פורום פגים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת הנקה
    ליאת
    11/03/2009

    ערב טוב, ביתי בת 7 חודשים, ארבעה חודשים מתוקן, שוקלת 6.500 ניזונה עד לפני חודש מחלב אם בלבד, וכעת גם מפירות וירקות. בשבוע הבא אני חוזרת לעבודה והחלטתי לוותר על שתי הנקות ביום ולנסות לעבור לתחליף חלב ( סימיליק לפגים). רופאת הילדים התריעה בפניי שבמידה והפסיק להניק תחול האטה בהתפתחות התינוקת מבחינת המשקל ובכלל. אני מודאגת, אני ממש לא מעוניינת לפגוע בהתפתחות ילדתי אך מקום עבודתי לא מאפשר לי מבחינה טכנית לשאוב במהלך העבודה וכן אני חשה כי יש ירידה משמעותית בתפוקת החלב שלי. האם יש ממש בהתרעתה של הרופאה? תודה ליאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין בעיה

    ד''ר אילן גור
    15/03/2009

    לליאת ערב טוב,
    אינך צריכה להיכנס ללחץ.
    הרופאה הגזימה והכניסה אותך למצב לא נכון
    את יכולה להיניק את בתך בבוקר ולפני השינה ובאם תספיקי גם בשעות אחה"צ
    את הארוחה ב-10 תעבירי לפירות ובשעה 1400 ירקות ועוף
    את לא הראשונה שחוזרת לעבודה וילדתך לא תיפגע כלל וכלל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכשיר נחירות
    בלאט ברוך
    11/03/2009

    שלום לדוקטור קניתי את המכשיר אני עונד את השעון זה הלילה 3 שאלה האם הבטריה מספיקה לכול הלילה ? בשעה 5 לפנות בוקר נחרתי והמכשיר לא רטט הלילה ה3 היה לילה שקט יחסי אך לא לגמרי . להערכתך ונסיונך כמה זמן נראה לך שאני אהיה בלי נחירות אני הבעל של נעמי שפנתה אליך תודה אל צומת הלב בכבוד ותודה ברוך בלאט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכשיר נחירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחירות

    ד''ר אילן גור
    11/03/2009

    שלום לברוך,
    המכשיר שרכשת מותאם לשינת לילה שלם.זאת בהנחה שהבטריה הוטענה במשך היום.
    המכשיר ההטענה ישנם נורות המעידות על איכות השינה שלך. נורה אחת דולקת שינה לא תקינה וכאשר כל הנורות דולקות שינה טובה.
    מכשיר זה נותן לך מדד על קצב השיפור. באם הליליות מעידים על יותר נורות דולקות הרי השינה בשיפור. מנסיוני כעבור שבוע כבר תרגיש שיפור וכעבור שבועיים אתה צפוי לרדת בנחירות באופן משמעותי יחד עם שיפור תפקודך ביום. זוהי גם הסיבה שנתנו לכל רוכש זכות להחזיר את המכשיר כעבור 3 שבועות באם לא יחול שיפור. השתדל להתמיד לילה לילה בשימוש.
    אשמח לסייע וגם החברה תשמח לעזור לך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל מתוקן מבחינה התפתחותית
    עינת
    09/03/2009

    היי,אני קצת מבולבלת מהחישוב של הגיל מתוקן...
    ילדתי בשבוע 31+5 בתאריך 19.1 מה הגיל המתוקן של בני?
    האם מבחינה התפתחותית אני מחשיבה לפי גיל כרונולוגי או מתוקן...?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל מתוקן

    ד"ר אילן גור
    11/03/2009

    לעינת בקר טוב גיל מתוקן הכוונה לגיל השלמת ההריון ל-40 שבועות ובמקרה שלך 8 שבועות מהלידה. כל שעלייך לעשות זה להפחית 8 שבועות ( חודשיים) מהגיל הכרונולוגי ( מאז הלידה) והרי לך הגיל המתוקן. מטרת הגיל המתוקן הוא להתאים את ההתפתחות לגיל התינוק מבחינת התפתחות. ימי הולדת תחגגי לפי תאריך הלידה מקווה שיצאת מהבילבול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדידת חום ואי שקט
    שרית
    09/03/2009

