מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת דם / תסמונת דאוןשמחה08/06/2010
שלום!!!
להלן התוצאות שהתקבלו בבדיקת השקיפות העורפית:
גיל ההריון לחישוב -12+0 (ו.א.) 12+5 ( על קול )
CRL -61 mm
NT 1.6 MM - 1.31 MOM
PAPP-A - 0.39 MOM
PAPP-A - 1.03 miu/ml
FREE BETA HCG -3.27 MoM
FREE BETA HCG -68.75 miu/ml
הסיכון לדאון :
לפי הגיל והבדיקות 1:60
לפי הגיל בלבד 1:530
אשמח לקבל פיענוח או הסבר של התוצאות הנ"ל.
תודה
שמחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני הייתי חושבת מעכשיו
מיה08/06/2010על בדיקת מי שפיר, משום שהתוצאה הזו מראה שהסיכון הסטטיסטי שהעובר ילקה בתסמונת דאון הוא כפי שציינת מתחת ל-1:380
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטאעינב08/06/2010
שלום,
היום סיימתי שבוע 8 להריון. בדיקת בטא היום יצאה 156485. האם תקין? מדובר בהריון עם עובר אחד.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
בשבוע זה לתוצאה זו אין חשיבות. יכולה לבצע כבר אולטרה סאונד עוברי להוכחת תקינות ההריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לטבול בכינרתמיטל08/06/2010
האם מותר להכניס תינוקת בת חודשיים לכינרת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטבול בכינרת
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
התייעצי עם רופא הילדים
בברכה
ד",ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמינים בהריוןטלי08/06/2010
שלום רב,
אני נמצאת בשבוע 14 להריוני, עד היום לקחתי חומצה פולית 400 מק"ג, רופא המשפחה המליץ לי לקחת "פרנטאל" פלוס בטא קרוטן של ויטה שמכיל גם חומצה פולית של 1 מג. השאלה האם להמשיך לקחת גם חומצה פולית בנפרד? יש לי בעיה לבלוע כדורים, השאלה היא האם מותר לחתוך את הכדור של פרמטאל ל2?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמינים בהריון
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
אין צורך בכפילות .יכולה להסתפק בפרנטל ובטא קרוטן . מותר לחתוך הבדור ל 2 חצאים
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של חלבון עוברי ומי שפירצפונית08/06/2010
שלום וברכה,
אני בת 37.בהריון שבוע 18+0
היום קיבלתי תוצאות של חלבון עוברי (תבחין משולש) - 1:3700
אני מבינה שהתוצאה תקינה.
שאלתי, לפני שבוע עברתי מי שפיר בגלל שני ממצאים בסקירה ה1 :
מוקד אקוגני בלב
ציסטה של הפלקסוס כורדיאלית במוח
האם יכול להיות שהתוצאה של המי שפיר תהיה לא תקינה למרות התוצאה של החלבון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות של חלבון עוברי ומי שפיר
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
בדיקת מי השפיר מדויקת יותר מאשר בדיקת התבחין המשולש לחיזוי תסמונת דאון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפירme08/06/2010
עשיתי בדיקת מי שפיר ועדיין אין תוצאות. מסרו לי שהחלבון העוברי במי השפיר תקין.
האם יש בכך כדי להצביע על ההמשך...?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
חלבון עוברי תקין במי השפיר שולל כמעט לחלוטין מומים במערכת העצבים המרכזית של העובר. יש כמובן להמתין לתוצאות המיפוי הכרומוסומלי העוברי
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - כאבים בחזהע"ט08/06/2010
שלום. אני בהריון שלישי, שבוע 18. בשני ההריונות הקודמים סבלתי מכאבים בחזה בראשית ההריון, אך למיטב זכרוני כאבים אלו עברו עם התקדמות ההריון. בהריון הנוכחי סבלתי, מלבד הכאבים בראשית ההריון, גם מגירוד טורדני בחזה. הגירוד אמנם נרגע בשבוע-שבועיים האחרונים, אך בשבוע האחרון התחילה רגישות בפטמות. האם אלו תופעות נורמאליות להריון? האם עלי להתייעץ עם כירורג שד (עשיתי בדיקה ידנית אצל כירורג לפני כשנה ויצאה תקינה)? אשמח לתשובה דחופה, כי התופעות מתחילות להדאיג אותי. תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בחזה
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
כאבים ורגישות בשדיים בכלל ובפטמות בפרט הינם תופעות נורמלית בהריון . יחד עם זאת לאור הגרד ממליץ שתבדקי על ידי רופא עור וליתר בטחון גם על ידי כירורג שד
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה והריוןממתינה לשישי08/06/2010
1. אני כ-3 חודשים לאחר הפלה טבעית ,הבטא הגיע עד כ-350 וההריון לווה בהפרשות חומות ואז היה דימום והבטא החלה לרדת עד לאיפוס-האם זה היה הריון כימי?
2. אתמול והיום בבוקר ביצעתי בדיקת הריון ביתית והפס היה חלש אך נראה היטב לעין.
היום הייתי אמורה לקבל מחזור. האם הפס החלש מעיד שההריון לא תקין?
