מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרצינומה פפילרית בבלוטות לימפה בצואאסתי18/03/2011
לפני 5 שנים עברתי כריתה של בלוטת המגן פלוס בלוטת לימפה אחת עקב גידול פפילרי, לפני חודש התגלה אצלי חזרה של המחלה בבלוטת לימפה בצוואר שגודלה 1.8 ס"מ, כמובן שאצטרך לעבור ניתוח, אמרו לי שאפשר לחכות חודש חודשיים וזה לא מאוד דחוף, אני רוצה לציין שאני מאוד מרגישה את כל הצד שבו יש את הבלוטה הנפוחה ואפילו מרגישה משיכה לצדדים, מה דעתכם האם באמת אפשר לחכות חודשיים? ומה דעתכם לגבי זה שאני מרגישה את המקום (וזה לא פסיכוסומטי)? אני עדיין מתלבטת אם לבצע את הניתוח באופן פרטי או בביח ציבורי ובעיקר בגלל טראומה איך שתפרו לי את הצוואר לפני 5 שנים, האם אני יכולה לדרוש בביח ציבורי שיכניסו פלסטיקאי לניתוח? ומה דעתכם לגבי ביח פרטי או ציבורי???
שאלתי הרבה , אשמח לתשובתם
תודה אסתי,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרצינומה פפילרית בבלוטות לימפה בצוא - תגובה
ד''ר יוסף ברנר20/03/2011גידול פפילרי של בלוטות התריס הינו גידול איטי ואין חיפזון בניתוח.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן בלוטות הלימפה של הבטןפלוני18/03/2011
שלום רב
לפני כחודשיים עבר אבי ניתוח לכריתת מעי הגס עקב גידול שחסם את המעי
בבדיקת PED CT שיגרתית נמצאו כל איברי הגוף נקיים ושמורים מגרורות
פרט לבלוטות הלימפה בבטן , במרכז דוידוף בפ"ת הורכבה לו תוכנית כימוטרפית של
כדורי קסלודה וציס פלטין .
רציתי לשאול עד כמה חמור המצב של סרטן בבלוטות הלימפה בבטן (ללא פישוט לאיברים אחרים ) והאם טיפול כזה כמו שציינתי יכול לגרום לריפוי מלא
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן בלוטות הלימפה של הבטן - תגובה
ד''ר דניאלה כץ18/03/2011מה שאתה מתאר נשמע יותר כמו סרטן מעי גס המערב בלוטות מה שנקרא STAGE III. הבלוטות המעורבות ב PET קשרורות לסרטן המעי ואינן מחלה בפני עצמה. בשלב 3 של סרטן מעי רב החולים מבריאים.וזו מטרת הטיפול שאביך מקבל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- IRINOTECANשירה16/03/2011
שלום רב
אבי בן 67 עבר כריתה תת שלמה במעי הגס, וקיבל גרורה לכבד, עבר כריתת אונה ועדיין יש גרורה בכבד.
בעבר קיבל אווסטין וגם 5FU כיום מקבל CPT11 וגם 5FU
כרג בטיפול השני, ומצבו מדרדר למרות המרקרים שלא גבוהים מאוד CEA 10
CA 19-9 46
השיער נשר כולו, פניו הצטמקו, כאבים בבטן, שריפה בפי הטבעת, דכאון גובר,
מרגיש חלש חצי מעולף כל הזמן, שוחחנו עם האונקו' שלו וטוען שזה המצב לאחר טיפול.
אך תמוה בעינינו שבעבר עבר טיפולים עם אווסטין והכל היה תקין, עוד הלך לעבודה לפני שנה, ועכשיו מאז הCPT 11 מצבו נוראי, ממש רוצה להפסיק את הכימו'.
האם החומר הזה ממוטט כך עד כדי חוסר תפקוד?
מה כדאי לעשות במצב כזה שהאונקו' הוריד לחצי מנה וזה עדיין גומר אותו?
אודה לעזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר IRINOTECAN - תגובה
ד''ר יוסף ברנר17/03/2011הטיפול באירינוטקן הינו טיפול קשה ובעיקר לחולים עם מחלה מתקדמת ומצב לא כל כך טוב וחולים שכבר קיבלו טיפולים כימותרפיים קודמים.
על הרופא האונקולוג המטפל לשקול האם הטיפול יעיל והאם יש מקום להמשיך בטיפול זה. לפ שיקול הרופא ניתן להחליף לטיפול בכדורים הנקראים קסלודה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן ותורשהרונית16/03/2011
אני בת 27. לסבי וסבתי (שניהם מאותו צד) היה סרטן ,לאחד מהם באיזור האגן ולשני בשן.
