מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עוברמיתר30/05/2010
אני בשבוע 33 סובלת מצירים מוקדמים כבר משבוע 24 ביום חמישי בבדיקה אצל הרופאה היא אמרה לי שהעובר יושב מאוד נמוך עם הראש למטה מה זה אומר ??? האם יש סיכוי ללידה מוקדמת?? או לאיזה שהוא סיכון ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה מדלגים אלי????????
מיתר01/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהככה זה כשיש4 מנהלי פורום...אין יחס
אור01/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בחישוב חודשי הריוןאוריתי30/05/2010
תאריך ווסת אחרונה היה ב- 24/1/10
אני כיום בשבוע 18, אבל באיזה חודש??
אני מאוד מבולבלת ולכל אחד יש שיטה שונה לספור..
האם תוכלו לעזור ולרשום לי לאיזה שבוע מתאים איזה חודש?
ממש ממש תודה ושבוע טוב!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה, עדיין לא נעניתי
אוריתי07/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיום עובדים רק עם שבועות
ד''ר דורון רוזן07/06/2010אם את מתעקשת אז חודש = 4.5 שב'. לפי זה סיימת 4 חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין דופק... לחוצהאני30/05/2010
שלום רב
מחזור אחרון ב 12.4, יחסי מין ב 23.4.
אני שבוע 6+6, בטא מעל 16,000 נכון לשבוע 5+6.
ב 6+2 הייתי באולטרה סאונד ראשון אצל הרופא - ראה שק הריון, חלמון אולם לא הצליח לזהות דופק, אמר כי הוא קצת חלש וזה גבולי מדי.
הרופא טען כי שק ההריון מתוח ועגול, מה שמעלה את הסבירות שיהיה דופק בימים הקרובים, וזימן אותי לבדיקה בעוד שבוע (7+2).
האם העובדה שהביוץ לא מאוחר (מאחר ואני יודעת מתי קיימתי יחסי מין שהביאו להריון) וטרם נצפה דופק בשבוע 6+2 מעידה על הריון לא תקין בעצם?
במידה ובשבוע הבא עדיין לא יודגם דופק, האם יהיה עליי לעבור גרידה? האם ניתן לעשות זאת לבד בבית עם כדורים?
תודה, מתוחה מאוד........
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אל תדאגי
אשלי30/05/2010אני גם הייתי אצל רופא בשבוע 5+3 והרופא לא זיהה דופק, בדר"כ מזהים דופק בין שבוע 8-10
תשתדלי להיות רגועה ולא לחשוב על דברים לא טובים כמו גרידה.
שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדופק
ד``ר איילון לחמן31/05/2010לעמית שלום.
הייתי ממליץ שתחזרי על בדיקת הדם לרמת הבטא וכן תחזרי כבר על בדיקת העלקול.בשבוע 6+3 עפ הספר מתחילים לראות הדופק.נאחל בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן התחתונה..דורוש30/05/2010
שלום אני חודשים בדיוק מאז הלידה כבר קיבלתי מחזור בתאריך 28.4 ועוד לא הספקתי עדין לקחת אצמעים
קיימנו יחסים בלי אמצעים
בנתים בימים האחרנים שבועים בערך יש לי כאבים לפעמים חזקים שבאים והולכים בבטן התחונה בצד הימיני כמו דקירות
יש לצין שעדין לא קיבלתי ווסת עם זה ניראה איחור?
או שככה זה אחרי לידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה משהו שדורש בדיקת רופא
ד''ר דורון רוזן30/05/2010בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה יותר מפורטת בבקשה
דורוש30/05/2010רופא רק יום רביעי הבא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת היריוןיל30/05/2010
שלום,
האם לאחר קבלת תשובה חיובית בבדיקת היריון ביתית יש לבצע גם בדיקת דם?
