מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח זעיר פולשני לדוליכוסיגמה?רונן25/10/2008
שלום, בשנים האחרונות סובל אבי (70) מכאבים כרוניים ברגל ימין שהחלו דווקא לאחר השתלת מפרק ירך. בשנה האחרונה הוא החל גם לסבול מכאבים עזים בפי הטבעת ובעקבות זאת במהלך הבדיקות אובחנה אצלו דוליכוסיגמה המגיעה מתחת לסרעפת הימנית ו-Chiliaditi Syndrome (עמדה גבוהה סופראהפטית של הקולון הרוחבי) בלי עדות לממצא פעיל או פתולוגי. כמו כן אובחן בקע היאטלי של הקיבה לבית החזה. בחוות דעת של מומחה (ד"ר סנטו משה) נקבע שהכאב הכרוני או הכאב בפי הטבעת לא נובע ממערכת העיכול והוא אינדיקטיבי לכאב שורשי L5S1 (אבי עבר ניתוח כריתת דיסק בעבר שכנראה לא פתר לגמרי את בעיית לחץ העצבים). כמו כן קבע המומחה שאין אינדיקציה לניתוח בגלל הדוליכוסיגמה אבל הוסיף שבמידה והמצב יחמיר אולי יהיה מקום לשקול שוב ואכן בשבוע האחרון נראה שחלה הדרדרות במצב. שאלתי, האם קיימת פרוצדורה לפרוסקופית לטיפול בדוליכוסיגמה? שאלה נוספת מתבקשת בפורום הזה היא האם כדאי לנו לשקול גם פרוצדורה כזו לגבי הלחץ בעמוד השדרה. מאז ניתוח הכריתה והקיבוע שאבי עבר לפני מספר שנים ייתכן שהטכניקות החדשות יאפשרו לבצע מקצה שיפורים, במידה ונחוץ. בתודה מראש, רונן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר ניר וסרברג26/10/2008רונן שלום
בתשובה לשאלה - ניתן לבצע כריתה לפרוסקופית של דויליכוסגמה אבל השאלה החשובה היא אם יש התוויה לניתוח? ("נראה שחלה הדרדרות במצב.."...)
לגבי החלק האורטופדי כמובן שצריך לשאול אורתופדים . כעקרון אין לשלב ניתוח אורתופדי עם כזה של מעי שנחשב מזוהם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עזים לאחר ניתוח פרוסקופיקארין25/10/2008
שלום, לפני שבוע עברתי ניתוח פרוסקופי בעקבות דלקת בתוספתן לאחר בדיקה של סיטי. מאז אני סובלת מכאבים עזים בנקודת חתך אחת, ליד התבור. ניגשתי לאחר 3 ימים שוב למיון, עשו אולסטראסאונד, נמצא הכל תקין. שחררו אותי הביתה עם אנטיביוטיקה ומשככי כאבים. הכאבים העזים ממשיכים ומשככי כאבים לא ממש עוזרים. לא הגיוני שחתך גורם לכאלה כאבים עזים. האם יכול להיות שנגרם נזק כלשהו נוסף לחתך שגורם לכאבים עזים כ"כ? אני אשמח לשמוע את תגובתך בעניין, המון תודות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר ניר וסרברג26/10/2008קארין שלום
קשה לאבחן דרך האינטרנט
אני מסכים שהתאור שלך מתאר מצב לא שכיח שדורש ברור . הממצאים השכיחים באזור לאחר ניתוח הם הצטברות נוזל או אבצס או לפעמים כליאה של תוכן בטן ( שומן או מעי)באזור החתך. אלו היו נראים קרוב לודאי על ידי הסונר אך יש לזכור שזו בדיקה שתלויה מאוד במבצע וכן אם אין ממצא מדוע אנטיביוטיקה ( או שהיה ממצא?). מאחר ומדובר בשבוע אחרי ניתוח וניתן טיפול ....היתי מחכה מעט ( 24-48) ופונה שוב למנתח אם אין הטבה ,או קודם אם יש החמרה או סימן אחר ( כמו חום למשל)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדר' ניר וסברגשגית23/10/2008
