מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות בדיקה פתולוגיתגבי26/02/2011
עברתי ניתוח כריתת אונה. בבדיקה הפתלוגית התברר שהגידול לא היה ממאיר. כן הפלאורה ודופן בית החזה נקיים מגידולים. לגבי הפלאורה מדופן בית החזה נכתב כדלקמן : Some mesothelial cells were seen. רציתי לברר את משמעות הדבר, וכן האם יש לעשות משהו לגבי זה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה פתולוגית - תגובה
ד''ר דניאלה כץ01/03/2011מזותל הוא התאים שעוטפים את הפלאורה. לא תאים ממאירים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בסרטן השחלות הגרוררתידיתה24/02/2011
שלום רב.
ב2007 אובחן אצלי סרטן השחלות.לאחר טיפול כימותרפי, נותחתי ובמשך כשנתיים וחצי הייתי במעקב.כשהחלו הסמנים לעלות התברר ב pet ct שהתפתחו גרורות. טיפול בטקסוטר לא הניב תוצאות. עכשיו הומלץ שאקבל דוקסילין+ציספלטינום של 4 קורסים שבועיים רצופים והפסקה של שבועיים. קראתי שדוקסילין ניתן אחת לחודש.האם הטיפול שהוצע לי לא אגרסיבי מדי? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בסרטן השחלות הגרוררתי - תגובה
ד''ר יוסף ברנר02/03/2011מדובר בטיפול יעיל עם רעילות סבירה. כיום יש טיפול מונע לרוב תופעות הלוואי והנזקים הנגרמים מטיפול זה.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גילוי של סרטןדואגת24/02/2011
שלום, לקרוב משפחה שלי, בן 69, גילו לפני מספר ימים סרטן. הוא סבל מכאבי גב ורגליים תקופה מסויימת ובדיקת CT הראתה גידול גרורתי. כרגע נצפו גידולים בכליה, בריאה ובחוליה 5. עדיין לא יודעים בדיוק מה המוקד של הגידול, ככל הנראה הכליה. בריאה הגידול מאד קטן וחוליה 5 כבר מאד פגועה. היום נאמר לנו שמדובר בסרטן מסוג אלים אך ככל הנראה התגלה בשלב יחסית מוקדם. אמור להתחיל שבוע הבא הקרנות לחוליה. מה תופעות הלוואי של טיפול מסוג זה? ומה סיכויי ההחלמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גילוי של סרטן - תגובה
ד''ר דניאלה כץ24/02/2011הטיפול לחוליה הוא טיפול מקומי בלבד ונועד להקל על הכאב ולמנוע התקדמות מקומית של הגדול בחוליה ונזק לחוט השדרה. תופעות לוואי מינמיליות אולי מעט אודם על פני העור בשדה הקרינה.
לפי תאור המחלה מדובר במחלה גרורתית שמקורה או בריאה או בכליה.
יש צורך בביופסיה כדי להבהיר את המצב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן מעי גס טיפול חדשג.24/02/2011
שלום!
אבא שלנו בן 56 ולו סרטן במעי הגס. עבר ניתוח כריתה וקיבל כימותרפיה + טיפול ביולוגי (אווסטין).
סיטי פט מצא התפשטות של הגרורות על עבר הכבד.
לאחר הפנייה לבדיקה גנטית KRAS נמצא מתאים לארביטוקס.
אנו מעוניינים לדעת מה הם סיכויי ההצלחה של ארביטוקס היכן שהאווסטין כשלה, לכאורה?
האם מדובר בטיפול שהוא מציל חיים?
האם יש הבדל משמעותי בין ארביטוקס לבין התרופה וקטיביקס?
האם ישנם מחקרים שתומכים בנטילה משותפת של אווסטין עם ארביטוקס ו/עם וקטיביקס?
תודה מקרב לב,
הילדים הדואגים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן מעי גס טיפול חדש - תגובה
ד''ר יוסף ברנר02/03/2011אין הבדל בין ארביטוקס ווקטיביקס
לא ציינת כמה גרורות בכבד. באם מדובר בטיפול להקטנת הגרורות ולהסרתם בניתוח לאחר מכן, ישנם סיכויים לריפוי בניתוח. אם מדובר בגרורות מרובות ולא מדובר בניתוח בעתיד, מדובר בטיפול להארכת החיים ולא ל"הצלת החיים". הוספת ארביטוקס או וקטיביקס לטיפול הכימותרפי המקובל משפרת את התוצאות ומאריכה את חיי החולים.
