מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לרופאים ולבנותהריונית02/07/2010
צריכה דעת מקצועית או שאולי חוויה אישית...
האם זה הגיוני שהריון יתחיל בדימומים במשך שבוע? אני אנסה להבהיר יותר את שאלתי- יומיים וחצי של דימומים כמו מחזור (קצת פחות מתמיד אך עדיין נראה כמו מחזור ללא ספק) ואילו 4 ימים לפני ויומיים אחרי דימומים קלים מאוד, אפילו רק בניגוב. כאבי בטן מלווים כל הזמן- גם כשזה כבר נראה שזה סוף הדימום...
בקיצור החודש זה מה שהיה לי- מאוד לא אופייני למחזורים שלי ולכן לא יודעת אם זה אכן היה מחזור או שיכול להיות שגם הריון מתחיל כך.
אודה על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
לילך02/07/2010היי שמי לילך, ואני פרסמתי את השאלה למעלה בנוגע לטוקסופלאזמה.
יש לי שלושה חתולים, הבנתי שאין צורך למסור אלא להתרחק מהצואה שלהם דרכה עובר הנגיף.
שאלתי היא האם עובר הנגיף גם דרך נשיכות ושריטות. עדיין לא קיבלתי תשובה לגבי זה.
במידה והנגיף עובר רק דרך הצואה (נניח שנגעת בטעות בצואה ואז בשפתייך) אז אני לא חושבת שיש הרבה מה לחשוש, אבל אם גם דרך נשיכות ושריטות, אני גם מודאגת משום שננשכתי.
בדיקת המצאות הנגיף מתבצעת בדרך כלל כחלק מסדרת בדיקות הדם בתחילת ההריון.
אם ידוע לך משהו חדש אשמח אם תעדכני אותי....
תודה
לילך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי לילך
פנינה02/07/2010אני מצטערת אך אני לא יודעת על כך שום דבר, אם את שייכת לכללית התקשרי *2700 והתייעצי עםם אחות במידת הצורך יפנו אותך לבדיקות במיון. שיהיה בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ע
פנינה02/07/2010רק מנסיון אישי - בצעי בדיקה ביתית - ככה תקבלי תשובה, אך הכי נכון לבצע בדיקת דם לבטא ואם התשובה חיובית לוודא עלייה תקינה כל יומיים.... כל גוף מגיב אחרת להריון בתחילת דרכו. שיהיה בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
ד``ר איילון לחמן04/07/2010שלום.
התשובה יכולה להיות גםכן.יתכן והדימום הקל הוא אולי השתרשות ההריון.הפשוט הוא לבצע בדיקת דם להריון ולדעת מה מהתשובה לכל סימני השאלה.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרימסטרמיכל02/07/2010
נמצאת בשבוע 12 להריון לאחר טיפולי פוריות.
רציתי לדעת מתי נחשב שהסתיים הטרימסטר הראשון - סוף שבוע 12 או 13.
אשמח לדעת מתי יכולה להרגע מכל חששות ההפלה שאמרו שהן בשיעור גבוה בטרימסטר ראשון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבר יכולה להיות רגועה
ד''ר עדי דוידסון02/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיבה שמתעלמים כאן משאלות????שרית02/07/2010
אני פשוט לא מבינה האם אתם עושים אנ דנ דינו לאיזה שאלות לענות ולאיזה לא????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לענות לך על כל שאלה
ד''ר עדי דוידסון02/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ושתיית ייןי02/07/2010
שלום רב
אני בהריון שבוע 8 +2, בקרוב בת 30, הריון ראשון
אקדים ואומר, כי בקרב חברי, אני ידועה כעלת קיבולת גדולה מאוד לאלכוהול ונוהגת לשתות עם חברים (בירה/ יין/ ערק...).כיון שחבריי אינם יודעים על הריוני אני חשה צורך שלא "לעורר חשד", ויש חשד, על כן אתמול וגם לפני שבוע ביציאה עם חברים שתיתי מס לגימות מכוס יין (4 או 6 לגימות קטנות בערך). כמו כן, אציין כי עוד בטרם ידעתי על ההריון (שבוע 2 או3 ) שתיתי באירוע 4 כוסות יין מלאות והרבה מוס שוקולד. וכעת, למרות שרופא הנשים שאמר כי מדי פעם אפשר לשתות כוס יין, אני מתחילה להילחץ, ששתיית יין בשלב זה עלולה לגרום לנזק וכי אני עושה טעות...
אשמח לשמוע את דעתכם הרופאית בנושא כי הדבר מתחיל ממש להטריד אותי, למה גרמתי?!
