מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון...לימור27/03/2010
ד"ר שלום
וסת אחרונה 10/02/2010 בטא ראשון ב 15/3 79 בטא שני 21/3 436 בטא שלישי 25/3 613
אותו יום הגעתי למיון בגלל כאבים בצד אחד בטן תחתונה של הבטן נצפה באולטרסאטנד שק הריון בתוך הרחם שמתאים לשבוע 4.2 מה המשמעות האם יש סיכוי שזה תקין???
דבר נוסף לגבי לחץ דם עוד לפני ההריון היתה לי חרדה גם ממדידות ביתיות עשיתי שתי הולטרים שיצאו תקינים לחלוטין והייתי בהתייעצות באופן פרטי אצל מומחה כשאני בסטרס הלחץ דם עולה ואח"כ מתאזן
שאלתי לגבי ההריון אני מודדת הרבה בבית מדידה ראשונה ושניה יכולה לצאת גבוהה ואח"כ מדדיות עוקבות תקינות לדוגמה
ראשונה תהייה 147/94 שניה 132/89 שלישית 126/80 ואז הרוב יהיו בסביב 120/80
ככל שאמדוד יותר המדידות ירדו איך להתייחס לזה ???זה הריון שלשי לא היו לי בעבר בעיות עם לחץ דם בהריונוצ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דורון רוזן28/03/2010לחצי הדם תקינים
מבחינת ההריון יש סיכוי אם הביוץ התאחר. חיוני לשלול הריון חוץ רחמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת בטא חוזרתרוז27/03/2010
מאחר לי המחזור בשבוע.
ביצעתי בדיקת בטא ביום שני האחרון התוצאה היתה 7.86
ביום רביעי ביצעתי שוב בטא והתוצאה היתה 30.16
מה זה אומר?
האם במידה ואני בהריון התוצאה תקינה? כיוון שהמחזור מאחר בשבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין מחכה לתשובה....
רוז29/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילה במסעדת סושי במהלך ההריוןאני26/03/2010
ערב טוב.
אנחנו מתלבטים, האם יש בעייה לאשה בהריון לאכול מאכלים מבושלים במסעדת סושי?
האם צריך לחשוש לכך שהחומר הבעייתי שבסושי יעבור בצורה זו או אחרת גם לתבשילים האחרים במסעדה (סכום, כלי הגשה וכו')?
תודה ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין בעיה
ד''ר דורון רוזן28/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףףף..מימא26/03/2010
שלום!
אני בת 22, בתולה...
המחזור האחרון שלי היה ב 17.2 ..ועד היום לא בא המחזור (איחור של כ-6 ימים)..היה לי מגע חיצוני עם החבר שלי ללא שפיכה!
(פעם איחר המחזור כחודש ימים..אחרי זה הוא בא)
קניתי היום ערכה לבדיקת הריון מסופר פארם..והיה בה שתי בדיקות...עשיתי את שתיהן אחת אחרי השנייה..ובשתיהן היה שלילי!
האם יש עוד חשד להריון? האם זה מספיק ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עשיתי גם היום בדיקה והייתה שלילית..
מימא28/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות.
ד``ר איילון לחמן28/03/2010שלום.
מאד סביר להניח שאם כל הבדיקות שליליות אין הריון.לנו הרופאים חשובה יותר בדיקת הדם להריון.בצעי גם אותה,אם את עדין מודאגת ונהיה כולם רגועים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםלגיס26/03/2010
שלום,
הנני בשבוע 5+ וביצעתי בדיקות דם. בתוצאות שקיבלתי יש 2 בדיקות שמראות תוצאה נמוכה ביחס לגבולות שמצויין. אבקש לדעת האם 2 בדיקות אלא תקינות ומה משמעותן:
* WBC-Leucocytes - תוצאות בדיקה: 3.7 (גבול תחתון 4.5 , גבול עליון 11)
* Neutrophils - תוצאות בדיקה: 1.6 (גבול תחתון 1.8 , גבול עליון 7.7)
לתשובתכם המהירה אודה,
חג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה
לגיס28/03/2010מדוע לא עונים לי????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסביר להריון בהצלחה
ד''ר דורון רוזן28/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר להעמסת סוכר-דחוףש. א25/03/2010
לפני כחודש עשיתי בדיקת דם ובה מצב הסוכר היה 43 (נמוך)
היום אני בשבוע 27 להריון ועשיתי אתמול העמסת סוכר שיצאה 148
יש לי תחושה שיש שגיאה בבדיקה ומשהו בה אינו תקין. האם זה יכול להיות?
