מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ערב טובשלום03/06/2010
ערב טוב, אני בת 26 בשבוע ה-12 להיריון עם תאומים לאחר IVF עשיתי בדיקות דם שהראתה כי ה-b12 שלי מאוד נמוך, הלכתי לסופר פארם ואמרתי לרוקחת להביא לי כדורי מציצה לבי 12 היא הביאה לי בויטקס 1000MCG תת לשונית כשבאתי הביתה ראיתי שרשום על הקופסה שנשים בהיריון צריכות להיוועץ עם רופא לפני לקיחת הכדור, האמת שהדבר הזה קצת הלחיץ אותי אז שאלתי היא האם מותר לקחת את הכדור או לא? תודה רבה על תשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר b12
ליאת03/06/2010היי מזל טוב קודם כל על כל תרופה שתקני יהיה רשום יש להוועץ עם רופא אבל b12 זה רק תוסף תזונה אני גם בהריון והרופא נשים נתו לי גם b12 מתחת ללשון הסירי דאגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ...מורן03/06/2010
היי רציתי לדעת אייך אני יכולה לדעת בדיוק
מתי מתקיים הביוץ אם כל פעם המחזור מגיע קצת באיחור?
מחזורים אחרונים שלי:
26/2/2010
28/3/2010
30/4/2010
3/6/2010
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפורום פעיל??????????
מורן06/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ
ד``ר איילון לחמן06/06/2010שלום.
המחזור מגיע 14 יום לאחר הביוץ.תוכלי לכן לחשב בעצמך מתי היו הביוצים הקודמים.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתןענבר02/06/2010
תוצאות בדיקות שתן שמדאיגות אותי
Leucocytes=100 כאשר הגבול 0-10,כנראה שאני סוחבת את זמן מה
אני בשבוע 10 ואם זה דלקת בשתן האם זה מסוכן לעובר ?
מודאגת ענבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מסוכן בצעי תרבית שתן
ד''ר יואב פלד02/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתן לתרביתפנינה02/06/2010
שלום רב, שבוע 18+6מזה כחודש, כאבים בזמן סיום מתן שתן (מעין משיכות כלפי מטה בבטן תחתונה) וברוב הזמן לא בכל מתן שתן. בבדיקת שתן לתרבית תוצאה - ללא צמיחה. למיטב הבנתי אין דלקת, שאלתי היא ממה יכולים לנבוע הכאבים הנ"ל והאם תקין בשבוע זה והאם ישנן בדיקות נוספות שעליי לעבור. אציין כי אני נמצאת בהריון בסיכון גבוה בשל סכרת טרום הריונית מאוזנת בעזרת אינסולין.
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פני לרופא לבדיקה
ד''ר יואב פלד02/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקירהקרן02/06/2010
שלום רב ,
אני בשבוע 21 והיום לאחר סידור המקפיא במקרר נדקרתי באצבע מסנפיר של דג מושט קפוא
ירד לי קצת דם וכאב קל באצבע ,
שאלתי היא האם יש איזה שהוא סיכון מדקירה כזו ?
והאם צריך לעשות משהו בנידון ?
תודה מראש על תשובה כנה ומהירה
קרן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקירה
ד``ר אריה לידור02/06/2010שלום לך
הייתי מציע לך חיסון אנטי טטנוס. כמו כן לעקוב אחר אזור הדקירה
בהצלחה
ד,ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיסמין02/06/2010
שלום רב
אני בהריון בשבוע 23 , בילדותי חליתי באבעבועות רוח
לאחיינית שלי יצאו היום אבעבועות רוח
האם זה מסוכן בהריון שאני אהיה בסביבתה? או שמא אין סכנה לעובר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר אריה לידור02/06/2010שלום לך
מכיוון שקשה לדעת מהו מצבך החיסוני הייתי ממליץ לך לפנות לרופא ולבדוק קיומם של נוגדנים שיילמדו על מצב החיסוני או על חשיפה
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה!!!!!מורן02/06/2010
רציתי לדעת בבקשה אייך בדיוק סופרים את הימים בין מחזור למחזור?
