מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון ו-MRIלימקי20/06/2010
לפני 15 יום עברתי MRI ראש עם הזרקת חומר ניגודי
להפתעתי גיליתי היום שאני בהריון וזאת אכן הפתעהה
ההריון הוא ממש ממש חדש קרה משהו לעובר שלי ????????????
אני ממש ממש מוטרדת שכן הריון לא היה מתוכנן בכלל .....
מה עושים ?????
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון ו-MRI
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך
לא ברור לי באיזה שבוע את . ההמלצה היא לא לבצע MRI עם חומר ניגוד בטרימסטר הראשון
ולכן המלצתי לפנות ליעוץ גנטי לחישוב הסיכון אם קיים בכלל
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה שבוע אנילורן20/06/2010
שלוום לכם אני קיבלתי ווסת אחרונה בתאריך 9/1/2010 שאלתי היא כזו איזה חודש אני ואיזה שבוע אני מי יכול לעזור לי פליזזזזזזזזזזזזזזזז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצה קטנה
שרה20/06/2010הי ,
זה נשמע שחסרים פרטים במה שרשמת, האם את בטוחה שאת בהריון ? עשית בדיקת הריון ביתית?
במידה והתשובה חיובית - למה שלא תלכי לרופא/רופאת נשים כדי לוודא באיזה שלב של ההריון מדובר ...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע הריון
פנינה20/06/2010על פי התאריך שרשמת את אמורה להיות בשבוע 23 (סוף חודש חמישי) האם את בטוחה שזהו התאריך שקיבלת מחזור אחרון? כמו שכתבה לך קודמתי כדאי באמת לבצע בדיקת הריון ביתית ולגשת לבדיקת אולטרסאונד.... בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכ ן אני בטוחה שזה התאריך למה
לורן20/06/2010כן 9/1/2010 כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשית בדיקה ביתית?
פנינה20/06/2010אני שואלת כי אם גילית רק עכשיו שאת בהריון פיספסת את כל הבדיקות כמו שקיפות + חלבון עוברי כדאי שתיגגשי כמה שיותר מהר לאולטרסאונד לוודא שהכל בסדר, מאחלת לך את כל ההצלחה ובשעה טובה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה שבוע אני
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך
את אמורה להיות בשבוע 23+2
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תבחין משולש ומי שפירהילה20/06/2010
רציתי לדעת ,
האם יש חשיבות לקבלת תוצאות בדיקת התבחין המשולש לפני בדיקת מי השפיר אם יש כוונה לבצע בכל מקרה בדיקת מי שפיר.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תבחין משולש ומי שפיר
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך
רצוי שכן היות ובבדיקת הדם נבדק אסטריול מה של א נבדק במי השפיר
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשה להבהרה
הילה23/06/2010מצטערת, אבל לא כל-כך הבנתי את התשובה...
כוונתי היא לבצע הן את התבחין המשולש והן את בדיקת מי השפיר בכל מקרה!
השאלה היא אם חשוב שאדע את התוצאות של התבחין המשולש לפני שאעשה את בדיקת מי השפיר (כלומר האם אני צריכה לתזמן את התבחין המשולש כך שתוצאותיו יגיעו לפני בדיקת מי השפיר).
האם חשוב שאדע את תוצאות האסטריול לפני בדיקת מי השפיר?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין מחכה לתשובה, בבקשה ...
הילה26/06/2010אני עדיין מחכה לתשובה...
אודה לכם אם תוכלו לחזור אליי בהקדם:
האם חשוב שאדע את התוצאות של התבחין המשולש לפני שאעשה את בדיקת מי השפיר (כלומר האם אני צריכה לתזמן את התבחין המשולש כך שתוצאותיו יגיעו לפני בדיקת מי השפיר)?
האם חשוב שאדע את תוצאות האסטריול לפני בדיקת מי השפיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריונית בשבוע 28 מותשת הזקוקה להכווsha141020/06/2010
שלום וברכה,
שמי שרונה, אני בת 38, אמא לילד מקסים ופעלתן מאד בן 1.8, הריונית על עוברית נפלאה מקסימה שבוע 28.