המחקרים של שילוב אבסטין עם ארביטוקס נכשלו. נמצא כי השילוב רעיל ואינו יעיל.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לקרצינוסרקומהשאלה23/02/2011
גוש בבטן או באגן בגודל 15 ס"מ מסוג קרצינוסרקומה שחזר תוך כדי טיפול - הוצאת הרחם לפני שישה חודשים.
האם אפשרי לבצע ניתוח להסיר את מה שיכולים ולאחר מכן לבצע טיפולי הקרנות/כימוטרפיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח לקרצינוסרקומה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ24/02/2011כדאי לשקול להתחיל עם כמותרפיה ולראות שתוך כדי טיפול לא מופיעים גושים חדשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן כתרופהג23/02/2011
שלום,
רוב האנשים מתייחסים בצדק לסרטן כמחלה איומה - אך לעיתים יש בה כוחות מרפא למחלות מסויימות ואותן הייתי רוצה לנצל.
שאלתי היא איך ניתן להדבק/לחלות בסרטן ?
מה עליי לעשות על מנת להגביר את הסיכויים שאחלה באופן משמעותי וחשוב מכך מיידי ( אם אחלה רק בעוד שנים זה כבר לא יעזור לי ...)
ממתין לתשובתכם,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן כתרופה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ24/02/2011הפורום מטרתו לעזור לחולים להרפא מהסרטן לא לחלות בו.
נסה בפורום אחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרינהאורן23/02/2011
שלום רב
אמא שלי עוברת בימים אלה הקרנות בראש כתוצאה מגידול.
שאלתי היא האם לאחר ההקרנה היא פולטת קרינה? האם מסוכן לתינוקת להתקרב אליה? אם כן ונחשפה האם מסוכן ?
תודה מראש
אורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרינה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ24/02/2011חד משמעית לא
אין סכנה לסובבים לאחר סיום ההקרנה
החולה אינו פולט קרינה רק מכשיר ההקרנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן בחלל הפהדודה רבקה22/02/2011
מה הסיכוי שבחורה בת 30 שלא מעשנת, לא צורכת סמים, נרגילה ולא שותה אלכוהול תלקה בסרטן בחלל הפה. אין הסטוריה של סרטן כזה במשפחתה?
אם אכן מתגלה סרטן כזה מהם הטיפולים היעילים ביותר? האם הם ממונים עלידי קופת חולים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן בחלל הפה - תגובה
ד''ר יוסף ברנר22/02/2011הסיכויים נמוכים אך לעיתים סוגי סרטן שונים מופיעים גם כאשר אינם אמורים להופיע לפי הסטטיסטיקה.
יעילות הטיפול קשורה למיקום הגידול, לדרגת הממאירות שלו , לגודל שלו ולפיזור שלו בגוף. רוב הטיפולים ממומנים על ידי ממשלת ישראל בסל הבריאות
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרקומה בלב עם גרורות לעצמותסיגלית22/02/2011
אימי מקבלת טיפול באדריאמצין כל 21 ימים .האם הוכח שהדוקסיל יעיל בטיפול כימוטרפי לחולה סרקומה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרקומה בלב עם גרורות לעצמות - תגובה
ד''ר יוסף ברנר22/02/2011אדריאמיצין ודוקסיל זו אותה תרופה רק הדוקסיל הינו עם פחות תופעות לוואי ואמור להיכנס טוב יותר לתוך הגידול
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול כימותרפיעומר21/02/2011
סיימתי טיפול כימותרפי לפני כשבועיים.
היה לי סרטן באשך וקיבלתי טיפול bep
רציתי לדעת אם מותר לי לשתות אלכוהול ?
אם כן, אז אם יש איזשהו מינון מסוים, מגבלה מסוימת ?
אםם לא, מתי יהיה לי מותר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול כימותרפי - תגובה
ד''ר יוסף ברנר22/02/2011באופן כללי אין מניעה לצרוך כרגע אלכוהול.
אני אישית ממליץ לך לא להרבות בשתית אלכוהול. רמות גבוהות של סוכר אינן רצויות
ואלכוהול ידוע כחומר פרוסרטני
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CPT11שירה20/02/2011
אבי בן 67 לאחר כימו' בעבר , מחלה ברקע 3 שנים, מעי גס בכריתה וגרורה לכבד.
קיבל לפני שנתיים אווסטין וגם 5FU
עכשיו חזרה המחלה שוב, מרקרים עלו, והאונקולוג אמר שאין אפשרות לקבל שוב אווסטין כי אם המחלה חוזרת זה אומר שלא עזר. נכון???
