מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סקירה מוקדמתחנה16/06/2010
1. בסקירה מוקדמת התגלו ציסטות במוח העובר אחד בכל צד, הבנתי שבד"כ זה נעלם בהמשך.
שאלתי: על מה זה יכול להשפיע, מה זה אומר?
2. האם יש צורך לבצע חלבון עוברי כאשר תוצאות השיקוף תקינות (0.7 מ"מ)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
פרופ' ירון יובל17/06/2010מדובר בציסטה בכורואיד פלקסוס , סמן חלש להפרעה כרומוזומלית. יש לבצע חלבון עוברי ועם התוצאה לפנות לייעוץ גנטי, על מנת לקבוע האם צריך לעשות דיקור מי שפיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליית בטאאלה16/06/2010
ו. א 7.5.10
ב 11.6.10 בטא גדול מ 1000.
היום 16.6.10 בטא 3107.
לדברי הרפואה העלייה מאוד איטית והיתה מצפה לבטא יותר גבוהה.
אציין שב 15.6.10 נצפה שק הריון.
האם העלייה בסדר או איטית?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
פרופ' ירון יובל17/06/2010כדי לדעת בוודאות תבצעי עוד בדיקה, כיוןם שהבדיקה הראשונה לא הייתה מדוייקת (מעל 1000) יכול להיות 1001 או 3000). רק הבדיקה הבאה תקבע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיס מרה במיקום תחתון לורידמרינה16/06/2010
שלום וסליחה על שאלה קצת ארוכה.
אני בשבוע 22, אתמול עשיתי סקירת מערכות מורחבת הכול תקין חוץ מכיס מרה במיקום תחתון לוריד. יש לציין שיש לי עורק טבורי בודד. עשיתי גם מי שפיר וחלבון הכול תקין.
האם מיקום של כיס המרה מעיד על איזה בעיה בריאותית שיכולה להיות או שזה רק אנאטומיה שונה.
ושאלה נוספת האם בגלל עורק טבורי בודד כדי לבצע עוד סקירה בשלב יותר מתקדם של הריון.
אודה על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיס מרה
פרופ' ירון יובל17/06/2010מדובר קרוב לוודאי במצב הקרוי persistent right umbilical vein. בנוכחות 2 כלי דם בחלבל טבור מעלה את הסיכוי לבעיות כרומוזומליות. מומלץ שתפני לייעוץ גנטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה?בלהה16/06/2010
שלום,
אני 4 חודשים אחרי לידה המחזור שלי תקין בדיוק כל 28 יום אני מקבלת.
לאחרונה החלטנו אני ובעלי לא לשמור קיבלתי מחזור בתחילת החודש ועכשיו אחרי 14 יום בערך יש לי קמת טיפטופי דם ומתי שא ני מנגבת יש לי טיפה אודם דמי. האם זה יכול להיות התחלה של הריון לפי הסימנים ?
מחכה לתשובה
בלהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
פרופ' ירון יובל17/06/2010זה יכול להיות דברים רבים, למשל דמם של השרשה או דמם בעת ביוץ, או גם פציעה של צוואר הרחם בעת יחסים. אם זה יימשך 0- כדאי שתבדקי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאן נעלמה ההודעה שלי?ממתינה לשישי16/06/2010
שלום,
וסת אחרונה 11.05.10
בטא 9.6.10 = 911
אני שבוע 5+1
האם אני שבוע חמישי או שישי?
האם מדי פעם דקירות חלשות משמאל לטבור שהיו ונעלמו- בסדר?
הפרשות בהירות שנעלמו? לייחס חשיבות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זו כבר פעם שניה שלא עונים לי....
ממתינה לשישי17/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה גנטית לאיתור כרוהןחני16/06/2010
אנחנו במשפחה שתי אחיות ואח בכור.
אחי חולה כבר 20 שנה בכרוהן. מחלה שהשפיעה קשות על חייו ועל השפחה כולה.
אני עכשיו בשבוע 16, נכד ראשון במשפחה
ומאז שהתבשר לי שזה בן אני מאוד בלחץ מהסיכוי שהוא יהיה חלילה חולה
האם יש בדיקה גנטית לבדוק נשאות לכרוהן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
חני17/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהעדי שכנוביץ16/06/2010
הנני נמצאת בשבוע 32 להיריון והתגלתה לי תופעה של גרד בהיריון הרופא נתן לי האיסטון להקלה על הגירוד האם מותר לקחת כל יום עד הלידה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום.
