מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נטילת אנטיביוטיקה בעת נסיון להרותיעל13/06/2010
שלום רב,
אני ובעלי מנסים להכנס להריון בצורה טבעית.
האם העובדה כי בימים אלו אני לוקחת אנטיביוטיקה מסוג רוקסו (לברונכיטיס) עשויה להשפיע לרעה על עובר שיווצר בזמן זה?
האם יש להמנע מיחסי מין כל עוד אני נוטלת אנטיביוטיקה זו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ולא
ד''ר יואב פלד13/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חילוקי דעות בנושא שם הילדלילך13/06/2010
שלום לכם,
אני בהריון עם בן זכר בכור
ובעלי מהרגע שהכרנו אמר שהוא רוצה לקרוא לבן הבכור שלו ע"ש האבא שלו (שעדיין חי) בשביל לכבד אותו
אני ממש אבל ממש לא מתחברת לשם הזה ולא מסוגלת לחשוב על השם הזה לילד שלי
ואצלו זה משהו שהוא עקרוני
אני לא יודעת מה לעשות
עזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
ליאת13/06/2010מאמי... קודם כל אסור לך להיות עצובה....
את צריכה לשמוח ולחייך...
אולי תציעי לו שם שני על שם אבא שלו...
ושם ראשון שיהיה שם מודרני שתאהבו שניכם?..........
הרבה זוגות עושים את זה.
בהצלחה מאמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשני שמות שם דומה שמזכיר
ד''ר יואב פלד13/06/2010עיברות של השם וכד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומים ורחם דן קרניאילנה13/06/2010
שלום
אני בשבוע 9+1 לפני מספר ימים באולטרסאונד נצפו שני עוברים עם דופק בגודל 14 מ"מ ו 17 מ"מ.
יש לי רחם דו קרני. הרופא ראה ששני העוברים השתרשו בקרן הימנית ו"נראה כאילו יש שני רחמים"
הוא כתב בממצאים "רחם דו קרני מזכיר רחם דידלפי (קיים צוואר רחם אחד) כאשר שני השקים בקרן ימין"
אני מודאגת. מה ההשלכות? האם יש סיכוי להריון תקין? האם יש תקדימים ללידת עוברים בריאים?
הרופא דיבר על תפר צוואר הרחם כדי למנוע הפלה. האם זה עוזר בוודאות?
האם יש אפשרויות נוספות?
מבקשת תשובה מפורטת ככול האפשר עד שאפגש עם הרופא המטפל
תודה, מור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מורכבת - פני לרופא מטפל
ד''ר יואב פלד13/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרבית שתן חיוביתרעות13/06/2010
שלום רב,
אני בשבוע ה- 26 להריוני.
בבדיקת Urine Culture התגלה כי צמיחה מעורבת של מספר סוגי חיידקים.
מה זה אומר?
הרופא שלי אינו עובד היום אלא רק חמר אחר הצהריים.
תודה ויום טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צמיחה
ד''ר דורון רוזן13/06/2010מעורבת = לקיחה לא תקינה של התרבית =ניקוי לא מספיק של האיזור בעת הלקיחה.
הרופא ישלח אותך לתרבית חוזרת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע טוב מיואשת בבקשהטל13/06/2010
שבוע טוב.
אני מנסה כבר מס' חודשים להכנס להריון אך לשווא .
יש לציין שהמחזור שלי סדיר כל 26-27 יום , לא נטלתי אף פעם גלולות .
אני ובעלי מקיימים יחסים ביום ה-14 לפני המחזור ולאחר מכן מתי שמזדמן (עובד לילות)
אבקש לדעת מהם הימים שבהם רצוי לקיים יחסים על מנת שואכל להקלט וכמובן מהי התדירות.
תודה ושבוע נפלא.
לירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחת ליומיים
ד''ר דורון רוזן13/06/2010החל מיומיים לפני הביוץ המשוער ובמשך כשבוע סך הכל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לגילוי הריוןיעל12/06/2010
קיימתי יחסים לפני8 ימים. תוך כמה זמן אוכל לבצע בדיקת דם שתיתן לי תשובה מהימנה אם אני בהריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד 4-5 ימים
ד''ר דורון רוזן13/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחכה לתשובהגלית12/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
יעזור לדעת מה השאלה
ד''ר דורון רוזן13/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודעה מה- 10/06 עבר לדף 2
גלית13/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזמון ווסתגלי12/06/2010
שלום,
הביוץ שלי מתרחש בין היום ה-12 ל-13. ביום ה-12 עשיתי הזרעה (טבעית ללא הורמונים). הרופא שלי אמר שהמחזור צריך להגיע 14 יום אחרי ההזרעה. בפועל המחזור שלי מגיע כל עם 16 יום אחרי ההזרעה/ביוץ.
האם תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן
ד''ר דורון רוזן13/06/2010השאיפה היא כמובן שתהיי בהריון ולא תקבלי מחזור כלל.
בכל מקרה עליך לון בעניין עם רופאך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריון - עזרו ליקארין 3012/06/2010
שלום,
עשיתי היום בדיקה ביתית ומופיע 2 פסים אדומים אחת כהה ואחת בהירה יותר אבל רואים בבירור 2 פסים האם אכן אני בהריון ואפשר לסמוך על הבדיקה?(יש לציין שאני מרגישה כאבים כמו מחזור האם זה תקין?
לעזרתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרי על הבדיקה
ד''ר דורון רוזן13/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול וחום בהריוןמעיין12/06/2010
שלום וברכה!
