מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דופק מורגש בצוואר קבועעידן30/06/2018
שלום אני מרגיש אצ הדןפק בצווןאר לא מהיר אבל מורגש קבןע ןשקם אחרי שכיבה במיטה או כול פעולה קטנה עושה, לי דופק חזק ומהיר עברצי בירור של הלב תקין בעבר אבל אז לא היה סימניפ כמו של היום היה גד דיפק מהיר פעפ בה עכשיו קבןע מרגיש טצ הדופק וזה מפריע מאוד וצורך בנשימוצ עמוקוצ כול הזמן יש בעיה בסינוס של האף האם יש קשר ?בדיקות דם תקינןצ אקג בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט30/06/2018אם בזמן ברור הלב שעברת לא חשתה בסמפטומים שאתה מתאר צריך לחזור על הברור לכן פנה לרופא המשפחה שיתחיל בברור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאים בבדיקת אקו לב במאמץיהלי28/06/2018
בת 52, אובחנתי לפני כשנה כחולת סקלרודרמה. סבלתי בעיקר מכאבי פרקים ושרירים. ללא טיפול. במעקב.
בבדיקת אקו לב במנוחה נמצא נוסל פריקרדיאלי קידמי בכמות פיזיולוגית ולחת דם תוך ריאתי 35 ממ"כ כולל הפרעה דיאסטולית דרגה 1. מקץ חודש בוצע אקו לב במאמץ ונמצא שוב נוזל פריקרדיאלי קדמי בכמות מינימלית, הפרעה דיאסטולית קלה ולחץ דם תוך ריאתי בשיא המאמץ 42 ממ"כ.
מרגישה כאב בחזה והקרנה ליד שמאל.
הקרדיולוג מפנה לרמאוטולוג וזה מפנה לרופא ריאות וזה מפנה שוב לקרדיולוג...... בינתיים אינני מקבלת טיפול.
לפניי שלוש שאלות:
1. האם במצב כזה נכון לי מאמץ גופני כמו טיסה וטיול בחול?
2. האם יש טיפול לבעיה?
3. האם המצב של אי ספיקת לב ולחץ דם תוך ריאתי יכול להיות הפיך?
בברכה
יהלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט28/06/2018סקלרודרמה ידועה שמחלה שעלולה לגרום לעליה בחלץ דם ראתי
לשם בדיקת אופציות הטיפול בבעיה צריך לפנות לרופא ריאות שמתמחה בלחץ דם ראתי. לגבי טיסה לחול יכל לענות רק רופא נבדקת על ידו ובחן את מצבך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיוק הממצאים
יהלי28/06/2018תודה על תשובתך המהירה. לצערי, מהתרגשות שכחתי לציין כי קדמה לבדיקת האקו לב במאמץ בדיקה במנוחה שבה הלחץ הדם התוך ריאתי היה 17 ממ"כ. בשיא המאמץ הוא עמד על 42 ממ"כ.
כלומר במאמץ ותחת טכיקרדיה יש עליה בלחץ הדם הריאתי.
האם טיפול נכון יכול למנוע הידרדרות?
האם הדגמת התפליט הפריקרדיאלי בכמות מינמלית לא דורש טיפול למרות כאב תמידי בחזה וביד שמאל גם במנוחה מוחלטת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט30/06/2018אם לחץ הדם הראתי במנוחה תקין זה פחות מדאיג
תפליט פריקרדאלי מינמלי הו ממצא שכיח, אם מדדי הדלקת תקינים: CRP שקיעת דם, סביר שאין משמעות לתפליט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מקרב לב. עזרתי לי מאד.
יהלי01/07/2018* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקו לב- mvp וטינטוןגיתאי27/06/2018
שלום, לאחרונה אני לוקה בטינטון פועם. הרופאים מעריכים שהדבר נובע על רקע וסקולרי. האם ה mvp יכול להיות הגורם?
כמו כן, צירפתי 2 בדיקות אקו בקובץ אחד. האחת עדכנית והאחרת משנה שעברה. אשמח לדעת אם קיימת החמרה בבעיה.
תודה רבה על המענה והרצון לסייע!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט27/06/2018לא סביר שטנטון נגרם בשל בעיה במסתם בלב.
