מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי גב תחתון כאבי בטן סחרחורת והקאירושלמית 2823/05/2010
שלום,
אני בת 28 אמא ל 2 מאז הלידה השנייה אני שומרת באמצעות גלולות יסמין אך אתמול הופיו כאבי גב תחתחן כאבי בטן סחרחורות והקאות האם יש קשר להריון למרות מתן הגלולות?? לחוצה ומחכה לתשובה בהקדם כי אני רוצה לדעת אם להפסיק את הגלולות בגלל הריון קיים מה אני צריכה לעשות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם לא תעשי בדיקת הריון לא תדעי
טלי23/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי גב.
ד``ר איילון לחמן24/05/2010שלום.
לא צינת מתי מחזור אחרון וכו.שוה לגשת ולהיבדק ולראות הסיבה לתלונותיך,כולל בדיקת דם להריון,אם הבחילות ממשיכות.כמובן יש לשלול סיבה אחרת לתלונותיך,לכן שוב, גשי להיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תענו, אני בלחץ...
אורחת040724/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דםחלי23/05/2010
עשיתי בדיקת דם חוזרת לבלוטת המגן מכיוון שהקודמת יצאה גבולית.רציתי דעת מה זה אומר TSH mlu/l 1.33
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת מגן.
ד``ר איילון לחמן24/05/2010שלום.
כדי לבדוק ערכי הנורמה המופעים בסוגרים ליד התשובה,עקב השינויים בין מעבדה למעבדה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כושר לקראת הריוןלילי23/05/2010
שלום,
אני מעוניינת להיכנס להריון,
אינני יודעת עדיין אם אני בהריון
כיום אני פעמיים בשבוע מתעמלת בשיעור אירובי וחיטוב הגוף, כל פעם שעה (כלומר שעתיים בשבוע).
רציתי לדעת אם אני נכנסת להריון ובזמן שעדיין אינני יודעת שאני בהריון אני ממשיכה להתעמל כרגיל,
האם זה מהווה סיכון להריון?
בשיעורים משלבים אימון עם מדרגה,זוג משקולות של קילו כל אחת, קפיץ, גומיה ומזרן לכפיפות בטן.
האם כדאי לי להפסיק מראש להתאמן בזמן ניסיון להיכנס להריון? או להמשיך כרגיל וכשיוודע לי על ההריון על להפסיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כושר.
ד``ר איילון לחמן24/05/2010שלום.
שאלתך דומה לשאלה הקודמת.אין הוכחות רפואיות חד משמעיות לענות בודאות על שאלתך. ההגיון הרגיל אומר שכדאי אולי להמעיט בפעילות בתחילת הריון,כדי לאפשר קליטה תקינה של שק ההריון.אבל כאמור אין הוכחות רפואיות חד משמעיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירובי בזמן ביוץלילי23/05/2010
בוקר טוב,
רציתי לדעת, אם אני מקיימת יחסים בזמן ביוץ כדי להיכנס להריון ובאותו ערב אני הולכת לשיעור אירובי אינטנסיבי, האם הפעילות שאעשה באירובי יכולה לפגוע בסיכוי להיכנס להריון? (עקב היחסים שקוימו באותו היום).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירובי
ד``ר איילון לחמן24/05/2010שלום.
האמת שלא נעשו מחקרים רבים על אירובי לאחר קיום יחסים וכניסה להריון.אבל מבחינה הגיונית שווה אולי להימנע מאירובי אינטנסיבי ביום נסיון הכניסה להריון,למרות שכאמור אין הוכחה רפואית חד משמעית לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בהבנת ממצאי סקירת המערכות ה1אורטל22/05/2010
אני בשבוע ה15, ולפני יומיים ערכתי בדיקת סקירת מערכות ראשונה.
יש לציין, כי לפני שבועיים ביצעתי גם בדיקת שקיפות עורפית שיצאה תקינה עם תוצאה של 1:8573.
למרות שהשקיפות יצאה תקינה, הרופא הבחין בסקירת המערכות בממצאים מטרידים. הוא הגדיר זאת כך " נצפה מוקד אקוגני בחדר שמאל של לב העובר וממצאים ציסטיים בצוואר העובר 2.5 מ''מ דו צדדיים".
לדברי הרופא, קיים חשש בעקבות הממצאים כי מדובר בתסמונת דאון. האם הדבר וודאי? האם קיים מקום לחשש או שאולי יש לבצע את שאר הבדיקות ורק לאחר מכן ניתן יהיה לקבוע זאת בוודאות.
לתשובתך המהירה אודה,
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענו לי.....
