מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עלייה בסמן CA125חיפאי03/07/2011
אשתי בת 63. עברה בעבר כריתת רחם בעקבות גידול, 2 מחזורים כימותרפיה והקרנות
הייתה ברמיסיה כשנתיים.
בבדיקה אחרונה עלה הסמן מ 56 ל423.7. כמו כן בבדיקה ,CA 15-3 התוצאה הייתה 111.3 . לאחר הבדיקה החלה אשתי לחוש צריבה בדרכי השתן שהלכה והחריפה
כנראה יש דלקת בדרכי השתן. (עדיין לא נתקבלה תשובה מבדיקת שתן.
האם הדלקת יכולה להשפיע בצורה כזאת על הסמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה בסמן CA125 - תגובה
פרופ` אברהם קוטן03/07/2011לא, יש לאתר הישנות הגידול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול בראשאריה03/07/2011
שלום,
סבא שלי (בן 83) יש לו גידול בראש כבר הרבה שנים. לפני כחודשיים הצד הימני של פניו פשוט נפלו (לא שולט בצד הזה) כתוצאה מכך עשו לו ניתוח (התבצע לפני כחודש). מהות הניתוח הייתה יותר ניקוז נוזלים מאשר הסרת הגידול. לאחר הניתוח הוא ניהיה מאוד מדוכדך. במהלך היום הוא לא מרגיש כל כך טוב(אך סביל) ולסירוגין מרגיש ממש גרוע. כששואלים אותו שיסביר איך הוא מרגיש הוא לא יודע להסביר.
השאלות שלי:
1) עבר רק כחודש מאז הניתוח, יכול להיות שזה עניין של זמן ובסופו של דבר הוא יחזור
להרגיש טוב?
2) האם יכול להיות שכל הכאבים שהוא מרגיש זה רק עניין פסיכולוגי?
3) האם קאנביס רפואי יכול לעזור לו? ואם כן, איך ניתן לקבל אישור לקבל אותו?
4) האם יש דרכים אחרות לשכך את הכאבים שלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול בראש - תגובה
פרופ` אברהם קוטן03/07/2011חסרים פרטים חשובים, כגון סוג הגידול, היקף מדויק של הניתוח, בלעדיהם לאט ניתן לענות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הממתיק המלאכותי שמומלץ לסרטןורד גולד02/07/2011
אני חולת סרטן שחלות,, כרגע ב"חופש" מטיפולים ו, מרגישה בטוב. מבולבלת באשר לממתיק מלאכותי שמומלץ מתאים עבורי.. האם סוכרזית מחמיר את המחלה? ניסיתי סטביה אך הוא אינו מתוק דיו. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הממתיק המלאכותי שמומלץ לסרטן - תגובה
פרופ` אברהם קוטן03/07/2011ניתן להשתמש בכל הממתיקים למיניהם - הם לא יוצרים שום בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתיק מלאכותי
רינת06/07/2011כל ממתיק מלאכותי לא כדאי לשימוש, תנסי סירופ אגבה- ממתיק טבעי אורגני נמכר גם בטבע עדן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיית מיצים ירוקים עם קלקסןליאור02/07/2011
שלום רב ,
אבי עבר את ניתוח הוויפל לפני ש3 שבועות להוצאת גידול בראש הלבלב . הוא כרגע צריך להמשיך להזריק לעצמו קלקסן למשך עוד שבועיים .
ביקרנו אצלנו הומופאט שהמליץ על שתיית מיצים ירוקים (בעיקר עלים ונבטים) אבל הוא לא היה בטוח לגבי תגובות אפשריות עם התרופה . ידוע לך משהו על הנושא ?