האם זה תורשתי, והאם יש סיבה לדאגה בשל כך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן ותורשה - תגובה
ד''ר יוסף ברנר17/03/2011אלו אינם גידולים תורשתיים
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליית מרקרייםרואה15/03/2011
שלום
הבעל שלי חולה בסרטטן כבד עם גרורות בריאה.
נתנו לו תרופת ביולוגות nexavar אחרי שקבל פעם אחת תרופה כימותראפית ולא עזרה
היה לו GOT/GGt/Gpt גבוה אבל עכשיו הם ירדו באופן משמעותי35 GGT 120 /GPt 51 /Got אבל יש עלייה במרקריים 19436
מה הסבה ומה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרופ' אברהם קוטן
רואה16/03/2011שלוםרב,
עדיין לא קבלתי תשובה .בבקשה תענו לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעליית מרקריים - תגובה
ד''ר יוסף ברנר17/03/2011השיפור בתפקודי כבד הינו מעודד וצריך להמשיך את הטיפול בנקסבר. קיימת אפשרות שהסמן הגידולי ירד בהמשך
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות בנוגע לטיסותיעלה15/03/2011
שלום, לפני כשבוע גילו לי גוש באזור בית החזה, עד עתה לא ברור האם זה גוש סרטני או שפירי. לפי מיטב הבנתי, ברגע שמתחילים בטיפולים כימותרפיים אין אפשרות לטוס מספר שנים מכל מיני סיבות. האם אפשר לטוס טרם ביצוע הטיפולים?
בברכה יעלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות בנוגע לטיסות - תגובה
ד''ר יוסף ברנר17/03/2011אין בעיה בטיסה עצמה, הבעיה היא שיש צורך לברר בהקדם ללא דיחוי את מהות הגוש ולטפל בהתאם
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיה לריאותחוה שחוח15/03/2011
שלום רב .
אימי בת 52 חלתה לפני שנתיים וחצי בסרטן הקיבה
עברה ניתוח כריתה מלאה + סדרת טיפולי כימו והקרנות
נמצאת במעקב כל 3 חודשים אצל האונקלוג מטפל .
אימי סובלת גם ממחלה ראמטלוגית בשם סקלודרמה.
היא מטופלת כל חצי שנה במהלך שבוע שלם בקורטיזון וסטרואידים.
יש והיו לאמא קשריות בריאות עוד לפני שחלתה בסרטן,
בשנה האחרונה הקשריות החלו לגדול ולהתרבות דבר שגרם לחשד אולי אלו גרורות או שזה מהמחלה הראומטלוגית .
אמא עברה בחודש אוגוסוט פט סיטי שיצא תקין ולא היו כלל קליטות פתולוגיות של הקשריות בריאות שאז כבר היה את התרבות והגדילה
בסיטי האחרוון שביצעה לפני חודש ללא חומר ניגוד נרשם שיש התרבות של קשריות מסוג NON- SOLID .
לכן היא הופנתה לביופסיה של הריאות ..
התוצאות הם :
1) במשטחים נצפו לימפוציטים , גרעינים חשופים מאקרופגים פולמונריים ותאים אפיתליאלים קובודיאלים שפירים קרוב לוודאי ממקרו אלבאולרי , אין תאים ממאירים.
2) התקבלו בסליין 3 פיסות אפורות זעירות וחוטיות באורך 0.1 -0.7 ס"מ
פיסות זעירות של רקמת ריאה חלקן ללא פרטים לציון וחלקן עם התעבות פיברותית של הנדיות כלי דם שנכללו בדגימות בגדר תקין אין ממאירות.
אני מבינה שאין מדובר בגרורות כי רשום שאין ממאירות .
מה זה יוכל מה הסיבה שהם גודלים ומתרבים ? האם נתקלת פעם במצב כזה??
האם זה יוכל שנות את האופי שלו לממאיר ??