אורטל23/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא אומר שום דבר מובהק
יעל23/05/2010אל תיכנסי לפאניקה,
אנחנו עברנו 3 חודשים של חרדות בגלל סממן אחד מובהק שהופיע בסקירה המאוחרת...
הילדה נולדה בריאה.
את יכולה לעשות בדיקת מי שפיר\סיסי שילייה כדי לוודא בסיכוי גבוה,(אנחנו ויתרנו על זה)
האולטרה סאונד ושאר הבדיקות הן רק מדדים סטטיסטים, לא אומר שום דבר,
עד שלא בודקים את הכרומוזומים של העובר.
--> יש סיכוי שמשהו לא תקין, אבל תמיד יש סיכוי כזה. אל תיבהלי לפני שאת יודעת בוודאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקירה מוקדמת.
ד``ר איילון לחמן24/05/2010שלום.
המלצתי שתגשי עם הממצאים לרופאך שביעוץ עם יועץ גנטי יחליטו על המשך בירור לשלילת אפשרות של תסמונת דאון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןגלי22/05/2010
שלום,
אני במהלך טיפולי הזרעה (לא משולבים במתן הורמונים). אם במהלך החודש (לפני ואחרי ביוץ) יש לי הפרשות חומות זה אומר משהו על סיכויי ההזרעה? האם כאשר יש את ההפרשות הללו אפשר להספיד את הסיכוי להריון או שמא יתכן הריון למרות ההפרשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
מיכל23/05/2010שלום,
אני במהלך טיפולי הזרעה (לא משולבים במתן הורמונים). אם במהלך החודש (לפני ואחרי ביוץ) יש לי הפרשות חומות זה אומר משהו על סיכויי ההזרעה? האם כאשר יש את ההפרשות הללו אפשר להספיד את הסיכוי להריון או שמא יתכן הריון למרות ההפרשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ולידה אחרי קיסריענת22/05/2010
שלום,
ילדתי את בני הבכור בניתוח קיסרי לאחר שהוא נתקע בתעלה בפתיחה של 9 וחצי.
בהריון הבא ברצוני לנסות ללדת באופן טבעי.
יש לי שלוש שאלות:
1. מה הזמן המינימלי שכדאי להמתין לפני כניסה להריון נוסף?
2. אם לא אמרו לי כלום בחדר הלידה/הניתוח, האם ניתן להניח שהעובר נתקע בנסיבות אקראיות ושאין בעיה במבנה שלי שתמנע ממני ללדת בעתיד?
3. הבנתי שאם היתה לידה טבעית בעבר הדבר מעלה את הסיכויים להצלחה בלידה טבעית אחרי קיסרי. האם זה נחשב שעברתי לידה (לאור הפתיחה שהגעתי אליה) או שבהריון הבא הלידה תחשב לידה ראשונה?
תודה מראש,
ענת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרטים נוספים
ענת23/05/2010לא יודעת אם זה רלוונטי, אבל הגעתי לביה"ח עם ירידת מים ללא פתיחה.
בקשתי לחכות להתפתחות לידה טבעית.
כעבור כמה שעות הופיע קצת חום ושוכנעתי לקבל זירוז.
לניתוח הועברתי כמעט 24 שעות אחרי תחילת מתן הזירוז (ו-36 שעות ירידת המים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןדגנית22/05/2010
שלום ובוקר טוב.
שאלתי היא כך מחזור אחרון 18.4 בדיקת הריון ביתית ב20.5 חיובי הלכתי באותו היום לרופא והוא בדק אותי ואמר שעדין לא רואים שק האם זה הגיוני?מחר יש לי בדיקת בטא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה..
טלטול22/05/2010ברור שלא רואים עדיין...סבלנות עוד יראו.
דרך אגב ההריון הקודם שלי היה בתאריך שלך - וסת אחרונה 18.4 , וילדתי ב-16.1 . שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק איקולי מיואשתמיתר22/05/2010
אני בשבוע 32 להריון כבר בתחילת ההריון מצאו חיידק איקולי בדרכי השתן קיבלתי טיפול מניעתי במקרודנטין שלא עזר אושפזתי וקיבלתי טיפול 5 ימים דרך הוריד לאחר מכן טיפול בזינט כדורים עוד 5 ימים שעזר והמשך טיפול במקרודנטין מניעתי קבוע כדור פעם ביום עזר לתקופה של חודש וחצי והנה החיידק שוב חזר הרופאה המליצה שתמקרודנטין לקחת 4 פעמים ביום במשך 10 ימים ולחזור על תרבית הקפדתי על הטיפול ועדיין נימצא החיידק לא עובר אני כבר לא מסוגלת יש לי קצת בריכת שתן כאבים בבטן תחתונה והפרשות צהובות סמיכות וצירים לא סדירים מה לעשות ?