אני בשבוע השישה עשר ובמשך השלושה ימים האחרונים אני משלשלת את כל מה
שאני אוכלת.
השלשולים מלווים בחום שיורד ועולה בסחרחורות ובחולשות בכל הגוף.
דיברתי עם אחות והיא הפנתה אותי למיון שם נעשתה לי בדיקה שהראתה שהכל בסדר מבחינת העובר ברוך השם.
אבל השלשולים החום והחולשות הינם ממשיכים ואיני יודעת מה לעשות...
אנא ייעצו לי מה לעשות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשי לרופא משפחה
ד''ר דורון רוזן13/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות חוזרות בשתןליאת12/06/2010
שלום
בת 30 מעוניינת להיכנס להריון.מזה תקופה ארוכה (שנים) אני סובלת מדלקות חוזרות בשתן כולל תרביות חיוביות. לרוב מדובר ב e.coli.
איני מצליחה להיפטר מהחיידק ואני במעקב אורולוגי ובמסגרתו אני מקבלת כל יום טריביד כטיפול מונע שלצערי לא מועיל.
אבקש לדעת מה עלי לעשות כדי לא לפגוע בהריון העתידי ועל איזה טיפול מומלץ לפני כניסה להריון.
שאלה נוספת - אני יודעת שעלול להיות סיכון לעובר עם דלקת בשתן איך במקרה שלי פותרים את הבעיה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נושא מורכב להתייחסות במייל
ד''ר דורון רוזן13/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטאהדס11/06/2010
שלום רב!
תאריך וסת אחרונה 5\10ביצעתי בדיקת בטא3 ימים לפני איחור הוסת והתוצאה היתה 314 לאחר 3 ימים ביצאתי שוב והבטא עלתה ל1450 האם זה תקין אני בשבוע 5 אני אציין שאני לא מרגישה שאני בהריון,שום תופעות לוואי .האם להיבדק ? זה פשוט נראה לי מוקדם מידי חשבתי לחכות עד שבוע 7 לאולטראסאונד אשמח לתשובה בברכה חגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העליה תקינה
ד''ר דורון רוזן13/06/2010אכן הגיוני להמתין 7 שב'
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחם דו קרני ותאומים בקרן ימיןדנה10/06/2010
שלום
אני בשבוע 8 + 4 ימים היום באולטרסאונד נצפו שני עוברים עם דופק בגודל 14 מ"מ ו 17 מ"מ.
יש לי רחם דו קרני. היום הרופא ראה ששני העוברים השתרשו בקרן הימנית ו"נראה כאילו יש שני רחמים"
הוא כתב בממצאים "רחם דו קרני מזכיר רחם דידלפי (קיים צוואר רחם אחד) כאשר שני השקים בקרן ימין"
אני מודאגת. מה ההשלכות? האם יש סיכוי להריון תקין? האם יש תקדימים ללידת עוברים בריאים?
הרופא דיבר על תפר צוואר הרחם כדי למנוע הפלה. האם זה עוזר בוודאות?
האם יש אפשרויות נוספות?
מבקשת תשובה מפורטת ככול האפשר עד שאפגש עם הרופא המטפל
תודה, מור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקשת תשובה...
אילנה11/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון?עינב09/06/2010
ערב טוב,
הבוקר ביצעתי בדיקת דם של הריון, והתוצאה יצאה 707,
זה אומר שיש הריון? התוצאה היא תקינה?
המחזור האחרון היה ב3.5 ואני מקבלת כל 45 יום ווסת.
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר איילון לחמן10/06/2010שלום.
אכן תשובה חיובית יפה.גשי לכן למעקב הריון אצל רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערב טוב, כמה שאלות..נטלי09/06/2010
אז ככה..
אני בת 22 בחודש נובמבר האחרון לפני כ8 חודשים עברתי הפלה בשבוע ה7 באמצעות כדור המיפייגן... מאז הגעתי למיון עוד מספר פעמים עקב דימומים חזקים ובבדיקות שעשו לי בכל פעם ראו שההורמון של ההריון עדיין קיים ונתנו לי ציטוטק דרך הנרתיק, שיחררו אותי וגם זה לא עזר והדימומים עדיין נמשכו, שוב ושוב הגעתי עד שבפעם האחרונה שהייתה בערך בפבואר ראו שההורמון ההריון נעלם ונתנו לי גלולות שעזרו להפסקת הדימום.. מאז לא קיבלתי ווסת, ואתמול גיליתי שאני שוב בהריון (חדש) בשבוע 12, לא חשבתי שאני יכולה להקלט שוב כל כך מהר והחלטתי להשאיר את התינוק.
עכשיו השאלה שלי היא אם יש סיכון בגלל כל מה שקרה, ומה הסיכונים בהפלה חוזרת? עברתי 2 הפלות בחיים.. אני אשמח לייעוץ ומענה לשאלות.
בנוסף יש לי כאבים בבטן התחתונה ובכל פעם שאני מתאמצת טיפה(משתעלת או עושה אפצ'י)
מקווה שתתייחס לכל השאלות, תודה רבה וערב מצויין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון חדש.
ד``ר איילון לחמן10/06/2010שלום.
איחולי להריון החדש ועוד יותר להיחלטה להשאירו.אם הגיע לשבוע 12 נראה שאין השלכות למצבים הקודמים.לגבי ביצוע שוב הפלה ,את לוקחת שוב סיכון כי ידוע שלהפלות חוזרות יש השלכות על הריונות עתידיים. שיהיה בהצלחה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