שלום! אני כבר 3 שנים ויותר סובלת מכאב בטן במיוחד ברבע הימיני בדיקות מקיפות לא העלו דבר. קיבלתי התקף חזק למרות שהייתי תחת אנטיביוטיקה בגלל דבר אחר . איזור מסויים כואב. בבי"ח אמרו לי אין אפנדציט שחררו אותי ואמרו לאור הזמן הממושך של הכאבים יש לבצע לפרוסקופיה. בתשובה של האולטרסאונד נמצא איזור עם נוזל הרופאת משפחה טוענת שזו כנראה דלקת באיזור המעי. האם בלפרוסקופיה יראו את הממצא ? עכשיו אני ממתינה לכירורג. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר ניר וסרברג26/10/2008שגית שלום
ניתוח לפרוסקופי הנו ניתוח לכל דבר ומאפשר הסתכלות וסקירה של הבטן. אם יש ממצא שניתן לראותו הוא יראה או יעלה חשד מספיק כדאי להצדיק הסתכלות פתוחה או ( וזה פעמים רבות המצב) ישלול ממצא. אני מניח שאם מדובר בתהליך של 3 שנים הרי שבוצעו בדיקות אחרות
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהכרמית22/10/2008
שלום.. ברצוני לדעת האם יש הבדל במחירים בין ניתוח רגיל לבין ניתוח לפרוסקופי? והאם מסוכן יותר לעשות ניתוח לפרוסקופי (כריתת רחם) לאלו שעברו השתלה בעבר או שמא ההפך הוא הנכון? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר ניר וסרברג22/10/2008כרמית שלום
איני גניקולוג ושאלה ספציפית לגבי כריתת רחם יש להפנות אליהם
לגבי תמחור עקרונית ניתוחים לפרוסקופים יקרים יותר בגלל הציוד .
בחולים שעברו ניתוחים קודמים ( תלוי איזה ) לא תמיד ניתן לבצע ניתוח לפרוסקופי אך אין מדובר בהתווית נגד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרוסקופיה להוצאת חצוצרה ימניתאני-אני17/10/2008
שלום, בתחילת ספטמבר עברתי ניתוח לפרוסקופיה להוצאת חצוצרה ימנית בעקבות הריון מחוץ לרחם. מאז חזרתי לשגרה. 1. לפני כשבועיים התחיל לי כאב מעומעם בצד שמאל (לא הצד של הניתוח)כאב שחשתי בו בזמן נשימות עמוקות, ועם הזמן הכאב הוא הרבה יותר מעומעם אבל צד שמאל נתפס לי הרבה יותר פעמים מבעבר - האם יש קשר ? הרופא חשד בדלקת בשתן - אך לא זאת הסיבה... מה דעתכם? איזה בדיקות נוספות כדאי לי לעשות? 2. חזרתי לשגרה גם בפעילות הספורטיבית - אך לאחר פעילות אירובית אני חשה בכאב בצד ימין למטה ( הצד של הניתוח) , כאב שמקרין גם לשוק רגל ימין - והכאב עובר לאחר שעתיים - שלוש. מה הסיבה? האם זה קשור לניתוח? ( לא היו לי כאבים כאלו בעבר), האם להמנע מפעילות אירובית? האם ישנן בדיקות שעליי לבצע? תודה וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר ניר וסרברג17/10/2008למרות שעל פניו לא נראה לי שהתלונות בצד שמאל קשורות ואולי אלו מימין כן ,תמיד צריך לשלול קשר כזה ולשם כך פני לרופא המנתח על מנת שיבדוק אותך ויתיחס בהתאם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרוסקפיה בעקבות הריון חוץ רחמי
רלי ברהום25/09/2009הי חג שמח ושנה טובה
לפני כחודש עברתי לפרוסקופיה לכריתת חצוצרה ימנית בשל הריון חוץ רחמי שתפס את כל החצוצרה
מבדיקה שגרתית שעברתי נמצא כי ישנה ציסטה ברחם כמו כן ע"פ אבחנת גניקולוג התפרים לא התאחו ולכן טרם חזרתי לעבודה.