    שלום דר', אתמול חגגנו זבד הבת (נולדה שבוע 34 היום בת חודשיים) ומאתמול בלילה אחרי שחזרנו הביתה היא לא ממש רגועה. היא בוכה ולא מצליחים להרגיעה אלא במנשא בלבד הבכי מגיע עד כדי כך שהיא מפסיקה את הנשימה לשניות מועטות ועושה אחרי שהיא נרגעת פה בוכה ומתלוננת תוך כדי. אציין שהיא אוכלת יפה והיציאות גם. מדדתי לה חום בבית השחי עם מדחום דיגיטלי והתוצאה היתה 36.6 ופעם 36 . מדדתי בישבן והתוצאה היתה 37.2 (פעמיים). השאלות שלי הן: האם הארוע עם אנשים רבים גרם לה ללחץ ולכן יש סבירות שזו הסיבה לבכי? אני חוששת כל הזמן שאולי יש לה חום מכיוון שהרכות שלה חמות (והמצח לא) ומודדדת חום. האם ההפרש בין מדידת חום בישבן לבין בית השחי הגיונית? איך עדיף למדוד את החום? לתשובתך אודה, בברכת חג פורים שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מדידת חום ואי שקט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו קטן...

    שרית
    09/03/2009

    מה זה חום מבחינת הטמפרטורה אצל תינוק בן חודשיים? מתי יש לתת אקמול ומתי לרוץ לרופא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין חום

    ד"ר אילן גור
    11/03/2009

    לטל חג שמח, ראשית לילדה אין חום מאחר ובגיח זה החום הסביר הינו 38 מעלות ומטה. לגבי האי שקט קשה לי לאבחן ללא בדיקה ובמקרה כזה רצוי להיבדק על ידי רופא אנשים רבים לא מלחיצים אך רעש והמולה כן וזה יכול היה לתרום לבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטיביוטיקה בהנקה
    דנית
    08/03/2009

    שלום ד"ר גור, אני צריכה לקחת אנטיביוטיקה בעקבות זיהום קטן ברגל, קיבלתי צפורל, האם ניתן להמשיך ולהניק או שעדיף שלא?(יש לי חלב שהקפאתי מבעוד מועד)... תודה רבה ויום נפלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנטיביוטיקה בהנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין מניעה

    ד"ר אילן גור
    11/03/2009

    בקר טוב לך מעט מאד תרופות מונעות הנקה והאנטיביוטיקה שרשמו לך אינה בין התרופות האלה המשיכי להיניק ללא כל חשש חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכרת הריונית
    עינת
    07/03/2009

    היי,ילדתי פג בשבע 31 במשקל 1750,בהלך ההריון גילו לי סכרת הריון,שאלתי האם בגלל שזו לידה מוקדמת,יכולות להית השפעות בהמשך על הילד?..כמו למשל כשהילד רק נולד אמר לי הרופא בפגיה שלא מוצאים לילד וריד לעירוי בגלל שהייתי חלה בסכרת לכן נאלצו לעשת לו עירוי בראש,תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סכרת הריונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אמורה להיות בעיה

    ד''ר אילן גור
    08/03/2009

    לעינת בקר טוב,
    סכרת הריונית מסוכנת לעובר במהלך ההריון ולתינוק שנולד בימים הראשונים לאחר הלידה בשל אפשרות של הופעת היפוגליקמיה ( חסר סוכר ). בהמשך החיים לא צפויה כל סכנה לתינוק.
    לגבי הוריד שלא נמצא להכנסת עירוי אין לזה קשר לסכרת נעורים זה יכול לקרות גם בתינוק רגיל
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכשיר נגד נחירות
    בלאט נעמי
    05/03/2009

    אנא איפה אני יכולה לקבל מידע על המכשיר ומה העלות שלו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכשיר נגד נחירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברת גזית

    ד''ר אילן גור
    05/03/2009

    לנעמי ערב טוב,
    המכשיר משווק על ידי חברת גזית
    תתקשרי ליובל מנכ"ל המכירות 050-5761015
    בעוד 10 ימים תהיה השקה של המכשיר כולל פרסומות והוא ישווק בבתי המרקחת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    דנית
    04/03/2009

    שלום ד"ר גור, מחר אני אמורה לעשות ניתוחון להוצאת ציפורן חודרנית, שנעשה בהרדמה מקומית. אני שואבת חלב ורציתי לדעת אם ההרדמה המקומית עוברת בחלב והאם יש מניעה לתת לתינוקת? אני אשאל את הרופא מחר אך כרגיל חשוב לי לשמוע מה דעתך... תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרדמה מקומית הינה מקומית

