מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- Mvp- צניחת המסתם המיטרלידניאל31/10/2018
בוקר טוב,
בן 29 , אובחנתי עם mvp בגיל 12, מבצע מעקבים שנתיים.
ביצעתי בדיקת אקו לאחר ארבע שנים בהן לא ביצעתי את הנעקב השנתי.
ממצאו הבדיקה העלו כי רמת הליקוי השתנתה מרמת moderate לרמת severe.
הבנתי שנהוג לתקן או להחליף את המסתם במצב שלי .אדגיש כי אין לי סימפטומים.
1.האם זה נכון שנהוג לתקן את המסתם במצב שלי?
2. האם יש טעם להמתין ?
3.האם מדובר בפעולה מורכבת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט31/10/2018עליך לקבוע תור לקרדיולוג ולהביא את דוח האקו המלא כדי להעריך את מצב הלב ולהחליט אם יש צורך בניתוח כעת או רק בהמשך מעקג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אקו לב שקיבלתי היוםנתי29/10/2018
היי שלום רב דוקטור.
עקב מחלת פברי שממנה אני סובל אני עושה בדיקות מעקב שנתיות כגון: אקו, א.ק.ג, בדיקת עיניים, שמיעה וכו'...
הייתי שמח שתעזור לי לפענח את תוצאות בדיקות האקו האחרונה שביצעתי לפני כמה ימים.
התוצאות הם:
Aortic Root 37
Ascending Aorta 25
Left artium 42
Right ventricle 32
End Diastole 50
End Systole 31
Ventricle Septum 9
Posterior Wall 8
Diastolic function E=96 cm/sec
A= 39 CM/sec
E/A 2.4
E'=26cm/sec
E/E'=3.7
כמו כן מצויין ש:
מסתם מיטרלי: אי ספיקה מינימלית
טריקוספידלי: אי ספיקה מינימלית
מסתם אאורטלי: תקין
מסתם פולמנורי: אי ספיקה מינימלית
סיום:
NORMAL LEFT VENTRICULAR SIZE AND SYSTOLIC FUNCTION
NORMAL RIGHT VENTRICULAR SIZE AND SYSTOLIC FUNCTION
MILD LEFT ATRIAL DILATATION
MINIMAL TRICUSPID REGURGITATION, TIG = 23mmHg
תודה רבה דוקטור מעריך את זמנך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט30/10/2018האקו מראה תפקוד לב תקין ללא בעיה מסתמית משמעותית.
יש לחזור לרופא המפנה עם תוצאות האקו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משמעות של "אאורטה מבולטת ומסויידת"חי28/10/2018
אשמח לקבל הסבר על אאורטה מבולטת ומסויידת, תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט30/10/2018האורטה מסויידת - כלומר מצופה בסידן- ממצא זה קשור בגיל ובנוכחות גורמי סיכון כמו לחץ דם גבוה כולסטרול גבוה או סוכרת. לרוב אין לו משמעות אלא אם דרוש ניתוח לב ואז הסתיידת משמעותית של האורטה עלולה להפריע.
איני יודע מה שמשמעות ״מבולטת״
בכל אופן יש לחזור לרופא שהפנה לבדיקה לקבל פרשנותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות ביד שמאל שנראות לעייןמיה24/10/2018
שלום דר
היום במקרה שהחזקתי את הטלפון הנייד הסתכלתי על היד והבחנתי שבסוף הזרוע כמה סנטימטרים מכף יד שמאל יש וריד פועם לא קופץ אלא ממש תנועות של דפיקות לב איטיות וסדירות כמו שעון אני רואה את הדפיקות ממש מתחת לעור כאילו העור עולה ויורד אבל ממש צריך להתרכז
כבר כמה ימים יש לי כבדות ביד הזו ואני סובלת ממתח נפשי ,
האם הדבר נורמלי או שלא אמורים לראות את הדפיקות ?! האם צריך לבדוק דחוף ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט27/10/2018כנראה ראית את פעימות הערק הרדיאלי. באנשים רזים ניתן לבחין בזה וזו תופעה נורמלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ATRIAL FLUTTER בפעם הראשונה- האם מצריך טיפול לאנטיקואגוציה?משה23/10/2018
שלום רב,
אימי בת 83 הגיעה למיון עקב ריפרוף פרוזדורים לראשונה אשר התבטא בדפיקות לב (160) וחולשה האירוע נימדך כשעה וחלף ספונטנית בחדר המיון.