אם כן, האם יש לפנות לרופא הנשים או המשפחה בכדי לקבל הפניה לבדיקה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין צורך
ד''ר דורון רוזן30/05/2010בהצלחה, תמתיני כ 3 שב' ותפני לבדיקת רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציריםחסוי29/05/2010
האם יתכנו צירים בשבוע 15 ? אני מרגישה כאב חד בגב כמו דקירה? האם יש משהוא שניתן לעשות בשלב זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התכווצויות
ד''ר דורון רוזן30/05/2010הרחם מתכווץ בכל שלב, אנו קוראים להתכווצויות צירים לרוב בשלבים יותר מתקדמים אך זה יכול לכאוב כבר קודם.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון לאחר הפלהאביטל29/05/2010
שלום רב,
אני אתחיל את השאלה שלי מהסוף דווקא
ביום רביעי האחרון 26.5 נצפה שק הריון המתאים לשבוע8 וארבעה ימים עם עובר אחד שק חלמון ודופק - בדיקת בטא היתה 115,898.
להלן הנתונים הבאים:
תאריך וסת אחרון שלי הוא 18.2 מאז נכנסתי להריון אולם בתאריך 29.3 ערב פסח הגעתי למוקד נשים עם דימומים. ערכתי מעקב אחרי הבטא שירדה ובתאריך 8.4 קיבלתי תוצאה שלילית לבטא, כלומר ההריון הסתיים.
בתאריך 28.4 נבדקתי ע"י רופא נשים שלא ראה שאריות כלשהן של ההריון ברחם.
אני מאוד מבולבלת - משהו לא מסתדר לי כי לפי התוצאות של האולטראסאונד האחרון נראה שהריתי עוד בטרם ההפלה (לפי גיל ההריון בבדיקה האחרונה תאריך הפריה היה 27.3)
זה לא נראה לי הגיוני בגלל שמעקב של הבטא שערכתי. חשבתי שאולי היו שני שקי הריון ואחד נפל ולכן הדימומים אבל עדיין זה לא מסביר את תוצאות בדיקת הדם מתחילת חודש אפריל.
אודה אם תוכלו לשפוך אור על המצב - אני מאוד מוטרדת שמא משהו לא תקין בהריון.
תודה רבה,
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכל מסתדר
ד''ר דורון רוזן30/05/2010ההריון הנוכחי "נוצר" באמצע אפריל לערך, כלומר כשבועיים אחרי 29/3. לא פלא שב 8/4 ביטא היה שלילי ושבסוף אפריל הרחם נראה ריק. התאריך שייחשב ל"ווסת אחרון" יהיה תאריך ה 29/3
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים והפרשה חומה אחרי דיקור מי שפינס29/05/2010
שלום ביצעתי בחמישי בשעה 18דיקור מי שפיר.
אתמול נחתי והרגשתי טוב.
היום קמתי עם הפרשה חומה וכאבי דמויי כאבימחזור.
מה לעשות?
תודה
נס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תתקשרי לרופא שדיקר או למיון
ד''ר יואב פלד29/05/2010היכן שעברת דיקור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרע של גבר והריוןסלי29/05/2010
ברצוני לדעת האם זרע של גבר שכבר יצא הפין,יכול להיות אפקטיבי כשאישה לוקחת את הזרע ומחדירה אותו לפות כלומר: חברי לא גמר לי בפות ואז לקחתי את הזרע והכנסתי אותי לבדי עם היד
האם אפשר להכנס להריון מדבר שכזה ,או שהזרע כבר איבד מעצמו ומת לחלוטין
שאלה ממש רצינית מחכה לתשובה ממכם
תודה סלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר בברור
ד''ר יואב פלד29/05/2010להרות מזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה זרע של גבר
סלי29/05/2010ד"ר אז אתה רוצה לאמר שאכן כן אפשרי להכנס להריון כשהחדרתי את הדרך לתוכי אפילו לא מחדירה של הפין לפות
טוב אני שמחה שאכן כן זאת הטענה שלך
אחלה ותודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרע של גבר
סלי29/05/2010אם אתה אומר שאכן כן החדרת זרע לתוך הנרתיק ידנית בעצמי שעשיתי את זאת :וכמו שסיפרתי לך אז אני מאוד שמחה שהזרע לא הולך לריק
אני יודעת שאני קצת הרבה מצחיקה
טוב נדבר ואשאל עוד המון שאלות
יש לכם פורומים מעניניים מאוד וטוב שאתם כאן בשבילו דוקטורים
בי סלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימוםקרני28/05/2010
שלום
לא זכור לי מתי תאריך הווסת האחרונה, והאולטרה סאונד מצביע על הפרש של שבוע בין התאריך המשוער לבין התאריך על פי הUS ולכן השבוע הוא בין 7 ל-8.