תודה רבה ויום טובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביופסיה לריאות - תגובה
ד''ר יוסף ברנר17/03/2011לאמה מחלה אוטואימונית וכנראה הממצאים בריאה קשורים למצבה החיסוני
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביופסיה לריאות - תגובה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ17/03/2011לסקלרודמה שהיא מחלה אטוטאימונית יכולות להתלוות מחלות אוטואימוניות נוספות כגון RHEUMATOID ARTHRITIS ומחלה זו יכולה להסתמן עם RHEUMATOID NODULES בריאות
עם תשובת הפתולוגיה יש לפנות לראומטולוג ולהתאים את הטיפול למידת הפעילות של המחלות האוטואימוניות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איסקאדור לפני ניתוח שאלה לד"ר ברנרמרק14/03/2011
שלום ד"ר ברנר. לאחרונה התחלתי לקחת איסקאדור פעמיים בשבוע + ברומליין *2 ליום.
ה - MRI האחרון מצביע על הרחבת הגידול GBM וב - 22 למרץ אנותח באיכילוב.
האם להמשיך לקחת איסקאדור וברומליין לפני הניתוח ובזמן ההתאוששות?
תודה ובריאות שלמה
מרק שלו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא קיבלתי תשובה
מרק15/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא קיבלתי תשובה - תגובה
ד''ר יוסף ברנר17/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ד"ר ברנר
מרק17/03/2011לא התקבלה תשובה- נראה שניסית לענות, תודה על נסיון נוסף
מרק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ד"ר ברנר - תגובה
ד''ר יוסף ברנר20/03/2011צר לי על העיכוב בתשובה.
יש להפסיק טיפולים כשבוע לפני ניתוח ולחדש אותם כ 2-3 שבועות לאחריו.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה ד"ר ברנר
מרק20/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומה וסרטן צוואר הרחםענת14/03/2011
אני בת 18 והתגלו אצלי קונדילומות. עברתי טיפול בלייזר ועכשיו אני עוברת טיפול במשחה.
בחודשיים האחרונים יש לי הפרשות בצבע חום או אדומות ללא שום ריח בהתחלה זה היה דומה למחזור אך הדימומים\ההפרשות התחילו בזמן שאני לוקחת גלולות (מינס) לכן מחזור זאת לא אופציה.
אני מפחדת שאולי זה קשור איכשהו לסרטן צוואר הרחם אך שום רופא לא שלח אותי לבדיקת PAP ולא אומר לי כלום על הנושא של הסרטן.
מה כדאי לעשות ואיזה סיבות יכולות לגרום לדימום זה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונדילומה וסרטן צוואר הרחם - תגובה
ד''ר דניאלה כץ17/03/2011סרטן צוואר הרחם מופיע בגיל מבוגר יותר סביב גיל 40 . ההדבקה בוירוס שגורם לסרטן צוואר הרחם קורית בגילך לערך.
פני לגניקולוג לבדוק את התלונות אולם אין כל קשר עם אבחנה כעת של סרטן צוואר הרחם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיל 40.?
אלמונית23/03/2011לא הבנתי את התשובה של ד"ר ברנר, לצערי יש המון בנות עם סרטן צואר הרחם מתחת לגיל 40....נראה לי שכל הקטע של הגיל זה כדי לחסוך בבדיקות, אין קשר בין גיל לסרטן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- atypical lipomatous tumorאפרים אברהם13/03/2011
לפני שבועיים בניתוח בגב הרדמה מקומית עברתי כריתה של גידול
בכירוגיה פלסטית
היום בבדיקה נאמר של שיש צורך לעבור ניתוח שוב להגדלה של איזור הגידול
אני שואל מהו סוג גידול זה ,
והאם דרוש ניתוח נוסף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדניאלה היקרה
אפרים אברהם15/03/2011לדניאלה
אנא עני לי מהו סוג הגידול ,ומדוע מבקשים ניתוח נוסף להרחבה של הנגע,
האם אני דריך יעוץ שלך טרם ניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדניאלה היקרה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ17/03/2011למיטב הבנתי הגדול שהוסר הינו ALT. הצורך בכריתה חוזרת נובע ככל הנראה משוליים נגועים או שוליים לא מספיק. בכל אופן זה גדול שאינו שולח גרורות מטיבעו ונטייתו לחזור מקומית.
אין צורך ביעוץ אונוקולוגי הבמה היא של המנתח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לדר. דניאלה כץ
ישראל18/03/2011כחולה סרטן לבלב וגרורות אני מבקש חוות דעת שלך על ביה'ח מ. ד. הנדרסון בהתמחותו בטיפול בסרטן הלבלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לדר. דניאלה כץ - תגובה
ד''ר דניאלה כץ18/03/2011בבית חולים שההתמחות שלו סרטן כמו MDA פתוחים יותר ניסויים קליניים שניתן להציע לחולים כשהם מתקדמים על טיפול קיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן הלבלב ודרכי המרהשושנה13/03/2011
לאימי בת 86 נמצא גידול של כ-3 סמ בראש הלבלב ועיבוי דרכי המרה שאינו נתיח לפי הCT הכבד והכליות נקיים .את המרה הוציאו לה לפני כ-40 שנה בגלל אבנים.סובלת מחולשה וחוסר תיאבון והתחלת צהבת. לפני 15 שנה הוצא לה גידול מהשד ולפני 4 שנים הוציאו לה את הרחם בגלל גידול שנמצא בו.
