מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בטן קשהשיר21/05/2010
בוקר טוב,
רציתי לשאול האם ככל שמתקדם ההריון הבטן נהיית קשה יותר?
אני בשבוע 32 ומרגישה מזה כשבוע שהבטן יותר קשה מבעבר (יותר מתוחה)
אני לא חושבת שמדובר בברקסטון היקס מכוון שלא מדובר בהתקשות שחולפת כעבור מספר דקות.
מעבר לזה מרגישה טוב , האם יש סיבה לדאוג?
תודה וסופ"ש נעים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ככה זה - ללא לדאוג
ד''ר יואב פלד22/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידה עם סימפיזיוליזיסלימור21/05/2010
שלום רב!
אני בת 27 וחצי , הריון ראשון שבוע 21 . לפני כשבועיים הגעתי עם כאשבי תופת לביה"ח שם אובחן אצלי סימפיזיוליזיס, לאחר בדיקה גם של רופאת הנשים שלי ואורטופד אובחן גם. כמו כן הומלץ לי על שמירת הריון. הלכתי לייעוץ ברפואה משלימה לגבי שיאצו, דיקור דרך הקופת חולים והם לא מוכנים לטפל בכך.ממה שאני קוראת אין הרבה יותר מדי מה לעשות מלבד משכחי כאבים ומנוחה ומספר תרגילים לדוגמא.האם יש משהו נוסף שאני יכולה לעשות על מנת להקל על הכאבים?אני לא מסוגלת אפילו להתהפך מיטה מצד לצד ללא עזרה, כמו כן מה עושים לגבי לידה? האם זה לידה טבעית?מותר לקחת אפידורל?איך עליי להתכונן ללידה? בבקשה עזרו לי!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין הרבה מה לעשות
ד''ר יואב פלד22/05/2010תלדי בלידה רגילה עם אפידורל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדור נגד כאב ראשמיכל20/05/2010
שלום
בהריון בשבוע שישי לאחר טיפולי IVF.
רציתי לדעת איזה כדור מותר לקחת נגד כאב ראש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקמול
ד''ר יואב פלד22/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוףנונה20/05/2010
שלוום אני בשבוע 8+5 להריון
יש לי שק הריון ודופק, אך יש לי שטף דם ברחם ליד השק הריון
הרופא אמר שצריך להיזהר מדימומים מסיכון להפלה
רציתי לשאול מהה סיכויים שהשטף דם יספג והאם ההריון ימשיך תקין
עד כמה זה מסוכן ?
ובנוסף בבדיקת דם יצא לי לימפוציטים
15%נמוך מהטווח מה זה אומר ?
אשמח לתשובה במהרה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ב 70 אחוז שהכל יהיה בסדר
ד''ר יואב פלד20/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריוןעדי20/05/2010
שלום.
עשיתי בדיקת דם להריון HCG-B Qualitative (B ויצא 67.
האם הריון?
בהריון הקודם נתנו לי בדיקה מסוג HCG-B Quantitative (B) ולכן אני מבולבלת לגבי פשר התוצאה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון צעיר מאוד
ד''ר יואב פלד20/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום לאחר לידהניקול20/05/2010
שלום רב,
ילדתי לפני 3 שבועות, אני לא מניקה, קיבלתי מטרגין עקב דימום שלא נפסק.
סיימתי לקחת את הכדורים ועדיין יש לי דימום מועט (ללא חום). מה יכולה להיות הסיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדימום יפסק לאיטו
ד''ר יואב פלד20/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא תשובהאפרת20/05/2010
לפי תאריך הווסת האחרונה אני אמורה להיות היום בשבוע 7+1. (ייתכן שלא מדויק מפני שהמחזור שלי יכול להיות גם 35 יום). בדיקת הריון ובטא היו חיוביים. בטא בשבוע שעבר 6660. היום עשיתי אולטראסאונד, נצפה שק אך בלי עובר. האם זה עוד יכול להיות בסדר? האם עוד ייתכן שתהיה התפתחות חיובית? למה לצפות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצעי סונר נוסף עוד שבוע
ד''ר יואב פלד20/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיחושים בבטןמיכל20/05/2010
שלום,
אני בתחילת שבוע 17 להריוני. ביומיים האחרונים אני חשה מיחושים מציקים בבטן התחתונה (אלה לא כאבים אלא מעין מתיחות שכאלה כמו לפני מחזור, אבל חלש יחסית ולסירוגין - איזה שעתיים ביום).
מזה?
[והאם נכון שבכל חודש באותה תקופה בה הייתי אמורה לקבל וסת הגיוני שארגיש תחושות מוזרות בבטן?]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?
מיכל22/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שק ההריון נפלטנני20/05/2010
שלום!
