מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיפוי עצמות לחולהאתי13/07/2011
שלום רב ד"ר
אני בת 41 , בתאריך 26.4.11 עברתי ניתוח כריתה חלקית של בלוטת התריס אונה שמאלית בשל גידול ממאיר 0.6 ס"מ
יש לי בנוסף בעיות אורטופדיות הרופא המטפל רוצה שאבצע מיפוי עצמות האם זה אפשרי? כי ידוע לי שלפני הבדיקה מזריקים יוד ........
תודה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי עצמות לחולה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ14/07/2011שלום אתי,
לא מדובר בהזרקת יוד אלא בטכנציום מסומן בפוספט:
MDP m 99 Technetium
לא צריכה להיות בעיה עם הבדיקה. בבדיקת CT חומר הניגוד מכיל יוד.
בברכה,
דר כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- megace-זמן השפעהשי13/07/2011
שלום,
אבי מקבל megefren לצורך הגברת תיאבון (חולה סרטן גרורתי).
המינון הוא 2 כדורים של 160 מ"ג ליום.
כעבור כמה זמן אמור לחול שינוי בתיאבון ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר megace-זמן השפעה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ14/07/2011שלום שי,
התרופה מגבירה תיאבון אבל אל תצפה לשינוי דרמתי בד"כ היא מתחילה לעבוד תוך שבוע 10 ימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- HER2 חיובי ו-HER2 שלילישאלה13/07/2011
ד"ר שלום
אימי חולה בסרטן השד מזה תקופה ארוכה וכל הזמן נאמר לה ש HER2 אצלה הוא שלילי וטיפולים שהיא קיבלה לכך היו אפקטיביים. בשנה האחרונה היא נבדקה שוב ונאמר ש HER2 חיובי ועל כן בחודשים האחרונים היא קיבלה טיפול המתאים לסוג זה של המחלה כולל הרצפטין אשר לא היו אפקטיביים כלל. עכשיו נשלחו דגימות חדשות לבדיקה נוספת שטרן נתקבלו תוצאותיהן.
השאלה שלי היא:
האם ה- HER2 יכול להתחלף מחיובי לשלילי, בהנחה שמדובר במחלה מאותו מקור ולא בהתפרצות של מחלה חדשה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר HER2 חיובי ו-HER2 שלילי - תגובה
ד''ר דניאלה כץ14/07/2011
גדול סרטני אינו תמידהומוגני אלה יכול להכיל אזורים בעלי מאפיינים שונים. יתכן שהאזור שנדגם הוא בעל מאפיינים מעט שונים ולכן מבטא הפעם HER2.
כמו כן, תאי הגדול בד"כ רוכשים במהלך הזמן שינויים בגנים וחלבונים כמו למשל ביטוי ביתר של HER2 ובכך הופכים עמידים יותר לטיפול.
הבדיקה החוזרת תעזור להחליט לגבי חיוביות הבדיקה. מאידך כדאי לזכור שלא כל החולות שיש להן ביטוי ביתר של HER2 יגיבו להרצפטין.
בברכה,
דר' כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הישנות סרטן הערמונית?אבי13/07/2011
בן 65 בריא, לאחר כריתת ערמונית רדיקאלית בדצמבר 2010, הדו"ח הניתוח כריתה מלאה ונקיה תוך שימור עצבים דו-צדדי שהופרדו היטב. בביופסית הערמונית שהוצאה נמצא גליסון 3+3=6 ו- THERE IS NO PERINEURAL OR CAPSULA INVATION. APEX, BLADER NECK, PERIURETHRAL AREA, SEMINAL VESICLES ARE FREE OF TUMOR. NO EVIDENCE OF EXTRAPROSTSTIC EXTENTION
במרץ 2011, 3 חודשים לאחר הניתוח PSA במעבדה בארץ "קטן מ- 0.01" אך ביוני 2011 6 חודשים אחרי הניתוח במעבדה בשהותי בחו"ל "קטן מ- 0.02".
מה ערכים אלה מעידים והאם העליה מבשרת הישנות הסרטן?
אנא תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם הישנות סרטן הערמונית? - תגובה
ד''ר דניאלה כץ14/07/2011לא אומר כלום.הערכים מאד נמוכים ובודאי תלויים ברגישות ובסף הקיטים שאיתם בודקים בכל מעבדה.
כדאי לבצע את בדיקות ה PSA באותה המעבדה.
רפואה שלמה
דר' כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר
אבי15/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי megase מלפני כמה הודעות...שי10/07/2011
שלום פרופ' קוטן,
שאלתי לפני כמה הודעות על אופן נטילת הכדורים להגברת תיאבון ואם מתפתחת תלות.
ענית כן ולא הבנתי האם הכוונה שניתן לקחת את כל הכדורים ביחד ?