    ד''ר אילן גור
    05/03/2009

    לדינה ערב טוב, אני מניח שעברת כבר את הניתוחון בצפורן ולא הספקתי להרגיע אותך טרם הניתוח. הרדמה מקומית היא לפי שמה מקומית ואינה חודרת למחזור הדם ולכן לא יכולה להגיע לחלב אם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנה חזרתי כבר עם שאלה חדשה...
    גילי
    04/03/2009

    אולי היא טפשית, ואולי לא מתאימה לפורום.... אבל: שני התאומים הקטנטנים שלי, בני 3 חודשים, ונאלצים לבכות לפעמים במשך דקות ארוכות, מאחר ואני עסוקה עם האחד, כשגם השני זקוק לי. מאחר והם אוכלים חלב שאוב תמיד גם ההמתנה לאוכל שיתחמם היא "סשן בכי" בלתי פוסק (עד שמגיע המזון המיוחל...) עד כמה אפשרי לתת להם לבכות (כמובן מלית ברירה)?... האם מזיק באיזה שהוא אופן (כשזה כבר נהיה צרחות... אחד הילדים שלי מגיע לטונים מאוווווד גבוהים) :-) אני רצינית לגמרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבתות אומרות שזה בריא

    ד''ר אילן גור
    05/03/2009

    לשירי ערב טוב,
    הסבתות טוענות שבכי מפתח את הקול של הילדים ןלא צריך לדאוג מבכי. אני גורס שבכי הוא סוג של קומוניקציה בין הילד לבין האמא או המטפל בו וכאשר לא נענים לו מיידית הוא נעלה את הטונים של מנת לקבל את סיפוקו. לא צריך להתרגש יתר על המידה אלא לפתח זריזות רבה יותר על מנת להקטין את זמן הבכי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן
    נטשה
    02/03/2009

    דוקטור שלום רב! תינוקת שלי נולדה בשבוע 28 במשקל 1200. כרגע היא בת 6 חודשים כרונולוגי (3 מתוקן). היא שוקלת 5250 (עולה כ250 גרם בשבועיים). מאז שיצאנו מפגייה היא סובלת מכאבי בטן. היא נזונה לרוב מחלב אם (5 ארוחות) ומטרנה סנסטיב (2 ארוחות) - כ120 כל ארוחה.בהתחלה אמרו לי שזה גזים וזה יעבור ובאמת היתה רגיעה אך עכשיו זה שוב חזר. ואחרי כל ארוחה (כעבור חצי שעה לערך) היא בוכה ומתפתלת. וזה לא משנה האם זה חלב אם או מטרנה. רופא שלי המלץ לקנות "פרג'סטימיל" - אך היא לא מוכנה לקחת את זה לפה - מגעיל אותה (את האמת גם אותי).שמעתי שאולי אפשר לנסות סימילאק טופ פרי. היציאות שלה פעם אחת ליומיים בערך. לפעמים בצבע ירוק כהה. לא מקיאה, לא פולטת, אין שישולים. אח התאום שלה בסדר גמור - אין לו שום תופעות (טפו-טפו). מחכה להמלצתך בכליון עיניים. תודה רבה מראש ולילה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת קטנה

    נטשה
    02/03/2009

    ברצני צליין גם ,כי זמן ההאכלה זה כמו מאבק איתה - כאשר אני מקרבת את הפיתמה לפיה היא מתחילה להשתולל, יותר נכון כאשר אני מושיבה אותה לפני האוכל.כאשר היא אוכלת - אני מרגישה שמפריע לה משהו, אני ממש שומעת איך האוכל (או אויר) "נופל" לקיבה שלה. מצאתי פתרון חלקי - אני מאכילה אותה על טרמפולינה, אז היא עוד איכשהו אוכלת. הטיפול בה הפך למתסכל עד מאוד - כל היום הופך למילחמה סביב ההאכלות. אני שבורה נפשית ופיזית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בכלכלה.

