מדי פעם כאבים בצדדים, כנראה כתוצאה מהתמתחויות.
ביום חמישי שעבר עברתי בדיקת מי שפיר.
בנושא אחר: חברה טובה שלי עובדת כמטפלת בתינוקת בת 5 חודשים. לפני שבועיים הסתבר שהתינוקת חולה באדמדמת, כאשר הפריחה עברה בתחילת השבוע.
הוזמנתי ליום שישי הזה למסיבת יום הולדת שתתקיים במועדון "גנקי", כאשר אותה חברה תהיה שם ואני חוששת מאינטראקציה עם החברה.
שאלותיי:
1. מה משמעות הכאבים? כל הבדיקות עד כה (סקירת מערכות, שקיפות עורפית, אקו לב עובר, FISH מי שפיר) הראו שהתוצאות תקינות.
2. האם בעקבות בדיקת מי השפיר מומלץ לדעתך ללכת בכלל למסיבה?
3. עד מתי כדאי להימנע ממגע עם אותה חברה?
4. אני והחברה סיכמנו שלא נשב קרוב אחת לשנייה. האם לדעתך זה מספיק?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירן
ד''ר גדעון נגר29/06/2010כאבים קלים מידי פעם הן תופעה שכיחה וזאת עקב גדילת הרחם ומתיחת הרצועות שתומכות בו.
אין כל סיבה לדאגה מאדמדמת
את יכולה לבלות במסיבה עם חברתך אך כמובן בלי אלכוהול ובלי רקודים קופצניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה תשובה דחוף-GBSאנונימית29/06/2010
שלום
אני נמצאת בשבוע 35+6 הריון תאומים
קיבלתי 2 מקלונים ע"מ לבצע בדיקה עצמית לאיתור החיידק
שאלתי- האם משתמשים במקלון אחד לבדיקה הוגינאלית ובמקלון שני לבדיקה בפי הטבעת
או שמשתמשים באותו מקלון גם לנרתיק וגם לפי הטבעת ןעושים את אותה הפעולה בשני המקלות?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר GBS
ד''ר גדעון נגר29/06/2010אחת לווגינה ואחת לפי הטבעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואהשרית29/06/2010
שלום רב.
מתנצלת מראש על נושא השאלה.
אני בשבוע 7 של הריון כתוצאה מהפריה, אני נוטלת 3 פעמים ביום 3 כדורים של אוטראגוסטן דרך הנרתיק, בימים האחרונים מעבר לעובדה שאני מרגישה לא טוב - בחילות, סחרחורות קלות וכל מיני דברים שמרגישים של הריון, יש לי צואה בצבע קבוע צהוב צהוב ולא ברור לי ממה, לא אכלתי שום תבלין שיכול להשפיע במשך מספר ימים, התזונה שלי לדעתי מאוד טובה, אני מקפידה על מוצרי חלב במהלך היום, קורנפלקס, אוכל מבושל, בשר עוף וירקות.. עדיין לא ברור לי מהיכן הצבע במשך מספר ימים.
האם יש מקום לדאגה?
תודה מראש עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
שרית30/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצואה.
ד``ר איילון לחמן30/06/2010לעדי שלום.
ממליץ אולי להתיעץ גם עם רופא המשפחה -בנושא בדיקת צואה ,במקביל לרופאך הגינקולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן נתפסתשלי29/06/2010
היי,
שבוע 9 הבטן התחתונה נתפסת וכואבת במהלך היום?
ממה זה נגרם איך אפשר להקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן.
ד``ר איילון לחמן30/06/2010שלום.
