מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צפורל בהריוןמיטל27/05/2010
היי, אני בשבוע 22+4 להריון ונמצא כי יש לי דלקת שתן חריפה, הדלקת החלה כבר מלפני 3 חודשים אך סירבתי לקחת אנטיביוטיקה מתוך חשש להריון ומתוך אמונה כי שתייה מרובה ומיץ חמוציות ייעלימו את הדלקת... הדלקת החריפה.
בנוס, התפתחה לה גם פיטרייה...רופא הנשים שלי רשם לי נרות ומשחה, האם מותר נרות ואגילניות בהריון???
נכון לעכשיו אני סובלת מצריבה וכאבים קלים בבטן.
רופא משפחה רשם לי צפורל 500 מ"ג 4 פעם ביום.
האם זה מסוכן?
האם ניתן לבדוק אם כבר נגרם נזק וכיצד?
אני חסרת שקט !
לתושבתך המהירה אודה מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צפורל בטוחה בהריון
ד''ר יואב פלד29/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 20לירון27/05/2010
האם מותר ללכת למקווה? שבוע 20
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברור שכן
ד''ר יואב פלד29/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצה פוליתעדי27/05/2010
אני לוקחת כבר 3 חודשים חומצה פולית אך עדיין לא נכנסתי להריון
האם להמשיך לקחת????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומצה פולית
עדי02/06/2010????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחומצה פולית
ד``ר אריה לידור02/06/2010שלום לך
כן להמשיך לפחות עד לשבוע 12 להריונך שיגיע.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ
עדי03/06/2010היי,
מאז ומתמיד הייתי מרגישה את כאבי הביוץ בצד שמאל, היום יש לי כאבי ביוץ בצד ימין, זה הגיוני?
הגיוני בכלל שהביוץ חל היום אם המחזור האחרון היה ב-22/5/10?
אודה לתשובה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ
עדי06/06/2010????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתייחסות
עדי07/06/2010?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ
עדי08/06/2010למה לא מתייחסים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים?חסוי26/05/2010
שלום. שבוע 13.5 .התחלתי לחוש דקירות בגב התחתון, מעין כאב עמום למשך מספר שניות וחולף. זה קורה מספר פעמים בשעה. יש לציין שהעוצמה לא מאוד גבוהה. במקביל מרגישה כאב עמום מאוד מאוד חלש בבטן התחתונה. לא מרגישה התקשות של הבטן. האם יתכן שמדובר בצירים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשבוע 13?
דורוש27/05/2010ניסחפת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקודי כבד גבוהיםשרית26/05/2010
שלום,
בזמן ההריון תפקודי הכבד (אנזימי כבד) שלי היו מעט מוגברים בסביבות 39-40.
אני חודשיים לאחר לידה ותפקודי הכבד שלי עלו ל56. מה משמעות הדבר?
מה עלי לעשות? האם ניתן לקחת גלולות בערכים כאלו? אני קצת מודאגת
תודה על הכל, סייעתם הרבה במהלך ההריון,
שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
שרית30/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום.
ד``ר איילון לחמן31/05/2010לשרית. אם ממשיכה עליה בתפקודי הכבד כדאי להתיעץ עם רופא המשפחה או רופא פנימאי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתייה מרובהעדי26/05/2010
כל הזמן אומרים וכותבים לשתות בהריון הרבבבבבה...
ממש בתחילת ההריון הקפדתי על שתייה מרובה ושתית בין 2.5 ל-3 ליטר ביום אבל מאז התחילו לי בחילות ואני שותה בכח בין 1-2 ליטר ליום ומפחדת שזה לא מספיק.
אשמח לדעת ובטח עוד הרבה אחרות ישמחו לדעת סוףסוף כמה ליטר צריך לשתות ביום בהריון? מה המינימום ליום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגו עלי
עדי30/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטלה דחופהקארין 3026/05/2010
שלום,
אני קרן בת 32 ומנסה להכנס להריון ואני אמורה לעבור ט.ש ב- 04/6 שאין אפשרות לדחות עקב כאבים האם עלי להפסיק את הטיפול? כי במידה ואני בהריון אני עדין לא יודעת ופוחדת לעשות משהו שיזיק לתהליך מה אתם ממליצים לי?
לעזרתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
קארין 3026/05/2010התכוונתי לטיפול שורש בשן........
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יחסי מין אחרי ניתוח קיסרימירב25/05/2010
שלום,
אחרי מעט יותר משבועיים אחרי לידה ראשונה בניתוח קיסרי קיימתי עם בן זוגי יחסי מין, עם חדירה. בדיעבד אני מבינה כי לא מומלץ לעשות זאת. האם יתכן כי גרמתי נזק כלשהו? האם עלי לגשת במהקדם להבדק אצל רופא נשים? האם תתכן כניסה להריון??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי מין אחרי ניתוח קיסרי
ד``ר אריה לידור25/05/2010שלום לך
החשש הוא מהריון אפשרי. רצוי להתחיל ביחסי מין לאחר הבקורת הראשונה אצל כר4-6 שבועות לאחר הניתוח.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקה בהריוןבר25/05/2010
בבדיקת שתן נמצא אצלי חיידק הרופא נתן לי מרשם לאנטיביוטיקה למשך שבעה ימים אני בשבוע תשיעי להריון האם זה לא יכול להזיק לעובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה בהריון
ד``ר אריה לידור25/05/2010שלום לך
מהי האנטיביוטיקה???.