באדירי, בני הבכור, זכינו תודות לבורא עולם, לאחר 4 שנות המתנה וטיפולים, הוא נולד באוקטובר 08' לאחר הריון מדהים, ללא תופעות לוואי כלל וכלל, להוציא מ- 3 בחילות!!! הריון אותו מאחלת לכל אחת (כמובן בסייג שיהיה טבעי וללא טיפולי הפרייה).
רגע לפני שהתנענו מהלך של סדרת טיפולים חדשה, גילינו כי אנחנו בשבוע 13+ בהריון ספוטני וטבעי תודה לאל.
להריון הזה נכנסתי אחרי דלקת ריאות, חיידק A+ בגרון, סדרת הקאות שהביאה עד לכדי התייבשות ועוד כהנה וכהנה תופעות חולשה אחרות שהצריכו טיפול אנטיביטי. ההריון החל בדימום והתאריך שוערך בהסתמך על המידות ב- US.
היום רכונה על המחשב, נטולת כוחות פיזיולוגיים לחלוטין, זאת לאחר שנעדרתי מהעבודה:
01-05/06 - חופשת מחלה בגין כאבי גב תחתון עזים (אשר אובחנו כצירונים).
13/06 - חופשת בדיקות בגין בדיקת המסת סוכר (עלפון ותשישות).
15-17/06 - חופשת מחלה בגין תשישות וחוסר תפקוד
(16/06 כאבים עזים בבטן התחתונה מצד ימין + אישפוז בבית החולים, 18/06 כאבים עזים בבית החזה עד לכדי קושי בנשימה.)
היום ה- 20 בביקורי במרפאת רופא המשפחה הוא לא יכל לעזור מעבר לביצוע בדיקת AKG והמלצה בעל-פה על מנוחה בתקווה כי הכאבים התוקפים כל פעם למשך כ- 36-48 שעות לא ישנו.
הוא המליץ לפנות אל רופאת הנשים ולהתניע מהלך של 'שמירת הריון'.
אשמח להתעדכן במה המדובר, יש לי תור לרופאה ב- 22/06 (מעקב הריון).
אני אובדת עיצות ומייחלת לישועות בעזרת השם, לא מצליחה לתפקד, אני אפילו לא מסוגלת להרים את ילדי הפעוט בבית, מחשש שרגע לאחר מכן אתמוטט מחולשה.
יודעת כי כל הריון שונה מקודמו, אך תופעות הלוואי של:
1. לחץ דם נמוך
2. בצקות ברגלים בפרט כף רגל ימין
3. כאבים תכופים באזור צד ימין (בטן תחתונה/חזה)
4. חולשה ותשישות
5. חוסר תאבון
6. צרבות תכופות
7. בחילות
8. טחורים
9. שלשולים
10. הקאת נוזלים
זרות לי לחלוטין מההריון הקודם.
אני מייחלת ומתפללת להצלחת ההריון המקסים הזה, בתקווה לסיימו בעזרת השם בבריאות ובהנאה בתאריך המשוערך ה- 12/09, ועד אז לא יודעת מה עלי לעשות.
אני מפרנסת חיונית בבית, מקום העבודה שנמצאת בו כיום הוא מתוך אילוצים להיות קרובה לבית (בני סבל לא אחת מהתקפי קוצר נשימה) ואני ביצעתי ויתורים הן מקצועיים והן כלכליים בכדי לאפשר נגישות אליו.
אני עובדת 9.5 במקום עבודה שהתנאים הבסיסים בו לא נוחים, לדוגמא התניידות יומית מעמדה לעמדה, הדבקות למסגרת הפסקות קצובה ומוגבלת (יודעת כי חייבת להסדיר שתיה בשל הצירונים אך מתקשה להרבות בשתיה בידיעה שאתקשה לקום להתפנות בכל עת שאחפוץ).