תודה רבה
י
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיף לא לשתות אלכהול בהריון
ד''ר עדי דוידסון02/07/2010במידה וכבר שותים אז עד כוס אחת של יין הסיכון נמוך וסביר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי להקלט דחווףליאת01/07/2010
שלום
בת 35. מנסה להכנס להריון. מקבלת מחזור כל 26-29 יום.
הגניקולוג נתן לי אקוקלומין. לקחתי מהיום החמישי למחזור כדור אחד במשך חמישה ימים . את
הכדור האחקון לקחתי ב24/6, יום ה.
קיימנו יחסים ביום הרביעי והחמישי שלאחר סיום הכדור האחרון. (28/6,29/6)
שאלתי האם יש טעם להמשיך עוד לנסות?? יש עוד סיכו להקלט החודש?אם כן עד מתי?
תודה מראש!!
ליאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי מין והריון
ד''ר עדי דוידסון02/07/2010אם את מקיימת יחסים רק לצורך הריון אז גם כך הסיכוי להרות נמוך
הסיכוי להרות הוא גבוה ביותר כאשר מקיימים יחסי מין ספונטנים וקשובים לגוף ודחפיו.
הסיבה העיקרית לאי פוריות בישראל היא הלחץ והרצון להשיג הריון מהר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקה נגד דלקת בדרכי השתןרינת01/07/2010
אני בשבוע ה10 להריון אחרי IVF
בבדיקות שתן שערכתי נמצא כי יש לי דלקת
בכללי- נמצאו ניטריטים וליקוציטים 500 ובתרבית עלה כי יש לי חיידקי קולי
על פי הבדיקות החיידק רגיש למקרודנטין
רופא המשפחה המליץ להתחיל לקחת מקרודנטין 3 פעמים ביום
ורופא הנשים שלי כרגע בחו"ל.
שבוע לפני הIVF היו לי אותם ממצאים ובזמנו לקחתי בהמלצת רופא הנשים מקרודנטין 3 פעמים ביום
השאלה היא האם עכשיו, נוכח ההריון, אין מניעה לקחת אנטיביוטיקה
ואם אין מניעה, מה המינון המומלץ ולכמה זמן?
ובאופן כללי איך אני נמנעת מלחטוף את הדלקות האלו כל הזמן ובמיוחד עכשיו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקרודנטין מותר לשימוש בהריון
ד''ר עדי דוידסון02/07/2010עדיף לטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה המינון המומלץ??
רינת02/07/2010מה המינון המומלץ למקרודנטין ולכמה זמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע שביעי +1 ללא דופק. כמה קשה...הדר01/07/2010
שלום, היום עשיתי בדיקת אולטר יש שק הריון אך אין דופק. הרופאה אמרה לי שההריון לא תקין לפי דעתה אך למרות זאת ביקשה לעשות בדיקה חוזרת עוד שבוע.
האם יש סיכוי עדיין להריון תקין?
תאריך הווסת האחרון: 12/5/10
תאריך בדיקת בטא: 17/06/10 התוצאה היא: גדול מ- 1000
היום (1/7/10) ביצעתי בדיקת אולטראסאונד ואין דופק.
לפי החישוב של הווסת אני אמורה להיות בשבוע 7+1 אך המחזור שלי לא סדיר אז איני יודעת אם זה השבוע הנכון שאני נמצאת בו.
אשמח לקבל תשובה . אני כל כך מודאגת....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להדר
ד''ר גדעון נגר01/07/2010בשבוע 7 יש לראות דופק.
אך יתכן והריונךצעיר במספר ימים לכן יש לחזור על הבדיקה כשבוע מאוחר יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
הדר01/07/2010לא ציינתי שביומיים האחרונים יש לי הפרשות חומות בהירות מאוד וקצת כאבים כמו של התחלת מחזור.
האם יש סיכוי עדיין להריון תקין?
במידה ואין דופק עוד שבוע אז מה עושים?? כל כך מודאגת לגבי כל מה שקורה איתי.
תודה רבה על התשובה המהירה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תענה לי
הדר01/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא נרדמת ממחשבות.. בבקשה תענה לי...
