מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צניחות st אופקיות בבדיקהשירן22/08/2018
שלום, נמצא לקרובת משפחה שלי (בת 60) בבדיקת ארגומטריה ממצא א.ק.ג במאמץ שינויים בst-t :צניחות st אופקיות בv4- v6.
0.5 מ"מ בדקה 7.28 בדופק 141.
מה זה אומר? האם אפשר לשפר את הבעיה בעזרת טיפול טבעי? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט22/08/2018צניחות ST יכולות להיות ממצא חסר משמעות ויכולות להיות סימן להפרעה ברימת דם לשריר הלב. אם מדובר בממצא חסר משמעות לא צריך טיפול ואם מדובר בהפרעה בזרימת דם יש לשקול צנתור לב.
יש לחזור עם הבדיקה לרופא המפנה שיחליט מה משמעות צניחות ה ST* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות לאבחון הגורם לנוזל פריקרדיאלייוסי22/08/2018
שלום רב,
הלכתי היום לבית החולים לצורך ניקור וניקוז הנוזל הפריקרדיאלי, ובבית החולים החליטו לא לעשות ניקור בשלב זה מכיוון שלפי בדיקת האקו לב שביצעו לי בבית החולים כמות הנוזל הינה קטנה עד בינונית ולכן אין צורך בניקוז בשלב זה (אציין שבבדיקה שביצעתי במסגרת קופת החולים מצאו נוזל בכמות בינונית+). בבדיקה גופנית התרשמו שאין טמפונדה.
הם הפנו אותי לרופא המשפחה להמשך בירור, על מנת לברר מה המקור לבעיה.
אני מוטרד במידה מסוימת מכך שקיים אצלי נוזל פריקרדיאלי במידה בינונית כבר למעלה מחודש, לא יודעים ממה הנוזל ולמעשה עד עכשיו לא בוצעה בדיקה אבחנתית מספקת. אציין שלקחתי כבר נקסין במשך 10 ימים וזה לא עזר (אפילו החמיר מעט), וכן יש לי ערך CRP שהוא כמעט 0 (ככה שכנראה זה לא דלקת?), ESR תקין, תפקודי קרישה תקינים.
שאלותיי:
1. אודה לך אם תוכל לכתוב לי אילו בדיקות נהוג לבצע בדרך כלל לצורך אבחון של נוזל פריקרדיאלי?
2. האם בדיקת CT יכולה לבדוק אם הנוזל הפריקרדיאלי מופיע בשל ממאירות? לצורך כך, האם מספיק בדיקת CT לאזור מסוים בגוף (למשל CT חזה), או שעדיף בדיקת CT כל גופי? במידה ולא יאשרו לי CT, האם בדיקת מיפוי עצמות יכולה גם כן לעזור לצורך בבירור זה?
תודה מראש על העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט30/08/2018מיפוי עצמות לא סביר שיעזור בגילוי סיבה לנוזל פרקרדאלי CT של החזה והבטן כן עשוי לעזור. אתה צריך להיות במעקב קרדיולוג בנוסף לרופא משפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבדיקת אקו לב נמצא נוזל פריקרדיאלייוסי21/08/2018
שלום,
בן 69.
לפני חודש בבדיקת אקו לב נמצא נוזל פריקרדיאלי בכמות בינונית. למרות טיפול בנקסין ב 10 ימים האחרונים, ביצעתי בדיקת אקו לב חוזרת וחלה החמרה קלה, נמצא נוזל פריקרדיאלי בכמות בינונית+ (עובי 16-18 ממ' קדמי, וליד עליה ימין עד 22 ממ'). טמת דיאסטולי קל של עליה ימנית.
הומלץ על בדיקה סיסטמית, אך פרט לאקו לב ולמספר מצומצם של בדיקות דם לא בוצעה בדיקה סיסטמית נוספת (למשל, נאמר לי בעל פה שניתן לבצע סיטי אך לא קיבלתי הפניה לכך).
