מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח קיסרי יזוםהדס24/09/2007
אני בהריון עם הילד השני. הלידה הקודמת הייתה סיוט מהגיהנום ובסוף היו צריכים לעשות ניתוח קיסרי בכל מקרה. הפעם אני לא רוצה לעבור את הסבל הזה שוב ורוצה לעבור ניתוח קיסרי מראש. איך אפשר להזמין ניתוח כזה? למי צריך לפנות? מה קורה אם הלידה תתחיל לפני התאריך שקבעו לי, יהיה אפשר לעשות קיסרי בכל מקרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח קיסרי יזום
ד''ר אבישלום שרון25/09/2007שלום,
אל דאגה. לכל חדר לידה שתפני, יאושר לך ניתוח קיסרי חוזר אלקטיבי. היה ותגיעי קודם עם צירים, תנותחי. כך אצלינו, בביה"ח הלל יפה, וכך בכל מקום.
בברכה ושיהיה בהצלחה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שנה טובה ד" אבישלוםשירי20/09/2007
אניי קוראת את השאלות והתשובות כאן על בסיס קבוע. אשמח לדעת, האם אפשר להוציא ציסטה בניתוח בהרדמה של אפידורל ולא בהרדמה מלאה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
ד''ר אבישלום שרון20/09/2007שלום,
ניתן להוציא ציסטה באפידורל רק בפתיחת בטן. כיום ניתוחי ציסטה מבוצעים בלפרוסקופיה, בשל התרונות הרבים שלה, ואז ההרדמה היא כללית.
בברכה ושנה טובה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושנה טובה גם לך
שירי22/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיזוק שרירי רצפת האגןדיקסי18/09/2007
אני בת 23, עומדת להנשא בקרוב ואחרי זה בטח ארצה ילדים. אני רוצה להתחיל לחזק כבר מעכשיו את שרירי רצפת האגן - כמה זמן לפני הלידה צריך להתחיל לעבוד על זה? איזה דרך היא הדרך הכי טובה לדעתך?
תודה רבה וגמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיזוק שרירי ריצפת האגן
ד''ר אבישלום שרון18/09/2007שלום,
כמעט בכל פעילות גופנית קיים שילוב של חיזוק שרירי ריצפת האגן. התחילי בפעילות כבר עכשיו, ואז תיכנסי להריון תוך כדי הפעילות.
בהצלחה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרוסקופיה והיסטרוסקופיהאנונימית16/09/2007
שלום,
עברתי ניתוח לפרוסקופיה והיסטרוסקופיה בשל אי-פריון.(עברו מאז 3 חודשים)
סיכום הניתוח חולק ל-2(תוצאות 2 הבדיקות).
אם לא צויין בחלק של ההיסטרוסקופיה בעיות(רירית סדירה ונצפה רק פתח חצוצרה משמאל-דבר ידוע)האם אני יכולה להניח שאין הדבקיות בתוך הרחם?
בלפרוסקופיה מצויין שיש הדבקיות בחצוצרה שחלה וגם הדבקיות חיצוניות של הרחם.
רציתי לדעת האם הדבקויות חיצוניות של הרחם משפיעות על הסיכויים של IVF?
שאלה נוספת,עברתי מעקב זקיקים (3 חודשים אחרי הניתוח) והרפא רשם " ממצא בקוטר 19 ממ במרקם של אנדומטרוימה".יכול להיות שלא ראו את זה בניתוח?האם יכול להיות שזה משהו שהתפתח אחרי הניתוח?אני משערת שזה גם משפיע לרעה על הסיכויים להריון (גם ב-IVF) האם יש משהו שאפשר לעשות?
תודה רבה ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרוסקופיה והיסטרוסקופיה
ד''ר אבישלום שרון18/09/2007שלום,
לגבי ההיסטרוסקופיה: אין הידבקויות בחלל הרחם.