הדר01/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי לך
פנינה02/07/2010אני לא רופאה אבל מנסיון... שם המשחק בשבועות אלו הוא סבלנות, המון רוגע עד כמה שאפשר. כל מהלך ההריון הוא מלחיץ, כל סימן קטן, כל כאב הכי קטן אנחנו נלחצות... כי ככה אנחנו... אני מציעה לך להיות רגועה, לשתות המון ולנוח כמה שיותר, לקבוע תור לאולטרסאונד ולדאוג שיהיה לידך מישהו תומך ואוהב. מאחלת לך המון בהצלחה ושיהיו בשורות טובות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי, בנוגע לנגיף, מה שידוע לי...
לילך02/07/2010היי שמי לילך, ואני פרסמתי את השאלה למעלה בנוגע לטוקסופלאזמה.
יש לי שלושה חתולים, הבנתי שאין צורך למסור אלא להתרחק מהצואה שלהם דרכה עובר הנגיף.
שאלתי היא האם עובר הנגיף גם דרך נשיכות ושריטות. עדיין לא קיבלתי תשובה לגבי זה.
במידה והנגיף עובר רק דרך הצואה (נניח שנגעת בטעות בצואה ואז בשפתייך) אז אני לא חושבת שיש הרבה מה לחשוש, אבל אם גם דרך נשיכות ושריטות, אני גם מודאגת משום שננשכתי.
בדיקת המצאות הנגיף מתבצעת בדרך כלל כחלק מסדרת בדיקות הדם בתחילת ההריון.
אם ידוע לך משהו חדש אשמח אם תעדכני אותי....
תודה
לילך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה....
שרית08/07/2010את ממש קרצייה את והשאלה שלך...
כול אחת שמפרסמת את השאלה שלה את חייבת לדחוף את השאלה שלך????????????
כאילו מה נסגר איתך????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין A עודףרנדו01/07/2010
היי
לפני הכניסה להריון ובמשך 4 השבועות הראשונים לקחתי מולטי ויטמין שהכיל 3500 מק"ג ויטמין A. מה עשויים להיות הסיכונים ואיך אפשר לבדוק אם נגרם נזק לעובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרנדו
ד''ר גדעון נגר01/07/2010אין סכון בלקיחת מולטי ויטמין הכולל ויטמין Aברמה שציינת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיומה בהריון - דחוףאורי01/07/2010
שלום רב,
אני בשבוע 18 להריון. אתמול שלששום סבלתי מכאבים חזקים בבטן מצד ימין.
כשפניתי לבית חולים היה חשד לדלקת תוסתפן, אך בבדיקות חוזרות ונישנות של אונלטראסאונד במיון נשים נמצאה מיומה על גבעול בצד שמאל וכנראה הכאבים נגרמים מהמיומה.
לא ניתנה לי שום המצלה לטיפול והשאלה היא האם כאבים מסוג זה הם תופעה מוכרת והאם אני אמורה לסבול מהם עד סוף ההריון.
אני חליה על אקמולים וזה מתחיל להציק לי נורא.
אודה על התשובה המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיומה
ד''ר גדעון נגר01/07/2010מיומות בהריון לעיתים עוברים שינוי הגורם לכאבים שחולפים בדרך כלל
מיומה על גבעול לעיתים עושה סבוב וז גורם לכאבים שוב גם פה הכאבים עשויים לחלוף.
במידה והכאבים בלתי נסבליםלאורך תקופה מסוימת יתכן ותצטרכי לעבור הליך נתוחי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריפולשני01/07/2010
אני בהריון בשבוע 37. נוטלת כדור אחד של פריפול ביום + ויטמין B12 אחד ביום + חומצה פולית1 ביום.
בדיקות דם הראו שחסר לי ברזל בדם וגם במאגרים (כך הרופאה אמרה לי).
הרופאה אמרה לי שאתחיל לקחת 2 כדורי פריפול ביום (בוקר +ערב) כדי להגדיל את כמות הברזל שלי. רופא הנשים שלי בחו"ל.
1) האם לקיחת 2 כדורי פריפול יכולה לסכן בצורה מסויימת את העובר שלי, בשלב זה??? (במקום כדור אחד שאני עד היום לוקחת)
2) גם בדיקת האבץ שעשיתי יצאה נמוכה. הרופאה אומרת שיש צורך לקחת תוספת, אולם אין היא
יודעת האם כדורי אבץ בהריון מותרים, והאם הם מותרים גם בזמן ההנקה (אני כאמור בשבוע ה-37...)
האם מותר לקחת תוספת כדורי אבץ בשבוע ה- 37? והאם בהנקה מותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשלי
ד''ר גדעון נגר01/07/2010אין שום בעיה לקחת 2 כדורי פריפול.