בתודה מראש ,
ליאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתיית מיצים ירוקים עם קלקסן - תגובה
ד''ר דניאלה כץ02/07/2011המטבוליזם של קלקסן אינו תלוי באנזימי כבד כמו תרופות נוגדות קרוישה אחרות ולכן אין בעיה עם מיצים על בסיס ירקותץ
דר' כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן ריאות.חיימקיס02/07/2011
שבת שלום. חולת סרטן ריאות NSCLC STAGE 4 עברה בשנתיים האחרונות טיפול בטרסבה כקו שני. הטיפול הופסק עקב הפסקת השפעת התרופה על הגידול. החלה לפני מספר שבועות לקבל טיפול לאלימטה. מה הפרוגנוזה לחולים אלה עקב טיפול זה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן ריאות. - תגובה
ד''ר דניאלה כץ02/07/2011הפרוגנוזה תלויה בסיכוי להגיב לטיפול וביכולת החולה לסבול את הטיפול. הסיכוי להגיב לטיפול יורד עם כל קו כמותרפי.
מכיון שבשלב זה התגובה מאד אינדיבידואלית יש להתעזר בסבלנות עד הערכה כעבור 2 קורסים של טיפול כ 6 שבועות ולקוות לטוב.
דר' כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת.
חיימקיס12/07/2011מהו הזמן הקרוב ביותר ( מספר טיפולים ) שבו ניתן לבדוק את השפעת התרופה ? מקבלת טיפול כל 21 יום. האם הכוונה שאחרי 42 יום אפשר לקבל תוצאות של השפעת התרופה? 42 יום = 3 טיפולים. מבין השורות אני מבין שהתרופה לא ניתנת לשימוש לאורך זמן, האם הבנתי נכון ? תודה רבה מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת. - תגובה
ד''ר דניאלה כץ14/07/2011ניתן להשתמש בתרופה אם היא מיצבת את המחלה או גורמת לנסיגתה.
בד"כ הערכת תגובה לטיפול מבצעים לאחר 2 קורסים כלאמר כ 10 ימים לאחר הקורס השני או במילים אחרות כ 5 שבועות מהטיפול הראשון.
בברכה,
דר' כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ויישר כוח.
חיימקיס15/07/2011המון תודות לכולכם על פעילותכם למען ציבור החולים ומשפחותיהם. כל טוב והרבה בריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר הקרנותליאת01/07/2011
אבי התחיל טיפול כימותרפי עם הקרנות לסרטן ריאות קרציומה שלב 3 לאחר יומיים של הקרנות הוא סובל מכאבים חדשים חזקים יותר
הוא מטופל במורפיום מדבקה 125 +אוקסיקוד וליריקה
האם צריך לפנות למרפאת כאב ולהגביר את מינוני התרופות?
האם אחרי הקרנות יש סבירות לכאבים? או שהכאבים הינם מהמחלה?
תודה,ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים לאחר הקרנות - תגובה
ד''ר דניאלה כץ02/07/2011שלום ליאת,
שתי הקרנות בלבד כמעט ולא משנות דבר בגדול או בסביבתו ולכן קרוב לוודאי שמדובר במחלה או בסיבוך שלה. למשל חזה אוויר (פנאומוטורקס).
כדאי לפנות לרופא המטפל או אפילו למיון אם הכאב בלתי נסבל תחת הטיפול האנלגטי הנוכחי. לבירור ההחמרה ולאיזון הכאב.
בברכה,
דר כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן פפילרי של בלוטת התריס אצל בתיפול30/06/2011
שלום.
לבתי בת ה-19 גילו גידול פפילרי בבלוטת התריס בדרך מקרה.היא אמורה לעבור ניתוח כריתה של הבלוטה.למרות פרוגנוזה חיוביות לגבי סיכויי הישרדות טובים יחסית (יש שמדברים גם על החלמה של ממש) וחזרה לחיים הנורמליים.נתקלתי גם בלא מעט כתבות של רופאים הנשענים על סטטיסטיקות ומחקרים ממש מפחידים שמדברים על תוחלת חיים ממוצעת של כ-155 חודשים.האם זה פרוגנוזה כל כך חיובית? או שלא הבנתי משהו?
אודה מאוד להבהרה בעניין זה. האם סטטיסטיקות אלו נכונות?
בברכה פול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן פפילרי של בלוטת התריס אצל בתי - תגובה
ד''ר דניאלה כץ02/07/2011אין להשליך מהכתבות שקראת על מצב ביתך.
ההשרדות תלויה בשלב המחלה ומידת פיזורה.