אושפזה למעקב בבית החולים. מחוברת למכשיר הולטר כמוכן עשתה הולטר 24 בקהילה לאחר השחרור ללא עדות לרפרוף.
שאלתי היא כזו:
בבית החולים בשחרור נרשם בפירוש כך:
לאור זאת שזה אירוע ראשון לא קיבלה בשלב זה טיפול לאנטיקואגוציה. שומרת על RYTHM CONTROL.
לעומת זאת הרופא הקרדיולוג בקהילה טוען שזה לא נכון בכלל ועליה לקבל נוגדי קרישה,
מה דעתך בנושא, האם ניתנים נוגדי קרישה באירוע ATRIAL FLUTTTER ראשון או לא?!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט24/10/2018השיקול לגבי צורך באנטיקואגולציה קשור לגורמי הסיכון לקריש דם בפרוזדור וארוע מוחי, ולא לעובדה שהפרפור אובחן לראשונה. אם הקרדיולוג העריך שהסיכון גבוה הצדק איתו. למעשה גיל 83 כשלעצמו הוא גורם סיכון ואם יש עוד גורם סיכון אחד האינדיקציה לאנטיקואגולציה קיימת ללא ספק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריפרוף פרוזדורים
משה24/10/2018שלום רב,
ומה עליה לעשות במקרה אירוע חוזר כזה בו מרגישה דופק מהיר מאוד (פעם אחרונה נימדד 160) וחולשה נוראית.
האם כדאי לקחת קרדילוג וואבן (כפי ששמעתי בתוכנית של פרופ' קרסו) ואז לגשת למיון?
אם כן, איזה מינון של קרדילוג לקחת בזמן האירוע (היא לוקחת 1.25mg יומית)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט27/10/2018אם דופק 160 מלווה חולשה נוראית יש לפנות למיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה שהלב קופץ וחנק ושיעול מלוויםאורלי22/10/2018
שלום רב ..
שמי אורלי. בשנה האחרונה ובחודש האחרון בפרט יש לי רגעים כאלו שבהם אני פתאום קופצת ממש בבהלה מטורפת כי יש תחושה שהלב מפסיק לפעום לחלוטין. התחושה הזו גורמת לי לחנק של ממש. תחושה של חנק שגורם לי להשתעל לכמה שניות וממש לא לנשום. תחושה מלחיצה ולא טבעית שסוחבת אותי עם זה שעה שעתיים. מה זה בעצם? אשמח מאוד לדעת... שוב אני אציין שזה ממש מבהיל ...׳לפעמים זה נמשיך טיפה יותר ממס בודד של שניות...
אשמח לתשובה בהקדם:) תודה רבה לך !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט24/10/2018התחושה שאת מתארת אופיינית לפעימות מוקדמות אבל כדי לודא זאת (להגיע לאבחנה) יש לתעד קצב לב בזמן סמפטומים. לשם כך יש לפנות לרופא שיפנה לבדיקות הדרושות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מהיר גבוה- ותרופהנטלי21/10/2018
שלום, בת 35, תמיד סבלתי מדופק גבוה בסביבות 90-110 במנוחה. ללא בעייה קרדיולוגית משום סוג. שלש שנים אחרונות נטלתי פרולול 10מג X 3פעמים ביום. לפני שבועיים החלפתי את הפרולול ביוזמתי לנורמלול 25מג X 2 פעמים ביום.
החלפתי משום שרופא ריאות ייעץ לי להפסיק או להחליף פרולול עקב הפרעות נשימה {ללא מחלת ריאות, ריאות תקינות} ונורמלול הוא סלקטיבי ופחות משפיע על נשימה, וגם כי הפרולול כבר לא ממש הוריד לי את הדופק.
