מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דקירות בבטן-דחוףאני19/05/2010
שלום
אני בהריון שבוע 20+4 מאתמול יש לי דקירות מוזרות באמצע הבטן מתחת לטבור ממש, לא שזה כאב לא נסבל זה מין דקירות כאלה שמופיעות לפעמים בישיבה ובד"כ כשאני נושמת עמוק, זה מדאיג אותי האם אני צריכה ללכת להיבדק (בעוד שבוע יש לי סקירת מערכות) או שאני יכולה לחכות? האם זה יכול להיות קשור לתפיסת שרירים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי עונים?
אני20/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון אחרי ניתוח קיסרינס18/05/2010
שלום,
מהו הזמן המינימלי אך סביר, לכניסה להריון אחרי ניתוח קיסרי?
תודה
חג שמח
נס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון.
ד``ר איילון לחמן18/05/2010לנס שלום.
המקובל להמתין מינימום 6 חודשים.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזורגלי18/05/2010
רציתי לדעת האם זה הכרחי שמיום הביוץ ועד קבלת המחזור יעברו בדיוק 14 יום או שזה משוער והמחזור יכל להגיע קצת קודם או קצת אחרי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזור
ד``ר איילון לחמן18/05/2010לדנה שלום.
הגוף כידוע אינו ממש שעון שויצרי מדויק.התקופה הרגילה הינה 14 יום.יש לזכור שהביצית חיה 72 שעות בהמתנה לזרע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מערכת מאספת כפולה בכלייה-דחוף!!מיקי18/05/2010
שלום, שמי מיקי ואני בשבוע ה-23 להריון והתגלה לנו בסקירת מערכות מוקדמת ומאוחרת שיש לעובר מערכת מאספת כפולה בכלייה השמאלית רציתי לדעת קצת יותר בהרחבה על זה ומה ניתן לעשות ואיך זה ישפיע על העובר כשייוולד חשוב לי לציין שבני הבכור נולד עם ריפלוקס קל עבר ציסטוגרפיה והיה תקין והיה עם דלקת בדרכי השתן בגיל 10 ימים והיה עם צפורל כחצי שנה האם יש קשר לשתי התופעות האלו ואיך זה משפיע? כל הבדיקות האחרות של העובר יצאו תקינות, תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מערכת מאספת.
ד``ר איילון לחמן18/05/2010למיקי שלום.
ממיץ שתתיעצי עם רופא ילדים בנושא שאלותיך,הן הרי עוסקות בתינוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות יוצאת דופן בשדייםדנה18/05/2010
שלום
אני בשבוע 5+3
הרגישות בחזה הולכת ומתגברת.
אך ברצוני לדעת האם זה לגיטימי שהכאב החד ביותר הוא כאשר אני קמה בבוקר משינה:
כאשר אני שוכבת- ישנה רגישות סבירה, אך כאשר אני עוברת ממצב מאוזן למצב מאונך, הכאב נהיה חד, כאילו מתפשט בכל השד- לכיוון הפיטמות.
אני מודאגת מכיוון שגיליתי בפיטמה נקודת חן בצורה לא אחידה שבלחיצה יצאו ממנה נוזל שקוך עם מעט דימום.
יש לי תור לחירוג שד בשבוע הבא- אך חשוב ל לדעת האם תופעת הכאב לגיטימית להריון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יכול להיות הריון ?
ד``ר אריה לידור18/05/2010שלום לך
רגישות בשד היא תחושה נורמלית בהריון. יחד עם זאת כדאי כפי שתכננת לבצע בדיקת שד על ידי כירורג
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריון-דחוףמיכל18/05/2010
שלום,
עשיתי הזרעה ב-4.5 (טבעית וללא הורמונים). הרופא אמר לי שהביוץ שלי היה יום לפני כן בערב, קרי ביום ה-12 למחזור..
שאלתי היא- מתי ניתן לבצע בדיקת הריון, האם מחשבים לפי 14 יום ממועד הביוץ או לפי 28 יום ממועד קבלת הוסת הקודמת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הריון-דחוף
ד``ר אריה לידור18/05/2010שלום לך
כדאי לבצע בדיקה ראשונה החל מ ב26/05/10= 12 יום לאחר ההזרעה
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יכול להיות הריון ?רויטל18/05/2010
בוקר טוב
יש לי איחור במחזור של 3ימים ויש לי מחזור מאוד מאוד סדיר. יש לי כאבי חזה נוראיים, החזה ממש שורף וכואב ולפני 5 ימים בערך היה לי דימום קטן ( ממש רק בניגוב) בערך יום וחצי והפסיק. קניתי ערכה לבדיקת הריון ביתית והתשובה הייתה שלילית. האם יכול להיות שאני כן בהריון ולעשות בדיקת דם ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יכול להיות הריון ?