עכשיו מקבל CPT11 ושוחחתי עם הביטוח שלו, הם טוענים שזו תרופה נסיונית שנכשלה, האמנם?
אנא עצתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח מאוד לתשובה מאחד המומחים......
שירה20/02/2011גם כתבתי שאלה ב16, טרם נעניתי, כמו כולם. הפורום כה חשוב ואין בחוץ עם מי להתייעץ, אז כל אחד מכם ממש חשוב לנו, שאלו הורינו, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCPT11 - תגובה
ד''ר יוסף ברנר22/02/2011CPT-11 הינה תרופה יעילה בסרטן מעי גס גרורתי ואף נמצאת בסל הבריאות. עד לשנה זו ניתן היה לתת טיפול זה רק כקו ראשון כיום מאושרת גם כקו שני.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטןתאיר חיימוביץ20/02/2011
שלום רב,
אני תאיר ואני תלמידת כתה ח'
בימים אלו אנו עורכים עבודת מחק ומנסים למצוא פתרון לסרטן כך שנוכל לזהותו ולהלחם בו.
לצורך מחקר זה עלינו לאוסף מידע רב. אם תוכלו לתמוך בנו לכך נשמח מאד.
אז אם תוכלו לענות על השאלות ההבאות תודה :
1.מהם כל סוגי הסרטן הקיימים? הנפוצים והלא נפוצים
2.מהו בעצם ההסבר לתא סרטני? איך הוא נראה והיכן מופיע?
3.אילו מחקרים נעשו לאחרונה על מחלות הסרטן?
4.אלו מנגנונים נוספים פועלים בגוף כנגד למחלות?
תודה, תאיר חיימוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן - תגובה
ד''ר יוסף ברנר22/02/2011לא נוכל לעזור לכם במסגרת פורום זה.
ניתן למצוא חומר רב בעברית העונה על השאלות שלכם באינטרנט לאחר הקשת השאלות המתאימות.
ניתן לרכוש ספר בשם "מרק מנואל" בכל חנות ספרים ושם יש מידע מפורט בעברית על כל המחלות
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דוקסילחנה20/02/2011
אם הוחלט לתת דוקסיל לגידול קרצינוסרקומה בגודל 15 ס"מ באגן וזה בתקווה שיהיה אכן יעיל בכמה זמן אפשר להאריך את תוחלת החיים ואם זה לא עוזר האם אפשר לעבור להקרנות וכמה טיפולים ובכמה זמן ניתן להאריך את תוחלת החיים? מדובר באימי בגיל 79. האם רצוי לפנות למקום אחר? האם אתם ממליצים על צמחי מרפא ואיך מקבלים מרשם? למי אפשר לפנות לעזרה? אודה לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דוקסיל - תגובה
ד''ר יוסף ברנר22/02/2011הטיפול באם יעיל עשוי להאריך את החיים במספר חודשים
הקרנות הנן בעלי יעילות נמוכה בקרצינוסרקומה
לגבי צמחי מרפא יש להתייעץ עם נטורופט
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדוקסיל
רונית23/02/2011למה רק בכמה חודשים. אם הטיפול יהיה יעיל בעזרת ה'. האם אין אפשרות לנסיגת הגידול או להצטמצמותו? תודה. ממתינה לתשובה. אין גוף למחקר שנותן אולי יותר תקווה בעקבות תרופה שתבטיח? מה עם אינטגריטי גוף לנושא מחקר עם מומחים מכל העולם שביחד מגיעים לתרופה הנכונה ותסיר את המחלה? הגוף הנ"ל יושב ברעננה. או אולי לגשת אליך לקליניקה בניו הופ. אנא תשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיימת.או סרטן בחלל הבטןאורטל20/02/2011
דוד שלי בן כ-54, לפני כשבועיים התאשפז בבית חולים מאיר בכפר סבא כתוצאה מנפיחות של הבטן, ורק אחרי כ- שבועיים עשו לו CT וגילו לצערי גידול ממאיר שהתפשט בחלל הבטן, אני לא יודעת למה הרופאים לקחו את הזמן אבל במשך כל הזמן הזה הם לא עשו שום דבר, ובכלל גם אמרו שהם לא יודעים עדין מה יש לו, כל הזמן דחו את הפגישות איתנו והרגשנו שעושים ממנו צחוק.