באשר לאבץ איני רואה כל צורך לקחת כדורי אבץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטי די - דחוףאפרת01/07/2010
שלום, אני בהריון שני בשבוע 24. סוג הדם שלי שלילי, בהריון קודם קיבלתי זריקות אנטי די. עד כה הריון תקין, לא קיבלתי עדיין חיסון. באיזה שבוע אני אמורה לקבל כעת זריקת אנטי די? האם יש צורך לעשות קודם בדיקת coombs? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאפרת
ד''ר גדעון נגר01/07/2010אנטי D יש לקחת בסיבות השבוע 28
יש לבצע קודם לכן בדיקת IND.COOMBS* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכויי כניסה להריוןedn01/07/2010
שלום רב,
אני בת 44 לפני כשנה הותקן בגופי התקן תוך רחמי. למרות זאת אני חוששת מאוד לקיים יחסי מין עד כדי המנעות טוטאלית.אני סבתא כבר ואני משערת שהפחד נובע מהמחשות מה יקרה אם...
1.האם אפשר להרגיש פיזית ולוודא שההתקן קיים?
2. מה הסיכויים שלי על פי גילי והמצאות ההתקן להכנס להריון?
3. האם שיטת "הימים הבטוחים "תגדיל את הסיכויי במניעת הריון.
מחכה לתשובה מהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקן תוך רחמי
ד''ר גדעון נגר01/07/2010בגיל 44 עם התקן הסכויים להרות כמעט אפסיים.
ניתן על ידי החדרת האצבע עד לצוואר הרחם ולחוש בקצה חוט ההתקן.
שיטת הימים הבטוחים מיותרת לחלוטין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני צריכה עזרה דחופה..אני נואשת!זיווש01/07/2010
בתחילת השבוע עשיתי בדיקת שתן שיצאה לי חיובית ומחרת עשיתי בדיקת דם בטא שהרמה שלה יצאה 51, גם חיובי. (לפי המעבדה של כללית מעל 15 זה חיובי).
יומיים אחרי, השתן היה לי קצת ורוד כשניגבתי אז הרופא נשים שלח אותי לבצע בדיקת בטא נוספת, והרמה ירדה ל43! כבר הבנתי מה זה אומר.. אבל, עדיין לא קיבלתי מחזור כמו שצריך, (עברו יומיים וחצי) וגם כשאני שמה תחבושת היא נשארת נקייה. רק בניגוב אני מגלה דימום וורוד לא רציני כמו מחזור. מה זה אומר? יש לי אולטראסאונד רק עוד שבוע...
האם באמת איבדתי את העובר??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון כימי
ד''ר עדי דוידסון04/07/2010לפי התיאור נראה שאכן מדובר בהריון שלא הצליח. לא איבדת את העובר כח לא היה כלל עובר. בערכי בטה כל כך נמוכים עדיין לא התפתח עובר ברחם. כדי להתחיל לראות שק ריק ב US צריך בטה מעל 1000 .
הריונות רבים לא מתפתחים ונשים לא מודעות בכך. חושבות שהיה איחור רגיל במחזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציריםמיכל01/07/2010
שלום לרופאים, אני בשבוע 39+ ואני מרגישה מזה כמה ימים התקשויות בבטן העליונה דווקא. הם אינם כואבים אך מטרידים. אין להם תדירות עקבית אבל אני מרגישה אותם הרבה. האם אלו צירים מדומים? (אני לא מרגישה כאב בגב או בבטן התחתונה) או שזה משהו אחר? אני דואגת לעובר... תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין סיבה לדאגה
ד''ר עדי דוידסון02/07/2010כשיופיעו צירים אמיתיים לא יהיה לך ספק.
לא לשכוח לפנות לביצוע מוניטור במועד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן מתקשהדליה01/07/2010
שלום ד"ר
אני בשבוע 32 ומידי פעם הבטן מתקשה למספר שניות, בשבועות הקודמים זה גם קרה, אך כעת התדירות יותר גבוהה. לפני שבוע הייתי אצל הרופא בדיקת אולטרסאונד תקינה, וכמו כן צואר הרחם תקין וסגור. האם יש מקום לדאגה? כמו כן צבע ההפרשות לפעמים חום בהיר (תמיד לבן-צהבהב) - על מה זה מצביע?
אודה להתייחסות.
דליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדליה
ד''ר גדעון נגר01/07/2010בשבוע 32 אכן קיימות התקשויות של הרחם אין הדבר מצביע על בעיה.לגבי ההפרשות ,להפרשות בהריון יתכנו גוונים שונים,יש להתיחס רק במידה ויש דמם נרתיקי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