הגיל הצעיר של ביתך והסוג ההסטולוגי של הגדול הם מדדים שמבשרים פרוגנוזה מעולה כמעט 100% החלמה.
אם המחלה ממוקדת לבלוטת התריס ניתוח טוב, טיפול ומעקב אונקולגי יעזרו לביתך להחלים לגמרי ולחיות חיים רגילים.
דר' כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך ד"ר כץ על המידע המעודד
פול03/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחליתי בגיל 25 כיום אני בת 58 ובריאה
עינת12/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ניתוח להוצאת גידוללי29/06/2011
שלום,
שאלתי היא האם לאחר ניתוח להוצאת גידול (גדול- כקלמנטינה) מהפנים, באיזור הצמוד לאוזן ולעצב הפנים, סביר שתהיה אחר כך נפיחות באיזור הניתוח וכמו כן העדר תחושה וכהות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן30/06/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אף_אוזן_גרון' id=link]אף אוזן גרון[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי כימוטרפיהתמי28/06/2011
שלום,
קרוב משפחה שלי עובר סבב טיפול כימוטרפי ראשון בגלל איבחון שלל מחלת לוקמיה. הטיפול נמשך שבוע, כאשר מיום ה7 לטיפול ועד היום (10 ימים) החום לא יורד מ39.5
נותנים לו אנטיביוטיקה וכדורים (אופטלגין/אקמול) להורדת החחום.
האם מישהו תנתקל במקרים כאלה? שמע? האם יש מה לעשות בעניין....
מחפשים אץ האור בקצה המנהרה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן30/06/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_לוקמיה_המטולוגיה_קרישת_דם_סרטן_הדם' id=link]לוקמיה, המטולוגיה, קרישת דם, סרטן הדם[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשה להבהרה בנוגע לממצא בבדיקת et cפנינה28/06/2011
שלום. לפני כ 9 חודשים התגלה לי גידול סרטני שמקורו בתוספתן ( סרטן הקולון ) ובעקבות כל נותחתי והסירו את הגידול.לאחר מכן עברתי טיפול כימותרפיולאחרונה עברתי בדיקת pet ct . בתוצאתהבדיקה רשום : קיימת קליטה מוקדית ברקמה רכה בזרוע שמאל ללא ממצא מקביל ב ct וכן מצוין בסיכום הממצא כי : לא בהכרח בעלת משמעות קלינית. אבקש לדעת האם אתם יכולים לסייע לי באשר למשמעות הממצא. תודה רבה . פנינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשה להבהרה בנוגע לממצא בבדיקת et c - תגובה
פרופ` אברהם קוטן30/06/2011קרוב לוודאי חסר משמעות - אבל אבקשך ליצור קשר עם האונקולוג המטפל בך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאת בדיקת pet ct
פנינה01/07/2011תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף תשובה אני מיואשת וחרדהמורן27/06/2011
אימי בת 56 חלתה בסרטן השד, היא עברה כימותרפיה והקרנות.
היא סיימה את ההקרנות והכימותרפיה לפני שלושה חודשים.
כרגע היא עוברת טיפולים ביולוגים ולוקחת כדורים הורמונאלים.
היום לאימי הופיעו דימומים בצוואר הרחם
האם הסיכויים הם גבוהים לסרטן צוואר הרחם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף תשובה אני מיואשת וחרדה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן28/06/2011לא
דימומים יכולים להיות משניים לטיפול בהורמונים - היא צריכה להיבדק על ידי רופא נשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרורות בריאותלי27/06/2011
אמא שלי בת 59, עברה ניתוח להסרת גידול סרטני במקסילה לפני כשנתיים וחצי, הגידול הוסר במלואו.
לאחר חשד בבדיקת PETCT הופנה לבדיקת CT חזה ואלה הממצאים:
לא הודגמו קשריות לימפה מוגדלות באקסילות, במדיאסטינום או בשערי הריאות.
כלי הדם הגדולים במדיאסטינום בטווח התקין.
הלב תקין בגודלו, לא הודגם תפליט פריקרדיאלי.
לא הודגמו תפליט פלאורלי או חזה אויר.
פרנכימת הריאות ללא תסנין.