שאלתי היא כזו, האם מבחינת מינונים זה נשמע תואם את כמות הפרולול שהיתי לוקחת? 30מג פרולול - וכעת 50מג נורמלול.
אגב, הנורמלול אכן מוריד לי את הדופק ל 75-90במנוחה.
שאלה נוספת, האם הנורמלול מתאים במצב כזה של דופק גבוה שאינו נובע ממחלה / הפרעת קצב?
יש לי תור לקרדיולוג רק בעוד שבועיים, ומאוד חשוב לי לדעת אודה לך מאוד על דעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט24/10/2018הנורמלול מהווה תחליף טוב לפרולול במצב שאת מתארת. המינון של 50 מג הוא יותר פוטנטי ממינון פרולול של 30 מג לכן כנראה מינון זה כן מאט לך את הדופק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה פרופ רוט
נטלי24/10/2018* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק במנוחה האם תקין?אברהם20/10/2018
שלום,
בן 66, נוטל טריטייס 2.5 מג פעם ביום (מעל 10 שנים)וגלוקומין פעם ביום .לחץ דם תקין .מזה כשנתיים אני רוכב פעם בשבוע(בשבת) כ 35 קמ באופניים ובמהלך השבוע לא עושה פעילות ספורטיבית. כשאני מודד דופק במנוחה הדופק הוא 88 . האם זה תקין ? והאם אני יכול להמשיך פעילות זו באופניים ללא חשש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט24/10/2018דופק 88 בדקה במנוחה לאדם בוגר הוא מהיר. כדאי לבצע בדיקת הולטר קצב לב כדי לבחון את קצב הלב במהלך 24 שעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דליפה והיצרות - מה חומרת הממצא?מירית19/10/2018
שלום אני בת 30 לפני שבועיים ילדתי תינוקת שעברה צינתור בגלל היצרות במסתם ראיתי
שנגמר בהצלחה ברוך השם
הרופא המטפל הציע לי לעשות גם אני אקו לב לשלול אם זה תורשתי
האקו לב שלי יצא תקין חוץ מדליפה קלה במסתם אורטלי ומינטרלי..
הרופא המומחה אמר לי שזו מצב ולא בעיה ואולי בגלל שאני אחרי לידה רק שבועיים וזה יעלם אחרי תקופה.
אמר לי לחזור על הביקה עוד שש חודשים אם זה נעלם אז זה מהיריון ואם לא כנראה מלידה יש לציין שאני לא חשה שום דבר ועושה ספורט וגם יש לי 3 בנים
רציתי לדעת מה חומרת הממצא הזה האם יש סיכוי שזה יחמיר
והאם יש קשר בין היצרות של הבת שלי לבין הדליפה הקלה
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/10/2018דליפה קלה של מסתם לרוב אינה משמעותית ולא סביר שיש קשר בינה לבית הצרות מולדת של מסתם שהיתה לבת שלך. תמשיכי במעקב אקו כפי שיעץ הרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אקו לב אישה בת 83משה18/10/2018
שלום רב,
אימי בת 83 עשתה אקו לב עקב EVALUATION OF VENTRICULAR AND VALVULAR FUNCTION דופק מהיר 160 ולכן אושפזה למעקב
ובין יתר התוצאות:
CALCULATED PEAK PRESSURE GRADIENT ACROSS THE AORTIC VALVE 19mmHg
מה המשמעות של תוצאה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט19/10/2018מפל לחצים של 19 ממ על המסתם האורטלי מלמד על הצרות קלה של המסתם.