לגבי הלפרוסקופיה, ניראו הידבקויות, לא מצוין בשאלתך שבוצעה הפרדה שלהם, או נסיון לפתוח את החצוצרות. לגבי הממצא שיכול להתאים לאנדומטריומה, זהו מצא קטן מאד וחסר משמעות. אין לו השפעה שלילית על IVF.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בשחלהדנית11/09/2007
האם ציסטה שקיימת כבר כ-10 שנים אינה מפריעה ואינה גורמת לכאב או דימום יכולה להעלם מתישהו? בהריון למשל או שהיא כבר ותיקה ותישאר עד שיסירו אותה? תודה ושנה טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה בשחלה
ד''ר אבישלום שרון13/09/2007שלום,
אם 10 שנים היא קיימת וללא שינוי, לא סביר שתיעלם פתאום.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
דנית20/09/2007אם היא לא מפריעה, לא מכאיבה ולא גורמת לדימום, אפשר להישאר איתה או שחייבים בשלב מסויים להוציאה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
ד''ר אבישלום שרון20/09/2007אכן כן. ברוב המקרים לא צריך להוציאה, די במעקב. כמובן, שיש צורך במעקב מסודר ולהיות בטוחים שהציסטה שפירה לפי הבדיקות.
שנה טובה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבהגילה09/09/2007
נתקלתי בשאלה של שירה והתשובה שלך קצת הלחיצה אותי כי גם לי יש דימומים בגלל פצע חוזר ועשו לי צריבה כבר 3 פעמים. לא חשבתי שזאת פעולה מסוכנת כי לא הזהירו אותי וכי זה לא היה הליך מסובך. יש סיבה לדאוג? מה יכול לקרות כתוצאה מצריבה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה
ד''ר אבישלום שרון11/09/2007שלום,
צר לי שנילחצת. הפעולה לא "מסוכנת". אבל, זה בעיקר עניין של גישה. אני משייך את עצמי לגישה השמרנית יותר מבחינה כירורגית שאומרת לנסות להימנע ככל הניתן מהתערבות כל עוד לא מיצינו את כל האפשרויות האחרות הפחות חודרניות. כך אני נוהג גם בניתוחים גדולים. כמובן, שקיימות גם גישות שונות.
לגבי המקרה שלך: מן הסתם, דיינת את נושא הצריבה עם רופאך לפני ביצועה, וההחלטה היתה מתוך ידיעה ברורה שלך את הנושא, ואני מניח שאם זה בוצע אז גם היה מוצדק.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
גילה11/09/2007לא דנתי, הגעתי אליה בגלל דימומים, היא ראתה שיש לי פצע וצרבה במקום, זה לא היה נראה לי ניתוח כי לא הייתה הרדמה או הכנה לזה וזה לא כאב חוץ מאי נוחות קטנה.
אנחנו מדברים על אותו הדבר או שיכול להיות שמה שהיא קראה לו צריבה זה דבר אחר ממה שאתם דיברתם עליו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד''ר אבישלום שרון13/09/2007אם כך, ניראה שאצלך מדובר בפצע נקודתי שניראה בצוואר הרחם ומדמם. במקרה זה, צריבה עוזרת.
ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר 5 לידותמיכל09/09/2007
אני סובלת מצניחת איברי האגן, בכל לידה הדבר החמיר,
ייעצו לי לבצע ניתוח, האם חיזוןק שרירים בפעילות אינטנסיבית יכול למנוע ניתוח.
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צניחת אברי האגן
ד''ר אבישלום שרון11/09/2007שלום,
גם חיזוק שרירי ריצפת האגן וגם ניתוח אפשריים. קיימים גם סוגים שונים של ניתוחים, ויש להתאים את הניתוח הנכון לגבי המקרה. למשל, יש ניתוח של חיזוק לרקמות, או חיזוק הרקמות, או שימוש ברשת וכו'.
לא אוכל לייעץ לך מה לעשות או מה מתאים לך מבלי שבדקתי אותך. יחד עם זאת, באופן כללי, אם מצבך הקליני מאפשר, אז חיזוק שרירי ריצפת האגן, עשוי להתאים.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בדלקת צוואר הרחםעמית07/09/2007
שלום!