הודגמו מספר תהליכים נודולרים שקוטרם עד 1 ס"מ ריאות דו"צ, בחלקם בעלי מבנה זכוכית מאט.
מעבר בטן חזה - אדרנלים תקינים מרקם גרמי תקין.
לאחר פגישה עם אנקולוגית, נאמר כי אין מה לעשות במצב הנתון מכיוון שהתהליכים מאוד קטנים.
השאלה היא, האם עכשיו מחכים שהגרורות יגדלו ויתפשטו בכדי לטפל? האם אין טיפול שעוצר את התהליך? מה אפשר לעשות חוץ מלחכות שהמצב יחמיר...
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרורות בריאות - תגובה
פרופ` אברהם קוטן27/06/2011כאשר הנגעים קטנים מאד לא ניתן לדגום אותם בהנחיית CT והפרוצדורה עלולה להיות מסוכנת ולא להניב תוצאות
מעבר לכך - אם מדובר בגרורות הרי ראוי להבהיר, כי אין שום יתרון לאיבחון מוקדם של פיזור גרורתי: זה לא משנה את סוג הטיפול, את יעילותו ואת סיכויי ההישרדות, שכן ההמחלה ממילא מפושטת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה, אשמח לחידוד הדברים
לי27/06/2011ראשית תודה,
בהמשך לתגובתך: "זה לא משנה את סוג הטיפול, את יעילותו ואת סיכויי ההישרדות, שכן ההמחלה ממילא מפושטת." האם לא ניתן להילחם בגרורות והגזר דין נכתב מראש ולא ניתן לעצור את המחלה? האם אין הבדל אם הגרורות במוקד באיבר אחד או יותר? פשוט מחכים שהגרורות יתפשטו יותר בגוף? האם אפשר לחיות עשרות שנים עם הגרורות?
סליחה על כל השאלות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה, אשמח לחידוד הדברים - תגובה
פרופ` אברהם קוטן28/06/2011ראשית, אין עדיין הוכחה לקיומן של גרורות. ממצאים קטנים מקריים בריאות דאינם גרורות הם דבר יום יומי.
אם הממצאים הללו הם גרורתיים - במצב הידע דהיום ניתן בחלק מהמקרים ע"י טיפול כימותרפי/הורמונים/ביולוגי לעצור את המחלה לסדרי גודל של חודשים עד שנים, בהתאם למאפייני הגידול. אין בהילותץ בהתחלת טיפול, שכן אם המחלה מגיבה היום לטיפול - היא תגיב גם כעבור 3-4 חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך
לי28/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גנטיקהב.ר.27/06/2011
מספר נשים במשפחתי המורחבת חלו בסרטן השד ואשה אחת חלתה בסרטן השחלה. לאחרונה חלה בן משפחה בלימפומה שאינה הודגקין . האם קיים קשר גנטי בין סרטן השד או סרטן השחלה לבין לימפומה שאינה הודגקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גנטיקה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן27/06/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת לימפה נגועהאלון27/06/2011
שלום רב
נתגלו בגופי שני מוקדים של גידול סרטני ממאיר ברגל ובבלוטת לימפה במפשעה
לאחר טיפול כימוטרפי. והקרנות לשני המוקדים PET CT הראה שהמקומות נקיים.
האם היה נכון למרות הכל להוציא את בלוטת הלימפה הנגועה במפשעה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת לימפה נגועה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן27/06/2011לא ניתן לענות על שאלה זו "בשלט רחוק"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידת משקלשי26/06/2011
שלום,
מבקש לדעת מה עשויים להיות הגורמים לירידת משקל בחולה סרטן גרורתי (סרטן ראשוני קיבה עם גרורות בעצמות) למרות שאוכל. האם יש משהו לעשות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידת משקל - תגובה
פרופ` אברהם קוטן26/06/2011הירידה במשקך היא תוצאה של הפרשת חלבונים מסויימים (ציטוקינים) ע"י תאי הסרטן. יש להקפיד על כלכלה נכונה, ויטמינים וכ"ה. התרופה MRGACE עשויה לעורר את התיאבון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

