מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כתמים חומים במהלך הריוןלילי09/06/2010
שלום רב,
ברצוני לדעת האם הופעת כתמים חומים במהלך הריון היא תופעה נורמלית? אם כן, למשך כמה זמן התופעה יכולה להימשך? יש לציין שאני נמצאת בשבוע 9 והתופעה קיימת קרוב לשלושה שבועות. ביצעתי בדיקת אולטרהסאונד ובה ניצפה דופק תקין ונאמר לי שהכל בסדר.
תודה הראש,
לילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים
ד``ר איילון לחמן10/06/2010שלום.
לא,כתמים חומים לאורך זמן במהלך ההריון אינם תופעה נורמלית.גשי ליעוץ רפואי חוזר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבולות לא סדירים ובטא נמוכה-לחוצה..שיר09/06/2010
סוף שבוע חמישי (שבוע חמישי+ 6 ימים).
הריון ראשון אחרי שנתיים של טיפולים ולכן גיל הריון מדוייק לפי- ע"פ מועד החזרת עוברים.
הבטא לא מכפילה את עצמה (היום נמדדה בטא 900),
עולה בכל יומיים בין 100 ל 200 יחידות
. (260, 370, 510, 625 וכו)
בדיקת אולטרסאונד מאתמול:
שק הריון 4.5 מ"מ עם גבולות לא סדירים,
נצפה שק חלמון.
לא הודגם הד עוברי.
מה הסיכוי שההריון תקין???? :-(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום מרובה מלווה בכאבי בטן
רווית09/06/2010אני כמעט בבעיה דומה עם הבטא ועם הדימום ואין לי מושג מה זה אומר ,האם צריך לדאוג שעקב הדימום הכל נגמר??????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגבולות.
ד``ר איילון לחמן10/06/2010שלום.
אכן על פניו לא נראה מצב תקין.יש לחזור לאחר מספר ימים על בדיקת העלקול ולראות המצב.נקוה לטוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק לשתף למי שפנתה אליי לעדכון
שיר15/06/2010ההריון אכן לא היה תקין, עברתי גרידה לפני יומיים.
קשה לבעלי ולי,
מחזיקים אצבעות שבפעם הבאה יהיה טוב יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורית החלמה מהירה<3
גלית15/06/2010בע"ה תתנקי קצת והכל יהיה בסדר.מחזיקה לך אצבעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם תקין?אנה09/06/2010
ווסת אחרונה ב7-5-10 בידעתי בדיקת בטא ב7-6-10( בערך 4 ימים לאחר איחור) והתוצאה היא 368.
האם התוצאה לא נמוכה מדי?
האם צריך לחזור על הבדיקה לוודא הכפלה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
ד``ר איילון לחמן10/06/2010שלום.
אכן כדאי לחזור על הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני בהריון?איריס09/06/2010
שלום רב!
הבוקר עשיתי בדיקת דם Beta Subunit, hCG בדיקת הריון, והתוצאה היא 410.1 mIU/mL
האם אני בהריון??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ע"פ התשובה כן את בהריון
מיטל09/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון.
ד``ר איילון לחמן10/06/2010שלום.
אכן תשובה חיובית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוורהדורוש09/06/2010
שלום החלתי להשתמש במדקת אוורה לפני שבוע רציתי לדעת כמה דברים העם היא באמת בטוחה? ועם אבא שלי לןוקח כדור לדילול הדם זה מסוכן בישבילי כי קראתי שזה יכול לעשות קרשי דם העם זה באמת בטוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה דילגת ם עליי?
דורוש09/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוורה
ד``ר איילון לחמן10/06/2010שלום.ממליץ שלפני השימוש תתיעצי עם רופאך.לאור הסיפור של קרישיות היתר במשפחתך אני מניח שתופני לבדיקה אצל המטולוג.לכן שוב קודם כל רופאך לפני תחילת השימוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליפני גרידה-דחוףףףףשירן09/06/2010
אני נמצאת בשבוע 7-8 להריון באולטראסאונד ראשון ראו עובר+שק הריון+דופק לאחר מכן באולטראסאונד שני אמרו לי שאין דופק לעובר ושאני צריכה לבצע גרידה להפסקת ההריון, קבעתי באסותא ת"א ליום שישי הקרוב תור לגרידה אמרו לי שהמנתח יהיה ד" איילון לחמן זה הרגיע אותי ואני מקווה שהכול יעבור בשלום אבל עדיין יש שאלות שמטרידות אותי כמו: האם אני יצליח להרות שוב? כמה זמן ייקח לי להרות ? האם זה כואב? יש סיבוכים כול שהם? אני גן אשמח לעשות למנריה כי קראתי שאם עושים את ההרחבה באמצעות זה הסיכוי שצוואר הרחם יפגע הוא קטן
אשמח אם תענו לשאלות שלי
שירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר איילון לחמן דילגת עליי?
שירן09/06/2010אני מחכה לתשובה וכפי שזה נראה דילגו עליי... :(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מועד ביוץשרון09/06/2010
שלום, אני בת 40. מקבלת מחזור פעם אחד קצר (22 יום) ובחודש לאח"מ ארוך (30 יום). זה המצב כבר כמה חודשים טובים. כלומר, במחזור הארוך הביוץ שלי נופל על היום ה-16 ובמחזור הקצר הביוץ שלי נופל על היום ה-8. אלא שאני עדיין מדממת ביום ה- 8 ואפילו עד היום ה-10. האם יתכן שהביוץ שלי נופל בזמן דימום? כלומר, האם לקיים יחסים בזמן דימום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגו עלי. תעני לי בבקשה
דליה10/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמועד ביוץ - תענו לי בבקשה
דליה13/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומים ביאמניוטי ביכוריאליאתי09/06/2010
שלום רב,
הריון שבוע 18 עם תאומים בנים.