בבדיקת וולבוסקופיה הרופא אבחן אצלי דלקת בצוואר הרחם, ונתן לי טיפול בן 10 ימים בתרופה ciprofloxacin ולאחריה טיפול בן 15 ימים ב-Doxlin.
שאלתי היא-האם תרופות אלו ניתנו לי בגלל חשש למחלות כלמידיה וזיבה?משום שהרופא לא הזכיר אותן, ורק לפי התווית הפנימית ראיתי שהן מיועדות גם לכך. חשוב לי לדעת מכיוון שהרופא לא ביקש ממני להזהיר את בן זוגי לשעבר.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בדלקת צוואר הרחם
ד''ר אבישלום שרון08/09/2007שלום,
אכן אלו תרופות שמיועדות גם לקלמידיה אך ממש לא רק לזה. מה היתה כוונת הרופא, מה הוא ראה וכיצד איבחן- צר לי, אבל, כל זאת, מן הסתם עלייך לברר איתו.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיסמין06/09/2007
שלום רב,
בזמן האחרון אני שומעת יותר ויותר על ניתוחים ואגינליים למטרה של אסתטיקה..זה גורם לי לחשוב איך האיבר אמור להראות מבחינה מושלמת..
אז הבנתי שיש גדלים וצורות ושאפשר להקטין את האיבר..
אז איך אני בעצם אמורה לדעת אם האיבר שלי נכון מבחינה חיצונית/אסתטית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד''ר אבישלום שרון06/09/2007שלום,
על ידי בדיקת רופא, ובד"כ שעוסק בכך. את יכולה לפנות אלי טלפונית.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום אחרי קולפוסקופיהאא05/09/2007
ערכתי בדיקת קולפוסקופיה בצוואר הרחם שגרמה לי לכאבי בבטן התחתונה(כמו כאבי מחזור)
עוד באותו ערב היו לי דימומים שהופיעו גם למחרת.
יש לציין שהדימומים לא היו חזקים(המחזור שלי מאופיין בדימומים חזקים)
האם להתייחס לזה כאל מחזור(אני אמורה לקבל מחזור ב11/09 והדימום הופיע לע כעבור 23 יום מתחילת המחזור) או שזו תופעה מוכרת אחרי בדיקה כזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום אחרי קולפוסקופיה
ד''ר אבישלום שרון05/09/2007שלום,
מכיוון שזה בסמיכות לקולוסקופיה (בוצעה גם ביופסיה?) ובעל אופי השונה מווסת, אז כניראה שזו לא ווסת. אבל מכיוון שזה קרוב למועד הווסת, יתכן שזה ייצמד לדימום הווסתי שיגיע ויראה כתקופת דימום אחת.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום אחרי קולפוסקופיה
אא05/09/2007בהפניה שלי לבדיקה היה מצוין ביופסיה, אבל לא זכור לי שהרופא עשה לי ביופסיה,
הדימום שנמשך חלקית יומיים פסק מאתמול בער, וכרגע מופיעות רק הפרשות צהובות, האם בכל זאת זה נראה כמחזור מתקרב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום אחרי קולפוסקופיה
ד''ר אבישלום שרון05/09/2007כן, ניראה כך. ד"ר שרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לצרוב או לא?שירה05/09/2007
ד"ר שלום.
אני בת 23 ולפני כשלושה שבועות עברתי בדיקת קולפוסקופיה עקב דימומים חוזרים לאחר קיום יחסי מין.תשובת הבדיקה יצאה סדירה.שאלתי היא כזאת: האם כדאי לעבור צריבה של צוואר רחם, גם אם אין שום פצע או ארוזיה,אך הדימומים לאחר יחסי מין עדיין נמשכים?
אני פשוט רוצה שהדימומים יפסקו הרי בטוח יש לזה השפעה כלשהי בטווח הארוך..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם לצרוב או לא?