הריון ספונטאני
אני בשבוע 7 (בלי התקדמות השק ובטא שנעצרה) השק הייה 12 מ"מ
אני מדממת כבר יומיים כשהיום ראיתי בפד שיצאה לי חתיכת בשר כנראה זה השק שנפל(מצטערת על התיאור גם אני מבוהלת מהמצב)
האם לשמור את מה שנפל כדי לבדוק במעבדה או לזרוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא צריך לשמור
ד''ר יואב פלד20/05/2010יש לבצע סונר לראות שהרחם ריק מתוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהמיטל20/05/2010
שלום רב הומלץ לי על פרגניל בהריון בעקבות הפלות האם ידוע לכם האם זה צריך להיות תת עורי אן בשריר תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרגנייל לשריר
ד''ר יואב פלד20/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת מתוצאות חלבון+שקיפותאור20/05/2010
שלום-לאחרונה קיבלתי את תשובות שתי הבדיקות הנ''ל כשבחלבון עוברי התקבלו התוצאות הבאות:
חלבון עוברי-39.24 -כפולות החציון-1.28 mom
hcg 45.51 כפולות החציון 1.93
e3 0.73 כפולות החציון 0.57
לציין כי אני בת 27 והבדיקה נעשתה בשבוע 16 והסיכון סופי יצא 1:481 וסיכון לפי גיל בלבד יצא 1:1127
בשקיפות העורפית יצא בערך nt -0.8 מ"מ -ובערך החציון 1.9
כשמתחת לבדיקה כתוב שמעל 2 כבר נחשב כסיכון מוגבר לתסמונת דאון- ומצד שני בדף של החלבון העוברי כתוב שאין עוד צורך בבירור נוסף אבל על פי מה שאני מבינה למרות שנראה שהתוצאות עדיין בטווח זה בכל זאת די גבוה-יש ממה להיות מודאגת? עשיתי את כל הבדיקות הגנטיות שביקשו ממני ולא היה כלום חריג שם.מודאגת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה אפשר התייחסות?
אור20/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה אפשר התייחסות?
אור20/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה מדלגים על השאלות הישנות
אור22/05/2010ועונים רק לבנות ששאלו אחרונות???????????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גדילת עוברשרית20/05/2010
שלום
בתאריך 8.4 בus מדד hc 29+5
ac 31+2
בשבוע 31+3 לפי מחזור.
בתאריך 20.5 בus מדד hc 34+6
ac 38+3
בשבוע 37+3 לפי מחזור.
הפרש מעל שבועיים היקף ראש קטן.
מה ניתן לעשות בשבוע 37+3?
האם הבדיקה אכן פתולוגית?
אשמח לקבל תשובה עם הסבר .
התשובה פוקססה לרופאה .
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חכי לתשובת הרופאה
ד''ר יואב פלד20/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 עורקים בחבל הטבורמרינה20/05/2010
אני בשבוע 18.5
בתחילת השבועה עשיתי מי שפיר, קיבלתי תשובה מהירה ל5 כרומוזונים תקינה.
יש לי 2 עורקים בחבל הטבור וקיבלתי הפנייה לעשות אקו לב וסקירה מכוונת בבית חולים על חשבון משרד הבריאות.
יש לי 2 שאלות
באיזה שבוע לעשות אקו לב?
באיזה שבוע לעשות סקירה, ואם בסקירה מכוונת היא לא מורחבת ומלאה וכדי לעשות סקירה מורחבת באופן פרטי?
אודה על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לך עורק ווריד
ד''ר יואב פלד20/05/2010לא שני עורקים !
אקו לב עושים בשבוע 21-23* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוגסטרוןנטע20/05/2010
שלום.
נשלחתי ע"י הגניקולוגב לבדיקת פרוגסטרון. מנסה להכנס להריון ראשון.
טווח הערכים של המעבדה הוא:
Reference values for females
Follicular phase: 0.3-0.95
Luteal phase: 3.8-50.5
Postmenopausal: 0.3-0.63
1. מה אני יכולה להבין מזה? מה הערך התקין עבורי? עדיין אין תוצאות...עשיתי את הבדיקה ביום ה24 למחזור. (טווח המחזור שלי בין 26-29 יום)
2. קיבלתי מחזור אחרון במוצ"ש 24/4, עשיתי בדיקת דם ביום ב 17/5 האם זמן הבדיקה תקין?
תודה !
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוגסטרון
נטע20/05/2010שאלה 3:
קיבלתי תשובה פרגוסטרון 27.2. האם זה תקין לאור טווח הערכים שרשמתי קודם?
האם ככול שהערך גבוה יותר זה יותר טוב??
שאלה 4:
האם העובדה שעשיתי את הבדיקה ביום ה24 ולא לפני השפיעה יכלה להשפיע על התוצאה לכוון מטה?
אודה לך על קבלת התשבות זה ממש חשוב לי!
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקירות בנרתיקענת19/05/2010
שבוע 13+1 עם תאומים ויש לי מידי פעם בשבועות האחרונים דקירות בנרתיק, ממה זה עשוי לנבוע? הבנתי שלקראת סוף ההריון זה קורה מכל מיני סיבות אבל לא מצאתי למה זה יכול לקרות בתחילת הריון. אני אחרי שקיפות עורפית שיצאה תקינה ב"ה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגו עלי...
ענת21/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