בבדיקת אולטראסאונד בשבוע 7 נאמר לנו כי התאומים אינם זהים.
בבדיקת השקיפות העורפית נכתב כי מדובר בהריון תאומים ביאמניוטי ביכוריאלי.
לכל עובר שק מי שפיר משלו, לאחד שליה קדמית ולשני אחורית .
אנו מבולבלים ומבקשים הבהרה האם מדובר בתאומים זהים שהתפצלו ביום השלישי להפריה הביצית או בתאומי אחווה?
מדוע וכיצד מאבחנים כביאמניוטי ביכוריאלי ולא כפשוט לא זהים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאומים
ד``ר איילון לחמן09/06/2010לאתי שלום.
מדובר בהפריה של שתי ביציות שונות.מבחינת הריון תאומים זהו המצב המועדף והכי פחות בעיתי.האבחנה מתבצעת בבדיקת על קול עפ הקרומים העוטפים שקי ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץעדי09/06/2010
מאז ומתמיד הייתי מרגישה את כאבי הביוץ בצד שמאל, היום יש לי כאבי ביוץ בצד ימין, זה הגיוני?
הגיוני בכלל שהביוץ חל היום אם המחזור האחרון היה ב-22/5/10?
3/6- ביוץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים מתאריך 9/6/10?!
עדי13/06/2010באמת חשוב לי לדעת אם החישוב של הביוץ היה נכון?
(הודעה קודמת)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני בהריון?טל09/06/2010
תוצאות הבדיקה שערכתי הן : I U \ L 2 קטן מ
האם אני בהריון?
תודה מראש ,
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אני בהריון
דגנית09/06/2010לא את לא צריך להיות כתוב גדול מ15
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך, יום מקסים .
טל09/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריון-עזרו ליקארין 3008/06/2010
שלום, ברצוני לבדוק האם אני בהריון לפי החישוב לא קיבלתי מחזור איחור של יומיים האם
אתם ממליצים על בדיקה ביתית? היא נכונה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיף לבצע בדיקת דם, בדיקות ביתיות
טלי09/06/2010לא תמיד אבחנתיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסה בשבוע 16-17דנה08/06/2010
אני מעוניינת לנסוע להולנד, מדובר בטיסה של כחמש שעות. האם יש עם זה בעיה? האם עדיף טיסה לא ישירה - שאז יש הפסקה בין הטיסות אבל יש כפול המראות ונחיתות....?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיסה.
ד``ר איילון לחמן09/06/2010לגלית שלום.
הבעיה בטיסה הינו השילוב בין ישיבה ממושכת והריון ,היכול להביא ליצירת חסימות בכלי הדם. לכן מומלץ לטוס עם גרביים אלסטיות,לקום ולהסתובב במטוס לפחות אחת לשעתיים ולשתות הרבה.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיפות עורפית - מועדדנה08/06/2010
אני בת 35, יש לי שקיפות עורפית ביום 11+6. האם זה מוקדם מידי מבחינת אמינות מקסימלית של הבדיקה? אציין שאני ממש אשמח לוותר על בדיקת מי השפיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיפות.
ד``ר איילון לחמן09/06/2010לגלית שלום.
המועד בהחלט טוב לבדיקת השקיפות.הבדיקה כמובן אינה מחליפה את בדיקת מי השפיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלט של רקמה מתוך צואר הרחםחגית08/06/2010
שלום שמי חגית אני בשבוע ה13 להריון היום בבדיקה אצל הרופא בעקבות דמם קל בניגוב לאחר קיום יחסי מין הממצא היה כדלכמן" בלט של רקמה מתוך הצוואר הן בחלקו העליון והן בחלקו התחתון עם רקמה נוספת בחלק התחתון" חשוב לציין שהבדיקה נעשתה בעזרת מיקרוסקופ מיוחד וכמובן שלאחר הבדיקה הזו הרופא הפנה אותי להתייעצות אצל מומחה צוואר רחם. מישהו יכול להגיד לי מה המשמעות של המשפט הזה? כי הבדיקה נקבע ליום ב הבא- קצת רחוק ועוד יותר מלחיץ.
תודה מראש חגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלט של רקמה מתוך צואר הרחם
ד``ר אריה לידור08/06/2010שלום לך
הכוונה כנראה לאקטרופיון כלומר כלומר של "יציאת" רירית צוואר הרחם מעבר לפה החיצוני. זוהי תופעה נורמלית בהריון ואינה מצריכה טיפול כלשהו
בהצלחה
ד",ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רייר צוואר הרחם....מורן08/06/2010
מתי אנחנו אומרים לשכב?
ברגע שאני מגלה את רייר צוואר הרחם?
או צריך לחכות כמה ימים?ואם כן אז כמה?
ובאיזו תדירות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה דילגו עליי???????
מורן08/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריר.
ד``ר איילון לחמן09/06/2010למורן שלום.
האמת שהשאלה לא ברורה. ממתי ריר צוואר הרחם מאשר לא מאשר קיום יחסים???.בכל מקרה ,אולי לכך הכוונה,בזמן הביוץ קימת הפרשת ריר שקופה העוזרת לתאי הזרע לחדור לרחם.אם את מעונינת בהריון,אז גם בתקופה זו לקיים יחסים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)