מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול רדיואקטיביurs27/05/2011
שלום פ' קוטן, ברצוני להתעייץ איתך בנוגע לאבא שלי שאובחן לאחרונה אצלו גידול בכבד מסוג hcc אנו שוקלים טיפול רדיואקטיבי זהו סרטן מסוג ראשוני, רוצים לדעת אם זה יכול להתאים לאבא שלי, ומה סיכויי ההצלחה של הטיפול הזה לסרטן הכבד, ומה הטיפולים האפשריים הנוספים, אי אפשר לנתח אותו ולא השתלה מכיוון שיש לו שחמת בכבד, אנו מעונניינים בטיפול שכרוך בכמה שפחות תופעות לוואי, וסבל , מכיוון שאבי אחרי ניתוח לב מעקפים, וחולה סכרת, אשמח גם באם תמליץ על רופא טוב שמבצע את הטיפול הרדיואקטיבי באזור המרכז
תודה ורד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול רדיואקטיבי - תגובה
פרופ` אברהם קוטן30/05/2011טיפול באמצעות סירטקס רדיואקטיבי ניתן במקרים של סרטן כבד בלתי נתיח. מציע שתפנו למכון האונוקלוגי בביה"ח תה"ש או איכילוב או למכון האונקולןוגי ברמב"ם שם קיים הניסיון הגדול ביותר בארץ בטיפול זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כל טיפול כמי מחייב שטיפה בנוזליאורית27/05/2011
אני בעילוי שם
האם כל תרופה כימית שניתנת לוריד מחייבת שטיפה של הגוף בעירוי נוזלים לאחר מכן ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם כל טיפול כמי מחייב שטיפה בנוזלי - תגובה
ד''ר יוסף ברנר27/05/2011לא
יש תרופות כמו ציס פלטינום או ציטוקסן שצריך לשטוף ויש תרופות הניתנות ב push ללא שטיפה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קורדומהסשה26/05/2011
שלום. קוראים לי סשה. לפני שדודי התחתן, הוא וארוסתו ערכו בדיקות לגילוי איידס, והתגלה שמאהבתו לשעבר הדביקה אותו באיידס (היא הייתה נשאית). זה היה בערך לפני חצי שנה. כעת, הוא נפל נפילה לא קשה במיוחד ושבר את הרגל, זמן קצר לאחר מכן גם את היד גם ע"י מכה לא רצינית. אשתו גילתה גוש קטן ליד חוט השידרה על גבו שלא נעלם והוא היה עייף ולא כשיר לעבודה. הוא הלך לרופא ולאחר בדיקות CT, PET וצילומי רנטגן התגלה שיש לו קורדומה.
הייתי רוצה מאוד לדעת אם יש קשר הדוק בין האיידס לסרטן, מהיא השיטה המומלצת ביותר לטפל בבעייה, מהן תופעות הלוואי של הטיפול ואילו תרופות לקחת על מנת למנוע אותן. אנחנו קצת לחוצים בכסף, אבל יותר לחוצים לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קורדומה - תגובה
ד''ר יוסף ברנר27/05/2011אין קשר בין איידס וקורדומה
הטיפול בקורדומה הוא ניתוחי
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת פט סיטי לסרטן ערמוניתאבי.ה26/05/2011
שלום דר ברצוני לעבור את הבדיקה הזאת, עד עתה ללא הצלחה לקבל הפניה, האם לדעתך חיוני ואם כן איפה עושים באופן פרטי בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן הערמונית
יוסף אבוקרט22/06/2016אחרי ביופסיה הערמונית נמסר לי על ידי האורולוג שלפי תוצאות הבדיקה יש לי סרטן הערמונית
להלן התוצאה .in 7 of the cores (2 right,5 left prostatic adenocarcinom gleason score 9 (4+5 sup 2014 grade 5/5 involving about 50% of the subbmitted.focal intraprostatic perineural invasion present.
אבקש התייחסות לנושא בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת פט סיטי לסרטן ערמונית - תגובה
ד''ר יוסף ברנר27/05/2011ניתן לעשות פט פרטי באיכילוב ובאסותא
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת פט סיטי
אבי.ה27/05/2011כן הבנתי שאפשר אבל יותר חשוב האם הבדיקה חיונית לוודא אם יש גרורות מחוץ לערמונית או ש סיטי רגיל מספק, בתודה מראש אבי.ה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת פט סיטי - תגובה
פרופ` אברהם קוטן30/05/2011בדיקת PET CT עם FDG איננה יעילה בסרטן הערמונית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן ברקטום עם גרורותענת26/05/2011
שלום רב,
התגלה לאחותי סרטן בגודל ו10 ס"מ ברקטום לכיוון המעי עם שתי גרורות בכבד וגרורה בריאה. היא היתה בריאה ובת 52. מה הסתברות ההחלמה? אנו מתחילים בכימוטרפיה בעוד 3 ימים ואח"כ שוב ונראה איך היא מגיבה.