ד''ר אבישלום שרון05/09/2007שלום,
אני לא בעד צריבה אלא כמפלט אחרון. האם נילקחה ביופסיה מצוואר הרחם? אם את נוטלת גלולות, אפשר לראות מה קורה בהפסקתן. גם, כדאי לחכות קצת, כי לעתים זה מפסיק עצמונית.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירה,המשך לשאלה
שירה06/09/2007תוצאות הביופסיה שנלקחו יצאו בסדר. אני נוטלת גלולות(פמינט), אז אתה אומר שיש אפשרות שזו השפעה הורמונלית של הגלולות?
ושאלה אחרונה,לאימי בצעירותה היו ארוזיות בצוואר הרחם לכן נאלצה לעבור צריבה,האם יש אפשרות שהדימומים הם פשוט תופעה תורשתית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצוואר הרחם
ד''ר אבישלום שרון07/09/2007שלום,
ארוזיות בצוואר הרחם הן בד"כ אינן תורשתיות. נסיון הפסקת הגלולות הוא אופציה באמת.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 30 ללא ילדים - דימומים חוזריםמירית04/09/2007
שלום,
אני בת 30 ללא ילדים אך בקשר יציב וקבוע כ-6 שנים.
לעיתים קרובות יש לי דימומים מהנרתיק. לפעמים לאחר קיום יחסים ולפעמים ללא קשר לקיום יחסים.
לפעמים הדימום חלש ובהיר ולפעמים חזק עם גושים וכהה.
פניתי למומחה לצוואר הרחם שאישר כי צוואר הרחם מדמם מכל נגיעה ושם לי משחה אפורה שגרמה לי לדמם כמות גדולה בהרבה בימים שלאחריה.
רופאת הנשים נתנה לי משחה לבנה עם אפליקטורים למשך שבוע (שכחתי את שם התרופה) וגם זה לא ממש עזר.
זה עניין שנמשך תקופה ארוכה ואינני יודעת למי לפנות.
האם יש בכך סיכון או להתרגל למצב וזהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימומים מהנרתיק
ד''ר אבישלום שרון04/09/2007שלום,
שני מקורות אפשריים לדימום: צוואר הרחם והרחם. לגבי צוואר הרחם, לפני מתן טיפול הייתי מציע לקחת ביופסיה וגרידה של תעלת צוואר הרחם כדי לשלול שינוי לא תקין בתאים. לפעמים, התשובה של הביופסיה עוזרת לנו להחליט על אופן הטיפול המתאים. לגבי הרחם- בדיקת אולטראסאונד לרירית הרחם, ואף לשקול היסטרוסקופיה.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחד מלידה רגילהלורן30/08/2007
אני בתחילת ההריון ויש לי פחד עצום מלידה רגילה. לאמא שלי היו 3 לידות מאוד קשות (אנחנו 3 בסה"כ) שהיו ארוכות מאוד ועם תפרים ולקח לה הרבה זמן להתאושש מהן. אני חושבת לעשות ניתוח קיסרי כי אני פוחדת נורא מהלידה עצמה גם בגלל הלידה וגם בגלל התופעות שאחרי זה למשל טחורים שנהיו לאמא שלי ותפרים וזה שהנרתיק מתרחב ואולי לא אהנה יותר ממין בחיים. הרופא שלי נגד ניתוח קיסרי כי הוא אומר שיש בזה סיכונים, אבל גם בלידה רגילה יש! מה דעתך על הנושא של לידה רגילה מול קיסרית למישהי במצבי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחד מלידה רגילה
ד''ר אבישלום שרון30/08/2007כרופא מנתח, אמליץ לך להימנע מלדאוג בשלבים כה מוקדמים של ההריון, ולחכות לחודש תשיעי. אז, אפשר לאמוד את גודל העובר ביחס לאגן שלך ולהיות מדוייקים יותר למקרה שלך ולא לדבר באופן כללי.
העיקרון המנחה אותי הוא לידה רגילה, אלא אם כן יש סיבה הגיונית לניתוח קיסרי.
אפשר לשבת ולדון על כך יחדיו אם תרצי.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
לורן02/09/2007ומה כל כך נורא בעצם בניתוח קיסרי שלא כדאי לעשות אותו? יש יותר סיכון לאם או לתינוק?