    ד''ר אילן גור
    03/03/2009

    לנטשה בקר טוב,
    מכל הסיפור ישנה אפשרות שלילדה יש בעיות האכלה ולא רגישות לחלב זה או אחר.
    שבוע 28 הינו מוקדם ולעיתים בעיות ההאכלה יכולים להוות חלק מהסיבוך.
    לא הייתי "משתולל" עם החלפת סוגי החלב. גם הלחימה על קבלת המזון לא מצביעה על סוג מסוים של חלב המהווה בעיה.
    המלצתי היא להתייעץ עם מרפאה להפרעות אכילה ולהגיע עם הילדה לבדיקה שם.
    לאור משקלה איני מודאג שהבעיות שכתבת עליהם מהווים בעיה קריטית ובטוחני שייעוץ לגבי סוג המוצץ, שיטות ההאכלה, ומינון הכלכלה יכול לעזור לה וגם לך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון-המון תודה שהקדשת מזמנך

    נטשה
    03/03/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • cerazette ופצעונים
    שרית
    01/03/2009

    שלום דר', לבתי יש פצעונים על הפנים (על הלחיים בעיקר) אני נוטלת cerazette האם קיים קשר? בטיפת חלב אמרו לי שהפצעונים נובעים מהורמנים האם הפצעונים קשורים לנשיקות? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    cerazette ופצעונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לראות את הפצעים

    ד''ר אילן גור
    01/03/2009

    לטל ערב טוב,
    הייתי ממילץ שרופא ילדים יראה את הפצעונים ויחליט לגבי האם יש צורך בטיפול ואו האם זה קשור לטיפול כלשהו שאת לוקחת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזנת פג
    קטי
    28/02/2009

    שלום, התינוק שלי נולד בשבוע 29 במשקל 1.500 כיום הוא חודשיים וחצי כרונולוגי וכשבועיים (מתוקן). בהתחלה היה מוזן רק חלב אם, אבל כיוון שהחלב אוזל עברנו למטרנה פגים 60 מ"ל ועם הדרישה של הילד שעלתה מפעם לפעם הגענו ל-90 מ"ל שמתוכם הוא מסיים 80 ולפעמים 70 אבל אח"כ פולט פליטות גדולות ואפילו יוצא לו מהאף. רציתי לשאול, מה ניתן לעשות בסיטואציה כזו? לאיזה תמ"ל אפשר להחליף? ומה יכול להיות שקרה כאן? בהתחלה לא פלט ועכשיו כן??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזנת פג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסיפה

    קטי
    01/03/2009

    התינוקי אוכל 7 ארוחות ביום. ושאלה נוספת שרציתי לשאול: במהלך השהות בפגייה הדופק שלו היה גבוה ונע בטווח 180-190. בוצע אקו-לב ויצא תקין. משיחה עם רופא הפגייה וגם עם מנהל הפגייה נאמר לנו שהבדיקות שלו תקינות ואין מה לדאוג יש תינוקות שזה הדופק שהם נולדים איתו והוא מתאזן יותר עם הזמן. במכתב השחרור הומלץ להיות במעקב קרדיולוג. השבוע היינו אצל רופאת ילדים כיוון שהיה מצונן והשתעל. לציין שזוהי אינה הרופאה הרגילה שלו. הגענו אליה כיוון שהתארחנו בעיר אחרת למשך מס' שבועות ורצינו שתבדוק את הצינון/שיעול. לאחר שבדקה את הריאות של הילד שאלה אם אנחנו במעקב קרדיולוג, אז עניתי שכן והסברתי שזה בגלל שהוא היה טכיקרדי בפגייה. אז היא טענה שהוא לא רק טכיקרדי, אלא שיש לו איוושה ושהיא לא רוצה להקפיץ אותנו אבל אם כבר אתם כאן אז שתדעו.... ממש נחמדה!!! יכול להיות שבפגייה שבה התינוק מן הסתם נמצא במעקב יומיומי עם רופאים מומחים (אני מתארת לעצמי שיותר ממנה אפילו) והם לא יעלו על זה??? מה זה איוושה בכלל? זה יכול לקרות לאחר השחרור מהפגייה? טרם קבענו תור לקרדיולוג, אבל יכול להיות שהיא טעתה באבחנה? היא בסך הכל בדקה אותו עם המכשיר הזה ששומעים את הנשימה (סליחה על הבורות...) אמא דואגת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות ארוכות

    ד''ר אילן גור
    01/03/2009

    לקטי צהרים טובים
    לא ציינת את משקלו של התינוק כעת.
    לא ציינת גם באם הוא עולה במשקל.
    תינוק שפולט הסיבה העיקרית לכך תהיה האכלת יתר. באם הוא עולה יפה במשקל כלומר 170-250 גרם בשבוע ופולט הרי סיבת הפליטת תהיה האכלה בכמות מעל מה שהוא צריך. באם הוא לא עולה במשקל יש לברר מה נסיבה להקאות והאם זה נובע מסוג החלב או מהכנה לקויה של החלב.
    אין הבדל משמעותי בין סוגי החלב ולא הייתי מזדרז להחליף את החלב.
    לגבי קולות הלב:
    בטוחני שבפגיה בררו את הדופק המהיר ולדעתי גם בצעו בדיקת אקו שהיתה קרוב לודאי תקינה ולכן אין לאיושה באם היא קיימת או לא שום משמעות קלינית.
    לא הייתי נלחץ מהאבחנה של הרופאה וכן הייתי מגיע למעקב קרדיולוגי בשל הדופק המהיר.
    אני מקווה שעניתי על כל השאלות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה בצבע ירוק
    אורן
    26/02/2009