האם קיימים עוד טיפולים ?
מה אתם ממליצים אני מפחדת מלידה מוקדמת קראתי על הסיכונים שקיימים ????
אשמח לקבל תשובה בהקדם ליפני התור לרופא בעוד יומיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תענו לי בבקשה
מיתר23/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה מוגברתדליה22/05/2010
האם כאשר מופיעה הפרשה מוגברת מהנרתיק מדי חודש זה הסימן למועד הביוץ או שמא לסיומו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מועד הביוץ
ד''ר יואב פלד22/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון
דגנית22/05/2010והאם את יודעת על מצב כזה או שיש לי ממה לחשוש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ והריוןדליה21/05/2010
שלום שתי שאלות לי
כיצד אוכל לדעת מתי הביוץ ומתי כדאי לנסות אם המחזור של בחצי שנה האחרונה לא סדיר כלומר:: 35 יום, 30 יום, 26 יום, 30 יום, 22 יום.
האם ניתן להרגיש בהריון שבוע אחרי ביוץ בהנחה שההריון נקלט? כלומר אני מרגישה כאבי ראש וקצת בחילה. האם קיימות תופעות אפילו שבוע אחרי קליטת הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
טלי22/05/2010זו בדיוק השאלה שלי אני גם רוצה לדעת אם אפשר לדעת לפניי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקה בגלולות- חשוב מאודזהבה21/05/2010
הי. עשיתי הפסקה בגלולות , אחרי כמה זמן מומלץ לחזור לשימוש בגלולות.?
ההפסקה היא כדי לנקות את הגוף.
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיד בוסת הקרובה
ד''ר יואב פלד22/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם הגנהאיריס21/05/2010
אני בחודש השני להריון והשתמשתי בקרם הגנה נגד השמש במשך שבועיים לערך.
רציתי לדעת האם מותר להשתשמש בזמן ההריון, האם זה מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מותר
ד''ר יואב פלד22/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל עוברנוני21/05/2010
שלום
אני בשבוע 23 + 4 ואתמול אמרו לי שהעוברית שלי שוקלת 625גר
בכל האתרים והטבלאות שבדקתי זה נראה הרבה יותר ממה שצריך להיות בשבוע זה, אך הרופא לא ציין שום דבר חריג (אני גרה בחו"ל...)
אשמח לשמוע מה דעתך?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא לדאוג
ד''ר יואב פלד22/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע רביעי עתיר כאבים..עמית21/05/2010
שלום ד"ר,
הריון שני, שבוע רביעי וחמישה ימים. כן, ממש מוקדם. זיהוי על פי בדיקות ביתיות בלבד.
אני כותבת כי חשה כאבים מוזרים שלא זכורים מהריון קודם ואפילו שיודעת שכל הריון שונה, פשוט נראה לי שמוקדם מדי לחוש אותם , כגון ;
כאבים של לחץ בבטן תחתונה, ודקירות מאוד נקודתיות, בחיבור של בטן ומפשעה, וכן חיבור של מפשעה והחלק הפנימי של הירך. הדקירות מורגשות מאוד כשאני מרימה את בני בן השלוש, אבל גם מופיעות בלי קשר לכלום. הכאב קצר ונמשך בין דקירה ממש של שניה, לבין גל של כאב, קצרצר, עד 5 שניות..
תופעה מוזרה נוספת היא דקירות באזור הצלעות (שהיו לי בהריון הקודם אלא שזה היה בסביבות חודש שמיני....), קוצר נשימה ותחושה של גלי חום בחזה. אה, ואזניים סתומות. אני יודעת שזה נשמע הזוי כל המתואר כאן, ולכן בדיוק אני שואלת (מבטיחה שבדר"כ אני לא הסטרית או מוזרה...)
יכול להיות שמצביע על בעיה בהריון ? האם מוכרות התופעות המתוארות בשבוע כל כך מוקדם ?
אודה מאוד לתשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה מדלגים ? ..
עמית23/05/2010אודה לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן באמת לא פייר הדילוגים האלו
אור23/05/2010יש פה בנות מאוד מודאגות ואני שמה לב שהתשובות לפחות האחרונות ניתנות לפי מי ששאלו אחרונות-ואלו ששאלו קודם לא מקבלות מענה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