הומלץ לנו לא לפנות לטיפול כימי.
מה כן ניתן לעשות ? מה תוחלת החיים בנסיבות אלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן הלבלב ודרכי המרה - תגובה
ד''ר יוסף ברנר17/03/2011הגידול חוסם את דרכי מרה וגורם לצהבת. אורך החיים הממוצע במצב זה הינו חודשים ספורים ללא טיפול. ניתן כן לטפל בגמזר, תרופה כימותרפית ללא תופעות לוואי קשות במיוחד ובעלת יעילות בסרטן הלבלב. תרופה זו יכולה לגרום להקלה זמנית במצב.ניתן לתת אותה גם לאנשים בגיל מתקדם.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן לבלב
שושנה17/03/2011הומלץ לנו לאור המצב הכללי לא לתת תרופות כימיות רק ערוי של omegaven. האם ידועה השפעת התרופה הזו? מה היא תורמת?האם יש לה תופעות לוואי.
מה הטווח כאשר מדובר בחודשים ספורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן לבלב - תגובה
ד''ר דניאלה כץ17/03/2011ראשית ריבוי מקרי סרטן מעלה שאלה של רקע גנטי. לדעתי כדאי לפנות בהקדם האפשרי ליעוץ גנטי בכדי לבדוק מה ההשלכות על דור הבא ותכן שגם טיפולית ניתן להתאים טיפול.
באם יתברר שהיא נשאית ל BRCA יש היום מחקר שנותן טיפול ביולוגי נגד PARP1 ללא כמותרפיה לחולים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגאוואן
שושנה28/03/2011לאימי ניתן ערוי של אומגאוואן האם ידוע תוך כמה טיפולים מורגשת השפעתו? האם יש לו תופעות לוואי?
יובש בפה -מה מקורו וכיצד ניתן להקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוששושי12/03/2011
לבני בן ה- 22 התגלה גוש מעל בסיס הפין בגודל של 8 מ"מ . הגוש נראה גם בבדיקת אולטרסאונד. האם זה קשור לסרטן האשכים? לאיזה תחום זה שייך? לאיזה מומחה פונים?
תןדה יום נעים שושי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש - תגובה
ד''ר דניאלה כץ12/03/2011תפנו לאורולוג. צריך להחליט אם לבצע ביופסיה לפני כריתה או לכרות בלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאג, PSA לאחר הסרת ערמונית.דוד11/03/2011
מודאג.
מה ההבדל בין "PSA 0.00" שכפי ששמעתי קיבלו מנותחים לאחר הסרה רדיקאלית של הערמונית, לבין "קטן מ- PSA 0.01" שאני קיבלתי לאחר הכריתה (נאמר לי שמוצלחת, שוליים בריאים, קופסית שלמה, גליקסון 6 (3+3) ורק בחלק קטן של צד אחד) -
האם "קטן מ- 0.01" פחות טוב מ- "0.00"?
מה משמעות ההבדל מבחינתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאג, PSA לאחר הסרת ערמונית. - תגובה
ד''ר יוסף ברנר12/03/2011אין הבדל
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנהל מחלקה תל השומרחסוי10/03/2011
שלום רב,
אם תוכלו בבקשה לומר לי מיהו מנהל מחלקת האונקו גניקולוגיה בתל השומר?
בתודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנהל מחלקה תל השומר - תגובה
ד''ר יוסף ברנר12/03/2011פרופ' גילי בן ברוך
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בטקסוטר+קרשולה10/03/2011
אני שבוע אחרי הטיפול הראשון. בתחילה סבלתי מעצירות וקיבלתי סירופ אבילק. הפסקתי לקחת אותו אחרי יומיים אבל עכשיו אני סובלת מכאבי בטן ושילשולים בעיקר בבוקר.האם אלה תופעות רגילות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בטקסוטר+קר - תגובה
פרופ` אברהם קוטן10/03/2011מציע שתצרי קשר עם הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