האם הכוונה שמתפתחת תלות ?
אודה לך אם תוכל לחזור על תשובתך באופן מעט יות מפורט.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי megase מלפני כמה הודעות... - תגובה
פרופ` אברהם קוטן10/07/2011התיזמון לא משנה.
לא מתפתחת תלות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן השד והצטברות נוזלים בבטןשאלה10/07/2011
שלום אימי חלתה בעברה בסרטן השד וכעת היא לאחר כריתת שני השדיים.
ההתלקחות השלישית של המחלה בשד הייתה בשנת 2007 - כפי שנמסר לנו כל פעם הגילוי היה מוקדם.
לפני מס' חודשים החלה אימי לסבול מהצטברות נוזלים מסביב לריאות (סרטן שניוני בריאות) , הנוזלים נוקזו והיא טופלה בקסלודה ומצבה התייצב ומשך מס' חודשים בצילומי חזה לא נצפו נוזלים כלשהם בחזה.
לפני כשבוע החלה לתנפח הבטן שלה והיא החלה לסבול מקשיי נשימה, עייפות ולחצים בבטן ונמצא כי יש לה הצטברות של נוזלים בבטן.
בבדיקת אקו לב שבוצעה בבית החולים נמצא כי ישנה הצטברות נוזלים מסביב ללב - כיום היא מאושפזת הנוזלים בבטן מנוקזים, בוצע לה טיפול שאמור היה להפסיק את הצטברות הנוזל מסביב לבטן אינני זוכרת את שמו אך ככל הנראה לא הצליח.
בבדיקה הנוזל שנשאב נמצא כי ישנם תאים ממאירים.
לפני מס' ימים התחלנו לשים לב שיד שמאל שלה נפוחה ואתמול גם ראינו שירך שמאל נפוחה אף היא.
ברקע היא סובלת גם מסכרת.
לצערי הרופא המטפל מסר לנו שהמצב מאוד גרוע ושאם ישנה הצטברות נושלים בבטן ומסביב ללב אזי שהגרורות הגיעו לשם ונאמר לנו שסיכויי ההחלמה קלושים.
בינתיים אימי נמצאת באשפוז ואים ביכולתנו לפנות לקבלת חוות דעת שניה מרופא פרטי / חיצוני בבי"ח אחר.
אנחנו מאוד נואשים ומודאגים - ברצוני לשמוע מהם לדעתכם סיכויי ההחלמה מהמחלה על סמך הנתונים האלו... גם אם נתונים אלו לא מספיקים ובכל מקרה אודה לכם מאוד לקבלת תשובה שאקח אותה בעירבון מוגבל (גם אם זה לא מעודד).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן השד והצטברות נוזלים בבטן - תגובה
פרופ` אברהם קוטן10/07/2011מדובר במחלה מפושטת, כנראה ממקור השד (אך אני מניח שרופאיך בדקו אפשרות שאולי המקור אחר, כגון - שחלות). לצערי מתואר מצב רציני מאד, ומטרת הטיפול היא הקלה ואולי הארכת חיים. הפרטים שמסרת אינם מאפשרים לתת תשובה מפורטת יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שאלה10/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - הארכת החיים
שאלה10/07/2011מניסיון העבר שלך עם מקרים דומים בעניין הטיפול לארכת חיים -
היום אימי בת 51 (לראשונה חלתה בסרטן השד לפני 10 שנים) האם הטיפול המצב המתואר יכול להקנות לה שנים נוספות של חיים ?
אני יודעת שהתשובה קשה אך מה המצב מבחינה סטטיסטית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - הארכת החיים - תגובה
פרופ` אברהם קוטן10/07/2011חסרים פרטים קליניים ופתולוגיים - עם זאת על פי רוב לא מדובר בשנים אלא בתקופה קצרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לשלב ?שי09/07/2011
שלום,
לאבי סרטן קיבה מפושט מתקדם.
מטופל כרגע בשילוב קסלודה ואירינוטיקאן.
מטופל באימנד בסמוך לטיפול
בנוסף מטופל דרך קבע בלוסק ובתרופות כרוניות-להורדת לחץ דם.
לאחרונה הומלץ על תרופה לעידוד התיאבון מגייס פעמים ביום לפני ארוחת בקר וערב.
האם ניתן לקחת אותה יחד עם לוסק בבקר וכעבור חצי שעה לאכול ואז קסלודה ?
האם ניתן לקחת מספר ימים לאחר קבלת עירוי האירינוטיקאן ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מתפתחת תלות בטיפול ?
שי09/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך לשלב ? - תגובה
פרופ` אברהם קוטן10/07/2011כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה פתולוגיתבתיה08/07/2011
ברצוני לקבל חוות דעת נוספת בקשר לצורך/אי צורך לביצוע ניתוח להורדת חלק מהמעי.
