מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קונקסין 30 וקונקסין 26טובה07/06/2010
שלום,
אני נמצאת בשבוע ה-9 להריוני הראשון. בעלי ואני ביצענו בדיקות גנטיות (שנינו ממוצא אשכנזי) והכולל תקין פרט לקונקסין. אני נשאית של קונקסין 30 ובעלי של קונקסין 26.
אני יודעת שכששני בני הזוג נשאים של קונקסין יש סיכוי של 1-4 שהעובר חולה.
השאלה שלי היא - האם ההבדל בין סוגי הקונקסין מפחית את סיכוי העובר לחלות?ואם העובר חולה האם הוא חירש באופן מוחלט או רק לקוי שמיעה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונקסין 30 וקונקסין 26
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
עלייך לפנות ליעוץ גנטי
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות ספירת דם-המוגלובין נמוךטלי07/06/2010
WBC 8.10 K/UL ( 4.00- 10.00) (.....*...)
NEUTROPHILS 5.60 K/UL ( 1.80- 6.60) (......*..)
NEUTROPHILS % 68.80 % ( 46.00- 68.00) (.........)*
LYMPHOCYTES 1.91 K/UL ( 1.10- 3.50) (..*......)
LYMPHOCYTES % 23.60 % ( 15.00- 45.00) (..*......)
MONOCYTES 0.45 K/UL ( 0.08- 0.90) (...*.....)
MONOCYTES % 5.60 % ( 2.00- 9.00) (....*....)
EOSINOPHILS 0.08 K/UL ( 0.00- 0.60) (*........)
EOSINOPHILS % 0.95 % ( 0.00- 6.00) (*........)
BASOPHILS 0.08 K/UL ( 0.00- 0.15) (....*....)
BASOPHILS % 1.04 % ( 0.00- 1.50) (.....*...)
RBC 3.42 M/UL ( 3.90- 5.40)*(.........)
HEMOGLOBIN 11.20 G/DL ( 12.00- 16.00)*(.........)
HEMATOCRIT 31.30 % ( 35.00- 45.00)*(.........)
MCV 91.60 FL ( 80.00- 98.00) (.....*...)
MCH 32.80 PG ( 27.00- 33.00) (........*)
MCHC 35.80 G/DL ( 32.00- 35.50) (.........)*
PLATELETS 295.00 K/UL ( 150.00- 400.00) (....*....)
MPV 7.30 FL ( 6.50- 11.50) (*........)
RDW 13.00 % ( 11.00- 16.00) (...*.....)
SG 1.02 SG
LEUCOCYTES UR. 500.00 LEUK./UL
NITRITE NEGATIVE
PH (URINE) 5.50
PROTEINE UR 30.00 MG/DL
GLUCOSE URINE NORMAL MG/DL
KETONES NEGATIVE
UROBILINOGEN NORMAL MG/DL
BILIRUBIN UR NEGATIVE
ERYTHROCYTES 0.20 MG/DL
SEDIMENT RBC 4.00 HPF
SEDIMENT WBC 49.00 HPF
SEDIMENT SQEP +++ HPF
SEDIMENT MUCOUS +++ HPF
מה הפירוש של התוצאות,
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מבקשת מאוד להתיחס להודעה שלי
טלי08/06/2010שכחתי לכתוב שאני בשבוע 15
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממה שאמר לי רופא
me08/06/2010המוגלובין ממצוע בטרימסטר 2 הוא 10.5, ולכן 11.2 (לי יש 11.1) הוא תקין...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות ספירת דם-המוגלובין נמוך
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
רמת ההמוגלובין מעט נמוכה . לאור גיל הריונך הצעיר הייתי ממליץ להתחיל בתכשירי ברזל
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםמאיה07/06/2010
שלום,
מה התוצאות הללו אומרות?