חבל שהניתוחים הללו שעברתי היו כניתוחי חירום בשל אטימות של רופאים בביה"ח
ההרגשה הפיזית עדיין קצת קשה אך ההרגשה הנפשית קשה הרבה יותר, נכון שניצלתי ממוות אך בדיעבד בכלל לא הייתי אמורה להגיע למצב זה
שתהיה לך שנה טובה גמר חתימה טובה ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרוסקופיה בהדסה עין כרם
רובי08/05/2014ביום שני הזה יום העצמאות שהיה אמור להיות שמח נגמר בחדר ניתוחים ,וביצעו לי לפרוסקופיה אחרי שלפני שנה היה לי גם הריון אקטופי =מחוץ לרחם והרופאים החליטו משום מה לעשות זריקה עם חומר שנקרא מטוטרקסט עברתי ייסורים וכאבים בלתי נסבלים לא הצלחתי להורות במשך כמעט שנה ,ולפני כחודש נכנסתי שוב להריון חוץ רחמי.לדעתי הרבה מנשים שעוברות את הזוועה והסיוט הזה מפספסות משהו ,לצערי הרבה פעמים הרופאים לא מוסרים לך את כל האינפורמציה שאת צריכה על מנת שלא יקרו בעתיד עוד טעויות ,הפעם אני למדתי לקח לא להאמין ולסמוך בקלות על הרופאים אפילו על המומחים שביניהם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לפרוסקופיה בהדסה עין כרם
רובי08/05/2014בנוסף הדבר הכי חמור שקרה לי כאשר השתחררתי אף אחד לא הנחה אותי ולא הסביר לי מה עושים אחרי הניתוח,מה מותר ומה אסור לעשות .אני בתור מישהי שלומדת להיות אחות מוסמכת כל הזמן אומרים לנו לתת אינפורמציה מלאה וברורה למטופל. לצערי זה עוד אחת מהפשלות שלא עושים בשטח אלא רק לומדים מבחינה תאורתית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדגנית15/10/2008
שלום רב, האם רוב כריתות הרחם המתבצעות כיום בישראל נעשות בשיטה הלפרוסקופית, או לא? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר ניר וסרברג16/10/2008שאלה לגניקולוגים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרובי12/10/2008
שלום רב, האם קורים מקרים שבהם במהלך הניתוח מסתבר שלא ניתן להשלימו בשיטה הלפרוסקופית? אם כן, מה עושים אז? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר ניר וסרברג15/10/2008בהחלט כן. יכול לקרוא באם המנתח מתרשם שאין יכולת להשלים את הניתוח בבטחון מלא לחולה בשיטה לפרוסקופית בשל אנטומיה לא ברורה , דימום או קושי טכני אחר ואז עוברים לניתוח פתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהתמי05/10/2008
שלום רב, האם מבצעים היום ניתוחים לפרוסקופיים גם בילדים? האם בכל גיל ניתן לבצע ניתוחים לפרוסקופיים? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר ניר וסרברג06/10/2008בתלות בסוג הניתוח מבצעים גם בילדים בכל הגילאים
ממליץ לפנות בשאלה ספציפית לכירורג ילדים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים 9 חודשים אחרי פולינדל סינוסאבי22/09/2008
כריתה של 6 חורים. תפרים עם פנרוס הכל תקין עפ"י ממצאי הרופאים אבל עדיין כואב בישיבה ויותר בישיבה ממושכת. הדבר נמשך ברציפות מהניתוח עד כה. ניתוח חדש או להמשיך ולכות לשיפור. זה לא אמור להיות כך הלא כן? אין דרך אחרת חוץ מניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד''ר אנדריי קידר25/09/2008אתה צריך להיבדק.