עשר דקות לפני הבדיקה אכלתי חטיף אנרגיה עם מעט סוכר, האם זה קשור?
הסיבה שאיני מאמינה בבדיקה היא משום שאני ספורטאית (עוד מלפני ההריון) וכל יום עושה פעילות אירובי ואנאירובית. מעבר לזה אני אוכלת בריא, כמעט ולא אוכלת פחמימות ובטח שלא נוגעת בממתקים. מאיפה מגיע הסוכר שאני אוכלת כ"כ בריא? בבקשה ענו לי מהר, אני לא רוצה לעשות את הבדיקה בשנית, סבלתי ממנה מאוד. הרופא שלי נמצא בחול עד לאחר החג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סביר
ד''ר דורון רוזן28/03/2010שהחטיף "אשם
"אבל חייבים לחזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון שבוע 23 דחוף כאבים עד מוותמיתר25/03/2010
אני בהריון שבוע 23 + 2 הריון שני יש לי חיידק איקולי בדרכי השתן אבנים בכליות כליה ימנית שהתרחבה בינוני כליה שמאלית התרחבה קל יש לי כאבים עזים במותניים שממש מושכים לי תגב ותרגל הימנית יש לי כאבים ממש עד מוות אני אחרי שבוע של אישפוז ושוחררתי למרות הכאבים אני ממש במצב שאני לא מסוגלת לתפקד הרופא לא ממליץ על שמירת הריון למרות מצבי מה אלי לעשות ?? אני ממש במצב ליפול מהרגליים לאן להמשיך ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תענו לי
מיתר28/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלצערי
ד''ר דורון רוזן28/03/2010לא מהאינטרנט יכולה לבוא הישועה אלא מרופאים בשר ודם. אם כואב לך חזרי ופני עד שתעני
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטראסאונד הריון צעירהילה25/03/2010
שלום רב
אני בהריון כנראה בשבוע חמישי+שלוש
לפי חישוב הוסת הייתי אמורה להיות בשבוע שישי ועוד 1 או 2
את שבוע ההריון אני יודעת מכיון שאתמול היה לי דימום קל בניגוב
ולכן עשו לי אולטרסאונד ראשון בו נמצא שק הריון בגודל ממוצע: 7 מ"מ
ללא שק חלמון.
שאלותי:
מדוע יש פער בין תאריך הוסת המקורי -עליי לציין שאמנם לקחתי גלולות מספר שנים, אך לפני הכניסה להריון היו שלושה מחזורים בני לערך 29 עד 30 יום?
כמו כן עשיתי בטא בתחילת השבוע שעלתה מ-111 ל1497 בארבעה מים
עדיין לא נצפה שק חלמון-האם יש מצב להמשך ההריון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עונים.....
הילה28/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקופצים על שאלתי....למה???????
הילה28/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא אתם לא עוניםלימור25/03/2010
ד"ר שלום
מחזור אחרון 10/2/2010 בדיקת בטא ראשונה 15/3 מספר 79 בטא שוב 21/3 מספר 328 ב 25/3 612 האם עליה זו תקינה?? כי הבנתי שצריך להכפיל את עצמו כל יומיים??? ואיזה שבוע זה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
ד``ר איילון לחמן25/03/2010שלום.
לא צינת הסיבה לבדיקות החוזרות.בכל מקרה כדאי להמתין מס ימים ולבצע בדיקת עלקול למציאות שק הריון תקין ברחם.בהצלחה וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי עלייה מספקת בבטארונית1234525/03/2010
אני בת 41, בשבוע השישי, הריון ראשון. מחזור אחרון ב-17.2.10-20.2.10. הזרעה ב-26.2.
תוצאות הבדיקה מהיום, 25.3.10:
הבטא 20253 , ה-E: 1483 וה-P: 36.5
ב-21.3 הבטא 6100 , ה-E: 890 וה-P: 46.3
ב-18.3 - הבטא 1811, ה-E: 838 וה-P: 50
ב-11.3 - הבטא 44, ה-E: 461 וה-P: 29.2
שאלותיי:
1. מה משמעות העובדה שהבטא לא הגיעה לפחות ל-25 אלף יחידות?
2. מהי משמעות העלייה הקיצונית ב-E והירידה ב-P?
3. האם עלי לקבל תמיכה בפרוגסטרון?
4. בבדיקת דם התגלה כי רמת ויטמין D אצלי היא 5, כאשר טווחי הנורמה צריכים להיות 10-100. מה המשמעות ומה עלי לעשות?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירן
ד``ר איילון לחמן25/03/2010שלום.
