מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סרטן גרורתיgal27/03/2011
אימי עוברת כבר שנה וחודשיים טיפולים כימותרפיים לסרטן הרקטום עם גרורות לריאות. עברה ניתוחים ומה לא...
מידי 3 שבועות היא עוברת טיפול בבי"ח ולאחר מכן במשך שבועיים נוטלת כדורים כימותרפיים בבית ושבוע הפסקה.
בוועדה של ביטוח לאומי נקבעו לה 0% נכות, היא נבדקה ע"י רופא כללי. כמו כן, במשרד הרישוי מסרבים לתת לה תו נכה בטענה שהיא יכולה ללכת. היא מאוד סובלת מכאבי רגליים ומתקשה ללכת.
מה עושים??? האם הדברים הללו הגיוניים בכלל? האם תמו זכויותיה והיא אינה זכאית?
האם מישהו מכיר עו"ד שיכול לטפל בענייניה מבלי להטריח אותה?
תודה על המענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן גרורתי - תגובה
פרופ` אברהם קוטן27/03/2011למיטב ידיעתי הטיפול הכימותרפי לא מקנה אפשרות לקבל תו נכה לרכב או הנחת מכס ברכישת רכב. במהלך טיפול אונקולוגי כימותרפי מוענקת נכות כללית בשיעור 100% בד"כ, עד סיום הטיפולים - אבל זה לא כולל תו נכה למכונית או הנחה ברכישת מכונית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן גרורתי
gal27/03/2011לא בהנחה לרכישת רכב המדובר, אלא בתו חניה לנכה. היה לה תו עד עכשיו וכעת מסרבים להאריך תוקפו. כמו כן, 0% נכות כלליים בביטוח לאומי זה לא אוטומטי כשמדובר בכימותרפיה ב66% מהזמן?
האם יש עו"ד המטפלים בעניינים הללו?
תודה על המענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן גרורתי - תגובה
פרופ` אברהם קוטן27/03/2011אני שומע לראשונה על תו לנכה.
לגבי שאר השאלות הכלכליות - בכל מכון אונקולוגי גדול (כגון רמב"ם, איכילוב, תה"ש, בילינסון וכ"ה) יש עובדת רווחה (סוציאלית) שיש לה מידע בנושא זה (אבל הן כרגע בשביתה), ולא צריך עורך דין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה פרופ'
gal27/03/2011אתה נשמע מרגיע (-:
אני מופתעת כי תו הנכה הינו חידוש עבורך. לפני כשנה חליתי גם אנוכי ואף קיבלתי תו נכה לשנה.
זה מאוד מקל על הניידות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכונת צילום וקרינה מסרטנתללל24/03/2011
שלום רב!
אני עובדת בצילום עם מכונת צילום של דפים רציתי לדעת האם יש קרינה מסרטנת שמכונת צילום פולטת למרות שכמובן מצלמים כשהמכסה סגור ?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכונת צילום וקרינה מסרטנת - תגובה
פרופ` אברהם קוטן25/03/2011אים קרינה מסרטנת ממכשיר זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראש לבלב מוגדלמשה23/03/2011
שלום,
בבדיקת CT של אבי נמצא ראש לבלב מוגדל 6*5 ס"מ, לא אחיד, ב-uncinate process מעוגל.
כמו כן דופן מרה מסוייד.
כל השאר תקין
בבדיקת דם לא נמצאו הסמנים
כמה להיות מודאג עד בדיקת הביופסיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראש לבלב מוגדל - תגובה
ד''ר דניאלה כץ24/03/2011בכדי לא להיות מודאג יש להשלים בירור בהקדם.
ע"י מרקר CA 19-9 וביופסיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף!חשד לסרטן בעצם המצח בגלל חבטה.שמש23/03/2011
אני בת 59 בריאה בד"כ,לפני שנה וחצי DCIS + MICRO INVATION בשד שמאל כריתת בלוטת זקיף נקיה.לפני כחדשיים -שלושה קיבלתי חבטה איומה מענף שנכרת והשתחרר על מצחי בצד ימין.ברגע הראשון הייתי המומה,ולאחר מספר דקות התעשתתי,ולא יחסתי חשיבות,היתה תפיחה על המצח.לפני כחודש התחילה בצקת בעפעף הימני מתחת למכה,בבקר יותר, ולאט לאט במשך היום זה פוחת אבל לא נעלם.כך כל בקר.
בשבוע שעבר הגעתי לתל השומר לחדר מיון,שם לאחר CT,ו-MRI,החליטו שזה גידול גרורתי בעצם המצח.(יש התעבות באיזור המכה והתפוררות עצם בשוליים מן הצד הפנימי של העצם.
רוצים לעשות ביופסיה,ואם זה סרטני כפי שהם חושבים,-הקרנות למח.
אני חושבת שאולי כל זה טעות ואני צריכה לקבל טיפול נגד החבלה הקשה בלבד.
בבקשה תשובה דחוף!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף!חשד לסרטן בעצם המצח בגלל חבטה. - תגובה
פרופ` אברהם קוטן23/03/2011אם ההמלצה היא של האונקולוגים - אני מציע לשמוע להם.
