מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון שאלה חשובהבר15/06/2010
היי אני בהריו שבוע 12 האם מותר להשתמש באגיסטן נרתיקי עקב פיטריה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר איילון לחמן16/06/2010שלום.
הכתובת לגבי בטיחות שימוש בתרופות בהריון היא במשרד הבריאות,טל-02-6243669* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחם חד קרני - ברורשרה15/06/2010
שלום רב,
ילדתי לפני 5 חודשים בת ראשונה בניתוח קיסרי בעקבות מצג עכוז ומיעוט מי שפיר ,
בזמן הניתוח הרופא אמר לי שיש לי רחם שנוטה ימינה ורוב הסיכויים שגם בלידות הבאות העוברים יהיו במצג עכוז...
1. עד כמה הימדע שמסר לי נכון? באיזה אחוזים מדובר ?
2. האם עושים "היפוך" לאחר ניתוח קיסרי במידה והעובר נמצא במצג עכוז?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חד קרני.
ד``ר איילון לחמן16/06/2010שלום.
מזל טוב על הלידה. לגבי היפוך לאחר קיסרי-לא מבוצע,ביחוד שגם ברחם חד קרני לא מבצעים גם ללא ניתוח בעבר.נאחל לך מצג ראש בלידות הבאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקה בזמן הריוןשרה15/06/2010
שלום רב,
ביתי בת 5.5 חודשים נמצאת בהנקה כמעט מלאה מהלידה, היום גיליתי שאני בהריון שבוע 6 - כרגע הילדה יונקת ולא מברסת.
אני מרגישה שכמות החלב פחתה בזמן האחרון וכמות האוכל שהיא יונקת גם כן כאילו אוכלת אבל מסיימת מהר מאוד והיות ואני מרגישה שלא אכלה מספיק מציעה מטרנה והיא אוכלת בשמחה
שאלותי הן:
1. האם מותר להניק בזמן הריון ?
2. שמעתי שהנקה בזמן הריון יכולה להגדיל את הסיכויים להפלה - האם נכון? יש מחקרים בנושא שתוכלו להפנות אותי אליהם ?
3. האם איכות החלב בזמן הריון יורדת - פחות מזינה עבור התינוק? ומנגד האם זה מזיק לעובר מבחינה שלא מגיע אליו הערך התזונתי הראוי לו?
בתודה גדולה מראש!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה ברשותכם-אודה לתגובתכם
שרה20/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנקה בזמן הריון
ד``ר אריה לידור20/06/2010שלום לך
מותר להניק בזמן הריון. אין כל סכנה להריון אם מלווה בהנקה. ייתכן וכמות החלב תפחת אך לא תפגם איכותו
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העדר תופעות הריוןאמונה15/06/2010
שלום רב,
אני מתחילה מחר בע"ה שבוע שביעי הריון של תאומים ועדיין אין לי כל תופעת הריון. לא בחילות, לא כלום. יותר מזה אני אחרי טיפולים וגם החזה שתפח מאד מתחיל להירגע וכנראה שהגודש היה תוצאה של ההרומונים.
האם זו תופעה מקובלת ? האם זה הגיוני ?
נא תשובתכם,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות.
ד``ר איילון לחמן16/06/2010שלום.
החשוב הוא האם ההריון מתפתח כיעות.זאת מוודאים באמצעות בדיקות עלקול.אם לשני העוברים דפקים תקינים וגודל תקין,כל השאר פחות חשוב. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא 71 -האם תקין?טליה15/06/2010
שלום לכולם, אני לאחר הפלה לפני כ 3 חודשים. לאחר שבשבוע ה10 פתאום לא נצפה דופק.
היום גיליתי שאני בהריון :) אבל מלחיץ אותי טיפה שהבטא הינה רק 71. המחזור האחרון התחיל בתאריך 10.5.10. האם תקין?
בבקשה תשובה אני ממש לחוצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב לציין כי המחזור שלי
טליה15/06/2010הוא כל 36 ימים בערך, לכן על פי החישובים שלי הביוץ היה בסביבות ה 3.6.
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי תרופות בהריוןי'15/06/2010
שלום רב.
כרגע בהריון שבוע 5 אחרי IVF. מתחילים סימנים של דלקת בדרכי השתן. האם ניתן לקחת סדורל וזינת בשלב זה של ההריון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה - אנא תשובתכם
י'16/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופות
ד``ר איילון לחמן16/06/2010שלום.
הכתובת הרשמית לגבי שימוש בתרופות בהריון,היא במשרד הבריאותבטל:02-6243669.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום השרשההריון ראשון15/06/2010
שלום,
אני בת 25 ואני ובעלי מנסים להיכנס להריון, הוסת האחרונה שלי הייתה ב9.5 והייתי צריכה שוב לקבל ב- 05.6 , הוסת לא הגיעה ולאחר יומיים איחור עשיתי בדיקה ביתית שהראתה קו כהה וקו אחד חלש יותר, התקשרתי לרופאה ושאלתי אותה אם לבצע בדיקת דם, היא אמרה לי שאין צורך.