במקביל לכך נצפה דימום של 13.5 ס"מ אשר אינו השתנה בשתי ה US האחרונה.
כמו כן, דופק עובר נשמע מאוד חלש והכינו אותי מראש לכך שיכול להיות וההריון הזה לא מתפתח ויש סיכוי להפלה.
הUS הבא נקבע לשבוע הבא
אני מנסה להכין עצמי לכך נפשית...
ביומיים האחרונים אני חווה עצירות שבסיומה, כאשר אני מנגבת את איבר המין, יש סימן של דם קל מאוד, מאוד המלווה בהפרשה שקופה. במשך היום זה לא נצפה בכלל.
האם זוהי תחילתה או סימן של סיום ההיריון? האם יש קשר לדימום?
תשובתך תסייע לי להתכונן נפשית
תודה על זמנך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק אולטראסאוד יביא את האבחנה
ד''ר יואב פלד29/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- *** שאלה דחופה- טרם עניתם ליקארין 3028/05/2010
שלום,
אני קרן בת 32 ובימים אלו מנסה להכנס להריון ואני אמורה לעבור טיפול שורש ב- 04/6 שאין אפשרות לדחות עקב כאבים כי במידה ואני בהריון אני עדין לא יודעת כי זה עדין מוקדם (עובדים על זה) ופוחדת לעשות משהו שיזיק לתהליך מה אתם ממליצים לי.....
1.אחרי כמה זמן אפשר לגלות זאת בעזרת בדיקה ביתית?
2.האם עלי להפסיק את הטיפול שיניים במידה ואני בהריון?
לעזרתכם אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לבצע כל טיפולי השיניים בהריון
ד''ר יואב פלד29/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לדר' יואב פלד
קארין 3030/05/2010שלום,.
ברצוני לדעת:1. אחרי כמה זמן כדאי לבצע את הבדיקה הביתית על מנת לבדוק אם אני אכן בהריון?
2. והאם אפשר להסתמך עליה?(שבוע, שבועיים או יותר) ?
תודה על עזרתך.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יחסי מין בהריוןבר28/05/2010
היי
קראתי בכל מיני כתבות שלא מומלץ לקיים יחסי מין בשליש הראשון של ההריון
מאיזה שבוע כן אפשר לקיים יחסי מין ללא חשש??????.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם ההריון אינו בסיכון
ד''ר יואב פלד29/05/2010אין בעיה לקיים יחסים כל ההריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון
בר29/05/2010זה הריון מטיפול ivf icsi האם אפשר להתייחס אליו כהריון רגיל בנושא הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומיםדנית28/05/2010
שלום רב,
אני בהריון עם תאומים, בשבוע שמיני. שני העוברים בגודל זהה, המתאים לשבוע. עם זאת, אחד משקי ההריון גדול משמעותית ומתאים לשבוע מתקדם יותר (השק השני בגודל מתאים). האם זו בעיה? האם עלי לדאוג?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל עוד יש דופק הכל בסדר
ד''ר יואב פלד29/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך, גם אני...
אסנת30/05/2010הי,
מה שלומך?
גם אני בהריון תאומים.
איך את מרגישה?
אני בשבוע 16+5 ימים. כבר אחרי סקירה, בה אנו יודעים את מין העוברים.
שיהיה בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני בהריוןדנה28/05/2010
שלום,
המחזור שלי באיחור של יומיים ובבדיקת הדם מאתמול רמת ה-HCG היתה: 330.
האם אני בהריון?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמובן
אני28/05/2010כמובן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהחלט !!
ד''ר יואב פלד29/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בכפות רגליםחוששת27/05/2010
שבוע 22, היום בערב שמתי לב שהתנפחו לי כפות הרגלים. ממה נובע, האם מתזונה לא נכונה או מחוסר פעילות? מה ניתן לעשות?????????? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
חוששת29/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים??
חוששת31/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)