HCV ABS POSITIVE
HCG QUANT.(S) 17285.29 MIU/ML Positive
<5 MIU/ML-NEGATIVE
>25 MIU/ML-POSITIVE
HCV PCR QUANT טרם בוצע
HCV GENOTYPE טרם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
על פי התוצאות את בהריון ונשאית של צהבת מסוג C
אנא פני לרופא שלך
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומהמי@@07/06/2010
שלום,
אני בשבוע 6+ 4 ימים. ביום שישי הגעתי לבדיקת אולטרסאונד לאחר שהיו לי דימומים קלים מאוד - כתמים אדומים קטנים בניגוב+ הפרשה אחת חומה על תחתונית. בבדיקה התגלה ב"ה דופק עם עובר המתאים לשבוע 6.0, אבל התגלתה המטומה בגודל 0.5-0.8 ס"מ. מאז הדימומים לעיתים מתגברים- צבעם הפך לאדום, ממש דם טרי. (אתמול בצהריים ממש שטף לא קטן של דמם אדום ומאז קצת פחתו הדימומים אבל ממש לא פסקו).הומלצה מנוחה בבית וביקורת עוד שבוע. שאלותי:
1. האם צבע הדם האדום אמור להפחיד?
2 באיזה שלב עליי לגשת בכל זאת לבדיקה? איך אני אמורה להבחין בין דימום שהוא "תקין" לכאורה, לבין דימום מסוכן שחייב התייחסות?
תודה רבה רבה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
ד''ר דורון רוזן07/06/2010התגברות הדימום והפיכתו לאדום אינם מבשרים טוב לצערי. מנוחה גם כן לא ממש עוזרת. מקובל לפנות למיון בדימום חזק, קשה לתת מרשם מדויק מתי לבוא אבל בוודאי אם זה יותר מווסת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סיסי שליהליאת07/06/2010
שלום
אני בשבוע 11 ואמורה לעבור בדיקת סיסי שליה בעוד שבוע
בביקור אצל רופא הנשים התגלתה הפרשה וקיבלתי 3 ימים אגיסטן (משחה) ועוד 3 ימים נרות ואגינלים (אנטיביוטיקה).(טרם סיימתי את הטיפול)
שאלתי האם בטוח לבצע את בדיקת ה CVS בגישה הואגינלית או שעדיף לפנות לגישה בטנית? או לחכות למי שפיר? אני מאוד חוששת מזיהום...
תודה
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CVS
ד''ר דורון רוזן07/06/2010לא יבוצע נרתיקית אם יש זיהום. כשתגיעי תצייני העובדות כפי שכתבת, אולי אפילו תגשי להיבדק יום קודם. אם יש רושם לזיהום נרתיקי ואי אפשר יהיה לבצע בטנית ימליצו לך מן הסתם על המתנה למי שפיר להוציא מצבים קצוניים בהם סיסי שליה היא האופציה היחידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 34 חששותמיתר07/06/2010
אני בשבע 34 הריון שני ההריון הראשון היה בסדר נגמר בניתוח קיסרי בשבוע 40 עקב מצב עכוז .
בהריון הזה כבר מחודש שני מלווה אותי חיידק איקולי בדרכי השתן אני מטופלת במקרודנטין כדור ביום כטיפול מניעתי בחודש חמישי עברתי סידרת בדיקות וגילו אבנים בכליות ואני סובלת מצירים מוקדמים כבר משבוע 24 אתמול פניתי לחדר מיון עקב כאבי מחזור וקצת פעילות רחמית בבדיקת שתן שעשיתי התבסף לו חלבון 1+ בשתן ולחזור למעקב בעוד 3 ימים .
מה עושים במצבים כאלה בדרך כלל ?
האם אני יכולה לסיים הריון בסופו באופן רגיל או שהרופאים יחליטו לזרז ליפני הסוף ?( מסיבת הזיהום )
אודה לכם עם תענו בהקדם אני לחוצה וחוששת לעובר שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בדרכי השתן
ד''ר דורון רוזן07/06/2010מגדילה הסיכון ללידה מוקדמת. למזלך את כבר 34 שב' כך שאת קרובה מאוד לחוף מבטחים.
לזרז בטח שאין מקום במרבית המצבים האלו.