האם נצטרך ניתוח גם בריאה?האם יש סיכוי שהגרורה תעלם מהריאה בטיפול הכימי? מתי יש טיפןל הורמונלי?
תודה ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן ברקטום עם גרורות - תגובה
ד''ר יוסף ברנר27/05/2011לאחר הטיפול הכימי יש לשקול ניתוח להוצאת הגרורות מהכבד להוצאת הגוש הראשוני ברקטום ובהמשך הוצאת הגרורה מהריאה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת FDG-PETיהודה25/05/2011
שלום
לפני מ"ס שבעות שאלתי:
שלום
בן 52 ,בעקבות US בלוטת התריס:צד ימין גוש גדול התופס את כל האונה
3.1X3.6X5.1 נשלחתי ל FNA
התוצאות:קולואיד חופשי בכמות מוגבלת קבוצות רבות של תאים פולקולארים מסודרות בעיקר בצורת פולקולים או במיבנים מיקרופולקולארים מאקרופגים
לסיכום:התמונה מתאימה לתאליך פולקולארי
הומלץ לי עשות ניתןח להסרת האונה הימנית
!!!!!
היום הייתי באופן פרטי אצל פרו"פ אנדרקולוג ,שלאחר שהסברתי שאין תשובה החלטית מ FNA שזה סרטני, ואני לא מעוניין לבצע ניתוח
המליץ לי לבצע את הבדיקה PDG-PET ,הדבר המדהים מאוד שנאמר לי שאים אין קליטה של החומר אז בוודאות של 100 אחוז
שהגידול שפיר
מאוד מעוניין לשמוע את דעתך על הבדיקה
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת FDG-PET - תגובה
ד''ר יוסף ברנר27/05/2011בדיקת פט הינה בדיקה טובה אך כמו כל בדיקה אינה מדויקת ב 100% מהחולים. נראה לי שיש צורך להוציא את הגוש בניתוח
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן- שלב המורפיוםסיגל25/05/2011
שלום רב. חברתי הטובה לקתה (פעם 2!) בסרטן לפני כ-7 חודשים
בפעם הראשונה לפני כשלוש שנים בשד (נשאית), ובפעם הזו באיזור החזה (צלעות, בלוטות, ראה) וגם בראש.
היא מטופלת בשיבא בטיפול ניסיוני הכולל כימו+ תרופה ביולוגית.
הגרורות בראש טופלו בעזרת הקרנות בהצלחה.
מכיון שהתלוננה על כאבים - לפני כשבוע התגלה ב-MRI כי עצם הירך סדוקה/מתפוררת (מהטיפול? מהמורפיום שניתן בזמן ההקרנות?)
כעת החלו איתה טיפול במורפיום (זריקות) במסגרת אוספיס בית.
האם יש לכך עתיד? האם יש סיכוי לעצם לשחזר את עצמה במצב כה ירוד של בגוף??
(בי"ח טוען כל הזמן שהטיפול מצליח והגרורות אינן פעילות.)
כמה זמן צפוי על פי הסטטיסטיקות לחולה סרטן שהחל במורפיום? יש אפשרות להגמל ממנו לאחר איזון הכאב?
מדובר בבחורה צעירה בת 36.
אני מבינה שאין פה עובדות אבל מבקשת לדעת מה צפוי על פי נתוני העבר במצב דומה
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן שלב המורפיום : תוספת
סיגל25/05/2011לציין עוד (שכחתי) שהיא כמובן יורדת כל הזמן במשקל , בקושי אוכלת ורק שותה אינשורנס (משהו כזה) טועמת משהו ולרוב מקיאה...
(בשלה ההקרנות היא קיבלה סטרואידים ולא מורפיום כפי שכתבתי קודם)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן- שלב המורפיום - תגובה
ד''ר יוסף ברנר27/05/2011הפגיעה בעצם הירך הינה כנראה גרורה בעצם. ניתן לטפל באזור בהקרנות או באם יש צורך ניתן לנתח. זה כמובן אינו קשור כלל לטיפול בנרקוטיקה.