יש לחזור למעקב לרופא שהפנה לבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיצרות מסתם האורטלי
משה19/10/2018שלום,
בהמשך לתשובתך. באקו קודם לפני 9 חודשים מפל הלחצים היה 9ממ, וכעת 19 ממ. האם זה ידרדר. מה הסיבה. ייתכן ומדובר בלחץ דם גבוה מידי פעם? האם היצרות זו שכיחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
משה20/10/2018או שהסיבה להיצרות זה אותו אירוע EVALUATION OF VENTRICULAR AND VALVULAR FUNCTION חד פעמי של דופק מהיר כ-160, שבעקבותיו אושפזה למעקב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט20/10/2018אין קשר ללחץ דם גבוה ואם האקו בוצע כאשר הדופק היה תקין אין גם קשר לדופק של 160 בכל אופן יש להמשיך מעקב קרדיולוגי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בנוזל סביב הלביוני18/10/2018
מצאו לי בבדיקת אולטרסאונד נוזל סביב הלב. אני מניח שזה לא ממש תקין, על מה זה מעיד ואיך מטפלים בזה? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט19/10/2018תלוי מה כמות הנוזל ואם יש סימני מחלה נלווים למשל חום או מדדי דלקת מוגברים. עליך לחזור לרופא המפנה לבדיקה שיעריך את מצבך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- NOAC עם אספירין ומדללי דםמתי16/10/2018
מותר לשלב NOAC עם אספירין ומדללי דם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט19/10/2018תלוי במצב הרפואי ובסכנה לדמם. למשל אדם עם פרפור פרוזדורים שעבר צנתור עם סטנט צריך שילוב של NOAC ואספירין. אבל אם עברה שנה מאז הצנתור ולא היה ארוע לב מאז ניתן להפסיק את האספירין ולהמשיך את ה NOAC
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על הליכה לאחר צינתורניסים13/10/2018
אני בן 61 לפני כשנתיים עשיתי צינתור אני מקפיד לעשות הליכות יום יומיום כשעה ורבע כל יום .
ברצוני לדעת האם שילוב של הליכה וריצה ביחד יותר טוב
מהליכה בלבד.
אשמח לקבל תשובתכם
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט14/10/2018מבחינה בריאותית אין הבדל בין הליכה מהירה לריצה. ההבדל הוא שבמהלך ריצה מוציאים יותר קלוריות פר יחידת זמן לכן צריך ללכת יותר זמן כדי להשיג אותו מאמץ כמו בריצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ולחץ במרכז החזהאסף09/10/2018
שלום,
בן 41. פעיל ספורטיבית.
במהלך החודשים האחרונים יש לי כאבים ולחץ בחזה. הכאב מתמקד במרכז החזה וברום הבטן. הכאב מופיע ומתגבר בזמן פעילות גופנית. לפעמים מופיע עם פעילות גופנית ונעלם רק אחרי כמה ימים.
לפני כחודש ביצעתי אקו לב במנוחה ובמאמץ. צוין כי אני בכושר טוב ולא נמצאה בעיה (למעט דלף מיטראלי קל). ביצעתי אף צילום חזה שיצא תקין.
אודה לעזרתך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט10/10/2018עליך לחזור לרופא שהפנה אותך לאקו מאמץ שיחליט האם להסתפק בבדיקה זו או להמשיך בברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלת המשך גלי Q משמעותיים הם סימן לאוטם שריר לב ישן.יונתן08/10/2018
בתשובת לשאלתי מהם גלי Q זעירים בתרשים,תשובתך היתה כי גלי Q משמעותיים הם סימן לאוטם שריר לב ישן. גלי Q זעירים יכולים להיות ממצא בגדר הנורמה. יש לי אקו לב במאמץ תקין. כולל יש הסתיידות עורקים קלה מאד (16 ברקורד) . האם זה מחזק את זה שאולי זה בגדר הנורמה ולא היה אוטם ישן. אני שואל כי יש לי כל מימי תופעות ותחושות בחזה וכל בדיקה יוצאת תקינה. אני בעל מקצוע בתחום בטיפול ומבחין היטב בסימנים רגשיים דומים ואין זה כך. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט08/10/2018גלי Q זעירים אינם בדרך כלל סימן לאוטם אבל כדי לקבל הערכה מהיימנה יש לפנות לקרדיולוג עם תרישם האקג ודוח האקו ולקבל את הערכתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