לפני כשבוע בערך החלו לי דימומים חומים בתדירות של פעם- פעמיים ליום (כמות קטנה ולא קרובה לזו של וסת), והם ממשיכים כבר כשבוע, התחלתי לקרוא באינטרנט וראיתי שיש תופעה שנקראת "השרשה", השאלה היא אם מדובר באותו סוג, כמה זמן דימום השרשה נמשך? מה בדיוק מרגישים וחווים? או שכל העניין של ההריון הוא פרי דמיוני, חייבת ייעוץ דחוף.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדאי שתעשי בדיקת דם להריון. כך תדעי
#15/06/2010בוודאות וגם לפי רמות של BHCG תדעי על התפתחות תקינה של הריון. לגבי דימום של השרשה אני אישית ביררתי מה זה ונאמר לי שבמצב תקין לא צריך להיות שום דימום, לא בזמן השרשה ולא בזמן הריון. קיימים מקרים שהריון מתחיל עם דימומים או הפרשות חומות ובהמשך הכל מסתדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשרשה.
ד``ר איילון לחמן16/06/2010שלום.
אכן הפשוט לבצע בדיקת דם להריון ולדעת מה מצבך.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרואידים (פרדניזון)שלמי15/06/2010
שבוע 27
עקב פריחה+גרד בעור הרופא רשם לי לקחת פרדינזון 20 מג למשך ארבעה ימים 30 למשך 3 ימים 20 למשך שלושה ימים ועוד 10 למשך 3 ימים.
האם יש סיכון לי או לעובר בשימוש בתרופה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
שלמי16/06/2010אנא תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת משקלשיר14/06/2010
ערב טוב
היום הייתי בבדיקת מעקב אצל הרופא, שבוע 35.2
משקל העוברית 2700
bpd תואם 35.3
fl תואם 36.3
hc תואם 34.4
ac תואם 35.2
האם הממצאים תקינים לגיל ההריון?
מה הערכת המשקל ללידה?
איזה אחוזון?
תודה והמשך שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
שיר15/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשקל.
ד``ר איילון לחמן16/06/2010לשיר שלום
הערכת המשקל טובה מאד.כעת בממןצע העובר עולה בכ-250 גר לשבוע,כלומר עוד קילו עד שבוע 40.שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להריוןא14/06/2010
האם קיים סיכוי ולו קטן (או בכלל?) שלאחר שפיכת זרע (רב) על בטן האשה, לאחר מכן, כתוצאה מהחדרה ידנית (לאחר כמה שניות בחדר האמבטיה וכמובן שבכוונת זדון) של הזרע, תתבצע כניסה להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מן המשתמע שאת ילדה,האם את זקוקה לעז
גלית14/06/2010את זקוקה לעזרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים?
א16/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון שבוע 6 דימום וכאביםתמר13/06/2010
שלום,
אני נמצאת בשבוע ה 6 להריוני. זהו הריון ראשון שלי. אתמול החלו הפרשות צמיגיות בצבע חום אדמדם. בנוסף, אני מרגישה כאבים אשר באים והולכים שהתחזקו היום. האם עלי לחשוש? הכאבים בעיקר בצד שמאל. האם תופעות אלו שכיחות להריון בכלל ולהריון ראשון בפרט? קראתי באינטרנט משהו שקשור להשרשה של העובר האם זה קשור?
תודה מראש,
תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שלום לך
גלית13/06/2010אני מכירה את המצב הזה ,אני לא רופאה ,אבל אל תחכי עם זה ,תיגשי מיד למיון
ותבדקי.שיהיה לך בהצלחה בע"ה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד בהריוןאיה13/06/2010
אני בשבוע התשיעי אחרי הפרייה עם גרד רציני בכל הגוף עד זוב דם מה ניתן לעשות?
יש לציין שלא מזמן סיימתי עם תמיכה של גסטון במשך 7 שבועות שגרמו לי לפריחה בכל הגוף שלאט לאט נעלמת?האם יש קשר בין הגרד לגסטון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאוד יכול להיות
ד''ר יואב פלד13/06/2010פני לרופא עור בכל מקרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה לא עונים לי-שליה נמוכהחסוי13/06/2010
בסקירה בשבוע 15 נאמר לי שיש לי אחורית צדדית נמוכה. האם היא יכולה להיות שלית פתח? מה הסיכונים ? האם אני צריכה להיות במעקב? האם יש סיכון בעת דיקור מי שפיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיליה נמוכה איננה שלית פתח
ד''ר יואב פלד13/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היריון תקין?יפית13/06/2010
שלום רב
אני בשבוע 4 + 5 ימים ובצעתי בדיקת דם בה הבטא שלי הינו 633.15 - האם ההריון תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ניתן לדעת
ד''ר יואב פלד13/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן בתחילת הריוןא13/06/2010
שלום,
אני בתחילת הריון ויש לי כאבים עזים בבטן. ממה זה נובע? אני סובלת מאוד ולא מסוגלת לתפקד. קבעתי תור אצל הרופא אבל עד שזה יגיע אני לא יודעת מה לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם הכאבים חזקים לגשת למיון כמובן
ד''ר יואב פלד13/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