אני מנסה להיכנס להריון ואני חושבת שאני באיחור
של כמה ימים בדר"כ המחזור תקין.
המחזור האחרון היה ב-30.4.2010
השאלה שלי עם מתחילים לספור מתחילת המחזור או מסיומו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר אריה לידור02/06/2010שלום לך
הספירה מתחילה מהיום הראשון לוסת כלומר היום את באיחור של כ יומיים. מציע שתבצעי בדיקת ביטא להריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 18אורנה02/06/2010
בוקר טוב,
אני בשבוע 18 + 1 וכתוב שמעתה אני צפויה להרגיש תזוזות העובר, אינני מרגישה דבר
מודאגת
תודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 18
ד``ר אריה לידור02/06/2010שלום לך
אם זה הריונך הראשון צפי לתחילת תחושות בעוד שבועיים - שלושה לערך. בהריון חוזר ניתן להתחיל לחוש בתנועות מעט מוקדם יותר.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה למומחיםלירז02/06/2010
אז ככה אני באיחור במחזור של כמעט שבועיים... מחזור אחרון 25/4 באיחור של 3 ימים עשיתי בדיקה ביתית שהראתה קו חלש ביון ראשון בבוקר ה- 30/5 עשיתי שוב בדיקה ביתית שיצאה שלילית לגמרי ואז הלכתי לעשות בדיקת דם שיצאה גם היא שלילית... עדיין לא קיבלתי מחזור ולא נראה ממש שבדרך האיחור ממשיך להתארך... יכול להיות שיש בכל זאת הריון שעדיין לא נראה בבדיקה? ידוע לי שיש לי ביוץ מאוחר ככה היה בהריון הראשון שהיה ביוץ מאוחר ודחו לי את זמן הוסת האחרונה... יש סיכוי שיש הריון וכדאי לבדוק שוב ? או שאין סיכוי כזה אם ביום ראשון היה שלילי? ועוד דבר אם אין שום סיכוי והבדיקה אכן קובעת כבר אז מה כן צריך לעשות בנידון מעולם לא איחר לי מחזור האם זה תקין? האם זה אומר משהו על העתיד? יש לציין שאני כמעט 11 חודש אחרי לידה קודמת ומאז לא משתמשים באמצעי מניעה ולא נכנסתי להריון .... אשמח לתשובות מהירות אני ממש בלחץ מהקטע הזה מוזר לי לא לקבל מחזור ואני מאוד מפחדת....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפורום פה פעיל?
לירז02/06/2010מישהו? משהו?? אפף אחד לא עונה לי פה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד``ר אריה לידור02/06/2010שלום לך
מציע לך לחזור על בדיקת ביטא בדם. עם התוצאה חיובית או שלילית לפנות לרופא המטפל שלך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה...שלומית01/06/2010
לפני שש שנים עברתי ניתוח קיסרי (הריון ראשון ולידה ראשונה), ובשנה האחרונה מטופלת ב-3 מחזורים של IVF ללא הצלחה. האם יש אפשרות שהידבקויות ברחם מפריעות להשתרשות מאחר ולא עשיתי מעולם צילום צוואר רחם. או האם פעולת החזרת עוברים ב IVF עוקפת הידבקויות במידה וישנם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר אריה לידור02/06/2010שלום לך
רצוי לבצע הערכה היסטרוסקופית של חלל הרחם
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 28צביה01/06/2010
שלום רב,
אני בשבוע ה 28 להריון שני שלי.
לאחרונה אני סובלת מחולשה, בחילות, מעט הקאות במיוחד בלילה.
לא מסוגלת לאכול כמעט כלום, וסובלת מצרבות נוראיות וכאבי גב.