כעת הופניתי לאשפוז לצורך "פריקרדיוצטזיז טיפולי / ואבחנתי".
לפי הבנתי מדובר בניקור של קרום הלב לצורך ניקוז הנוזל.
שאלותיי:
1. האם קיימים כדורים (במקום ניקור הפריקרד) שיכולים להפחית את כמות הנוזל?
2. במידה ופעולה התערבותית עלולה להיות גם מסוכנת, אולי עדיף לנסות להפחית את הנוזל הפריקרדיאלי באמצעות כדורים לפני פעולה התערבותית. אבל אילו כדורים קיימים שיכולים להפחית את הנוזל הפריקרדיאלי?
3. האם לא כדאי לבצע קודם בדיקות סיסטמיות נוספות (כגון בדיקת CT) לפני הפעולה ההתערבותית? להבנתי, חשוב לאבחן מה המקור לנוזל הפריקרדיאלי (שיכול לנבוע ממספר אפשרויות), האם יש בדיקות לא פולשניות שניתן לבצע - ומהן? האם הכוונה לבדיקת CT כל גופי / PET-CT?
4. במידה ואלך לבית החולים עם ההפניה ל"אשפוז ופריקרדיוצטזיז", האם ימהרו לבצע את התהליך הפולשני או שקודם כל ינסו לאבחן בדרכים לא פולשניות ולבחון חלופות טיפוליות לא-פולשניות?
האם קיימים סיכונים לטיפול הפולשני (ניקוב הפריקרד), ואם כן, אלו חלופות קיימות לטיפול הפולשני?
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט22/08/2018נוזל פרקרדאלי שלא מגיב לטיפול בנקסין וממשיך להצטבר ניתן לנקזו בניקור או לנסות טיפול בפרדניזון אם המצב לא מצריך ניקוז דחוף של הנוזל.
החסרון של פרדניזון הוא שקשה להגמל ממנו
יותר מזה לא אוכל לעזור במסגרת פורם אנטרנטי. לגבי מידע ספציפי עליך להתייעץ עם הרופא שהפנה אותך לבית החולים או עם רופאי בית החולים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בחזה לאחר אימון ריצהאלון19/08/2018
שלום,
היום ביצעתי אימון ריצה. במהלך האימון החל לי לחץ בחזה שמנע ממני לנשום עמוק. כעת, 12 שעות לאחר סיום האימון, הלחץ בחזה עדיין קיים וקשה לי לנשום עמוק.
הלחץ בא לידי ביטוי בתעוקה במרכז החזה.
אציין שלפני כחודשיים עברתי בדיקת מאמץ ואקו לב שיצאו תקינים.
האם יש סיכוי שמשהו השתנה בחודשיים?
האם אלו סממנים של בעיה בלב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/08/2018סמפטומים כאלה מצריכים בדיקת רופא בדחיפות יתכן שלא מדובר בבעית לב גם בעית ריאות למשל חזה אויר יכל לגרום לספטומים כאלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת דם כשיש דופק מואץדפנה19/08/2018
האם יש מניעה לתרום דם כשיש דופק מואץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט19/08/2018דופק מואץ יכל לנבוע מהרבה מאד סיבות. יש סיבות שבעטין לא כדאי לתרום דם: למשל אנמיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרלין האם מומלץ בהתקפי דופק מהירירדן17/08/2018
שלום, סובלת מהתקפי דופק מהיר כתוצאה מחרדות. דופק מהיר עד 130 למשך רבע שעה. האם מומלץ לטפל נקודתית כשקורה עם דרלין 10 מ"ג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט17/08/2018דרלין משפיע לאחר יותר מחצי שעה כאשר נוטלים אותו דרך הפה לכן לא יעיל לקחת אותו כאשר מתחיל דופק מהיר שנמשך רבע שעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק לב מורגש וחזקמורן16/08/2018
עשיתי בדיקת הולטר שיצאה תקינה לפני חודש. ובדיקות אקו לב, אקג ומבחן מאמץ לפני שנה שיצאו תקינות. עשיתי גם ספירת דם, בלוטת תריס שיצאו תקינות לפני חודש. אני מרגישה את דופק הלב שלי במהלך היום בבדיקה דופק 90 - 110 אך מורגש וחזק. מה יכולה להיות הסיבה ואיך אפשר לטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשךךךךךך
מורן16/08/2018בת 26
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט17/08/2018אם בזמן תחושת דופק חזק ההולטר או אקג הראה קצב לב תקין אין צורך לטפל בכך כי אין בכך כל סכנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי, בהמשך לאתמול - להלן בדיקה חוזרת שנעשתה הבוקרדביר16/08/2018
חלק 1
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלק 2
דביר16/08/2018
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט17/08/2018האקג דומה לקודם כלומר הציר החשמלי נוטה ימינה יש לחזור לרופא המפנה כדאי לבצע בדיקת אקו לב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי, תודה על התייחסותך+ שאלה
דביר19/08/2018קבעתי תור לאקו לב בעקבות הצעתך ואבדוק את זה.