האקו מראה תפקוד לב תקין עם החמרה קלה בדליפת המסתם המיטראלי שכעת היא בינונית קשה.
יש לחזור לקרדיולוג עם תוצאות הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות מבחן מאמץ עקב כאבים בחזהאלון25/06/2018
שלום, בשל לחץ בחזה וביד שמאל ביצעתי מבמן מאמץ.
להלן התוצאות:
אקג במנוחה: סינוס טכיקרדיה שינויים לא ספצייפיים של רהפולריזציה.
דופק מנוחה: 110, לד 140/100.
השגת דופק מטרה תוך 9.2 דקות, mets 13.2, דופק 160, לד 200/90.
התאוששות תוך 3.3 דקות, דופק 119, לד 170/90. שינויים לא ספצייפיים של רהפולריזציה.
סבירות נמוכה לנוכחות איסכמיה במאמץ. לא ניצפו הפרעות קצב בזמן המאמץ.
לא ניצפו צניחות st משמעותיות. לא ניצפו עליות st.
האם עלי להיות רגוע???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט27/06/2018הבדיקה לא מראה בעיה משמעותית פרט ללחץ דם גבוה.
יש לחזור עם התוצאה לרופא המפנה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק גבוה ותחושת עייפות מתמדתיעל24/06/2018
שלום,
אני בת 29, בריאה בדרך כלל.
מזה זמן רב אני סובלת מאי-נוחות בחזה ודופק גבוה (הכי נמוך שבדקתי במנוחה היה 90 ולרוב זה בסביבות 96) אך לחץ הדם בטווח הנורמה (יש הפרש מועט בין שתי הידיים)... בשנה האחרונה אני מרגישה עייפות רבה גם אחרי שינה, ומזה חודש יש לי סחרחורות ולפעמים התכווצות או כאב ביד שמאל שעוברים אחרי כמה שניות עד דקות והדופק עולה (מעל 100 בדרך כלל)... בנוסף, כל מאמץ פיזי הכי קל מעלה את הדופק מעל 120 ומדרגות ספורות עלולות להעלות את הדופק למעל 130 ואני מרגישה קוצר נשימה רב...
אני לא יודעת אם הדבר קשור, אך בגיל ההתבגרות סבלתי מאנורקסיה וכרגע אני בעודף משקל קל עקב חוסר איזון הורמונלי (בגלל שחלות פוליציסטיות) לכן אני נוטלת גלולות- יאז, ובנוסף אני נוטלת למיקטל ולעיתים אסיוול (בעבר קיבלתי תרופות פסיכיאטריות רבות)...
שאלתי היא, ממה הדופק הגבוה, חוסר הנוחות בחזה וההתעייפות המהירה עלולים לנבוע?
יש לציין, כי טרם הלכתי לקרדיולוג אך יש לי תור בקרוב.
תודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט24/06/2018דופק גבוה יכל להגרם על ידי סיבות רבות: אנמיה, יתר תריסיות, אחוז חמצן נמוך בדם, תפקוד לב ירוד, חרדה, כושר גופני לקוי ועוד. רופא יכל בעזרת מספר בדיקות פשוטות (ברוב המקרים) למצוא את הסיבה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוחי לב ולקיחת סטטיניםסטודנט23/06/2018
שלום, יש לי שאלה תיאורטית.
ניקח אדם שהגיע לגיל 60 לפני עידן הסטטינים. היה עליו לעבור ניתוח מעקפים. מאז הוא לקח סטטינים ושאר התרופות, והגיע לגיל 90.
אם ניקח את אותו אדם, שבגיל 45 התחיל לקחת סטטינים עקב כולסטרול גבוה, ולקראת 60 הוא היה יחסית בריא, אך בכל זאת בגיל 75 היה עליו לעבור את הניתוח, רק שהפעם יש לו כבר לחץ דם וסכרת במשך 10-15 שנה. האם בכל זאת איכות ואריכות החיים שלו תהיה גבוהה יותר מבמקרה בראשון? או שאם הוא התחיל לקחת תרופות בזמן, אז בכלל לא יהיה צורך לעבור את הניתוח, מסקימום כמה סטנטים?