אם יש שוב דלקת או נשאר או התפתח מחדש - מורסה או סינוס - אפשר לשקול ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני שבוע וחצי עברתי ניתוח אפנדציטבני22/09/2008
לפני 4 ימים החלה נזילת נוזל שקוף אדום מקצה הניתוח ניגשתי למיון ושם רשם לי הרופא אנטיביוטיקה וחבש אותי, לאחר יומיים פסקה הנזילה כמעט לגמריי. הרופא אמר לי הכל בסדר תגמור את הכדורים, היום התחילה הנזילה שוב לטפטף מה עליי לעשות לחזור לרופא? או שזה נורמלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזילה
ד''ר אנדריי קידר25/09/2008זה משהושחייבים לראות בעניים. לכן צריך לשאול את מי שראה אותך, או להיבדק שוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עזים בצד שמאל בבטן התחתונהחסוי21/09/2008
שלום רב. לפני כשבוע אושפזתי בשל כאבים עזים בצד שמאל בבטן התחתונה. שללו אבן בכליות, מצאו מיימת בחלל הבטן, והמשיכו למציאת מיומה ברחם. הגניקולוג נתן לי אנטיביוטיקה בשל חשד לדלקת ברחם. הייתי רוצה להבין יותר בקשר למיימת בבטן ומה השלכותיה. כשאני שוכבת על גבי אני חשה במין כדור בחלל הבטן שזז אם אני נוגעת בו, וגם גורם לקרקורי בטן. חשבתי שזו תופעה של גאזים. מלבד המעקב אחרי המיומה ברחם מה עליי לעשות בקשר למיימת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר ניר וסרברג22/09/2008קרוב לודאי מדובר בנוזל תגובתי לדלקת
מימת יכולה להגרם ממספר סיבות ולא אוכל להתיחס מעבר למה שכתבתי בהעדר נתונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוחגלית18/09/2008
נאמר לי שהכאב בחזה לאחר הניתוח נובע מניפוח באויר. תוך כמה זמן זה אמור לעבור? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר ניר וסרברג22/09/2008שבוע 10 ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אפנדציט האם אפשר ללכת לים?דניאלה15/09/2008
שלום - לפני כשבוע וחצי ב1 לספט' עברתי ניתוח אפנדציט בלפוסקופיה. עפי הרופאים מאחר ועברתי ניתוח קיסרי לפני כחמישה חודשים היו הדפקויות והיה להם קשה לבצע את הניתוח- התפוצץ צינור דם ונוצר לי שטף דם גדול בעקבות זה. יום לאחר השחרור עלה לי החום ל39 וחזרתי שוב למיון- שוחררתי וקיבתי אנטיביוטיקה אותה סיימתי לקחת. באזור השטף דם נוצר גוש קשיח , והיום כאשר הוציאו לי את התפרים הרופה הכניס מכשיר כדי לבדוק אם המקום הזדהם(בעצם פתח שוב את התפרים במקום קטן)ביום חמישי אני נוסעת לאילת ורציתי לדעת האם אוכל להכנס לבריכה ולים? כמו כן רציתי לדעת מהי עלות ניתוח כזה. בברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר ניר וסרברג17/09/2008עקרונית אין בעיה אבל מאחר ואת מתארת מהלך שאינו שגרתי כדאי להתיעץ עם רופא שמעורב במקרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלילך14/09/2008
שלום, אני סובלת מצרבות קשות כל הזמן, רציתי לדעת האם יש סיכוי שניתוח לפרוסקופי יעזור לי? לאן עלי ללכת כדי שיבחנו אם זהו ניתוח שמתאים לבעייתי. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר ניר וסרברג17/09/2008כדאי להתחיל את הברור בגסטרוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידה לאחר ניתוחליאורה10/09/2008
שלום רב. יש לי שאלה.ליפני כשנה עברתי בהצלחה ניתוח לפורוסקופי לכריתת כיס המרה.אני בהריון ואמורה ללדת בתחילת ינואר.שאלה היא האם תתאפשר לידה רגילה או ניתוח קיסרי בגלל כריתת כיס המרה. בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לידה
ד''ר אנדריי קידר10/09/2008אין כל קשר בין הדברים. תתאפשר לידה רגילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