רציתי רק לשאול:
אני בן 39, חולה אסטמה מאז שאני ילד.
בסך הכל מרגיש טוב , היה לי קצת קושי בנשימה השבוע ומכאן ההפניה לאקג.
האם לדעתך ייתכן קשר בין הממצא שראית למחלת האסטמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט19/08/2018אסטמה משמעותית עלולה לגרום לעומס על חדר ימין וזה יכל לתבטא בסטית ציר הלב ימינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצב לב מהיר, אודה לתשובתכםדוד16/08/2018
שלום לד"ר אני בן 21 אתמול לא חשתי טוב והיה לי קצת חום והדופק היה מהיר שהגיע ל190 הרפאים פינו אותי לבית החולים, שם ביצעו לי בדיקות דם א.ק.ג צילום חזה
צילום חזה תקין
א.ק.ג תקין
טורמפונין אמרו לי שהכל תקין
השאלה שלי הם אמרו לי לבנתיים לנוח וגם אם הדופק מהיר לא צריך להיחלץ ולגשת לרופא האם זה לא מסוכן שבמנוחה(גם באכילה) קצב הלב שלי מגיע ל117? ואם זה עולה יותר, לא לעשות כלום זה יכול לפגוע לי בלב?
שהלב לא יתעייף
אגב עשיתי לפני חודש בדיקת אקו לב שיצאה תקינה
וגם בדיקת הולטר 24 תקינה
וגם עשיתי לבלטות התריס תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגב
דוד16/08/2018עכשיו זה כבר לא מהיר כמו באותו יום זה ירד לפעמים עולה ל120 או קצת יותר ויורד מתאזן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט16/08/2018קצב לב מהיר שנובע מהקוצב הטבעי בלב (סינוס טכירקדיה) ברוב המקרים לא נובע בבעית לב אלא מסיבה חיצונית למשל מחלת חום. כאשר הסיבה החיצונית נעלמת גם הקצב המהיר חולף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי שאלה לגבי אקגדביר15/08/2018
היי,
אני ידוע כסובל מ"תסמונת החלוק הלבן" ובכל בדיקת לחץ דם עולים מאוד הערכים של לחץ דם ודופק.
אתמול בבדיקה של אקג שנעשתה מיד לאחר בדיקת לחץ דם ראתה האחות את התוצאות ומיד טענה שיש לי בעיה של דופק גבוה. (נדמה לי סביבות ה110-120). כשהגעתי הבייתה הדופק כבר חזר להיות במצב הרגיל של 75-80 ומאז אני בודק מדי פעם והוא אכן בגדר התקין.
נשאלת השאלה , מלבד הדופק המהיר, האם ייתכן ומזהים בעיות נוספות בבדיקה? מצורף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט15/08/2018באקג חסרים 3 חיבורים ב 9 החיבורים הנמצאים התרשים תקין פרט לקצב שהוא 107 בדקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצודק , להלן החיבור החסר..