נקודה חשובה: בהריון הראשון -בבדיקה הביתית יומיים לפני האיחור- הפס היה חזק וברור ואכן נולד תינוק מקסים. בהריון האחרון, שהסתיים בהפלה, הפס גם ביום האיחור היה בהיר, כמו עכשיו...
אשמח לתשובה מפורטת מכיון שאני מאוד מודאגת
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלה והריון
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
ראשית מציע שתבצעי בדיקת דם לביטא
ערך של 350 אכן מוגדר כהריון כימי
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפירחסוי07/06/2010
שלום. מה בודקת בדיקת מי השפיר? האם היא כוללת יותר ליקויים מאשר כל בדיקות הסקר יש לציין שאני עושה את בדיקת הדם INTIGRATED אני מבינה שהדיקור הוא אבחנה ממש ובדיקת הדם היא סטטיסטיקה, השאלה היא האם היא בודקת יותר מחלות ?
אם חס וחלילה מגלים דליפת מי שפיר לאחר הדיקור האם יש משהוא לעשות או שזו הפלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
הבדיקה מזהה מומים כרומוסומליים. ולכן תסמונות כגון דאון. במקרה של חשש למחלה גנטית לעובר כמו טאי זקס למשל ניתן לבדוק זאת גם כן . לרוב דליפת מי שפיר לאחר דיקור מלווה בסיכון גבוה להפלה/לידה מוקדמת
בהצלחה
ד,ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוגסטרון דילגתם עליליאת07/06/2010
שלום דר',
עשיתי בדיקת פרוגסטרון ביום 24 למחזור. יצא 27.2.
1. האם תקין?
2. האם ככול שהערך גבוה יותר זה יותר טוב?
תודה!
מור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוגסטרון
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
ערך פרוגסטרון זה מעיד על כך שהתחולל ביוץ . רמת הפרוגסטרון לא בהכרח מנבאת את "איכות" הביוץ או הסיכוי להריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה אתם כל הזמן מתעלמים ממני?????קארין 3007/06/2010
שלום
הווסת אצלי לא ממש סדיר רציתי לדעת איך מחשבים את יום הביוץ?
לעזרתכם אודה
קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יום הביוץ
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
קשה לשער את מועד הביוץ בוסתות בלתי סדירים. כאשר הוסת מדי 28 יום הרי הביוץ המשוער כ 14 יום לפני הוסת הצפוי. כדי לשער מתי לערך מתחולל הביוץ כאשר הוסת אינו סדיר ניתן להעזר במעקב זקיקים או בדיקות דם לאסטרדיול ופרוגסטרון
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון שבוע 39+2.חגית07/06/2010
ערב טוב. אני בשבוע 39+2 מאתמול עם כאבי גרון והרגשה כללית רעה, חולשה. ללא חום, חשה בתנועות עובר. היום הייתי אצל רופא משפחה, הוא הסתכל על הגרון וציין שאין דלקת. השאלה שלי היא האם שפעת או וירוס יכולים להשפיע על העובר?האם יש צורך לפנות לבית חולים? כיצד להתנהג במידה ומופיע חום? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון שבוע 39+2.
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
יש לטפל כבכל דלקת וירלית או חיידקית על פי אבחון הרופא. לשפעת אין השפעה על העובר מכל מקום במידה ויופיע חום יש להורידו באמצעים המקובלים
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר 50 גר'גלית07/06/2010
אני בשבוע 25, בבדיקת סוכר שעשיתי היום התקבלה התוצאה 144. האם אצטרך לעשות את הבדיקה של ה- 100 גר'?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן
ד''ר יואב פלד07/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם סינון תסמונת דאוןשמחה07/06/2010
שלום!!!
להלן התוצאות שהתקבלו בבדיקת השקיפות העורפית:
גיל ההריון לחישוב -12+0 (ו.א.) 12+5 ( על קול )
CRL -61 mm
NT 1.6 MM - 1.31 MOM
PAPP-A - 0.39 MOM
PAPP-A - 1.03 miu/ml
FREE BETA HCG -3.27 MoM
FREE BETA HCG -68.75 miu/ml
הסיכון לדאון :
לפי הגיל והבדיקות 1:60
לפי הגיל בלבד 1:530
אשמח לקבל פיענוח או הסבר של התוצאות הנ"ל.
תודה
שמחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחילת הריון
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
על פי שקלול התוצאות סיכונך לתסמונת דאון מוגבר ולכן יש צורך בדיקור מי שפיר כדי לשלול זאת. . פני ליועץ גנטי או לרופא שלך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחילת הריוןבלה07/06/2010
אני בהריון אחרי ivf ממש בהתחלה, אך אני קצת מצוננת, כל התעטשות שלי אני מרגישה כאב חד באזור בטן תחתונה ימנית שעובר מיד
האם יש משהו חריג בזה?ממה זה יכול להיות מהשאיבה?
תודה מראש
בלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחילת הריון
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
סביר להניח שהרגישות משנית לשאיבה וגם להגדלת השחלות כתוצאה מהטיפול
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