פניתי הן בעל-פה והן בכתב אל הנהלת המקום בבקשה לשנות את התנאים, לנוכח מצבי הרפואי אך 'המלצתם' היתה להמציא שמירת הריון.
מתנצלת אם הרחבתי בכתיבה, יש הרבה מעבר וזקוקה אני בדחיפות להכוונה נכונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מותשת
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך
אכן הרבה תלונות. רצוי שרופא הנשים המטפל ירכז תלונות אלו ויטפל כדי להקל על סבלך. לאחר בדיקתו יכול להמליץ על חופשות מחלה או הגבלים נוספים בהתאם למצבך
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף לי.. תנועות עובר הריון ראשוןמייקי20/06/2010
היום בדיוק אני בשבוע 26, לא תמיד אני מרגישה תנועות של העובר לפעמים בלילה וגם, לא ריקודים ובעיטות.. תנועות כמו פרפר קטן וזהו.
שאלותיי לרופאים בבקשה:
ממתי אני צריכה להרגיש? באיזה שעות אני צריכה להרגיש? ואיך לספור???
האם משהו לא תקין שבשבוע זה אני לא מרגישה באופן רציף כל יום תנועות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנועות עובר
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך
לרוב לעוצמת התנועות אין חשיבות אלא לעצם קיומן. רצוי לזהות 3 תנועות בחצי שעה כשאת במנוחה מירבית ולאחר שאכלת.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםדנה20/06/2010
שלום ,שמי דנה ואני בת 25. כשהייתי בת 10 ימים חליתי בקריש דם במוח .נותחתי ויש לי שאנט מאז. עברתי שני ניתוחים קטנים לתיקונים מינוריים בתור תינוקת וניתוח להחלפת השאנט בגיל 16. לאחרונה התחתנתי והתחלתי לחקור את נושא הריון ולידה אצל נשים עם שאנט . לאחר שיחות עם נוירולוגים,הנוירוכירורג שניתח אותי ומומחים להריונות בסיכון גבוה שמחתי לשמוע שלא תהיה לי בעיה להרות וללדת למרות השאנט מכיוון שככל שניתן לדעת הוא תקין . עם זאת ההריון ייחשב הריון בסיכון גבוה והלידה תהיה בניתוח קיסרי.רציתי לדעת מהן הבדיקות שיש לעשות כאשר יש לך שאנט,האם יש בדיקות שונות,האם יש בדיקות מעבר לבדיקות הרגילות שנשים בריאות עושות שאני אצטרך לעשות ובכלל כל מידע שיש אשמח לדעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שנט
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך
אם השנט מתפקד לא צריכה להיות בעיה. כמובן שתצטרכי מעקב במרפאת הריון בסיכון ובמקביל ומעקב נאורולוגי
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה הודעה דחופהלילי20/06/2010
לאחר בדיקה ביתית ניראה הריון שמראה לפי הרופא שלי שבוע 5.4
באולטרסוואנד הרופא טוען כי אין שק הריון נשלחתי לבטא שהראתה 172 שלטנתו זה נמוך
למחרת כאבים וממש קיבלתי מחזור כאילו מחזור באיחור של 11 יום ,
אני מרגישה כללית בסדר,
האם זה דחוף לראות רופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה דחופה
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך
ערך הביטא נמוך. יש צורך בהמשך מעקב ערכי ביטא
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוף סוף בהריון....אשמח לתשובה בהקדםדנה20/06/2010
שלום,
וסת אחרונה 11.05.10
בטא 9.6.10 = 911
בטא 17.6.10 = 4011
אני שבוע 5+5 האם זה נקרא שאני בשבוע חמישי או שישי?
האם מדי פעם דקירות חלשות משמאל לטבור שהיו ונעלמו- בסדר?
הפרשות בהירות שנעלמו? לייחס חשיבות?