    שלום אהי אב לפג אשר נולד בשבו 32 +5 כיון בן חודש ו6 ימים מתוקן שוקל 3700 בשבועיים האחרונים עדיין אוכל טוב אך יציאותיו מימיות כ 2 יציאות ל 24 שעות בממוצע בצבע ירוק ובעלות ריח חריףץ האם מדובר באי ספיגה של מלחי מרה או דבר שיחלוף או האם לדעתך לגשת לברור נוסף ? בתודה אורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואה בצבע ירוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאות מימיות

    ד''ר אילן גור
    26/02/2009

    לאורן שלום
    נפלת על סריה של שאלות דומות לפניך והתשובה אליך כמו לאחרים היא שיציאות מימיות אופייניות לכלכה בגיל זה ואין לזה משמעות קלינית כל עוד הילד אוכל היוב ועולה במשקל. לא הריח ואו הצבע מוסיף או גורע. אכן מלחי מרה משנים את הצבע והריח ובאם יש הפרשה רבה שלהם זה מכיון שהגוף לא זקוק להם ולא סופג אותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשולים וכאבי בטן(?)
    שרית
    24/02/2009

    שלום דר', הבת שלי בת 40 שבועות (מתוקן.) יונקת בלבד. אתמול והיום היו לה יציאות מימיות (פעם אחת אתמול ופעם היום) ושמעתי את פעילות המעיים שלה (קולות של מים ואויר).היא לא עשתה עוד יציאות חוץ מאלה המימיות שלכלכו לה אפילו את הבגדים. היא מתלוננת ולוחצת ונתתי לה גרפווטר להרגעה. אציין שהיא ישנה טוב חוץ ממספר פעמים שבהם גם בזמן שינה היא מתלוננת ןלוחצת ומדי פעם משתחררים גזים. היא אוכלת טוב כל 3 שעות. האם יש מקום לדאגה? האם זה שלשולים? לתשובתך אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשולים וכאבי בטן(?)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רציתי עוד בנושא זה

    שרית
    25/02/2009

    להוסיף שביציאות האלה (שלשולים) יש הפרשות שנראות כמו נזלת (חוטים חוטים צמיגיים) ירוקים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לזה משמעות קלינית

    ד''ר אילן גור
    26/02/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראי תשובה קודמת לאמא מודאגת

    ד''ר אילן גור
    26/02/2009

    האם זוהיא אותה אמא מודאגת?
    כתבתי תשובה לאמא מודאגת בדיוק באותו נושא
    אנא קראי את תשובתי ובאם חסר משהו כתבי שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלכלה
    דנית
    24/02/2009

    שלום ד"ר גור לבני יש יציאות רכות עוד מהפגיה, ניזון מחלב אם בלבד והיציאות באות תוך כדי האוכל או מיד אחר כך. יש לציין כי עולה יפה במשקל. ביומיים האחרונים לא הרגיש כל כך טוב, ללא חום. שמתי לב כי היציאות אפילו רכות יותר מבדרך כלל, תוך כדי הארוחה אני ממש שומעת את האוויר בבטן שלו והוא אוכל בתאווה, הוא ניזון כל 4 שעות בדרך כלל ועד היום זה התאים לו, לא בוכה לאכול לפני זה. כאשר אוכל מטרנה פגים הוא אוכל פחות אך היציאות מוצקות קצת יותר. האם יש בעיה מבחינת היציאות? האם הוא לא מאבד נוזלים ביציאות הרכות? אולי צריך לשלב מטרנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלכלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין כל בעיה

    ד''ר אילן גור
    26/02/2009

    לדינה שלום,
    יצאות רכות מעידות על כמות גדולה של חלב שניזון ולא על מחלה כלשהי. כל עוד הוא עולה במשקל ונהנה בחיים אין צורך להתעסק באופיין של היציאות. המלצתי להמשיך רק עם חלב אם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום