מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נטילת ברזל בתחילת הריוןאני18/06/2010
שלום,
השבוע גיליתי שאני בהריון (וסת אחרונה ביום 18.5.10).
אני נוטלת באופן קבוע כדור ליום ברזל עדין 25 מ"ג של סולגר עקב אנמיה.
האם להמשיך לקחת או להפסיק עד התייעצות עם רופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשיכי לקחת
ד''ר יואב פלד19/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקור מי שפירענת17/06/2010
לאחר השקיפות העורפית והסקר הביוכימי הראשון נאמר לי שהסיכוי לת.דאון הוא 1:10,000
בסקירת המערכות הראשונה נאמר לי שיש מוקד אקוגני בלב העובר. (חוץ מזה הבדיקה בסדר)
שאין לזה משמעות רפואית אבל הסיכוי לת.דאון עולה פי 2!! ולכן הוא 1:5000
האם באמת אין למוקד אקוגני בלב משמעות קלינית?
האם כדאי לעשות דיקור מי שפיר בעקבות הממצא החדש?
האם צריך לעשות אקו-לב לעובר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למוקד האקוגני
ד''ר יואב פלד19/06/2010אין משמעות קלינית לכשעצמו
התיעצי עם הרופא שלך בנוגע לדיקור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטאאלה17/06/2010
תאריך ו.א 7.5.10.
ב 13.6 בטא גדול מ 1000.
ב 14.6 נצפה שק הריון קטן
ב 16.6.10 בטא 3100.
האם קצב עלית הבטא תקין?
מאוד מודאגת....
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקינות ההריון נקבעת לפי הסונר
ד''ר יואב פלד19/06/2010לא לפי הבטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת תבחין משולשהדס17/06/2010
שלום רב,
בת 29 בקרוב, הריון ראשון, בריאה בדר"כ, עד כה הריון תקין (עובר אחד) ביצעתי את בדיקת החלבון העוברי בגיל הריון לפי ו.א 18.3 בשבוע ולפי אולטרסאונד בשבוע 19.
AFP 0.92
HCG 1.21
UE3 077
חישוב הסיכון בשילוב גיל ובדיקות הינו 1:1299
ואילו לפי גיל בלבד הינו 1:1018
בהתייעצות עם רופא הנשים תוצאות הבדיקה הינן בתחום הנורמה אך הוא הגדיר את המצב "נמצאת בתחום האפור" והמליץ לי על בדיקת מיי שפיר
אני מאוד מתלבטת ומעט חוששת מהסיכון הכרוך בכך
אשמח לדעת מומחים וקוראים בנושא
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מציע לסמוך על הרופא שלך
ד''ר יואב פלד19/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות-דחוףחסוי17/06/2010
שלום. האם תקין שבשבוע 17 התחלתי להרגיש תנועות ועכשיו כבר 4 ימים רצוף איני מרגישה דבר? מדובר בהריון שני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן
ד''ר יואב פלד19/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברי הריון תאומיםשרית17/06/2010
שלום רב,
אני בשבוע 18 הריון תאומים,
ביצעתי שקיפות עורפית וסקירת מערכות מוקדמת..
הייתי אצל הרופא שלי הוא בדק את כול הבדיקות והכול היה תקין (ברוך השם)
כשיצאתי ממנו נזכרתי ששכחתי לשאול אותו על חלבון עוברי,
אני שומעת מנשים שעברו הריונות שצריכים לבצע בדיקת חלבון עוברי בשבוע 17 - 20
ולהפך קראתי באתר אינטרנט מסויים שבהריון תאומים לא עושים חלבון עוברי מכיוון והערכים לא מתחלקים טוב בין שני העוברים.
האם אני צריכה לגשת לרופא שלי לבקש לבצע בדיקה זו ?
מכיוון ויש לי תור לרופא רק כאשר אני יהיה בשבוע 21
תודה רבה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצעי גם חלבון עוברי
ד''ר יואב פלד19/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה..
שרית20/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןאימא מירי17/06/2010
שלום,
עשיתי בדיקה ביתית ובה ראיתי שני קווים תודה לאל
עשיתי בדיקת דם והערך 1768
האם מעיד על הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מז"ט בוודאי שכן
ד''ר יואב פלד19/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- proteinחומין17/06/2010
עשיתי הבוקר בדיקת שתן ויצא לי חלבונים - 70
מה זה אומר????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלא ניקית היטב את איבר המין
ד''ר יואב פלד19/06/2010לפני מתן דגימת השתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות מוזרות בתחילת ההריוןאמא בוגרת17/06/2010
שלום,
אני בשבוע 6+4 להריון IVF. זה הריון חמישי, כך שיש לי קצת ניסיון, ועם זאת המצב מוזר.
לפני כשבועיים כשביצעתי בדיקות בטא, הבטא בהתחלה עלתה בצורה תקינה ואז העלייה התמתנה והבטא אף ירד. הוחלט שכנראה הפלה ספונטנית קרבה. עברו שבועיים, לא הפלתי, ואז בבדיקה אתמול הסתבר שהבטא עלתה שוב. הוחלט לסיים את ההריון בצורה יותר יזומה. אבל - בבדיקת US נצפה שק הריון עם עובר ודופק, כאשר גודל העובר תואם את גיל ההריון. אמנם - שק ההריון קטן.
הוחלט להמתין שבוע-שבועיים, אולי המצב יסתדר.
אציין שאתמול הבטא עמד על 2800. השאלה היא - האם יש תקדימים להריון תקין אחרי ירידת בטא? אולי נקלטו יותר מאחד עוברים, ואז אחד הפסיק להתפתח - וזה מסביר את ירידת הבטא והעלייה אח"כ?
בנוסף, החל מלפני יומיים-שלושה יש לי כאבים חדים פתאומיים וחזקים עד מאוד באזור הרחם, בערך במקום של עצם איבר המין. זה קורה בעיקר כשאני הולכת, תוקף ועובר. תופעה כזו הייתה לי בהריונות קודמים, רק בשלבים יותר מתקדמים, ואז נאמר לי שזו התרחבות של העצמות עם גדילת הרחם. נכון להיום, עד כמה שאני מבינה, הרחם עוד לא מתרחב וגדל עד כדי כך - מה זה יכול להיות אז? קשה לי מאוד לתפקד ככה. אציין כי לפני שנה ילדתי בלידה קיסרית - האם זה יכול להיות קשור לכאבים?
מתנצלת על האורך של השאלה, ומאוד אודה על תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקינות ההריון נקבעת רק על ידי
ד''ר יואב פלד19/06/2010הסונר
לא הייתי נחפז עם הגרידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בטא בשבוע חמישי דחוף !!!!רינה17/06/2010
שלום בבדיקות שעשיתי בתחילת שבוע חמישי יצא לי - BETA-HCG 14032 IU/L . שאלתי היא האם זה תקין או גבוה לשבוע חמישי .
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בטא ממש דחוף !!!!!!!!!!
רינה19/06/2010למה לא עונים לי ????????????? אני ממש מודאגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תענו לי
רינה19/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בטא בשבוע חמישי
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך
התוצאה נראית תקינה. יכולה כבר לבצע אולטרהסאונד ראשון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בשפתיים בהריוןדניאל17/06/2010
שלום,
אני בהריון שני שבוע 26 ומזה כחודש יש לי נפיחות בשפתיים החיצוניות בפות ללא כאבים כלל.
הנפיחות הולכת וגוברת ככל שמתקדם ההריון. האם זו תופעה ידועה? האם מדובר בצניחת רחם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעה ידועה תחלוף אחרי הלידה
ד''ר יואב פלד19/06/2010לא מדובר בצניחה כלשהיא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות בחודש תשיעיאילנה17/06/2010
היי...
אני בשבוע 36. בשבועיים האחרונים התחילו לו צרבות קשות שגורמות לי להוציא נוזל חמוץ ומונעת ממני מלאכול הרבה דברים או לתפקד רגיל. בימים האחרונים אני גם מקיאה כמויות גדולות של נוזלים... האם מסוכנות ההקאות הללו בשלב זה? האם צרבות קשות פוגעות בכל דרך בעובר? מה ניתן לעשות על מנת להקל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה...
אילנה20/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקאות בחודש תשיעי
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך
ראשית יש לאבחן את סיבת ההקאות ורק אחר כך לטפל בהתאם. לצרבות לכשעצמן אין השפעה על העובר אך ההקאות יכולות להביא להתייבשות יחסית. פני לרופא שלך לאבון וטיפול בהתאם
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדמומיות בהריוןלירון17/06/2010
שלום,
אני בשבוע 25 להריון. לאחרונה שמתי לב למשהו מוזר באזור היריכיים האחוריות ועד הטוסיק יש לי כאילו גוון אחר של עור זה נראה כמו סימן לידה יותר מבחינת הצבע וזה לא עובר. כמובן שלא היה לי את זה לפני ההריון ולדעתי זה עניין של השבועות האחרונים. רציתי לדעת אם יש ממה לדאוג. אני אציין שלא כואב לי ולא מגרד וגם האזור לא חם. בקיצור מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדמומיות
פרופ' ירון יובל17/06/2010קשה לקבוע במה מדובר, צריך להתרשם מהמראה, יכול להיות פטרת גם אם לא מגרד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להיריון בעת שימוש בפלוקונאזולמירית16/06/2010
שלום רב
קיבלתי 2 כדורי פלוקונאזול ליטול בהפרש של שלושה ימים בעקבות הפרשות מהנרתיק.
האם בטוח לנסות להכנס להיריון בין ימי הטיפול היות ואלו ימי הביוץ שלי ?
תודה, מירית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה לא מסוכן
פרופ' ירון יובל17/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין k,לתינןקאורה טובי16/06/2010
ילדתי לפני שבוע ולא נתתי ויטמין k בזריקה אלא דרך הפה והיום עוד מנה דרך הפה הייתי רוצה כן לתת את הזריקה איך ואיפוא אפשר לעשות זאת ? אני אשמח לתשובה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסי בטיפת חלב באזור מגורייך
פרופ' ירון יובל17/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטמין k ,לתינוקת
אורה טובי17/06/2010ניסיתי והאחות לא יודעת איפוא להשיג את הזריקה הזאת מה הדרך לברר יש עוד רעיון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)