דביר15/08/2018מודה מאוד על התייחסותך ועל זמנך.
דביר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט15/08/2018ציר האקג נוטה ימינה זה ממצא חריג לעיתים נובע ממיקום שגוי של חיבורי האקג. צריך לחזור עם התרשים לרופא. אין קשר בין קצב לב מהיר לממצא זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואתה אומר את זה
דביר15/08/2018בלי קשר לעובדה שבפעם השניה שסרקתי לך את החיבור החסר הסריקה עצמה יצאה נוטה ימינה כן ?
אני כמובן לא מבין בזה מאומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרקתי והפעם ישר יותר
דביר15/08/2018
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט16/08/2018אין קשר לזוית הסריקה
הציר החשמלי בלב נוטה ימינה זה ממצא שיש לודא האם הוא אמיתי או נובע בטעות בחיבור אלקטרודות האקג. לכן צריך לחזור לרופא שהפנה לאקג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק נמוך מה הסיבה?פאר13/08/2018
דופק נמוך הנני מתאמן בחדר כושר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יותר מדי פרטים...
מתעניין14/08/2018לא כתבת כלום. מה זה דופק נמוך? בן כמה אתה? האם יש מחלות כרוניות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח תוצאת בדיקת אקו לבאבי13/08/2018
שלום אני בן 37 ביצעתי בדיקת אקו במאמץ ובתוצאה לחץ הדם הריאתי במנוחה 31 ובמאמץ 48 האם זה נחשב לגבוה והאם צריך לפנות למומחה בתחום תודה על תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט14/08/2018כדאי לחזור לרופא שהפנה לבדיקה שיעריך אם צריך ברור נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי מעקב לבביאבנר12/08/2018
שלום רב
בן 40 מטופל באמיודרון עקב פרפור פרוזדורים מגיל 25.
עושה אחת לשנתיים אקו במאמץ מאחר ויש הסטוריה משפחתית וגורמי סיכון.
בבדיקות כנראה עקב האמיודרון לא מגיע לדופק מקסימלי אלא לאזור ה 160.
המבחן בדרך כלל מופסק מעייפות אחרי 13-12 דקות.
אין כאבים בבדיקה ובסיכום נכתב ללא עדות לאיסכמיה.
האם הבדיקה אמינה בתנאי שלא מגיע לדופק מקסימלי? האם זוהי הבדיקה המומלצת למעקב?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט12/08/2018אם אתה בבצע מאמץ לפי פרוטוקול ברוס במשך 12-13 דקות ללא כאבי חזה ומגיע לדופק 160 תוצאות הבדיקה אמינות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת האשלגן על הלבסתם מתענין11/08/2018
ענית לי ד"ר שמינון של 7000 שמוזרק /נלקח אוראלית דרך כדור גורם לדום לב(אני מניח שהתכוונת לכזה שגורם למוות מיידי,פאטלי),נכון?
אבל חקרתי בנושא,וראיתי שזה גם יכול לגרום לבעיות קשות בכליות.
אז איך הם יודעים אם הם ממיתים אדם או שפתאום הוא ישאר להם בחיים?
אי שם בארה"ב הכוונה היתה,כאשר אדם נשפט למוות .
הנושא מענין אותי כמו שרשמתי לך ד"ר.גם רפואית וגם ממהבט המוסרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט11/08/2018לצערי השאלה חורגת ממטרות פורום זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השלכות ארוכות טווח של ספאזםעודד09/08/2018
זיהו אצלי ספאזם, לוקח תרופות. רציתי לדעת מה ההשלכות ארוכות הטווח של המצב ומה הסיכונים הכרוכים בו? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט11/08/2018הכוונה לספאזם של העורקים הכליליים?
בהנחה שכן- טיפול בתרופות מרחיבות עורקים וטיפול בגורמי סיכון לטרשת עורקים אם ישנם (כולסטרול, לחץ דם, סוכרת עישון) עשויים למנוע ארועי ספאזם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