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם האנטיביוטיקה
בר26/05/2010macrodantin 100 mg
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה בבקשה
בר29/05/2010??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
בר31/05/2010זה חשוב
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא נמוכה אחרי 9 ימי איחור בוסתאושרה25/05/2010
וסת אחרון 18/4/10 מחזור סדיר כל 29 ימים,
המחזור מאחר ב 9 ימים.
בדיקות בטא:
20/5 - 84
23/5 - 192
25/5 - 291
זה איטי מאוד, ויחסית לשלב שבו ההריון אמור להיות הערכים מאוד נמוכים.
מה זה יכול להיות?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא נמוכה
ד``ר אריה לידור25/05/2010שלום לך
עליית הביטא אכן נמוכה ואיטית מהמצופה. פני לרופא המטפל שלך להמשך מעקב ביטא ובקורת בהתאם לתוצאות.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- hcvמאיה25/05/2010
שלום,
אנ שבוע ה-16 ורופא נשים הפנה אותי לבדיקות דם להלן התוצאות שנתקבלו
ALT(GPT) 66.00 U/L
AST(GOT) 63.00 U/L
CMV-IGG 8.30 IU/ML ( 0.00- 0.39) (.........)*POSITIVE
CMV-IGM NEGATIVE
HCV ABS POSITIVE
חשוב לציין שבעבר עשיתי חיסונים נגד צהבת
מה התוצאות בעם מראות והם זה משפיעה על העובר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר hcv
ד``ר אריה לידור25/05/2010שלום לך
אנזימי הכבד מוגברים (תפקוד כבדי לקוי) על רקע צהבת C כפי שמצביעות הבדיקות. עלייך לפנות למעקב רופא.כבד/ גסטרואנטרולוג לשם ברור./ מעקב תפקוד הכבד
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן קטנהשגית25/05/2010
שלום רב, אני בהריון שלישי לאחר ששני ההריונות הקודמים שלי הסתיימו בשבוע 34{עקב שיליה שלא תיפקדה דרגת בשלות 3 } תינוק נולד 1.425 והשני בשבוע 35+6 תינוק נולד 1.970. כעת בהריון שלישי לאחר אולטרא סאונד שנערך אתמול שבוע 30 עובר שוקל . 1.470 שאלתי קצת מצחיקה ושאלתי עליה גם את הרופא שעשה לי אולטרא סאונד אך אני לא כ"כ מבינה את התשובה . הבטן שלי מאוד קטנה ואני מרגישה שאין לעובר מקום . כל תנועה מאוד כואבת לי. הוא במצג ראש . הרופא אמר שבטן קטנה יכולה להוביל לעוברים קטנים או ללידה מוקדמת . היתי רוצה לדעת אם ישנם סיכונים ומה עליי לעקוב והאם באמת יתכן שאין לעובר מקום בבטן שלי?
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן קטנה
ד``ר אריה לידור25/05/2010שלום לך
מה שקובע הוא גודל העובר ולא גודל הבטן של האשה. גודל העובר תקין ומתאים לאחוזון ה 40-45. לאור עברך הייתי ממליץ לך להתחיל מעקב ביחידה לניטור העובר החל משבוע 32
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל עוברשיר25/05/2010
שלום רב,
שבוע 2+32, היום בבדיקה משקלה של העוברית 1.9 ק"ג, האם תקין? מה הערכת המשקל ללידה?
כמו כן:
bpd- 84.2mm (תואם שבוע 34)
ac- 280 mm (תואם שבוע 32)
fl- 59.6mm (תואם שבוע 1+31)
האם המדדים תקינים? האם היקף הראש לא גדול מדי (פער של שבועיים?)
תודה רבה,
והמשך שבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גודל עובר
ד``ר אריה לידור25/05/2010שלום לך
המדדים השונים תקינים ומתאימים לגיל ההריון. גם הערכת משקל העובר תקינה (אחוזון 45-50)
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןאיה25/05/2010
1.האם לאישה בהריון מותר לצבוע את השיער?
2.האם לאישה בהריון מותר לשים לק בציפורניים?
3.האם לאישה בהריון מותר למרוט שערות ברגליים עם שעווה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר אריה לידור25/05/2010שלום לך
התשובה היא "כן" לכל שאלותיך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביקת מעבדה בהריוןבר25/05/2010
היי
התבקשתי מרופא הנשים שלי לבצע את הבדיקה first trimester ds screen כיום לאחר
השקיפות עורפית בשבוע 12 מהי הבדיקה הזאת?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבדה בהריון
ד``ר אריה לידור25/05/2010שלום לך
ככל הנראה הכוננה לביוכימיית טרימסטר ראשון המבוצעת בסמיכות לשקיפות העורפית וכוללת HCG ו PAPPA .זוהי עוד בדיקה הנכנסת למערכת הבדיקות ששיקלולן הכולל ייקבע אם קיים סיכון מוגבר לתסמונת דאון למשל
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