ד``ר אריה לידור18/05/2010שלום לך
רצוי שתבצעי בדיקת דם לביטא בעוד יומיים
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף- מחסור בויטמין B12בשבוע 37קרן17/05/2010
שלום רב, שמי קרן ואני בת 35 בשבוע ה-37 להריוני. בבדיקות דם נמצא כי רמת הB12 שלי עומדת על 185 והמוגלובין 11.3 (התחילתי עם 13.5 בערך). אציין כי לא נטלתי ברזל במהלך הריון זה. רופאת המשפחה שלי המליצה על זריקות של B12 כל שבוע במהלך חודש ולאחר מכן פעם בחודש זריקה במשך שנה.(בדודקה 1000 MCG). האם מותר להזריק זריקות אלה בשבוע כה מתקדם של ההריון (האם יש חשש לתופעות לי או לעובר). אודה על תשובתכם במהרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע אני לא זוכה לתגובה
קרן19/05/2010חשוב לי מאוד , בבקשה חוו דעתכם בענייני.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין צורך בזריקה
ד''ר יואב פלד20/05/2010יש כדורי מציצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התכווצויותעינב17/05/2010
שלום רב.
האם התכווצויות שהולכות ובאות סביב הרחם הם תופעות נורמליות בשבועות הראשונים של ההריון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התכווצויות
ד``ר אריה לידור17/05/2010שלום לך
בהריון תקין תחושות אלו שכיחות בתחילת ההריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוגסטרוןליאת17/05/2010
שלום,
מה המשמעות של פרוגסטרון 1.1 שראיתי בבדיקה ישנה שעשיתי. לפני כמה שנים.
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוגסטרון
ד``ר אריה לידור17/05/2010שלום לך
ערך זה אופייני למחציתו הראשונה של המחזור כלומר לאחר וסת ולפני ביוץ
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוגסטרוןליאת17/05/2010
שלום דר'.
בת 35 מנסה להכנס להריון ראשון. נשלחתי לבדיקת פרוגסטרון. המחזור שלי בערך 26-29. עשיתי את הבדיקה ביום ה24.
מה בדיקה זו אמורה לבדוק בשלב זה? ומהו הערך התקין?
תודה מראש
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוגסטרון
ד``ר אריה לידור17/05/2010שלום לך
ביום זה ערך הפרוגסטרון צריך להיות גדול מ 3 .ערך גבוה מ 3 מעיד על ביוץ שהתרחש
בהצלחה
ד",ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מי שפירפנינה17/05/2010
אם החלטתי לעבור בדיקת מי שפיר האם עלי בכל זאת לעבור שקיפות + חלבון עוברי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת מי שפיר
ד``ר אריה לידור17/05/2010שלום לך
שקיפות לא אך חלבון עוברי כן
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בפרנטאל של ויטה ואלספה מומלץ?הריון ראשון17/05/2010
אני בסוף חודש 3, והרופא נתן לי לקחת פרנטאל ואלספה.
הרוקחת נתנה לי פרנטאל של ויטה שמכיל 1000 מק"ג של חומצה פולית (מכיוון שלא היה פרנטל של אלטמן המכיל 400 מק"ג) + ויטמין A ובטא קרוטן במינונים גבוהים (1500 כ"א).
ואלספה להריון המכיל 400 מק"ג נוספים של חומצה פולית.
אני מעכבת כבר כמה ימים את נטילת הכדורים ורציתי לדעת אם מומלץ לקחת את השילוב הזה, ואם זה לא יכול להזיק נטילת 1400 מק"ג של חומצה פולית,
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בפרנטאל של ויטה ואלספה מומלץ?
ד``ר אריה לידור17/05/2010שלום לך
המינון המומלץ של חומצה פולית לטיפול מניעתי הוא 400 מק"ג ( אם כי מינונים גבוהים יותר אינם מזיקים). תוספת אלספה או כל תכשיר אומגה 3 אפשריים. אך באופן כללי לגבי וויטמין A במיוחד ולגבי בטא קרוטן באשה בהריון שכלכלתה ותזונתה נורמליות אינה צריכה כלל תוספות אלו.... יחד עם זאת המינונים שהזכרת סבירים ומותרים בהריון
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לגילוי הריוןיעל א.17/05/2010
ד"ר יקר שלום רב,
ביצעתי היום בדיקת דם לגילוי הריון מאחר והמחזור מאחר ב 5 ימים, בד"כ סדיר.
התוצאה שהתקבלה:
IU/L -קטן מ 2
מה משמעות הדבר?
בן זוגי ואני מנסים כבר 5 חודשים להיכנס להריון.
האם יש הריון ? אני משערת שאם כן זהו אולי השבוע השני- תחילת שלישי, בספק ?
מה דעתך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם לגילוי הריון
ד``ר אריה לידור17/05/2010שלום לך
התוצאה שלילית כלומר אינך בהריון. מציע שתחזרי על בדיקה זו בעוד מספר ימים . במידה ושלילי פני לרופאך לברור סיבת העיכוב בוסת
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיעוט מי שפירציפי17/05/2010
שלום רב,
אני בשבוע 36 ו4 ימים, אבחנו אצלי מיעוט מי שפיר עפי התוצאות מדובר ב4-5 ובאבחון אחר רשמו 5-6
מדובר גם במצג עכוז לכן נקבע תאריך לקיסרי בשבוע 40.
רציתי לשאול האם ישנה סכנה להתפתחות התינוק או יכול להגרם לו נזק רפואי בעתיד בעקבות מיעוט מי שפיר בשלב כזה של ההריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיעוט מי שפיר
ד``ר אריה לידור17/05/2010שלום לך
אכן מעוט מי שפיר. הייתי מציע לך להקדים את מועד הניתוח ( לשבוע 37-38) כאשר עד אז לבצע מעקב מוניטור ואלטרהסאונד תכופים
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