כמו כן, למה אחד כמה שנים סובל מירידה בכושר הגופני, ותעוקת לב, לפני שנזקק לניתוח לב, והאחר, בגילו, פשוט יום אחד מרגיש תעוקה חזקה, מתאשפז, ורק אז מוצאים אצלו היצרויות קשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט24/06/2018שני האנשים אתה מתאר שונים זה מזה ביותר מדי פרמטרים (גורמי סיכון והגיל בו היו צריכים לעבור ניתוח) לכן לא ניתן להעריך את השוני בין תוחלת חייהם.
בקשר לשאלה השניה: יש כאלה שמתפתחים הצרות של 70-85% בעורק כלילי וזה לא גורם להתקף לב אלא לתעוקה ויש אחרים שהעורק אצלם נחסם באופן פתאומי והם מתוך בריאות שלמה פתאום לוקים בהתקף לב.
באתר שלי: ״ קרדיולוגיה מהלב״ יש סרטון שמסביר זאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוחי לב וסטטינים
סטודנט24/06/2018ה"תכנון" שלי היה, שמדובר באותו אדם, רק שבמקרה אחד הוא חי עד גיל 60 ללא תרופות, ואז נזקק לניתוח, ובמקרה השני הוא התחיל לקבל תרופות בזמן, ולקראת 60 היה בריא מבחינת CVD, אך כמה שנים אחרי זה פיתח לחץ דם וסכרת, ולכן בגיל 75 בכל זאת מחלת הלב השיגה אותו.
יכול להיות, שמדובר בסיפור התלוש מהמציאות, אבל למשל לארי קינג בגיל 53 עבר התקף לב קשה, ניתוח מעקפים, והיום בן 84, ומצד שני יש כאלה שחיים טוב עד גיל 80, ומתים מהתקף לב(אשר אולי היה נמנע, אילו 5-10 שנים קודם היו עוברים ניתוח מעקפים או לפחות כמה סטנטים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה להתחיל טיפול בפבוקסילשני21/06/2018
שלום רב,
אני רוצה להתחיל טיפול בפבוקסיל.
הבנתי שתרופות ssri פוגעות בקטע qt בא.ק.ג.
הבנתי באחד מהמאמרים שפבוקסיל לא פוגעת והיא די בטוחה לשימוש מבלי לפגוע בלב.
עברתי בדיקות הכל תקין למעט פעימות מוקדמות ממקור על חדרי.
אני מאוד רוצה להתחיל טיפול אבל חוששת.מצד שני אי אפשר לסבול את החרדות האלה יותר.
אשמח שתעשה לי סדר בראש.
תודה מראש
שני,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט21/06/2018הסיכון להארכת QT בשל טיפול בפבוקסיל קטן משמעותית מאשר עם תרופות SSRI אחרות. לכן תרופה זו בטוחה יותר מבחינה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומי שיש לו לב בריא ורק פעימות מוקדמות יש לו יכול לשלב אם פבוקסיל?
שני21/06/2018* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט21/06/2018אכן כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה פרופסור דוד רוט בריאות לכולם אמן
שני21/06/2018* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקו לב אודה לפיענוחאנונימית21/06/2018
שלום, אתמול ביצעתי אקו לב אבקש לדעת מה הממצאים אומרים? ואיך זה עם יתר הבדיקות שפירטתי האם תקין ?
סיכום בדיקה אקו לב כדלקמן:
חדר שמאלי אינו מוגדל, תפקודו הגלובאלי והאיזורי תקינים. מקטע הפליטה המוערך 65%. החדר אינו היפרטרופי. עליה שמאלית אינה מוגדלת. חללים ימניים בגודל ובתפקוד תקינים.
מורפולוגיה תקינה של המסתמים עם עקומות זרימה תקינות על פניהם.
הודגמה אי ספיקה טריקוספידלית מיזערית עם מפל לחצים בן 19 ממ"כ על פני המסתם הטריקוספידלי, ממצא המתאים ללחץ ריאתי מוערך של 25 ממ"כ.
לא נצפה תפליט פריקארדיאלי.
שורש האאןרטה והאאורטה העולה ברוחב תקין.
בדיקת האקו נעשתה כבדיקת המשך לבירור בעקבות רקע כפי שתיארתי בהודעה קודמת שבה התייעצתי לגבי הולטר 24 שעות שבוצע השבוע גם שבו התוצאות היו כדלקמן:
קצב סינוס, מהירות מקסימלית בשעות הבוקר סינוס טכיקרדיה עד 139 פעימות לדקה ומהירות מינימלית 64 , מהירות ממוצעת ביממת המעקב 87 פעימות לדקה.