ד``ר איילון לחמן16/06/2010שלום.
הכתובת הרשמית לתשובות על תרופות בהריון.היא במשרד הבריאות.02-6243669.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מועד ביוץ במחזור לא סדירשרון16/06/2010
שלום, אני בת 40. מקבלת מחזור פעם אחד קצר (22 יום) ופעם אחד ארוך בחודש שלאח"מ (30 יום). זה המצב כבר כמה חודשים טובים. כלומר, במחזור הארוך הביוץ שלי נופל על היום ה-16 שלאחר המחזור ובמחזור הקצר הביוץ שלי נופל על היום ה-8 שלאחר המחזור. אלא שאני עדיין מדממת ביום ה- 8 ואפילו עד היום ה-10. האם יתכן שהביוץ שלי נופל בזמן דימום? כלומר, האם לקיים יחסים בזמן דימום או מייד בתום הדימום? אודה על התשובה המהירה והמכוונת כי אני מנסה להיכנס להריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ.
ד``ר איילון לחמן16/06/2010לדליה שלום.
א,ממליץ שתבדקי ותתיעצי עם רופאך.ב, ניתן לרכוש ערכות לגילוי ביוץ בבתי המרקחת.אל תמתיני זמן רב מדי משום שהגיל אכן לא לטובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ??.עצובהגלית16/06/2010
שמי גלית נשואה +2
לפני שנתיים היית בשבוע 24+4 להריוני וערב בעיה בכף יד של העובר,נאלצתי לעבור גרידה.(לידה)
לאחר 4 חודשים נקלטתי שוב להריון אך הפעם ההריון היה מחוץ לרחם ו1 נוסףברחם.
עברתי גם גרידה וגם זריקה על מנת להוריד את ההריון החוץ ריחמי.
רצו לעשות לי ניתוח להוריד חצוצרה 1 ולא הסכמתי.
היום לאחר תקופה של נקיון הגוף וציפיה עזה להריון נוסף עשיתי בדיקה הריון ויצאה חיובית,
שבוע 4 בערך,יש לי דימומים שמתחזקים,רופאת הנשים נתנה לי שוב בדיקת דם,והבטא בירידה,
כך שאני מבינה שההריון הפסיק.שאלתי לגבי הסיכוי אם זה הריון מחוץ לרחם ,?הרופאה אמרה שיש סיכוי
לעשות שוב בדיקה בעוד יומיים ולהתקשר .
אני עצובה מאוד,מבולבלת ולא יודעת למה זה קורה?.
מישהו יכול לתת לי קצת יותר הסבר .מה הסיכויים שזה יהיה הריון מחוץ לרחם?מה הסיבה להריון כזה
(אציין ששני ילדיי נקלטתי יפה ורגיל), האם לאחר הגרידה ה"גדולה" כך קראו לזה ,גרמו לי לאיזושהא בעיה? התשובות שקיבלתי עד היום שאלו מקרים נדירים שקרו לי.בבקשה.
נ.ב: לא מסוכן לי להיות בבית עם דימומים? תודה רבה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצובה.
ד``ר איילון לחמן16/06/2010לגלית שלום.
אם תוצאות בדיקת הבטא בירידה,האבחנה המבדלת היא בין הפלה טבעית מהרחם או אולי הפלה טבעית מחוץ לרחם.כמובן שלאור עברך את זקוקה להשגחה רפואית צמודה.התיעצי שוב עם הרופאה המטפלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב במפשעהמעיין16/06/2010
שלום,
אני כרגע בשבוע 34, הריון ראשון.
כמעט מתחילת ההריון יש לי כאב במפשעה (ממש בגובה עצם בערווה) בצד שמאל.
הכאב מופיע בעיקר בשכיבה בעת שינויי תנוחה (קשה לי לעבור משכיבה על הצד לשכיבה על הגב).
כל תנועה חייבת להעשות באיטיות ומלווה לרוב בכאב (מעין מתיחה, כאב חד).
בתחילת ההריון שאלתי את הרופא על כך והוא אמר שאלו שרירי הבטן התחתונה הנמתחים כדי לתמוך בבטן הגדלה.
בשבוע האחרון הכאב הפך למטריד במיוחד שכן הוא ממש מגביל את תנועתי.
האם נשמע תקין?
האם יש משהו שניתן לעשות כדי להקל על כאבים מסוג זה?