כדאי לגשת ולהיבדק על מנת לשלול בעיה כלשהי,אבל בעקרון זוהי תלונה די שכיחה.אבל כאמור יש לגשת ולהיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאה נמוכה בבדיקת העמסת סוכרשואלת29/06/2010
בבדיקת העמסת סוכר אחרי שתית 50 מג קיבלתי תוצאה 53 בשבוע 27 בערך
נמסר לי שזו תוצאה נמוכה מידי
אני יודעת שאין חשש לסכרת, אך מה זה אומר לגבי שהתוצאה נמוכה מידי? ממה זה נובע? איך זה יכול להיות קשור, אם בכלל, להריון?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת סוכר
ד``ר איילון לחמן30/06/2010שלום.
בעקרון אין כל מקום לדאגה. מענין,אולי,לבצע בדיקת סוכר בצום ללאהעמסה ולראות התשובה.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבר ביצעתי כזו בדיקה לפני כחודשיים
שואלת30/06/2010מה התוצאה הנורמלית שצריכה להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהיה יה29/06/2010
שלום... אני מעוניינת לדעת האם ישנה איזו שהיא בעייתיות במידה ואני נוטלת סיבים של בטא גלוקן במהלך טיפולי הזרעות?
ישנה דיאטה שמבוססת על נטילת בטא גלוקן ואני רוצה לוודא שהיא לא מהווה בעייתיות לטיפולי ההזרעה.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה.. דחוףףףף
אורית29/06/2010בטא אחרונה הייתה כמעט 50000
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ענת29/06/2010רציתי לציין שבשבוע 9 עברתי ניתוח לפרוסקופיה ואחד החורים שעשו בניתוח היה בטבור. אולי זה גם קשור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיבים
ד``ר איילון לחמן30/06/2010שלום.בנושא תרופות וטיפולים יש להתקשר למשרד הבריאות בטלפון 02-6243669.אבל ברמת העיקרון למה לעשות דברים חריגים בעת נסיונות כניסה להריון?.בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל הריון לא תואם לאולטרסאונדאורית29/06/2010
ב07.06 עשיתי אולטאסאונד שהראה רק שק הריון ללא עובר
והיום ביצעתי בדיקה שהראת עובר + חלבון עוברי שמתאים לשבוע 6.1 ללא דופק-הבחורה שעשתה את הבדיקה אמרה שהכל נראה תקין.. רק לא מתאים לשבוע שאני אמורה להיות בו..
בדיקת בטא מלפני שבועיים תקינה ותואמת לשבוע 5 ומשהו לא זוכרת...
אני סובלת עד עכשיו מבחילות ולא היה לי דימומים ברוך השם
האם יש סיבה לדאגה... הלחיצו אותי מאודדדדד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לחוצההה
אורית29/06/2010אני ממש לחוצה תענו לי בבקשההההההההה
זה הריון ראשון!! כבר כמעט חודש אני עם בחילות והקאות ואמרו לי שבחילות מעידות שהכל תקין האם זה סתם מיתוס או שזה נכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לחוצההה
אורית29/06/2010אני ממש לחוצה תענו לי בבקשההההההההה
זה הריון ראשון!! כבר כמעט חודש אני עם בחילות והקאות ואמרו לי שבחילות מעידות שהכל תקין האם זה סתם מיתוס או שזה נכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לחוצההה
אורית29/06/2010אני ממש לחוצה תענו לי בבקשההההההההה
זה הריון ראשון!! כבר כמעט חודש אני עם בחילות והקאות ואמרו לי שבחילות מעידות שהכל תקין האם זה סתם מיתוס או שזה נכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא אחרונה הייתה כמעט 50000 ....
אורית29/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון
ד''ר גדעון נגר29/06/2010במידה ובצעת לפני כ3 שב בדיקתUS ואכן נצפה שק הריון הרי שהיום ההריון צריך להיות כ8שב
בשבוע זה יש לראות עובר עם דופק במידה ולא, ניתן לומר בסבירות גבוהה שההריון לא תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ישנתי כל הלילה.... אני בדיכאוןןן
אורית30/06/2010יש סיכוי?? קלוש?
אמרו לי לחכות שבוע?
חס ושלום אם אכן צריך לסיים את זה... באיזה דרך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