מתי אוכל לראות דופק עוברי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך ומזל טוב. את בשבוע 5 ובעוד יומיים תוכלי להתחיל לספור את השבוע השישי. יכולה כבר לבצע אולטרהסאונד ראשון. בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצחיק ומלחיץsam19/06/2010
שלום
משהו מגעיל קרה לי היום והכניס אותי ללחץ -אני בהריון שבוע 25
הייתי אוכלת לבנה זיתים ופרוסת לחם מהבית (מה שתמיד אכלתי )פתאום מצאתי תולעת יבשה על צד הצלחת מה זה מגעיל לא ידעתי מאיפה הגיעה
אך מה שבאמת הלחיץ אותי זה אם במקרה (ואני באמת מקווה שלא) אכלתי אוכל שיש בו הדבר המגעיל הזה האם זה פוגע בעובר שלי
יכול להיות שהמקרה והשאלה מצחיקה אך באמת זה הלחיץ אותי תמיד אני מנסה לשמור על נקיון ושוטפת את הכל לפני אכילה!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצחיק ומלחיץ
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך.
משתתף בצער האי נעימות שחוית אך לא נשקפת מכך סכנה לעוברך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בזיליקום בהריוןרונה19/06/2010
שלום
האם מותר בזיליקום בתחילת הריון?
תודה
רונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מותר
ד''ר יואב פלד19/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידה אחרי ניתוחtali19/06/2010
בחודש דצמבר 09 עברתי ניתוח להסרת חלק מהמעי בשל דלקת , הנני חולת קרוהן, כעת לאחר חצי שנה אני בחודש השישי להריוני, אינני יודעת עם אוכל ללדת בלידה רגילה או אאלץ קיסרי , בעבר סבלתי גם מפיסטולה ואבססים חוזרים ליד פי הטבעת.
אודה לכם עם תיעזרו לי בשאלתי זו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבית החולים בו אני
ד''ר יואב פלד19/06/2010עובד נהוג לבצע ניתוח קיסרי במקרים כאלה
בררי מה עושים היכן שאת עתידה ללדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ואבעבועות רוחסלי19/06/2010
שלום ברצוני לדעת האם עלולים להדבק באבעבועות רוח בהריון ויש לציין שעברתי את המחלה בגיל 10 שהייתי קטנה
האם זה מסוכן שאני בהריון וישבתי ליד ילדה בת חמש שיש לה כיום אבעבועות יש מצב שזה מסוכן שאני אדבק שוב או שאין ממה לפחד כי כבר עברתי זאת
סלי המודאגת הריון שבוע חמישי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם את לא מחוסנת
ד''ר יואב פלד19/06/2010אז אפשר להידבק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- באיזה שבוע אני והאם זה תקיןקרין18/06/2010
מחזור אחרון 12.5 איחור של 5 ימים עשיצי בדיקה דיקה להריון ויצא HCG-B Qualitative (B) | IU/L | *360
האם זה תקין ואיזה שבוע אני הריון קורם היה לי תוצאה ראשונה גדול מ1000 וגם אז היה איחור של שבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לעקוב אחרי הבטה
ד''ר יואב פלד19/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל שבוע 20נס18/06/2010
שלום,
אני בשבוע 20 לוקחת פרנטל עם 60 מ"ג ברזל (לפי הקופסא מהווה 333% מהכמות).
האם עלי לקחת תוספת ברזל
תודה
נס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לקבוע לפי רמת ההמוגלובין
ד''ר יואב פלד19/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצה פוליתמאיה18/06/2010
שלום רב,
לאחר כתשעה חודשים של נסיונות - נכנסתי להריון.
במהלך החודשים הראשונים של הנסיונות - נטלתי חומצה פולית
באופן קבוע, אולם בחודשיים האחרונים כמעט ולא נטלתי חומצה פולית.
מה משמעות הדבר? האם יש אפשרות לאתר במהלך הלידה פגיעה שעשויה
להיגרם כתוצאה מאי נטילת חומצה פולית?
בתודה,
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא קרה כלום
ד''ר יואב פלד19/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