תודה מראש,
מעיין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב מפשעתי.
ד``ר איילון לחמן16/06/2010שלום.
יתכן והמדובר בבקע מפשעתי.כדאי להיבדק אצל רופא כירוג בתאום עם רופאך הגינקולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר 100 גר'לימור16/06/2010
שלום רב!
אני בת 27 וחצי, הריון ראשון , שבוע 24 וחצי . ביצעתי העמסת סוכר 50 גר' שיצאה 194 ולכן שלחו אותי להעמסת של 100 גר', להלן התוצאות:
בצום: 85
אחרי שעה: 146
אחרי שעתיים: 147
אחרי 3 שעות: 126
אני לא יודעת מה זה אומר , האם יש לי סכרת הריון? או שהתוצאות תקינות?, יש לציין שיש לי עודף משקל ושהסכרת נמצאת בקרב בני משפחה,לסבתי יש סכרת ולאחותי יש סכרת נעורים שהתגלתה לפני כשנה, למרות שהבנתי שסכר הריון זה דבר אחר.
בבקשה עזרו לי בפענוח אני ממש מפחדת!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכרת.
ד``ר איילון לחמן16/06/2010שלום.
תוצאות הבדיקה כמו שציינת הן בתחום הנורמה.המוזר שהתוצאה לאחר שעתיים שוה לזו שלאחר שעה.ממליץ המשך מעקב צמוד אצל רופאך ביחוד לאור הסיפור המשפחתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסאז' בתחילת הריוןדנה16/06/2010
שלום,
האם מותר לעשות מסאז' שוודי במשך שעה ממש בתחילת ההריון? ( שבועיים וחצי- שלושה אחרי ההזרעה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסאג
ד``ר איילון לחמן16/06/2010שלום.
אני לא מכיר מחקרים על השפעת מסאז על תחילת ההריון.אבל בעקרון מומלץ שלא לבצע דברים חריגים בהריון,בודאי לא בתחילתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות חלבון עוברימאיה16/06/2010
שלום,
האם התוצאה של חבון עוברי תקינה?
AFP -1.32 MOM
HCG-0.54MOM
U-E3-0.98 MOM
INHIBIN A 1.46 MOM
הסיכון לדאון
לפי גיל וארבע בדיקות 1:9999>
לפי גיל בלבד 1:1000
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי.
ד``ר איילון לחמן16/06/2010שלום.
תוצאת הסיכון של קטן מ-1:9999.היא מצוינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- GBS ובדיקת סיסי שליהליאת16/06/2010
שלום,
אני בשבוע 12 וביצעתי בדיקת סיסי שליה (עקב המצאות גן מסוים)
לפני הבדיקה נשאלתי האם אותר אצלי GBS, אך מכיון שלא נבדקתי לGBS לא יכולתי לענות
שאלתי היא, האם נוכחות GBS בזמן בדיקת סיסי שליה (ואגינאלית) עשויה לסכן אותי או את העובר? האם יש חשש להדבקה של העובר ע"י הבדיקה במידה וקיים GBS בנרתיק בזמן הבדיקה?
מאוד מודאגת...
תודה
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר GBS
ד``ר איילון לחמן16/06/2010לליאת שלום.
קיים סיכון מאד מאד קטן של העברת החידק.התיעצי עם מבצעי הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר איילון לחמן-דחוףףףףףףףשירן15/06/2010
ד"ר איילון לחמן שלום
בתאריך 11/6 יום שישי ביצעתי גרידה באסותא מכוון שההריון לא היה תקין(עובר ללא דופק) אתה היית המנתח לא הספקתי להודות לך על היחס והאדיבות.. תודה!
יש לי כמה שאלות...
-יש לי דימום חזק יותר מהווסת הרגילה האם זה בסדר?
-מתי מומלץ לנסות להרות שוב?
-אמרו לי שאחריי גרידה אין ביוץ כול כך מהר, האם יש אמת בדבר?
אני מאוד רוצה להיכנס שוב להריון יש לך המלצה כול שהיא לתת לי?
אשמח אם תענה לשאלות שלי תודה רבה
שירן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר איילון לחמן16/06/2010לשירן שלום.
אם יש דימום חזק יש לגשת ולהיבדק.לגבי ההריון חדש,מומלץ להמתין מחזור אחד.המחזור יגיע בין 4 ל-6 שב מהפעולה.שוב אם דימום חזק נא לגשת ולהיבדק.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