אם האונקולוגים לא בתמונה - מציע שתתייעצי איתם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהdcis
שמש05/04/2011לפני 18 חדשים נותחתי בשד שמאל בגלל DCIS,קבלתי גם 35 הקרנות.והוציאו גם את בלוטת הזקיף נקיה.סרבתי לקחת TAMOXIFEN כי זה גרם לדכאון.
לפני שבוע ראו בממוגרפיה באותו שד הסתידויות עדינות בשטח של כ-5 מ"מ.
אני מחכה במתח רב לתוצאות הביופסיה.
שאלה:
במידה וימצא שוב אותו מימיצא כבעבר האם ינתנו שוב הקרנות ו- TAMOXIFEN .
האם זה נמצא שוב בגלל שלא לקחתי את התרופה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Multiple myelomaשולה23/03/2011
שלום רב,
רציתי לדעת מי הם הרופאים המומחים בתחום ה- Multiple myeloma בארץ?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Multiple myeloma - תגובה
פרופ` אברהם קוטן23/03/2011בכל מכון המטולוגי גדול יש מומחה לנושא
מציע להיוועץ גם באתר ההמטולוגיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן לבלבשלמה23/03/2011
היי יש לי שאלה, כמה זמן לפני הרגשת סימפטומים כלשהם נמצא בגוף תחילתו של סרטן לבלב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן לבלב - תגובה
פרופ` אברהם קוטן23/03/2011בתלות בסוג ההיסטולוגי - בין חודשים לשנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרורות גרמיות במוחיקי22/03/2011
שלום רב
בסי טי מוח ללא חומר ניגוד נמצא : "אזורים סקלרוטיים בעצמות הגולגולת , בפוסה האחורית" .
אני מבקש לשאול - כיצד ניתן לשלול גרורות גרמיות במוח ?
תודה מראש יקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרורות גרמיות במוח - תגובה
פרופ` אברהם קוטן22/03/2011מדובר על ממצאים בעצמות הגלגולת ולא במוח. האם החולה סובל מסרטן ערמונית ?
בדיקת הבחירה לגרורות במוח היא MRI אן לפחות CT עם חומר ניגוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרורות - תגובה
יקי22/03/2011תודה עבור תשובתך.
כן . היה לו סרטן הערמונית .
נותח ונכרתה לגמרי , וגם קיבל הקרנות .
האם ייתכנו גרורת?
תודה עבור תשומת הלב .
בברכה יקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרורות - תגובה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן22/03/2011בעיקרון - יתכנו גרורות.
הממצאים הסקלרוטיים עשויים גם להיגרם ע"י מצבים שאינם סרטניים, אבל מחייבים תשומת לב ובירור במטרה לשלול אפשרות של גרורות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחן חן
יקי22/03/2011חן חן עבור המענים המהירים והיסודיים!
תבוא על הברכה
יקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבשולה22/03/2011
אני חולת סרטן השד בת 60 הנמצאת בטיפול כימוטרפי בפרוטוקול TCH. מתחילת הטיפול אני סובלת מכאב בזמן קיום יחסי מין ואחריהם. ניסיתי להשתמש בחומר סיכה "פמינה" אך גם זה גרם לגירו וצריבה. מה ניתן לעשות כדי להפטר מהתופעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן22/03/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_גניקולוגיה_רפואת_נשים' id=link]גניקולוגיה - רפואת נשים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב - תגובה
פרופ` אברהם קוטן22/03/2011יש להתייעץ עם רופא נשים - אינני מצליח להעביר השאלה, מציע שתפני ישירות לפורום זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן שד בגברעודד21/03/2011
יש לי גוש קשה מתחת הפיטמה השמאלית, הממצאים מצביעים שכנראה שזה סרטן השד ( מחכים לתשובה מביופסיה לאבחנה סופית ).
ב אולטרה סאונד ובממוגרפיה - לא אותרו גרורות .
הכירורג מדבר על כריתת כל ריקמת השד.
האם למרות שלא אובחנו לי גרורות אצטרך לעבור כימותרפיה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן שד בגבר - תגובה
פרופ` אברהם קוטן22/03/2011ההחלטה על סוג הטיפול האונקולוגי המשלים תלויהב בתוצאות הבדיקה הפתולוגית הסופית, בלוטות הלימפה, רצפאורים הורמוניים ומולקולריים וכיו"ב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה..
עודד22/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן שד בגבר - תגובה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ23/03/2011דבר נוסף
סרטן שד בגבר מחייב בירור גנטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על סרטן לבלבשלמה21/03/2011
שלום יש לי שאלה, אבי נפטר בשנת 95 מסרטן הלבלב או הכבד אני לא בטוח, בתוך חצי שנה כשהיה בן 47.
סבי מאותו צד נפטר גם מסרטן - אינני יודע איזה סוג אך בגיל 48.
אח של אבי נפטר בסביבות גיל 50 מסרטן - אינני יודע איזה סוג.
האם אני נמצא בסיכון או שאני צריך לבצע בדיקה כלשהי?