כל הדברים שציינתי הם לא סיבה מספיק טובה לעשות ניתוח כזה במקום לידה רגילה (שגם היא נגמרת לפעמים בקיסרי)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח קיסרי לפי בחירה
ד''ר אבישלום שרון04/09/2007ראי, הנוושא הזה הוא נושא "ענק". לא נוכל לפרט הכל בכתיבה בפורום.
בניגוד אולי לרופאים הסוברים שאין בעיה לבצע ניתוח קיסרי לבקשת היולדת, הרי שאני, כמנתח בעצמי, מתנגד לכך.
ניתוח הוא ניתוח. אף אישה לא ששה לעבור ניתוח מכל סוג ובכל אופן. תמיד מלאץ חששות, אז ניתוח קיסרי כבר בסדר? כל כניסה לבטן מלווה בסיכונים וסיבוכים אפשריים שיכולים להשליך על בריאות האשה לכל חייה. תמיד: הידבקויות בחלל הבטן, בעיקר של שלפוחית השתן. כך גם, סיכון לפגיע בשלפוחית, בדרכי השתן, בכלי דם ואף ברחם עצמו.
אסור לחשוב שבניתוח קיסרי לא קיים ביכון לעובר. ויותר מכך, ישנן עודות שמוכיחות שקיים אף סיכון לעובר בלידה הבאה!!
אם התנאים מאפשרים, לידה רגילה עדיפה. אז גם הסיכונים קלושים.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחלות פוליציסטיות.28/08/2007
אני סובלת משיעור יתר ומאקנה, כמו כן במשך זמן רב המחזור לא היה סדיר ורק לאחרונה הוא הפך להיות סדיר פחות או יותר...
בנוסף לעיתים אני מרגישה מן דקירות קטנות באיזור המפשעה שממש כואב לי באותו רגע ואז זה מפסיק
יש לציין גם שאינני סובלת מהשמנה כלל!
האם ייתכן שלמרות כל הסימנים הללו איני סובלת משחלות פוליציסטיות??? יכול להיות גורם אחר שיכול להסביר את כל התופעות הללו.??
האם שחלות פוליציסטיות מאבחנים כבר כשנולדים?
זה ממש מדאיג אותי, אני מפחדת לעשות בדיקות מחשש שאכן יש לי שחלות פוליציסטיות, מפחיד אותי כל העניין הזה בשל העובדה שזה שגורם לבעיות פוריות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחלות פוליצסטיות
ד''ר אבישלום שרון28/08/2007ראי, מצד אחד את מפחדת לעשות בדיקות כדי לדעת מה יש לך, ומצד שני את מבקשת ממני להגיד לך מה יש לך. דבר והיפוכו...
תשובתי אחת: חשוב לבצע בירור כי לא בהכרח מדובר בשחלות פוליציסטיות. כשיש אבחנה ביד, אפשר ופשוט יותר להתייחס לבעיה.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התרחבות של הנרתיקשירלי26/08/2007
אחרי הריון, הנרתיק חוזר לגודל שהוא היה או שהוא תמיד ישאר רחב יותר? תוך כמה זמן הוא מתכווץ לגודל הסופי שהוא ישאר בו? איזה טיפולים אפשר לעשות כדי שהוא יתכווץ עוד יותר? כל הכדורים ששמים שם באמת עוזרים?
אני מודה לך מאוד על עזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התרחבות הנרתיק לאחר לידה
ד''ר אבישלום שרון26/08/2007שלום,
לאחר הלידה, הנרתיק חוזר למצב תקין אך בד"כ לא למצב שהיה לפני הלידה. בכל זאת, מסה לא מבוטלת עברה דרכו. ברוב הגדול של המקרים אין צורך בטיפול כלשהו. אבל, ישנם מקרים שנשים פונות על מנת ליצור היצרות.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפה עושים הצרות של נרתיק?
שירה13/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד''ר אבישלום שרון13/09/2007אני מבצע זאת, את יכולה להתקשר אלי לפי הפרטים שבראש הפורום.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