הפרעות קצב חדריות לא נצפו
הפרעות על חדריות לא נצפו
הפרעות הולכה לא נצפו
שינויים משמעותיים לא נצפו
תלונות הנבדק לא נצפו.
הרקע לבדיקה, בת 37 משקל כ -88קילו(בעודף משקל) ,אסטמה ברקע על בסיס אלרגיה, כשאני מודדת דופק בבית מגיע לעתים עד 120 לפעמים 90 . אני לעתים מרגישה שהדופק מהיר עד כדי ששומעת אותו . כרגע אני בדיאטה כחודש וחצי והדופק התאזן בבדיקה ביתית לכיוון 80 עד 90, 95. בנוסף הייתה עליה בלח"ד לאחרונה שגם התאזנה לאור הדיאטה. עשיתי במקביל בדיקת שתן לסוכר תוצאה 0 .
בנוסף,ביצעתי אקג השבוע תקין
התבצעה בדיקת אולטרסאונד של ורידי הרגליים נמצא
תקין לא ממצאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט21/06/2018האקו מראה לב תקין מבנית ותפקודית. לגבי ההולטר עניתי כבר בשאלתך הקודמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אנונימית21/06/2018תודה על מענה אדיב ומהיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוגברות בעת חרדהאנונימית מפוחדת20/06/2018
בס"ד
שלום רב דוק,
בת 33 בריאה בדרך כלל ברוך השם.
מגיל 18 התחיל תופעת הםעימות המוקדמות.
סובלת מחרדות וסטרס.
בעקבות החרדות הייתי ב 12 שנה האחרונים לפחות 50 פעם בחדרי מיון.
לפניי שנתיים שלוש בערך פלוס מינוס עברתי בירור אקו לב תקין שמהלכו היה םעימה מוקדמת והרוםא מאר שזה כלום.הולטר 24 שעות נצפה םעימה בודדת 1 ממקור על חדרי.בדיקת מאמץ תקינה.א ק.ג כל שבוע בגלל החרדות.טרופונין תקין בכל םעם שמגיע למיון.
ב 3 שנים האחרונות היו 4 או 5 אירועים של פעימות מוקדמות בצרורות בהתקך הראשון היה לפחות 40 ברצף בשני גם איזה 30 ו בפעמים האחרות 15 20...היום היה 10 ברצף.מודה ומתוודה שסובלת מחרדות סטרס איומים ולא מטופלת.
להלן השאלות שלי;
האם חרדה לעיתים היא זו שמזמנת את אירועי פעימות המוקדמות?
האם חרדה וסטרס ומספיקק שבאה פעימה אחת נבהלים ממנה ואז הם גוררות עוד 10 איתם מהפחד?כי אחריי שהן מפסיקות יש דופק מהיר שבעצם מגיע מהחרדה בזמן שהיה את הפעימות מוקדמות.
הטם זה מסוכן שהן ברצף ?(לא קורה כל יום אבל יש התקםים כאלה בכל כמה חודשים תלוי במצב הנפשי בדרך כלל בתקופות יותר מתוחות)
בגדול מרגישה אותם לפעמים יום כן יום לא אולי 5 עד 10 ביום לפעמים נעלמות לחודש חודשיים בתקופות רגועות.
קרדיוחוג האחרון שנפגשתי איתו אגב הוא מכאן מהפורום דוקטור רוברט הפנר אם אני לא טועה טען שאין בעיה לבבית והכל תקין לפניי בערך 4 שנים שבדק לי בדיקת מאמץ.
הבעיה שהן מגיעו ברצף שם הפחד הגדול.אבל אם אני נזכרת באירועי הרצף הייתי כשעה שעתיים לפניי במתח וסטרס גדולים
בבקשה דוקטור נסה להרגיע אותי אני בלחץ.
נ.ב אחריי כל אירוע שהיה ברצף 30 או 49 פעימות ישר הגעתי למיון ואמרו שהכל תקין לאחר טרופונין וא.ק.ג וצילום רנטגן.