אני שואל כי אף אחד אף פעם לא מספר לי כלום. האם אני יכול לבדוק מה היה לאבא שלי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על סרטן לבלב - תגובה
ד''ר דניאלה כץ21/03/2011אם היה לו רופא משפחה ניתן להתענין אצלו.
ריבוי מקרי הסרטן בגיל צעיר בכל זאת מעלה אפשרות של רקע גנטי.
ממליצה לגשת למרפאה גנטית כמו זו הקיימת בהדסה להתיעץ ובמידת הצורך להיבדק.
דר' כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שלמה21/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניסויים קליניים בחו"לענת20/03/2011
שלום,
האם ידוע לכם כיצד ניתן לקבל מידע לגבי ניסויים קליניים בחו"ל? (מלבד אתר אינטרנט) וכיצד בכלל נרשמים אליהם מהארץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניסויים קליניים בחו"ל - תגובה
ד''ר דניאלה כץ20/03/2011כדי להכלל במחקר יש צורך ליצור קשר עם הרפוא האחראי שהוא החוקר הראשי. ואם ניתן עדיף שהרופא המטפל יעשה את. קשר הראשוני או שיהיה לך מכתה הפניה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפי עצםריקי20/03/2011
שלום אבי אובחן כחולה סרטן הריאה מסוג sclc שבוע לאחר מכן החל כבר טיפולים כימותרפיים לאחר מיפוי עצם נמצאו נגעים אחד בעצם הפריטאלי בצד שמאל ואחד בעצם הזנב
האם הטיפול יעיל גם לגרורות אלו ?
והאם ניתן לנתח ולהוציא גרורות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפי עצם - תגובה
ד''ר יוסף ברנר20/03/2011אין מקום לניתוח של הגרורות.
הטיפול הכימותרפי אמור להשפיע גם על הגרורות בעצמות
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטרוציטומהמיקי20/03/2011
לביתי מצאו גידול בעמוד השידרה מחוליות C7 - C1 והוסר כמעט במלאו (C7-C2) בMRI רואים פיזור של הגידול בכמה נקודות קטנות במוח אבל הוא לא פעיל.
שאלתי הי מה הסיכויי של הישנות אחרי 10 שנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטרוציטומה - תגובה
ד''ר יוסף ברנר20/03/2011.
הישנות של אסטרוציטומה הינה לרוב ב 3-5 שנים הראשונות.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
מיקי20/03/2011אז עכשיו כבר אין שום סיכוי להישנות או שעדיין יש סכנה להיישנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוקראין וסרטן הלבלבאיציק20/03/2011
שלום רב.
לחמי אובחן גידול לא נתיח בראש הלבלב. השבוע אנו אמורים לקבל את תוצאות הביופסיה (אין אשליות לגבי הממצאים) ולהתחיל בתהליך של כימותרפיה.
קראתי בפורומים שונים לגבי שילוב של אוקראין עם גמזר, הדעות שונות ולכן לא הצלחתי להבין ואשמח אם תוכלו לתת לי מידע עדכני לגבי יעילות השילוב.
ד"ר ברנר כתב בפורום אחר (10/2007) :
"בניסוי שנערך בבית-החולים האוניברסיטאי בקייב שבאוקראינה נמצא כי 76 אחוז מחולי סרטן הלבלב שטופלו באוקראין חיו שנה ויותר, לעומת 9.5 אחוזים בקבוצת הביקורת.
במחקר דומה שנערך באוניברסיטת אולם (ULM) שבגרמניה, קיבלו חולי סרטן לבלב לא-נתיח אוקראין בלבד או אוקראין בשילוב עם גמזר והושוו לקבוצת חולים שקיבלו גמזר בלבד. בשתי הקבוצות שקיבלו אוקראין זמן החיות היה גבוה בהרבה (7.9 חודשים ו-10.4 חודשים בהתאמה) מאשר בקבוצה שקיבלה גמזר בלבד (5.2 חודש)."
לעומת זאת כתב פרופ' קוטן (לפני כשבועיים) בתגובה לטיפול היפותרמיה ואוקראין:
"אין לטיפולים הללו שום ערך בסרטן לבלב"
אנא עזרתכם.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוקראין וסרטן הלבלב - תגובה
ד''ר יוסף ברנר20/03/2011ניסיוני עם היפרתרמיה בסרטן לבלב הינו חיובי וכך גם הדיווחים ממרכזים רבים המטפלים בטכנולוגיה זו בסרטן לבלב. אוקראין איננה תרופת פלא אך מניסיוני יכולה להוסיף לטיפול בסרטן הלבלב.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קו שלישיסיון19/03/2011
שלום!
לאבא שלנו סרטן מעי גס.
בקו הראשון קיבל אירוניטקן אך זה לא עזר.
בקו השני טופל ב-5FU + OXALIPLATIN עם תוספת אווסטין. סיטי פט מצא החמרה במצבו כולל התפשטות של הגרורות.
מה הוא הטיפול המומלץ עבור הקו השלישי? האם יש תרופה (בסל) עבור הקו השלישי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קו שלישי - תגובה
ד''ר יוסף ברנר20/03/2011הקו השלישי יכול להיות כדורי קסלודה או חומר ביולוגי בשם פניטונומב.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