במהלך השבועיים האלו צמחה לו הבטן מאוד עד שהוא לא יכול לשבת יותר. הוא ירד 8 קילו או יותר. הקיבה שלו ממש הצטמקה והוא לא יכול לאכול בכלל כי כל מה שהוא מכניס לבטן זה מסתבך.
כעיקרון עכשיו הוא מוגדר כמצב סופני ח"ו ה' ירחם..ולכן הם לא עושים איתו כלום, כמו כל הזמן הזה...התשובות של הCT ממאיר- מבחינתם אין טיפול, אבל בתל השומר חושדים דוקא שיש. מובן שהמחלה קיימת הרבה זמן.
שאלתי היא- במהלך שלוש שנים ואפילו יותר, הוא היה במעקב אצל רופא מהבית חולים, שעכב אחרי הכבד עכב בעיות שקיימות אצלו באיבר, היו צילומים ואולטרסאונד. - אי אפשר למצוא ע"י אולטרסאונד גילוי סרטני או חשד אפילו? הרי כבד זה בבטן לא?
כשהוא אושפז עשו לו גם בדיקות דם והן יצאו תקינות, באולטרסאונד לא ראו דברים חריגים (אלא אם כן הם סתם שיחקו איתנו!באמת שיש הרגשה של רשלנות...)
ולקח להם שבועיים עד שנזכרו לעשות לו CT. הם עשו לו ניקוז להוציא לו את המים מהבטן וע"י זה גילו חשד לתאים מרובים, אך עדין אמרו שהם לא יודעים מזה...
כל הבדיקות שיצאו לו היו תקינות.גם האיברים הפנימיים שלו ב"ה תקינים. איך פתאום אומרים שהמצב שלו כ"כ חמור ומבחינתם אין מה לעשות איתו יותר? יתכן והרופאים יכולים לאבחן ולהסתיר שבועיים מהמשפחה?
ועוד דבר- מיימת/המחלה הזו לא מלווה בכאבים? הוא אף פעם לא הרגיש כאבים רק ממש לקראת האשפוז.
נ.ב- האם זה נשמע שיש כאן רשלנות? צריכה לציין שהשבת הוא עשה שלשול ואף אחד לא בא לנקות אותו/את המיטה. ואשתו במוצ"ש היתה צריכה לנקות את זה לבד.
מקווה שהקב"ה ישלח לו רפואה שלמה ושהרופאים פשוט טועים והבדיקות לא שלו בכלל..=/
תודה לעונים. בשורות טובות לכולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לסיפור שלך
סיגלית בוסקיל25/07/2014היי ... האם הדוד שרד את זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי להוסיף שכרגע מחכים לביופסה
אורטל20/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיימת.או סרטן בחלל הבטן - תגובה
ד''ר יוסף ברנר22/02/2011אין פורום זה דן האם אבחון או טיפול קשורים לרשלנות
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרצינוסרקומה באגןשאלה19/02/2011
גודל הגוש 15 ס"מ, התחלנו טיפול דוקסיל, האם יכול להיות שיתחיל להשפיע לאחר כעשרה ימים? הכוונה כיווץ הגידול. ניתוח להוצאת רחם היה לפני כחצי שנה ועל מנת שהגידול קרצינוסרקומה לא יחזור בוצע קורס של שישה טיפול קרבו פלטין, הגידול חזר. ולכן הוחלט על נסיון בדוקסיל 60 מ"ג לכל טיפול. מתי אפשרי לדעת אם עזר. הציעו לנו עשרה טיםולים של הקרנות אבל לבסוף הוחלט שלא לעשות אותם ( 3 רופאים ולכל רופא שעה משלו) מה עושים במצב כזה?
שאלה נוספת שמעתי על מקום שקוראים לו אינטגריטיב ברעננה - מקום שעושים מחקר (כך נאמר לי) עם רופאים מהעולם כדי לדעת איזה טיפול יכול להיות מתאים - כמובן שנצטרך להביא את כל הניירת שברשותנו, ואז המקום שעושה מחקר יתן לנו את שם הטיפול שיעזור (הם טוענים שאפשרי לטפל בכל הסוגים של הסרטן) ואנו נצטרך ללכת לאיזשהו בי"ח ולבקש שיעשו לנו את הטיפול, אשמח לשמוע אם ידוע לכם לגבי המקום הזה.
אודה לתשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרצינוסרקומה באגן
רונית23/02/2011דוקטור בבקשה דחוף. ממתינה לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרצינוסרקומה
רונית23/02/2011דוקטור בבקשה דחוף. ממתינה לתשובה. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