חולי סרטן המטופלים בנרקוטיקה אינם הופכים למכורים וכאשר הכאבים נפסקים ניתן להפחית את כמות הנרקוטיקה ולהפסיקה לחלוטין לרוב ללא כל בעיה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקות אפרקס להעלאת המוגלוביןשי25/05/2011
שלום,
סבי בן 82 חולה בסרטן קיבה גרורתי.
מטופל בקסלודה ועירויי אירינוטיקאן.
לאחרונה ירדו ערכי ההמוגלובין שלו ל-9.5 והומלץ לו לקחת זריקת אפרקס.
קראתי כי ב2008 במחקרים שנערכו עם תרופות למניעת אנמיה היו יותר מקרי מוות בזרוע שקבלה את התרופות ואף ה-FDA הוציא הודעה.
האם תרופות אלו עדיין נחשבות מסוכנות ?
האם עירוי דם בטוח יותר ?
האם יש מחלות רקע מסויימות שמעלות את הסיכון בחשיפה לתרופה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקות אפרקס להעלאת המוגלובין - תגובה
פרופ` אברהם קוטן25/05/2011עירויי דם יותר מסוכנים, הטיפול ע"י אפרקס במצב שכזה מקובל ובמרבית המקרים אינו גורם בעיות. יש לנטר ע"י ספירות דם ומעקב לחץ דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליטת FDGארנון25/05/2011
שלום רב
מה המשמעות של קליטה גבוהה של FDG בצילום CT
האם קליטה גבוהה מראה על גידול ממאיר
או שמא אין קשר בין קליטה פטלוגית גבוהה של FDG
לרמת מאירותו של הגידול.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליטת FDG - תגובה
פרופ` אברהם קוטן25/05/2011קליטה מוגברת נובעת על פי רוב או מגידול או מתהליך דלקתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלנומה INSITUפלוני25/05/2011
שלום
לפני כ 5 שנים הוציעו לי מהגב מלנומה INSITU שהיא הדרגה הכי קלה של מלנומה (למיטב ידיעתי).
אילו בדיקות מעקב (וכל כמה זמן) מקובל לבצע במקרה שכזה?
האונקולוג מבקש ממני פעם בשנה לבצע:
1. אולטראסאונד בטן עליונה ותחתונה
2. בדיקות דם
3. צילום חזה - אני חושש מלהחשף לקרינה פעם בשנה כל שנה. האם מקובל לדרוש צילום חזה כל שנה? אני חושב לוותר על הצילום.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלנומה INSITU - תגובה
פרופ` אברהם קוטן25/05/2011לדעתי המעקב צריך להיעשות ע"י רופא עור המתמחה בנקודות חן. יש לבצע במעקב זה בדיקה פיזיקלית יסודית, התבוננות קפדנית על כל השומות בעור, בדיקה יסודית של האתר שנותח על מנת לשלול התפחות הישנות מקומית ובדיקת תחנות הלימפה. אינני רואה סיבה כלשהי למעקב אונקולוגי אצל אדם שסיכויי הריפוי שלו כ-100% וללא סיכון להתפתחות גרורות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
פלוני25/05/2011תודה על תשובתך.
מאז המקרה אני נבדק כל 6 חודשים במחקת שומות בבית חולים בילינסון.
האם אתה טוען שאינני צריך להיות כלל במעקב אצל אונקולוג?
ולא לבצע פעם בשנה אולטראסאונד בטן עליונה ותחתונה ולא בדיקות דם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה
פלוני27/05/2011תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן30/05/2011במקרים של מלנומה IN SITU אין שום הצדקה לביצוע US ובדיקוחת דימות אחרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן בקיבהיפית23/05/2011
שלום שמי יפית לפני מספר ימים נודע לנו שאימי חולה בסרטן קיבה מסוג omental cake בסיכום מחלה בשחרור רשום:תפליט פולירלי בכמות בינוינית משמאל עם תמט פאסיבי בשוליו נוזל חופשי בחלל פריטונאלי בכמות בינונית. הסננה בשומן אומנטלי. ביופסיה מקיבהadenocarcinoma ביום ד יש לנו תור לבלינסון אך אנחנו מוכנים ורוצים דעות שניות מבקשת כל עזרה שרק תציעו תודה מראש יפית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן בקיבה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן24/05/2011הטיפול הוא ע"י כימותרפיה - מציע שתשמעו ראשית דיעה ראשונה בבילינסון ואח"כ תשקלו חוות דעת נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן קיבה
יפית28/05/2011תודה על התגובה אך בעצם זה מה שאמרו לנו בבלינסון שהטיפול ע"י כימוטרפיה אך עשו לה ניקוז של הנוזל גם מהריאה יצא 1 ליטר ומהבטן 2 ליטר וכבר נתחיל עם הכימוטרפיה . השאלה שלי היא איך אפשר להקל עליה באופן כללי והאם יש סיכוי קטן לריפוי ?יש איזה כלכלה מיוחדת שהיא יכולה לאכול? תודה מרא על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן הוושטמרק23/05/2011
אבא שלי בן 70 אובחן כחולה בסרטן הוושט לפני 4 חודשים.בהתחלה לא הופחנו גרורות(בשני בדיקות PET-CT) והוא התחיל טיפול כימוטראפי לפני ניתוח. אבי הגיב מאוד קשה לטיפול ומספר רב של פעמים פונה לבית חולים בגלל דימומים ודם בצואה.