תוצאות בדיקת הביופסיה של קטעי פוליפ בגודל כולל של - 0.5*1.5*1.5 ס"מ :
Extensive high grade dysplasia with areas of intramucosal carcinoma arising in villous adenoma. The resection margins are free of dysplasia. However, a focous of high grade dysplasia is present at a minimal distance of 1 millimeter from the closest resegtion margins
אודה לתשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה פתולוגית - תגובה
פרופ` אברהם קוטן10/07/2011קשה לתת תשובה דפיניטיבית מבלי לדבר עם הפתולוג שבדק את התכשיר. על פניו - נראה שיש להרחיב את גבולות הכריתה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימפומהבריא07/07/2011
לימפומה שהיתה בצוואר וטופלה בכימותרפיה וצ'ופ 6 מחזורים כל בדיקות הסיטי פט הראו על הפוגה הולכת ויורדת עד להפוגה מלאה בפט האחרון 3/11 מה הסיכוי שהיא תחזור,ובכמה זמן עד כמה שנסיונכם וידיעותכם מאפשרים זאת(לפחות טווחי מינימום/מקסימום)וכן באם חוזרת האם לאותו מקום שהתגלתה בפעם הראשונה,כל מידע שיועבר יכול לעזור לי ובהקדם,תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר דניאלה כץ07/07/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_לוקמיה_המטולוגיה_קרישת_דם_סרטן_הדם' id=link]לוקמיה, המטולוגיה, קרישת דם, סרטן הדם[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיטואסטרוגנים וסרטן השד.מאיה06/07/2011
שלום
האם מומלץ לצרוך מאכלים שמכילים או עשירים בפיטואסטרוגנים? (לדוגמא: זרעי פשתן,סויה,שיבולת שועל וכ'ו..) כמאבק למלחמה בסרטן (ובמיוחד-סרטן השד) ? אם כן,מה המינון המומלץ והאם צריכה מוגברת עלולה להיות אף מסוכנת? האם יש דיעה חד משמעית בנושא? יש 2 נימוקים של בעד ונגד ושניהם הגיוניים! תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיטואסטרוגנים וסרטן השד. - תגובה
ד''ר יוסף ברנר06/07/2011פיטואסטרוגנים הם אסטרוגנים חלשים המתחרים עם האסטרוגנים הקשורים להתפתחות סרטן שד. על כן ניתן ואף מומלץ להשתמש בפיטואסטרוגנים הן במזון והן כתוספי מזון.
ההשערה שפיטואסטרוגנים מסוכנים לחולות עם סרטן שד לא אומתה אף פעם ומחקרים אחרונים מראים שאין להשערה זו כל שחר.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! האם ישנו לינק....
מאיה07/07/2011שבו אוכל לקרוא אודות מחקרים אלו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטותיוס05/07/2011
שלום וברכה, אני מתנצל על אורך המכתב אך אשמח לעזרתכם.
מזה תקופה של שנה וחצי לאחר צליפת שוט שעברתי בתאונת דרכים אני סובל מכאבים בכל הגוף, במשך שנה וחצי אני רץ מרופא לרופא אורטופדים, ניורולוגים, ניורוכיוג, ראומטולוג, רופא עיינים, א.א.ג, ריאות, גאסטרולוג, עור וכו' סבלתי רבות מכאבי ראש כאבים בכל הגוף טשטוש ראיה כאבי שרירים, רעד ביד,חולשת שרירים, צרבת כאבי גרון ואזניים, קשיי נשימה, לאחרונה נוצרו אצלי כמה ציסטות שגי הדאיגו אותי, בעקבות הכאבים הרבים עברתי בדיקות שונות ומשונות, בדיקות דם שיצאו תקינות מעבר לברזל קצת גבוהה, CT ראש, CT יד, אולטרסאונד יד, גב, עורף, צילום בוריום, EMG, מיפוי עצמות, צילום ריאות, צילום יד וצילום ראש, בדיקות נשיפה, בדיקת עיינים, רוב הבדיקות יצאו ב"ה תקינות מלבד אבחנות בודדות: לפני כשנה אובחן אצלי בגולגולת בבדיקת צילום רנטגן אוסטואומה, לאחרונה נמצאה אצלי ביד ציסטה לאחר בדיקה של מיפוי עצמות נשלחתי לCT יד ואלו התוצאות: הודגמה ציסטה לשדית בעצם הטרפזואיד וקואליציה גרמית בין עצם זו לבין המטקרפוס השלישי בדיקת אולטרסאונד ליד קבע הטכנאי ציסטה גנגליונית, בנוסף יש לי המון בלוטות בגב ובלוטות בודדות ביד, נשלחתי לאולטרסאונד שקבע כי הבלוטות המרובות הן לימפומו לימפות תקינות, בנוסף יש בליטה מעל חצי שנה בתוך הפה שאובחנה ע"י רופא עור כפצע עקב נשיכה, לפני כשבוע ביקרתי אצל ראומטולוג שאיבחן שיש לי פיבמולוגיה (איבחון זהה קיבלתי לפני כחצי שנה מראומטולוג אחר). יש בי חשש שאין רופא שרואה את התמונה המלאה, הציסטות המרובות בכל הגוף מעלים פי חשש שמדובר במשהו ממאיר ושאי הסתכלות בתמונה הכוללת מקשה על האבחנה, שאלתי היא האם יש הגיום בדבר? האם יכול להיות שמשהו ממאיר מפת ציסטות בכל הגוף, ולמי עלי לפנות על מנת לשלול חשש זה.