אחרי ניתוח קיסרי בכל מקרה לא מזרזים בשום שלב ואם מתעורר צורך ליילד מנתחים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הופעות בהריון מתקדםיעל06/06/2010
אני ובעלי רכשנו זה מכבר כרטיסים למופע של אלטון ג'ון...האם יש סכנה בהגעה להופעה בשלבים מתקדמים של ההריון (שבוע 36) האם תתכנה השפעות שליליות/בריאותיות על העובר?
אודה לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סביר שלא
ד''ר דורון רוזן07/06/2010הבעיה העיקרית היא ה"בומים" האדירים ממערכות ההגברה אבל לא ידוע על השפעה שלילית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 33 ומצג עכוזמעיין06/06/2010
שלום,
אני בשבוע 33+1 והעובר עדין במצג עכוז.
לפי בדיקת א.ס. יש לי רחם קרנית כך שהעובר עם הראש בצד הימני של הרחם והעכוז כבר מבוסס היטב באגן.
(הרופא שלי ניסה להזיז את ראש העובר לראש האם העכוז זז אך ללא הצלחה).
האם יש עוד סיכוי שהעובר יתהפך? האם ישנם תרגילים שניתן לעשות לטובת זה?
תודה מראש,
מעיין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סביר שלא
ד''ר דורון רוזן07/06/2010לא ברור איזה פגם רחמי יש לך אבל בכולם יש נטיית יתר לעכוז אי אפשר להזיז וגם לא מקובל לנסות בגלל הסיכוי הנמוך. מציע שתכיני עצמך נםפשית לניתוח קיסרי וגם תקבעי תור ל 39 שב' הריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקה לצד האפילפסיהאור06/06/2010
עם מי כדאי-הכוונה מאיזה תחום,להתייעץ לגבי הנקה לאשה החולה באפילפסיה? אני נוטלת 250 ג למיקטל באופן קבוע כבר 4 שנים-והונחיתי להמשיך כך גם בהריון-אך לגבי הנקה אינני בטוחה-האם כדאי לפנות למכון הטרטולוגי או רופא נשים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
אור07/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמכון הטרטולוגי
ד''ר דורון רוזן07/06/2010להם יש המידע המלא ביותר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 38 עם כאבים מוזריםבתאל06/06/2010
יש לי התכווצויות הבטן קשה מאוד לחצים למטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים.
ד``ר איילון לחמן07/06/2010שלום.
בבקשה כבר לגשת ולהיבדק.לא לחכות!.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאילנית06/06/2010
בכתבה באתר של דר' אליה בר "5 הסיבות לאי כניסה להריון" מופיעה העניין הבא: חשיפה לחום :לצורך יצור תקין של הזרע הטמפרטורה באשכים צריכה להיות נמוכה במקצת מחום הגוף. חשיפת האשכים לטמפרטורות גבוהות מדי בסאונה, בחמאם, בשמש ישירה, ..., עלולים לפגוע בתהליך יצור הזרע.
בעלי עובד בעבודה שמצריכה הפעלת תותחי חום וחימום טמפרטורת החדר ל שישים מעלות - והימצאות בחדר מספר שעות (לא כל יום אלא כשלוש - ארבע פעמים בשבוע)
יש סיכוי שזה פוגע בייצור תקין של הזרע שלו?
(אנחנו מנסים חצי שנה כבר להכנס להריון - ללא הצלחה..)
אודה על תשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום
ד``ר איילון לחמן07/06/2010לאילנית שלום.
קודם לדעת שהזמן הממוצע לכניסה להריון ללא טיפול הוא כשנה.אם עד אז לא יושג הריון שווה כמובן לבצע גם בדיקת הזרע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא עניתם אז כתבתי שוב.:) שליה נמוכהעמית06/06/2010
שלום,
אתמול הייתי בסקירה מאוחרת (שבוע 21 הריון ראשון) נאמר לי שיש לי שליה אחורית נמוכה. לא נעשה בדיקה וגינלית בכדי לומר עד כמה נמוכה וכו' ,הריון תקין עד עכשיו ללא דימומים.
גם בסקירה המוקדמת שעשיתי אמרו לי אותו דבר.
רציתי לשאול-
1- מה הסיכוי שהמצב ישתנה?