הממצא הילידי שיש לי כל הזמן בא.ק.ג וזה שנים ככה גלי t הפוכים ב L3 ותמיד הרופא אמר שזה תקין.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/06/2018פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה ולא מסוכנת. הן לא גורמות לדום לב או התקף לב. הן עלולות לגרום לחרדה ואז הסמפטומים גוברים אך גם אז אין בהן כל סכנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אבל אני רוצה להוסיף שאלה
נטע20/06/2018תודה דוקטור אבל המק3ים והפעמים דהם באו ממש שניה אחרייה שניה למשך 10 דקות 50 פעם 40 פעם היו פעמים 10 פעמים ברצף כמו היום.זה גם לא מסוכן?כי תמיד בזמנים שזה קרה חוץ מהיום הלכתי למיון ואמרו שהכל תקין.ושהחרשה מייצרת אותם אחד אחריי השניה.
אני רק רוצה להרגע בקשר לזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני רוצה להתחיל טיפול בחרדה
אנונימית20/06/2018פסיכאטר נתן לי אופציה לשתי כדורים שונים ואני צריכה לבחור.
או פבוקסיל או לוסראל.
האם עם פעימות מוקדמות מותר לקחת כדורים כאלה זה לא מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט20/06/2018ניתן לקחת לקחת תרופות אלה גם אם יש פעימות מוקדמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח של אק"גמורן19/06/2018
שלום,
היום הייתי במיון מאחר ונפלתי אחרי שקיבלתי סחרחורת. אין שברים למזלי רק כאבים ונפיחות. בתוך חלק מהבדיקות בוצע גם אק"ג והמכתב שחרור כתבו: סינוס 77, היפוך גלי T ב-ווו, ללא שינוי st. ללא הארכה של qt.
אשמח להסבר על תוצאות הבדיקה
בת 35 אוטוטו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/06/2018אין משמעות להיפוך גל T ב חיבור 3 - אם זה הממצא היחיד באקג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח תוצאות הולטר 24 שעותאנונימית19/06/2018
קצב סינוס, מהירות מקסימלית בשעות הבוקר סינוס טכיקרדיה עד 139 פעימות לדקה ומהירות מינימלית 64 , מהירות ממוצעת ביממת המעקב 87 פעימות לדקה.
הפרעות קצב חדריות לא נצפו
הפרעות על חדריות לא נצפו
הפרעות הולכה לא נצפו
שינויים משמעותיים לא נצפו
תלונות הנבדק לא נצפו.
הרקע לבדיקה, בת 37 משקל כ -88קילו(בעודף משקל) ,אסטמה ברקע על בסיס אלרגיה, כשאני מודדת דופק בבית מגיע לעתים עד 120 לפעמים 90 . אני לעתים מרגישה שהדופק מהיר עד כדי ששומעת אותו . כרגע אני בדיאטה כחודש וחצי והדופק התאזן בבדיקה ביתית לכיוון 80 עד 90, 95. בנוסף הייתה עליה בלח"ד לאחרונה שגם התאזנה לאור הדיאטה. עשיתי במקביל בדיקת שתן לסוכר תוצאה 0 .
בנוסף,ביצעתי אקג השבוע תקין
התבצעה בדיקת אולטרסאונד של ורידי הרגליים נמצא
תקין לא ממצאים.
אודה לפיענוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/06/2018ההולטר מראה קצב לב תקין. הקצב הממוצע מעט מהיר עבור אדם מבוגר - יכל לצביע על כושר גופני נמוך, אנמיה יתר תריסיות או השפעה של טיפול באסטמה - ונטולין וכדומה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי בדיקת מיפוי לב במאמץדן18/06/2018
תודה על כל התשובות ביצעתי מיפוי לב במאמץ בן 43 חולה סכרת כל המיפוי יצאה תקין .למעט לפי מה שכתוב הודגמו משקעי סידן בדופן העורקים lab.סיכום מיפוי הממצאים מצביעים על טרשת כליליתלא חסימתית משמעותית לגיל הנבדק באחוזון 75 % פראפוזיה מיקרודיאלית תקינה מה אומר ומה מומלץ לעשות תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/06/2018המיפוי מראה שאין חסימות בעורקים כלילים אך יש התחלה של טרשת עורקים לכן יש לטפל היטב בכל גורמי הסיכון למשל להפחית LDL אל מתחת 70 מג% לאזן לחץ דם וסוכרת לא לעשן ולבצע פעילות גופנית מתונה על בסיס יומי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיאליס יומי והשפעתו על הלבדוד18/06/2018
שלום אני צעיר יחסית 36 משתמש בסיאליס יומי כ 3 פעמים בשבוע 5 מג
אני שם לב שבעת משגל מיני תחת השפעתו של הסיאליס הדפיקות לב שלי חזקות מאוד ומהירות כל כך מרגיש כאילו עוד שניה יש לי פרפור פרוזדור או משהו .. ממש כאילו הלב מתפוצץ האם זה עקב הסיאליס הזה? אני כבר שנה עם השימוש בו...