ממש תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטות - תגובה
ד''ר יוסף ברנר06/07/2011אין באפשרות רופאי הפורום הזה לענות על שאלתך. אתה צריך להתייעץ עם רופא אחד שירכז את כל החומר, יעבור עליו עם מומחי ההדמיה השונים ויקבע את האבחנה והאם יש מקום לטיפול כלשהו
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקרנות כטיפול משליםענת05/07/2011
לפני 5 חודשים אובחנתי עם סרטן ריאות מסוג קרצינומה בדרגה a3 בבדיקת pet ctv,נראו גוש בריאה השמאלית בלוטת לימפה מוגדלת ועוד בלוטה מוגדלת במיצר וחוץ מזה לא נצפו גרורות בשום מקום אחרי זה עברתי בדיקה חודרנית מהגרון לבדיקת עוד 4 בלוטות המיצר שיצאה נקיה מכל מה שהודגם. בדיקה זו עברתי כיוון שהיה ויכוח בין האונקולוג לכירורג אם צריך הקרנות והוחלט שלא. לאחר מכן עברתי 4 טיפולי כימו ואחר כך ניתוח שבו הוצאה אונת הריאה בשלמותה וכן הבלוטות שהיו.
בבקורת שהייתי שבועיים לאחר הניתוח נאמר לי שצריך לתת עכשיו הקרנות למיצר 5 שבועות כל יום וגם הוסברו לי תופעות הלואי של הקרנות לאזור זה שהם קשות מאוד האם כל זה נחוץ ובמיוחד שנאמר לי שהטיפול הרביעי של הכימו נועד לחסל את התאים הקטנים שאולי עוד מסתובבים.
לתשובתך אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקרנות כטיפול משלים - תגובה
ד''ר יוסף ברנר06/07/2011מחקרים מראים כי שילוב של ניתוח כימו וקרינה בשלב המחלה הנ"ל נותן את סיכויי ההישרדות הטובים ביותר. לטיפול רעילות סבירה. מומלץ להשלימו.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן הכיליהשחף גונן04/07/2011
מה הסיכויים להינצל מסרטן הכליה של ילדים?
אם הסרטן התיישב רק על כליה אחת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן הכיליה - תגובה
ד''ר יוסף ברנר06/07/2011רצוי להתיעץ בפורום של אונקולוגים פדיאטרים
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה מוקדמת ליעילות חומר כימו.ורד גולד04/07/2011
תודה, ועוד שאלה: קיבלתי כבר taxol, carbo,doxll. הדוקסיל הגדיל את הגידכלים במקום לצמצם. עכשיו מוצע לי גמזר. וכל מה שאני קוראת עליו מפחיד.
האם יש בדיקה מוקדמת לקבוע איזה חומר מתאים לי להטבה (במקום לעבור סבל שאין בצידו שיפור)? האם יש תרופות כדי למנוע תופעות לואי מראש? האם קנביס יכול להעפחית תופעות לראי. ? אני מרגישה עתה בטוב, כאילו אינני חולה. אפשר להמשך ב"חופשה" כזן לאורך זמן? האם תמוקסיפן יכול לעזור לי (סרטן שהתחיל בשחלות).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה מוקדמת ליעילות חומר כימו. - תגובה
ד''ר יוסף ברנר06/07/2011לחברת אונקוטסט טבע בדיקה לקביעת התאמת כימותרפיה לחולה ולמחלה.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהו assay בקשר לכימותרפיה?ורד גולד03/07/2011
בפורום אמריקאי שאלו אותי האם עשיתי assay לפני החלטה על סוג כימותרפיה. מה הכוונה בassay ? , תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהו assay בקשר לכימותרפיה? - תגובה
פרופ` אברהם קוטן03/07/2011קיימות כיום שיטות לחיזוי תגובה לטיפולים תרופתיים (כימותרפיה וטיפולים ביולוגיים) בחלק מהממאירויות. לגבי חלק מה-ASSAYS הללו הדיעות עדיין חלוקות והשימוש בבדיקה זו מוגבל למצבים ספציפיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