לפני שבוע עבר בדיקה נוספת של PET-CT כהכנה לניתוח ובה הדגלו גרורות בחלל הבטן.כל המשפחה בשוק שכן לא ברור איך פתאום הופיעו גרורות באמצע טיפול כימוטראפי?
מצב נוכחי: 1)בשלב זה הרופאים כפי שהם טוענים לא יכולים להסיר את הגידול ולא מוכנים לבצע ניתוח.הרופעים המליצו על המשך טיפול כימוטראפי
2) בשלב זה אבי מקבל אוכל דרך הוריד.
שאלות:
איזה עוד טיפולים מצילי חיים יכולים לעזור לאבי?
מה אפשר לעשות על מנת לאפשר לו לאכול?
תודה רבה על התשובות שלכם
מרק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן הוושט - תגובה
פרופ` אברהם קוטן24/05/2011סרטן הושט הינו אלים ולא תמיד מגיב לכימותרפיה. לצערי לא קיים טיפול מציל חיים בשלב זה. ניתן לשקות התקנת צינור הזנה ישיר לקיבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן הלבלבלילך22/05/2011
שלום
אבי בן 60 חולה בסרטן הלבלב שהתפזרו גרורות לאזור המעיים והמעי הגס
אבי עבר טיפולים כימוטרפים בשם "גנזר" לפני כשבועיים עשה סיטי ומהתשובות הופסקו הטיפולים כי אין שום שינוי להיפך הגידולים גדלו, אבי לפני שבוע עבר ניתוח חסימת מעיים מלאה כרגע מאושפז במצב לא טוב בביה"ח רציתי לדעת האם צריך להמשיך הטיפולים הבנו שישי כדורים להערכת חיים האם מומלץ לתת והמשך דרכי טיפול תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן הלבלב - תגובה
ד''ר יוסף ברנר22/05/2011כיום התרופה היחידה בעלת יעילות הינה גמזר. לאחרונה פותחה תרכובת של 3 תרופות חזקות מאד ולפי התאור מצבו לא מאפשר לו טיפול רעיל כזה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכנה בגן ילדים?אפרת22/05/2011
שלום רב,
גן הילדים אליו בני אמור להיות בשנה הבא עשוי מפח והבנתי שהורים רבים מודאגים שיש שם אסבסט.
אמרו לי שביצעו שם לפני 5 שנים בדיקה למשך יומיים שסגרו את הגן והפעילו מאווררים ובדקו שהכל תקין -
1) האם אופי הבדיקה מגלה בעצם שבהכרח אחד ההרכבים הוא אסבסט או שבדיקה זו נעשית גם במקרים אחרים?
2) האם ניתן להסתמך על בדיקה שבוצעה לפני 5 שנים?
3) מה יותר גרוע להיות בגן שחלק מהמבנה עשוי אסבסט או להיות במבנה לידו ? או ששניהם בעייתים באותה מידה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכנה בגן ילדים? - תגובה
ד''ר יוסף ברנר22/05/2011אנחנו כרופאים מודעים היטב לסכנות האסבסט. שאלותיך נוגעות להיבטים טכניים שאינני יכול לענות עליהם
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Mesotheliomaקרי20/05/2011
שלום רב,
נודע לי על אדם קרוב אשר אובחן עם המחלה בכותרת לפני 10 חודשים. הוא אינו מתגורר בארץ ובמקום מגוריו נאמר לו כי אין טיפול למצב מחלה זה אלא טיפול תומך.
אני מעוניינת לדעת האם כאן בישראל קיימות אופציות טיפוליות במחלה זו גם בשלביה המתקדמים (כאמור קרוב לשנה לאחר גילויה).
תודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Mesothelioma - תגובה
ד''ר יוסף ברנר22/05/2011הטיפול במזוטליומה שאינה נתיחה הינו בכימותרפיה בשלוב של ציספלטין ואלימטה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