לא צינת וחבל מהם ממצאי בדיקת העל קול.ממליץ שתגשי לרופאך שמכיר אותך שיאזן המצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאולטראסאונד היה שק היריון.
רונית1234525/03/2010באולטראסאונד במוקד החירום של מכבי היה שק היריון. וחלבון עוברי. לא היה דופק ולא קוטב.
הרופאה הסבירה שכנראה מדובר בהריון צעיר וייתכן שהדופק יופיע בשבוע הבא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ebv והריוןנועה25/03/2010
שלום,
אני רוצה להיכנס להריון ובבדיקות שלפני קיבלתי תוצאת בורדרליין לערך
EBV EBNA (IGG) 8.00 U/ML ( 0.00- 5.00) (.........)*Borderline
(EBNA IGG <5 U/ML = NEGATIVE )
(EBNA IGG 5-20 U/ML = BORDERLINE)
(EBNA IGG >20 U/ML = POSITIVE )
EBV-IGM NEGATIVE
כמו כן יש עוד ערך אחד נמוך
MONOCYTES % 1.80 % ( 2.00- 9.00)*(.........)
האם יש סיבה לחכות עם ההריון או שאפשר לגשת לעניינים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון.
ד``ר איילון לחמן25/03/2010שלום.
התוצאה של IGG מסמלת הדבקות בעבר. IGM מסמל המצב הנוכחי.כלומר את בריאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חוזרים בצדשחף25/03/2010
שלום רופאים יקרים,
אני בשבוע 26 ומאז שאני בהריון חוויתי 3 פעמים כאבים בילתי נסבלים בצד שהובילו אותי למיון.
הכאבים הופיעו בתחילת ההריון, לפני שבועיים ואתמול. בכל המקרים הכאב עבר מעצמו והרופאים אמרו שהכל תקין מבחינה גניקולוגית.
מידי פעם אני מרגישה דקירות או כאבים באותו צד והכאב חולף דיי במהירות (כל עוד אני לא זזה)
אציין שההריון הוא הריון IVF לאחר טיפולים אינטנסיבים. ההריון התחיל כשלישיה ונותר עובר אחד לאחר ששני עוברים איבדו דופק בשבועות התחלתיים.
כרגע אני בשמירת הריון עקב דינמיקה צווארית ולכן איני יכולה לצאת מהבית לבדיקות, אלא אם זה דחוף.
האם מוכרת סיבה גניקולוגית לכאבים חוזרים כאלו?
האם יכול להיות שהמקור בכלל בכליות ואין קשר להריון? אולי בגלל חלק מתרופות הIVF?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר איילון לחמן25/03/2010לשחף שלום.
כאבים בצד,לא הזכרת איזה צד ובאיזה גובה בבטן,יכולים לנבוע מכל אחד מאברי הבטן.כלומר מעי,דרכי השתן,שרירים רצועות,עצבים וכו.כל זאת כמובן מעבר לאברי המין הפנימיים.במידה ויחזרו הכאבים,לא עלינו, כדאי אולי ,עקב מצבך ההריוני,לבצע הבירור תוך כדי אשפוז.נקוה ואחל שלא יהיה צורך.בהצלחה וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיערהדס25/03/2010
האם מותר לצבוע שיער אם אני בשבוע 5
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער
ד``ר אריה לידור25/03/2010שלום לך
אין מניעה מצביעת שער בכל שבוע הריון ולאורך כל ההריון.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי הגוף מגלולותhed25/03/2010
לקחתי גלולות מספר שנים לסירוגין. פעם אחרונה הייתה למשך שנה והפסקתי לפני כחצי שנה. אני מנסה להיכנס להיריון מאז, ושאלתי היא כמה זמן לוקח לגוף להתנקות מגלולות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלולות
ד``ר אריה לידור25/03/2010שלום לך
כבר יום לאחר הפסקת נטילת הגלולות למניעת ההריון נעלמים מגופך ההורמונים שבגלולה
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים/מיחושים בצדנירית25/03/2010
שלום,
אני בשבוע 8.6. מזה יומיים יש לי בשעות הערב מעין כאבים קלים / מיחושים בצד שמאל באזור שבין הבטן התחתונה לבין המפשעה. האם זה נורמלי? חלק מהתרחבות הרחם או משהו כזה?
[פרט לכך אין לי כלום, וגם המיחושים הללו נמשכים כשעתיים...]
תודה,
נירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לי לא עונים?
נירית25/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים בצד.
ד``ר איילון לחמן25/03/2010שלום.
הכאבים יכולים להיות מסיבות רבות.העובדה שנעלמים מעצם היא די מרגיעה.ממליץ פשוט להיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