אין לי מחלות לב ברקע ולחץ דם וכו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/06/2018סיאליס לא אמור להשפיע על הלב אבל אם אתה בן 36 ובריא מדוע אתה זקוק לסיאליס? אם אין צורך בתרופה לא כדאי לקחת אותה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכי הזקפה שלי חלשה...
דוד22/06/2018אין לי מחלות פיזיות אבל עובדה שהזקפה שלי חלשה... הטסטוטרון הכללי אצלי בחלק הנמוך של הנורמה אבל אמרו לי שכל עוד הוא בתוך התחום גם אם קרוב למינימום ושאר ההורמינם תקינים אז זה לא מהטסטוסטרון וגם אם היה טסטוסטרון ולקחת אותו עוד יותר גרוע מסיאליס בטח ובטח ללב...ולהצעתך מדוע לא כדאי לקחת סיאליס ? מה ההשלכות ארוכות הטווח? חשבתי לקחת איקקלומין כלומיד ולראות אולי זה ייתן לי boost לטסטוסטרון... אשמח לתשובותייך המקצועיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט22/06/2018אם הסיאליס גורם לך לסמפטומים תנסה ויאגרה במקום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת צריבה בבטן וביד שמאלרונן17/06/2018
שלום ד"ר,
אני בחור בן 33, גובהי 1.75 ומשקלי 85. מעשן סיגריה אחת/שתיים ליום. בריא בדרך כלל.
בחודש וחצי האחרון אני מרגיש תחושת שריפה/צריבה חזקה במרכז הבטן וכן תחושה דומה המתלווה לה לאורך יד שמאל. אציין כי התחושות מופיעות במנוחה ללא קשר למאמץ פיזי. אוסיף כי לפני מספר חודשים עברתי בדיקת גסטרוסקופיה שנמצאה תקינה בשל תחשות נפיחות שהטרידה אותי. האם תחושות הצריבה שאני חווה בבטן וביד יכולות להצביע על בעיה לבבית או שמא ייתכן ומדובר בבעיה אחרת שאינה קשורה בלב? והאם בדיקת אק"ג יכולה לשלול בעיה חמורה בלב? בתודה מראש, רונן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/06/2018צריבה בבבטן שלא קשורה למאמץ גופני לא סביר שקשורה ללב. אבל בכל זאת כדי לפנות לרופא המשפחה להבדק.
אקג לא שולל בעיה בלב.
העישון עלול לגרום לבעית לב לכן מומלץ להפסיקו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם בעת צינוןסטודנט16/06/2018
שלום,
אני עומד לבצע בדיקת דם כללית, כולל כולסטרול וסוכר. בימים שני עד רביעי היה לי חום עד 37.5, ולקחתי 3 כדורידקסמול. כרגע ההרגשה תקינה, למעט קצת שיעול ונזלת. האם אני יכול בתחילת השבוע לבצע את הבדיקה, או שהתוצאות עלולות לצאת מעוותות עקב ההצטננות? (ביחוד שומנים, סוכר, כבד)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט16/06/2018אם החום חלף ניתן לבצע הבדיקה בשבוע הקרוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ועוד שאלה -
סטודנט16/06/2018מה קורה אם הצום הוא קצת מעל ל 12 שעות, אולי 14-16? והאם הצום חייב ליפול על שעות שינה? אם אני עובד משמרת לילה וצם, אפשר לבצע בדיקת דם אמינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט20/06/2018לא אמורה להיות בעיה עם צום מעט ארוך יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