2- האם יש משהו שאני צריכה לעשות או לא לעשות בכדי שהשליה תעלה?
3- אם זה נשאר רק שליה נמוכה ולא סוגר את צוואר הרחם עדין צריך קיסרי?
4- יש לי כאבי גב מאוד חזקים, זה קשור??
אני ממש לא רוצה קיסרי. ברור שמה שהכי חשוב זה הבריאות של העובר ושלי אבל אם יש משהו שניתן לעשות או להימנע אשמח לדעת.
סליחה על כל השאלות, תודה רבה והמשך יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיליה
ד``ר איילון לחמן07/06/2010לעמית שלום.
אכן ברוב המקרים השיליה עולה כלפי מעלה בהמשך ההריון. כמובן שנחוץ מעקב.אין משהו שאת יכולה לעשות בענין.קיסרי כן או לא תלוי כמובן במצב לפני הלידה,אם השיליה רק מגיעה לצואר אך לא מכסה אותו ואין דימומי יתר,ניתן ללדת רגיל.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברייהודה06/06/2010
שלום
אני בהריון שלישי בשבוע 22(וסת אחרונה 1.1.2010).אני בת 34.5 ומשקל נוכחי 61 ק"ג.בשבוע 17.4 עשיתי בדיקת חלבון עוברי.התוצאות יצאו נמוכות מהנורמה כדלקמן:
MSAFP 0.38 MOM 17.38 MG/ML
HCG 0.92 MOM 20.7 IU/ML
UE3 0.89 MOM 1.45 MG/ML
סיכוי לתסמונת דאון לפי גיל והבדיקות 1:274 וסיכוי לפי גיל בלבד 1:418
הריונות קודמים תקינים ואין במשפחה המורחבת שלי או של בעלי שום בעיות גנטיות.
סקירה מורחבת תקינה.
הבנתי שנצטרך בדיקת מי שפיר - האם כך לאור הנתונים?
בנוסף ראיתי שסיכוי לסיבוכי דיקור מי שפיר הינו 0.5% שהוא גבוה מהסיכוי לתסמונת דאון שנתקבל אצלי (0.4%) ומה גם שזה סטטיסטי- האם לעשות הבדיקה בסיכויים אילו ?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי.
ד``ר איילון לחמן07/06/2010שלום.
אכן מאד מומלץ לבצע בדיקת מי השפיר ע"פ תוצאות הבדיקה.אם את כבר עושה השוואת סיכוניםאפשר גם להסתכל אחרת ולומר שאם מתרחשת הפלה,בוכים חודשיים ועושים הריון חדש,אבל אם נולד תינוק פגוע,לא עלינו,זה בכי לכל החיים וגם אחרי שנעזוב העולם הזה הוא ימשיך לסבול.אז שיהיה בהצלחה עם הדיקור.(אם תרצי אשמח לבצע זאת עבורך).בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצב עליית הבטאאמא בוגרת06/06/2010
שלום רב,
הריון IVF, החזרה ב16.05. בטא ב28.05: 94. ב-30.05: 264, היום 6.06. 2074.
האם עליית הבטא תקינה?? לי זה נראה קצת מעט.
תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
ד``ר איילון לחמן07/06/2010שלום.
העליה אולי מעט איטית,אבל לא חיבת להיות משמעות שלילית. יש להמשיך ולבדוק כולל בדיקת על קול שכבר ניתן לבצע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת GBS?rbm06/06/2010
אני אוטוטו בשבוע 37.
בשבוע שעבר ביצעתי את הבדיקה הנ"ל והתוצאה שהתקבלה:
Vaginal culture פלורה רגילה
האם אכן נבדקה נוכחות החיידק?
כי לא כתוב מפורשות שהחיידק נמצא/ לא נמצא ובבדיקה שביצעתי בהריון הקודם היה כתוב בצורה מפורשת שאני חיובית ל-GBS
אודה על תשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר GBS
ד``ר איילון לחמן07/06/2010שלום.
אם לא ציינו כנראה שלא נמצא החידק.כך אנו מבינים התשובה שציינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