לאחר ספירת דם שהראתה שהכל תקין הרופא המטפל שלי אמר לי שאני אקח פרמין נגד בחילות ושבגדול אין מה לעשות וזה חלק מההריון.
אני נורא סובלת וגם מחסירה המון ימי עבודה.
מה ניתן לעשות? האם פרמין זה הפיתרון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה...תודה
צביה02/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנסי תרופת
ד''ר יואב פלד02/06/2010נגד צרבת הניתנת ללא מירשם בבית המרקחת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע 28
צביה03/06/2010תודה על התשובה.
הצרבת היא הבעיה הכי קטנה שלי.
אני קמה כל בוקר עם בחילות, חולשה וכאבי גב.יש ימים שאני לא מסוגלת לקום מהמיטה
בגלל שההמגלובין שלי תקין אז הרופא לא מיתרגש מהנושא.
זה פוגע לי בתפקוד היום יומי כגון טיפול בבן שלי שבן שנתיים וחצי
וכמובן בעבודה שלי.
מי יכול לעזור לי??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלות חוזרותניב01/06/2010
בעלי ואני נשאי קונקסין 26 והחלטנו,לאחר יעוץ מקיף, ללכת רק על הריונות טבעיים עם סיסי שיליה.במידה והעובר יהיה חולה נבצע הפלה. האם מס' הפלות יכולות לפגוע באישה?אני לא מתכוונת להביא ילד כזה לעולם וגם טיפול ivf+pgd נשמע לי מורכב. מאחר והסיכון הוא 25% אני מאמינה שהדרך הטבעית היא הנכונה עבורנו. האם זה הגיוני מבחינה בריאותית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את צודקת !!!!!
ד''ר יואב פלד01/06/2010מלא בהצלחה !!!!!!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר שאלה נוספת
ניב02/06/2010מה כוונתך בתשובה? האם זו הדרך הנכונה בעינייך?ומה הסיכון במידה ויש 2 גרידות? כולי תקוה שלא תהיה אפילו אחת אבל חשוב לי לדעת....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפלות חוזרות
ד``ר אריה לידור02/06/2010
שלום לך
אכן הגישה המומלצת לנשאות זו היא בצוע PGD . אך אם אינך מעונינת האלטרנטיבה שהצעת היא לקוות ולהוכיח בסיסי שליה כי העובר אינו חולה. לכל הפלה יש את סיכוניה אך הסיכון באי בצועה גדול מהסיכון ששבצועה
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדות בהריוןin01/06/2010
אני בת 37 בהריון שבוע 11 ואני כל הזמן בחרדות , כל כאב קל או גירוי מעלה לי מחשבות מפחידות . איך אדע אם תחושה מסויימת מצריכה בדיקת רופא או שזה סתם חששות שלי מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פונים לרופא
ד''ר יואב פלד01/06/2010ושוקלים טיפול נוגד חרדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 10+4in01/06/2010
יש לי תחושת גירוי במשולש הערווה זה לא כואב זה מציק אני לא יודעת אם זה חיצוני כי אין פריחה או משהו כזה . יש מקום לדאגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא אבל מצריך בדיקה
ד''ר יואב פלד01/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותשיר01/06/2010
שלום רב,
בשבוע 32 עשיתי בדיקות דם ושתן, יש מספר תוצאות בבדיקת השתן שאני לא מבינה:
בשתן כללי-:
protein 15
בשתן מיקרוסקופיה:
mucous ++
calcium oxalate +++
leucocytes 1
erythrocytes 2
מה משמעות התוצאות, האם זה בסדר?
האם חלבון בשתן לא מעיד על רעלת הריון?
כל שאר הבדיקות (דם+שתן) תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
שיר02/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות
ד``ר אריה לידור02/06/2010שלום לך
תוצאות הבדיקות תקינות. רצוי שתרבי בשתיה וכמובן להמשיך ולבצע בדיקות שתן מעקב שגרתי
בהצלחה
ד,ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)